net zolang tot ze minstens wonderbaarlijk zijn...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef foetre het volgende:
Wat is eigenlijk een goede leeftijd op je defending trainies te verkopen?Ik heb nu een paar 18 jarige met uitstekend.Want me schuld begint langzaam op te lopen (-80.000) en per 2 weken -20.000 xtra
Fuck dat duurt nog lang.Maar dan is het wel flink cashenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
net zolang tot ze minstens wonderbaarlijk zijn...
dat kan dus beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hoogste bod:
1 590 000 ¤ door loeks
Loopt vanavond, 18.45 uur, af![]()
Mijn tip: verkoop er 1, steek dat geld in een nieuwe trainie en je schuld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef foetre het volgende:
Wat is eigenlijk een goede leeftijd op je defending trainies te verkopen?Ik heb nu een paar 18 jarige met uitstekend.Want me schuld begint langzaam op te lopen (-80.000) en per 2 weken -20.000 xtra
Volgens nieuwe zoek-methodes toevallig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:05 schreef Lortnoc het volgende:
Heb deze week o.a. naar aanleiding van de meeting wat kalere spelers ingekocht omdat deze wat makkelijker in te schatten zijn en het geeft meteen resultaat: Scoren +9. Verder nog 2 spelers naar passable experience (2 mids, leuk voor de doorverkoop prijs). Toch leuk om even voor op te blijven iig
voor diegenen die hier nog niet bekend mee zijn: het is geen echt interview, maar je krijgt gewoon een paar schriftelijke vragen.quote:Team van de week:
Eens in de 3 weken () proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit ‘interview’ stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Combinatie van aantal zoektechnieken. Niet alleen diequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens nieuwe zoek-methodes toevallig?![]()
lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
Wie wil er team-van-de-3-weken-of-langer zijn?
[..]
voor diegenen die hier nog niet bekend mee zijn: het is geen echt interview, maar je krijgt gewoon een paar schriftelijke vragen.
Kijk anders maar op www.fokhattrick.tk voor enkele voorbeelden
en dit methode heeft iets met stats-tsi-wage te maken??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens nieuwe zoek-methodes toevallig?![]()
Dat dus komradquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Unto Palo weg voor
Hoogste bod:
1 905 000 ¤ door F.C. Steaua Medias
Het bieden is geëindigd!
Netto: 1.8 M te besteden voor een nieuwe en oudere def met iets ervaring.
valt me wat tegen, die van mij heeft een hogere TSI maar toch. Ik hoopte dat hij meer waard zou zijnquote:
ah dat begint weer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef The_Hives het volgende:
Wie wil er team-van-de-3-weken-of-langer zijn?
[..]
voor diegenen die hier nog niet bekend mee zijn: het is geen echt interview, maar je krijgt gewoon een paar schriftelijke vragen.
Kijk anders maar op www.fokhattrick.tk voor enkele voorbeelden
quote:Terence Feith (56878787)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 880 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |