quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
Ja als het goed is komen ze op die manier erbij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:33 schreef REFUSED het volgende:
mijn medaille is erbij geplaatst
daarbij sta ik nog 70k rood, had gehoopt iets minder in de min te staan na de boni
supporters ivm promotie zijn er nog niet bijgekomen, terwijl er de nieuwe seizoenskaarten al wel verkocht zijn. dat zal dus nog wel in de vorm van "75 new supporters signed up and paid ... in fees" komen
waarom heb je die romantische etentjes dan ook tijdens het seizoen gedaan, daar heb je de seizoensstop voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jaja, tis me wat...
verkapte tvp, tering wat moet ik morgenavong gaan doen
ik vergeet dat steedsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
@Lortnoc: refused is een buitenlander.... (Finland enz)
Hij is graag apartquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:23 schreef Vision het volgende:
[..]
ik vergeet dat steeds
was me ook al af aan het vragen waarom ik nog niets had gekregen, al 10x ht gerefreshed enzo
idemquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:48 schreef Patron het volgende:
Ik moet in de beker tegen een nog grotere prutskaffer dan ik
ligt eraan, als je bij de 1e 5 bent geeindigd wel, en anders heb je nog kans als je bij de best zoveel nummers 6 hoort.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
waar kan je dat zien dan? ik zit in de IXe, dan zal ik wel niet mee kunnen doen met de beker.....ofwel?
En aangezien jij 8e bent geworden in de IX (gefeliciteerd, je hoort bij de 1024 laagst geklasseerde teams van heel hattrick minnend Nederlandquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
waar kan je dat zien dan? ik zit in de IXe, dan zal ik wel niet mee kunnen doen met de beker.....ofwel?
seriously, ik had deze zondag daarvoor gepland in agenda enzo...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:18 schreef REFUSED het volgende:
[..]
waarom heb je die romantische etentjes dan ook tijdens het seizoen gedaan, daar heb je de seizoensstop voor
Ik zit ook in de IX en ben wel 5e geeindigd. waar kan ik dan zien tegen wie ik moet spelen in de beker?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef Sandyman het volgende:
[..]
En aangezien jij 8e bent geworden in de IX (gefeliciteerd, je hoort bij de 1024 laagst geklasseerde teams van heel hattrick minnend Nederland). Dus gewoon goed je best doen, en komend seizoen eindigen bij de eerste 5, en het beste is naturlijk om voor de 1e 2 plaatsten te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |