quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
He gaaf !quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Oldbie het volgende:
Laatste post van vorige topic
Op woensdag 28 december is er een interland record poging. De bedoeling is om zoveel mogelijk Nederland-België interlands te spelen en dan achteraf bekijken wie als beste HT land uit de bus komt.
Teams uit alle divisies kunnen meedoen en via een loting wordt je wedstrijd bepaald. Je kan dus zomaar een uitwedstrijd tegen een Belgische eerste klasser loten. Dat zou dus een hoop centen betekenen
Als je mee wilt doen kan je je hier inschrijven: http://hacktrick.cyberkieken.be/interland/
Ik sta al op de lijst. Best leuk
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef foetre het volgende:
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan derksen en Maniack28 omdat ze me tot nu toe zoveel wijze raad hebben gegeven.
En elke hattricker natuurlijk omdat ze er energie in het spelletje steken.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat lief
Ik en wijze raadAls ik wijze raad geef, waarom is Chen dan nog steeds zo'n prutser
Maar bedankt, leuk om te horen... ik heb zelf ook heel veel wijze raad gehad... van Johan-Derksen, Madkow, Hives, Komrad, Lortnoc, Jonks, Grumpey en nog een aantal anderen die ik vergeet te noemen. En nu kan ik zelf raad geven aan anderen
Keep up the good work Foekje!!!
Ps. Ben je echt 25Ik dacht eerlijk gezegd dat je 12 was ofzo
wheheehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef foetre het volgende:
[..]
ja mensen kennis is niet iets waar jij in uitblinkt
![]()
*snif* *snif* .. ik wordt niet eens meer genoemdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
... ik heb zelf ook heel veel wijze raad gehad... van Johan-Derksen, Madkow, Hives, Komrad, Lortnoc, Jonks, Grumpey en nog een aantal anderen die ik vergeet te noemen. En nu kan ik zelf raad geven aan anderen
Omdat je er nooit meer bent.... dan vergeet ik dat jij bestaat... maar je hebt gelijk... je hebt mij ook heel erg geholpenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:36 schreef qyn het volgende:
[..]
*snif* *snif* .. ik wordt niet eens meer genoemd![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat je er nooit meer bent.... dan vergeet ik dat jij bestaat... maar je hebt gelijk... je hebt mij ook heel erg geholpenVooral in het begin
Toen je Fresco van me kocht
bedankt, haal meteen ff 2006 uit je sig danquote:
grenzen moet je opzoeken en verleggenquote:
Om Hives te citeren: "Er zijn grenzen"quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt, haal meteen ff 2006 uit je sig dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |