quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
He gaaf !quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Oldbie het volgende:
Laatste post van vorige topic
Op woensdag 28 december is er een interland record poging. De bedoeling is om zoveel mogelijk Nederland-België interlands te spelen en dan achteraf bekijken wie als beste HT land uit de bus komt.
Teams uit alle divisies kunnen meedoen en via een loting wordt je wedstrijd bepaald. Je kan dus zomaar een uitwedstrijd tegen een Belgische eerste klasser loten. Dat zou dus een hoop centen betekenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je mee wilt doen kan je je hier inschrijven: http://hacktrick.cyberkieken.be/interland/
Ik sta al op de lijst. Best leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef foetre het volgende:
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan derksen en Maniack28 omdat ze me tot nu toe zoveel wijze raad hebben gegeven.
En elke hattricker natuurlijk omdat ze er energie in het spelletje steken.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat liefJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik en wijze raadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als ik wijze raad geef, waarom is Chen dan nog steeds zo'n prutserJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar bedankt, leuk om te horen... ik heb zelf ook heel veel wijze raad gehad... van Johan-Derksen, Madkow, Hives, Komrad, Lortnoc, Jonks, Grumpey en nog een aantal anderen die ik vergeet te noemen. En nu kan ik zelf raad geven aan anderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Keep up the good work Foekje!!!
Ps. Ben je echt 25om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik dacht eerlijk gezegd dat je 12 was ofzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wheheehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef foetre het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja mensen kennis is niet iets waar jij in uitblinktJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*snif* *snif* .. ik wordt niet eens meer genoemdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
... ik heb zelf ook heel veel wijze raad gehad... van Johan-Derksen, Madkow, Hives, Komrad, Lortnoc, Jonks, Grumpey en nog een aantal anderen die ik vergeet te noemen. En nu kan ik zelf raad geven aan anderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat je er nooit meer bent.... dan vergeet ik dat jij bestaat... maar je hebt gelijk... je hebt mij ook heel erg geholpenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:36 schreef qyn het volgende:
[..]
*snif* *snif* .. ik wordt niet eens meer genoemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat je er nooit meer bent.... dan vergeet ik dat jij bestaat... maar je hebt gelijk... je hebt mij ook heel erg geholpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vooral in het beginJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Toen je Fresco van me kochtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bedankt, haal meteen ff 2006 uit je sig danquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef The_Hives het volgende:
Zal ik je alvast feliciteren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
grenzen moet je opzoeken en verleggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:35 schreef The_Hives het volgende:
er zijn grenzenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om Hives te citeren: "Er zijn grenzen"quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt, haal meteen ff 2006 uit je sig danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop