een ploeg die 8e staat in divisie VI. Ik had een openingsprijs van ¤50.000 en dacht dat dat wel redelijk was. Bied er iemand na een paar uur al in een keer ¤100.000. Daar is dus niemand meer overheen gegaan.quote:
quote:
Omdat ik niets op de site kan doen Uddelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hives: .nl bestaat wel. Heb weer een diep in de buidel getast en opnieuw betaald.
Uddel: Waarschijnlijk heb ik je er niet op gezet. Heb je nog een linkje naar jouw post daarover?
kquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hives: .nl bestaat wel. Heb weer een diep in de buidel getast en opnieuw betaald.
mwah, persoonlijk vind ik dat je het vrijwillig moet houden. Als zij mij dwingen om het in te vullen zou ik het ook niet doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah dat begint weer?
Je kan beter gewoon mensen aanwijzen die lid zijn ipv vragen ernaar lijkt mij. Soort van ding dat erbij hoort als je lid bent van de Federatie. Maar dat is mijn mening natuurlijk...
Nee, maar misschien zijn die wel opnieuw in te stellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Werken de e-mail adressen ook nog steeds?
Dit is speler nummer 7 waar ik op probeerde te bieden. Exact dezelfde ervaring, bijna exact dezelfde stats... alleen meestal lager in TSI.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:59 schreef komrad het volgende:
ik vind hem voor zijn leeftijd en XP niet erg goedkoop moet ik zeggen, maar aan de andere kant, wel wat (vrij nutteloze) bijstats. Maar wat zeg ik, ik heb geen flauw idee wat 24 jarige defs doen atm
was eigenlijk gewoon benieuwd naar mijn eigen rijtje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:25 schreef komrad het volgende:
grumpey maar daar kan ook niemand tgen op
nou dat rijtje mag er zijn hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
was eigenlijk gewoon benieuwd naar mijn eigen rijtje...
Verder ga ik dit seizoen 3e worden met zes punten achterstand op de nummer 2.quote:Maarten-Jan Loorbach (80722531)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 568 ¤/week
Eigenaar: Silver Boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Klinkt alsof hier drastische veranderingen nodig zijn om op het goede pad terecht te komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Zeg jongens, ik heb nou 4 weken een teamDus ik zwerf rond in de 11e divisie, maar ik heb nou 4 keer een jeugdspeler gepromoveerd en die zijn echt drama, maar dan ook heel slecht.
Is het niet verstandiger nu geen spelers meer te promoveren en dat pas als de jeugddopleiding wat beter is te gaan doen? Of kan het nog handelswaar zijn, ik zou nl. niet weten voor wie, ze staan nu allemaal voor nix te koop, , nou ik ben benieuwd. Moest laatst al m'n beste speler verkopen om niet failliet t egaan, heb maar wat personeel ontslagen
Of die kans erin zit weet ik niet, ik ken in ieder geval niemand die een mega-pul had met een slechte jeugd. Ik zie dat je gewoon trainies hebt enzo, dan is de situatie al rooskleuriger dan ik dachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb al wel redelijk ingegrepen denk ik. Althans de economische situatie is nu wat rooskleuriger, ik kom ca. 15.000 tekort per week, maar ik heb 10 def trainees , dus dat moet wat opleveren, ik had alleen veels te veel onnodig personeel, keepertrainers etc.
Ik vroeg me alleen af of die youthpulls zo slecht blijven en je eerst een uitstekende jeugdopleiding ( nuwak) moet hebben, of dat er misschien toch nu al een randomkans inzit op een echt goede YP. Volgens sportfreak bijna niet, dus dan ga ik daar maar van uit. Wel blijf ik er geld in steken denk ik
Transfervergelijking verschilt van 20.000 tot 190.000quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef Grumpey het volgende:
ik heb hem bekeken, en het is duidelijk een spits die binnen 1 week naar uitstekend stijgt. zeg een ton ongeveer?
directe stijgers leveren anders alsnog gewoon winst op, boeit de leeftijd niet. Zonde om het te laten liggen als aanvallerstrainer die winst zou ik zeggen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Jammer van die 19 jaar, anders had ik hem gekocht
Het is idd jammer dat ik geen spitsen train.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
directe stijgers leveren anders alsnog gewoon winst op, boeit de leeftijd niet. Zonde om het te laten liggen als aanvallerstrainer die winst zou ik zeggen...
Jammer van die 19 jaar, anders was hij veel duurder geweestquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Jammer van die 19 jaar, anders had ik hem gekocht
In mijn optiek is het onverstandig om YP's (tenzij extreem goed) voor hoge bedragen op de TL te zetten...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat ik geen spitsen train.
Maar ik denk dat ik zo'n 125.000 ga vragen.
Hij is niet 17, maar ouder, en dan is de kans op een bidwar imho lager. Dan kan je beter een hoog bedrag vragen en hopen dat er een gek is die het geld ervoor wil neerleggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In mijn optiek is het onverstandig om YP's (tenzij extreem goed) voor hoge bedragen op de TL te zetten...
Er zijn zat mensen die dit soort spelers zoeken. Dus gewoon op de TL zetten en wachten op de bidwar. In dat geval levert het vaak meer op dan wanneer je een minimum bedrag vraagt...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef Grumpey het volgende:
ik heb hem bekeken, en het is duidelijk een spits die binnen 1 week naar uitstekend stijgt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef SuperWeber het volgende:
Er zijn zat mensen die dit soort spelers zoeken.
Mis ik iets??quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij is niet 17, maar ouder, en dan is de kans op een bidwar imho lager. Dan kan je beter een hoog bedrag vragen en hopen dat er een gek is die het geld ervoor wil neerleggen.
We kunnen jou tactiek proberenquote:
Ik geloof wel dat ie min. 100k gaat opbrengenquote:
He leuk!!! voor wannneer wil je me interview hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Team van de week:
Eens in de 3 weken () proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Het team dat team-van-de-week is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene Foetre![]()
Dat laatste heb ik inmiddels al gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef Grumpey het volgende:
ik ben met SW eens, er zijn inderdaad users (Zoals timmy zo te lezen) die het op de lange teemijn gooien en die alleen meebieden met spelers van 17.
Echter er is ook een grote groep die zeer actief naar stijgende spelers loopt te zoeken. Deze groep is zelfs fanatieker in een bidwar bij spelers waar het overduidelijk bij is, zoals bij jouw speler. Dus ik verwacht geen problemen voor je. Ik zou hem lekker laten spelen woensdag, dat als boodschap aan speler meegeven (allready played, very high in solid skill) en je bent garant voor hoog bedrag hoor.
wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:27 schreef foetre het volgende:
[..]
He leuk!!! voor wannneer wil je me interview hebben
Ik zal er wel wat tijd voor vrij maken .Vandaag word beetje krap aangezien ik "druk" aan het werk ben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wanneer je tijd hebt. Rond een wedstrijd dag wordt het meer gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |