quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
He gaaf !quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:14 schreef Oldbie het volgende:
Laatste post van vorige topic
Op woensdag 28 december is er een interland record poging. De bedoeling is om zoveel mogelijk Nederland-België interlands te spelen en dan achteraf bekijken wie als beste HT land uit de bus komt.
Teams uit alle divisies kunnen meedoen en via een loting wordt je wedstrijd bepaald. Je kan dus zomaar een uitwedstrijd tegen een Belgische eerste klasser loten. Dat zou dus een hoop centen betekenen
Als je mee wilt doen kan je je hier inschrijven: http://hacktrick.cyberkieken.be/interland/
Ik sta al op de lijst. Best leuk
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef foetre het volgende:
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Johan derksen en Maniack28 omdat ze me tot nu toe zoveel wijze raad hebben gegeven.
En elke hattricker natuurlijk omdat ze er energie in het spelletje steken.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat lief
Ik en wijze raadAls ik wijze raad geef, waarom is Chen dan nog steeds zo'n prutser
Maar bedankt, leuk om te horen... ik heb zelf ook heel veel wijze raad gehad... van Johan-Derksen, Madkow, Hives, Komrad, Lortnoc, Jonks, Grumpey en nog een aantal anderen die ik vergeet te noemen. En nu kan ik zelf raad geven aan anderen
Keep up the good work Foekje!!!
Ps. Ben je echt 25Ik dacht eerlijk gezegd dat je 12 was ofzo
wheheehehequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:37 schreef foetre het volgende:
[..]
ja mensen kennis is niet iets waar jij in uitblinkt
![]()
*snif* *snif* .. ik wordt niet eens meer genoemdquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
... ik heb zelf ook heel veel wijze raad gehad... van Johan-Derksen, Madkow, Hives, Komrad, Lortnoc, Jonks, Grumpey en nog een aantal anderen die ik vergeet te noemen. En nu kan ik zelf raad geven aan anderen
Omdat je er nooit meer bent.... dan vergeet ik dat jij bestaat... maar je hebt gelijk... je hebt mij ook heel erg geholpenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:36 schreef qyn het volgende:
[..]
*snif* *snif* .. ik wordt niet eens meer genoemd![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat je er nooit meer bent.... dan vergeet ik dat jij bestaat... maar je hebt gelijk... je hebt mij ook heel erg geholpenVooral in het begin
Toen je Fresco van me kocht
bedankt, haal meteen ff 2006 uit je sig danquote:
grenzen moet je opzoeken en verleggenquote:
Om Hives te citeren: "Er zijn grenzen"quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bedankt, haal meteen ff 2006 uit je sig dan![]()
ik wilde het net aan Robar vragen hoever hij daar mee wasquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef Lortnoc het volgende:
Zo, afgelopen dagen uitverkoop gehad, is nu weer wat ruimte in de squad.
Onze mooie PHP OP banner mag trouwens weer aangezet worden, het nieuwe seizoen is ook al weer bijna voorbij
Patrick heeft reeds zijn medaille van goede eer op zijn schoorsteenmantel mogen planten...quote:De vraag van de vorige keer was: Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?
Jezus wat een vraag er zijn zoveel spelers die ik zou willen hebben.
Maar als ik echt moet kiezen is het toch de keeper van Grumpelix(grumpey)Patrick Gabrielsson
Ik denk toch dat hij de man is geweest die Grumpelix zo lang in de beker heeft gehouden.
Hey mijn wijze taal in de topics en op IRC is niet te missen jah!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:20 schreef The_Hives het volgende:
ben jij nog wel eens in de topics dan
Hoeveel wordt er voor een wereldklasse verdediger betaald?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:10 schreef komrad het volgende:
ik ben er ook weer ondanks grote computerproblemen
ik heb ook meteen een leuk dilemma, verkopen of nog doortrainen:
1. 20 jaar wereldklasse verdedigen, zwak passen
2. 19 jaar formidabel verdedigen (deze mag eigenlijk wel weg)
3. 17 jaar uitstekend verdedigen
De WC speler:
Stefan Petrisor
TSI = 14 830, 20 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
als hij speelt geef ik hem veel kans op 6* morgen![]()
quote:Guus Gilliam (81316747) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 410
Loon: 856 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Najeeb Aziz (81316947)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 696 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
ja dat is ook mijn insteek maar ik weet niet of ik nieuwe spelers kan kopen voor woensdag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
petrisor is wel erg liefmaar zou je m toch maar niet verkopen komradski? veel extra winst ga je er volgens mij niet meer op maken.
@SW, wie luistert er nu naar een oppercounterhufter die niet eens countert![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het wordt toch al een kutdag voor je
Ik train dan wel zelf vleugel, maar hem trainen tot hij uitstekend is duurt me te lang, kijk zijn tsi alleen al, verschrikkelijk laag vind ikquote:Jimmie van der Poel (81224140)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 604 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Weer het bewijs dat Hattrick niet alleen een spelletje is voor voetballiefhebbersquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef foetre het volgende:
[..knip..]
Verder heb ik nog fitness en Feyenoord als hobby's als ik zondag's niet zelf
hoef te voetballen ga ik meestal Feyenoord kijken.
[..knip..]
en durft die niet eens zijn speler hier te posten zoals vroeger altijd wel werd gedaan om te pimpen met je spelerquote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Uddel het volgende:
Wat een hufter die JoralfHeeft ie een briljant middenvelder (aan TSI te zien) gekocht net voor de derby..
Je schreef dit toen Ajax 1-0 achterstondquote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef Uddel het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat Hattrick niet alleen een spelletje is voor voetballiefhebbers![]()
Leuk verhaaltje btw
Idd ik heb zelfs nog in het andere topic gekeken, stond ook niksquote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en durft die niet eens zijn speler hier te posten zoals vroeger altijd wel werd gedaan om te pimpen met je speler
whehe, geheimhouding
Als Ajax 1-0 achter staat mag ik dus niet zeggen dat ik Feyenoord kut vind?quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je schreef dit toen Ajax 1-0 achterstond
Begin met 6 trainees, als inner mids. Koop 3 leuke middenvelders voor in je basis, en wat mindere trainees voor in de friendly's, daarvan maakt de kwaliteit toch niet zoveel uit (of je moet voor de Fok!Cup gaanquote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef hollander76 het volgende:
Als ik, over een paar weken, ongeveer 2 miljoen heb....... wat kan ik daar dan voor kopen, nieuwe trainingslinie, nieuwe start. Maar wat heb je ongeveer voor 2 miljoen?
Ik denk dat ik ga middenvelden, maar dan heb ik wel 8 a 10 trainees nodig, dat wordt een dure grap....toch?
Tis een uitmuntendquote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Uddel het volgende:
Wat een hufter die JoralfHeeft ie een briljant middenvelder (aan TSI te zien) gekocht net voor de derby..
Jammer van die redelijk scoren... maar van 21 jaar zonder ervaring en zonder bijstats gingen ze voor meer weg...quote:Geppino Tiribocchi
TSI = 8 320, 24 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Is dit een optie of kan ik beter extern aantrekken?quote:Emmanuel Sans [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 240, 31 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Moet je eens kijken hoeveel het gaat kosten.quote:Op zondag 6 november 2005 20:00 schreef Oldbie het volgende:
Binnenkort moet ik eraan geloven. Dan moet ik een nieuwe coach aantrekken. Nu heb ik dit in mijn selectie:
[..]
Is dit een optie of kan ik beter extern aantrekken?
270k toch? (268700 als ik het goed hebquote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel het gaat kosten.
Volgens mij is extern bij slechtere coaches rendabeler.Voor 2 ton heb je een goed/slecht coach
Soit.... daar draai ik mijn hand niet voor om, die 70.000 (68.700) verschil.quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Uddel het volgende:
[..]
270k toch? (268700 als ik het goed heb)
Het hele wedstrijdverslag tot nu toe, tis dat Kouwenaar productief is maar andersquote:H76 nam in de 4e minuut de leiding doordat Andries Kouwenaar met een oogverblindende vrije trap de stand op 1 - 0 bracht. Andries Kouwenaar draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor H76 de voorsprong uitbreidde tot 2 - 0.
Effe een PM tussendoor, heb jij toevallig familie in Bilthoven wonen? Ken namelijk iemand met dezelfde achternaamquote:Op zondag 6 november 2005 21:00 schreef Uddel het volgende:
Tweede helft staat op het punt te beginnen.. 2-1 achter tegen Joralf.. maar we hebben nog 45 minuten 8)
Als Ajacied heb ik geleerd positief te kijken naar dingen
Hehe nee, niet dat ik weetquote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Effe een PM tussendoor, heb jij toevallig familie in Bilthoven wonen? Ken namelijk iemand met dezelfde achternaam![]()
Mzzls
[/PM]
Is dat echt zo?quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef MyImmortal het volgende:
nee geen 4 centrale middenvelders, anders krijg je trainingsloss en dat wil je echt niet hebben
trouwens met 2-0 gewonnen yay
ik wilde eigenlij 442 spelen....met 4 centrale middenvelder en dan aanvallen door het midden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Ik begrijp dat je geen 2-6-2 moet spelen omdat dat geen erkend systeem in HT is. Maar asl je 3-5-2 speelt met 4 centrale middenvelders.....
Ik geef toe dat ik het niet heb nagezocht in alle newbie FAQs etc, dus hierbij alvast mijn oprechte excuses aan Arctic
Hoef je ook niet op te zoeken in alle newbie FAQs etc. in 1 is al genoeg, staat zelfs op de site van Hattrick zelfquote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Ik begrijp dat je geen 2-6-2 moet spelen omdat dat geen erkend systeem in HT is. Maar asl je 3-5-2 speelt met 4 centrale middenvelders.....
Ik geef toe dat ik het niet heb nagezocht in alle newbie FAQs etc, dus hierbij alvast mijn oprechte excuses aan Arctic
Zelfs daar had ik het niet nagezocht. Vandaar mijn oprechte excuses.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoef je ook niet op te zoeken in alle newbie FAQs etc. in 1 is al genoeg, staat zelfs op de site van Hattrick zelf
Zeer zeker netjes, ik had gister solid (high) voor mijn vleugel, en daarmee kan je aankomen in de Vequote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef hollander76 het volgende:
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
Voor in de 8e
Wat had je vorige week? Ben ik wel benieuwd naar ivm die nieuwe ratings enzoquote:Op maandag 7 november 2005 11:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zeer zeker netjes, ik had gister solid (high) voor mijn vleugel, en daarmee kan je aankomen in de Ve
Zie dat ik vorige week zelfs redelijk(hoog) had aan de rechterkant. Dat is dus gezakt naar matig(laag)quote:Op zondag 6 november 2005 21:53 schreef Uddel het volgende:
3-2 verloren van JoralfFeli Joralf
Wel 40* (record), maar m'n vleugelaanval is zo gedaald bij die nieuwe ratingberekening
Linker en rechteraanval allebei van redelijk (laag) naar matig (laag)
Arme Uddel, maar bedankt voor de felicitatiesquote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zie dat ik vorige week zelfs redelijk(hoog) had aan de rechterkant. Dat is dus gezakt naar matig(laag)
Persbericht gelezen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Arme Uddel, maar bedankt voor de felicitaties![]()
quote:07-11-2005 Het menu is veranderd
We hebben de structuur van het Hattrick-hoofdmenu enigszins aangepast, zodat het logischer en makkelijker te gebruiken is. De grootste verandering is het nieuwe “Gereedschappen”-menu, waar je onder meer de zoekfunctie en de transferlijst aantreft. Verder hebben we de optie “Over Hattrick” hernoemd in het meer toepasselijke “Help”. Hattrick Supporters zal het opvallen dat de menu-optie “Supporter” is verdwenen; de verschillende features uit dit menu zijn nu in het “Gereedschappen”-menu ondergebracht. Daarnaast hebben Hattrick Supporters nu linksonder op het scherm een zoek-icoontje waarmee ze rechtstreeks op de zoekpagina terechtkomen. We hebben tijdens het testen goede reacties op dit nieuwe menu gekregen en hopen dat het ook jullie bevalt.
Dat bericht stond er nog niet toen ik inlogdequote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef maniack28 het volgende:
Wauw, ze zijn wel hard bezig de laatste tijdGoeie zaak!!
[..]
Dat heet een matchengine...quote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
bla...
Het is niet dat ik van het veld gespeelt ben. Ik heb een penalty en wat andere kansen gemist en had het meeste balbezit maar hoe kan dit bij 1-1 zijn gebleven?
En vertrouw ook nooit op HTRatings of andere tooltjes, de matchengine heeft toch z'n eigen wil..quote:
Owja, als je er een aanslag op wilt plegen... Hij staat in Zweden die matchenginequote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
bla2...
quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, als je er een aanslag op wilt plegen... Hij staat in Zweden die matchengine
Zeur dan niet en word supporterquote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Game_Error het volgende:
Ik vind die nieuwe interface maar gaar, er staan nu bij gereedschappen allerlei dingen die ik helemaal niet kan gebruiken (ik weet het,ik moet supporter nemen)
Dus als er iemand intresse heeft, even bieden graag.quote:Jean-Marc van Gelder (57410844)
19 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 940 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
625k, ik ging voor zijn koppen eigenlijkquote:Manuel Vargas (48234260)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 1 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Slechts 75k, dus als er iemand mijn financiele situatie wil helpen, hij is nog steeds te koopquote:Jarl Dyrberg (77587816)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 490
Loon: 2 286 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: H76
Conditie: waardeloos Keepen: goed a b hattriX-Ray keepers-up
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Die van mij had dezelfde stats, ook koppen, is 3 jaar jonger en 175k goedkoper. Had je die niet kunnen kopen?quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
625k, ik ging voor zijn koppen eigenlijk
en 1 keer op geboden en had em
wou em niet echt hebben na mijn bod...
Maar nu heb ik em, versterkt mijn middenveld wel, volgende middenvelder wordt een uitmuntende of een briljante
Net gekocht voor 937k, niet duur als je het mij vraagtquote:Giampaolo Murru (78750666) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 757 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
crap dusquote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die van mij had dezelfde stats, ook koppen, is 3 jaar jonger en 175k goedkoper. Had je die niet kunnen kopen?
Nu heb ik hem niet kunnen verkopen.![]()
een miljoen voor een bijna 18-jarigequote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef Uddel het volgende:
[..]
Net gekocht voor 937k, niet duur als je het mij vraagt
Wel TS hit, maar dat moeten we voor lief nemen..
Vergelijk eens met andere spelers, die gaan voor 1 tot 1,5M weg, met dezelfde stats. Deze wordt dit seizoen nog uitstekend, train hem op naar wonderbaarlijk ofzo, wereldklasse.quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een miljoen voor een bijna 18-jarige
Grappig is dat hij even groot isquote:Op maandag 7 november 2005 16:18 schreef ASSpirine het volgende:
tis beetje wennen, vond al raar dat de menu kleiner leek dan normaal
Ik zag helemaal niksquote:Op maandag 7 november 2005 21:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Grappig is dat hij even groot isBovenaan is Overzicht oid erbij gekomen en onderaan is HT Live verdwenen.
Maar idd, gelijk toen ik inlogde zag ik dat er wat veranderd was
2D matchviewers zijn voor waailappen ik blijf bij het oeroude F5-en in het matchreportquote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef Hotrodhurricane het volgende:
Iemand die nieuwe matchviewer in 2D al gezien van die belg? http://demo.hattricktoday.org,de 2D is wel nog niet helemaal af en er zitten nog bugs in,maar zelfs dan vind ik em nog extreem nice
Ja die F5 ik ook (zinloos I know...) Maar tochquote:Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef Game_Error het volgende:
HT-Live:') scheelt weer je F5 knop om zeep helpen
Als je toch middenvelders gaat trainen is het misschien beter om 3-5-2 te spelen, dan kan je nog optimaal gebruik van de halve trainingen maken op de vleugels.quote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Floxje het volgende:
Jahoor, ik heb weer met 5-0 verloren...
Toch optimistisch gespeeld met 3-4-3, dat toch echt mijn standaardformatie wordt. Ik heb wel de afgelopen week wat extra middenveld trainees gekocht, dus ik hoop volgend seizoen in ieder geval van mijn rampzalig] middenveld af te zijn... Dan maak ik in ieder geval kans om iets te winnen
Idd, kleine verandering, leek me b'tje overbodig, maar toch wel erg handigquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
de sneltoets knop voor de 'search' functie linksonderaan is toch wel geniaal
quote:Tinus Menken (80117360)
17 jaar,redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 708 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Dat weet je natuurlijk nooit hequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een middenvelder die zich dus daar dan ook thuis zal voelen. Op de wing presteert ie weinig, tenzij naar het midden.
Hoe je dat op de transferlist zet, maakt niet uit. Daar kijkt toch niemand naar.
Op zich wel, maar ik wil toch proberen om mijn aanval zo sterk mogelijk te houden. In friendlies speel ik dus wel degelijk 3-5-2 maar in de competitie niet.quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Als je toch middenvelders gaat trainen is het misschien beter om 3-5-2 te spelen, dan kan je nog optimaal gebruik van de halve trainingen maken op de vleugels.
Voor de geïnteresseerdenquote:Agnew Bowie (70068761)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 3 680
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
ja, een belgquote:Bob van Oers (46423508) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 11 880
Loon: 7 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
geen idee. Heb ik me niet in verdiept. Was de eerste die ik tegen kwam. 1 bod en binnen. Volgens transfervergelijking is het niet te hoogquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:08 schreef komrad het volgende:
ik had eenzelfde voor 2,0M met slecht XP. Heb ik dus normale prijs betaald
even zijn conditie optrainen komende tussenseizoenquote:Willie Martin (37785104)
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 7 580
Loon: 2 736 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Leuke spelertquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
kheb mezelf net een briljante mid aangeschaft, maar ik had maar 800k, en er was een bod van 1 milj voor mijn winger (hierboven) dus kon ik bieden
maar tussen haakjes sta ik even onder de -500k, dat van 5 keer inloggen geld niet voor mij hé???)
[..]
even zijn conditie optrainen komende tussenseizoen
voor ¤ 1 955 000
MET koppen
denk dat het nogal moeilijk was, alle briljantjes gaan ergens rond de 2 milj wegquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Uddel het volgende:
[..]
Leuke spelertDenk dat je alleen voor 1,9M ook wel eentje met matig passen had kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
kheb mezelf net een briljante mid aangeschaft, maar ik had maar 800k, en er was een bod van 1 milj voor mijn winger (hierboven) dus kon ik bieden
maar tussen haakjes sta ik even onder de -500k, dat van 5 keer inloggen geld niet voor mij hé???)
244k is een mooie prijsquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:59 schreef komrad het volgende:
mijn nieuwe trainee voor 244k
Adrian Pankow
TSI = 800, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
TSI is laag maar het loon doet me vermoeden 2-3 weken wat hem echt uber goedkoop maakt (672 excl toeslag voor de kenners)
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij traint hierdoor heel strategisch 8 man voor passing...
Denkt HT er ook zo over danquote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij traint hierdoor heel strategisch 8 man voor passing...
het zou kunnen, je mag toch per linie 1 speler erbij zetten? dus dat zou in dit geval inhouden 1 verdediger ingesteld op extra centrale middenvelder en 1 verdediger ingesteld op extra aanvaller. Als ik gelijk heb (waar ik niet geheel zeker van ben) dan denkt HT er ook zo overquote:
Ik snap je vraag, en nee, de engine weet niet dat ie 8 man aan het trainen is en dat strategisch is. De indicatie 'strategisch' is een kanstechnisch mogelijke benaming bij de line-up als er wordt voldaan aan de opstellingsregels (max. 3 in een linie). Dat 2-5-3 een kansloze opstelling is voor de rest, weet de engine veel...quote:
Dus dat is wel slim om te doen als je passen train?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik snap je vraag, en nee, de engine weet niet dat ie 8 man aan het trainen is en dat strategisch is. De indicatie 'strategisch' is een kanstechnisch mogelijke benaming bij de line-up als er wordt voldaan aan de opstellingsregels (max. 3 in een linie). Dat 2-5-3 een kansloze opstelling is voor de rest, weet de engine veel...
Ik zag net dat Nederland op het Hattrickwk van Engeland heeft verloren,quote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Lortnoc het volgende:
2-5-3 All offensive is toch niet kansloos?
Dus geen trainingsverliesquote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik snap je vraag, en nee, de engine weet niet dat ie 8 man aan het trainen is en dat strategisch is. De indicatie 'strategisch' is een kanstechnisch mogelijke benaming bij de line-up als er wordt voldaan aan de opstellingsregels (max. 3 in een linie). Dat 2-5-3 een kansloze opstelling is voor de rest, weet de engine veel...
yup zeker, of als je all-offensive speelt. Een taktiek bijvoorbeeld teams als Bjusterbaarlik of FC Aasgieren toepassen. Al spelen die ook vaak 3-5-2.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dus dat is wel slim om te doen als je passen train?
er zijn dan nog wat vraagtekens, hoe is het loon van een spits tov een def en wat is de waarde daarin van passen, ligt die voor defs en spitsen gelijk of is die voor spitsen wellicht hoger. Tenslotte is de vraag wat rampzalig conditie doet tov slechtquote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Lortnoc het volgende:
2-5-3 All offensive is toch niet kansloos?
En die speler van onze kameraad is volgens mij niet echt hoog. Heb zo'n zelfde spits met poor stamina voor een loon van 810 excl. in de db staan
ik ben benieuwd komrad ..quote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef komrad het volgende:
de beste speler met die lage tsi en rampzalige conditie haalde zojuist 3* als extra verdediger wat mij doet vermoeden dat hij toch niet erg laag kan zijn
Welcome, join da club!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef macondo het volgende:
Pfft ben hier nieuw lid van de fok federatie.. Ik zal nog heel wat spelertjes heen en weer moeten traden om een beetje budget te krijgen..
BVO Mossel United (360423)
En ik ben altijd heel lief op IRCquote:Op woensdag 9 november 2005 21:14 schreef komrad het volgende:
IRC dat is lang geleden, zijn de oldies er nog uddel
dus qyn,JD,SD,SW,hives,grumpey, lortnoc, madkow enz
Heel fokirc draait onder de tweakers-serverquote:
Nerds vs. Noobsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
wat is toch die vete tussen tweakers en fok
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
gebruik dan mirc ofzo?
geniaal!quote:zut op Ned conference
qyn: die zit er wel en soms zegt hij per ongeluk ook nog wel watquote:Op woensdag 9 november 2005 21:14 schreef komrad het volgende:
IRC dat is lang geleden, zijn de oldies er nog uddel
dus qyn,JD,SD,SW,hives,grumpey, lortnoc, madkow enz
Correct...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn beste speler heeft gister rood gehad, hij wordt dan toch niet geschorst? Ook niet voor de volgende oefenwedstrijd toch?
Ik speelde vorig week in Thailand. 65k stadion.....gevuld met wel 1172 toeschouwersquote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Je hebt al 25 lopende uitdagingen. Daarom kan je geen teams meer uitdagen, totdat een van je eerdere uitdagingen wordt afgewezen/ingetrokken/verwijderd.
Nu maar hopen dat er eentje accepteerd
Edit - 12.12 FC Unterlunkhofen accepteert de uitdaging
VI uit Zwitserland, 50k stadion
Deze is nog statisch, maar als hij bij JD terecht kan, dan zal hij dynamisch worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef Lortnoc het volgende:
Is deze statisch (met het logo van Nico) of veranderd dat logo en avatar bij elke reload?
Nog niet in Nederland geweest?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe, dit deel van de wereld heb ik al bezocht met hattrick![]()
![]()
[afbeelding]
kun je trouwens zien bij http://student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php volgende week komt er bolivia bij
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
heej robar, goed werk
alleen mijn logo is verouderd op je banner. de nieuwe vind je hier http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/kscg8ul.jpg
NEEquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Kan iedereen leven met het nieuwe concept????
Hierbij...quote:En kan iedereen die zijn logo nog niet kan vinden in de banner deze even in dit topic plaatsen?
Opbouwende kritiek graag Grumpquote:
Netjes Robar, alleen mijn oude logo staat erinquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Mensjes,
Ik heb besloten om de OP banner iets te veranderen van concept.
De laatste was wel erg onderhoudsgevoelig.
[afbeelding]
Kan iedereen leven met het nieuwe concept????
En kan iedereen die zijn logo nog niet kan vinden in de banner deze even in dit topic plaatsen?
Of als ik een oud/verkeerd logo gebruik, dan even erbij zeggen . . .
JD, als ik jou een zipfile geef met alle plaatjes en een php script, dan kan jij alles toch hosten?
Nog geen friendly in Nederland gehad dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe, dit deel van de wereld heb ik al bezocht met hattrick![]()
![]()
[afbeelding]
kun je trouwens zien bij http://student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php volgende week komt er bolivia bij
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mij sta je er twee keer in
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef twisteddlogic het volgende:
Hoe kun je eigenlijk in de Fok! federatie komen?
En wat heb je er aan?
Door te zoeken in het hattrick menu bij het onderdeel Federaties.quote:
Maar het voegt geen reet toequote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Door te zoeken in het hattrick menu bij het onderdeel Federaties.
Je hoort er dan pas echt bij
Pas dan ben je ook welkom op IRC
En je kan dan pas meedoen aan de Fok!-Cup
Mijn coach heeft slecht leiderschap, echt klote, die van mij staat ook alweer op contentquote:Op donderdag 10 november 2005 17:38 schreef maniack28 het volgende:
Lekkere spelert komradIk ga vanavond nog ff een stijgertje aanschaffen
![]()
Btw... 2x achter elkaar gepicced en mn ts staat nu alweer op kalmKlote waardeloos leiderschap van mn coach
Ben eigenlijk geneigd hem eruit te gooien, maar aangezien dat op het moment kapitaalvernietiging is (ik heb het niet nodig om niet te degraderen) koop ik hem maar niet..
Waarom gaat dit kreng voor 300k niet weg?quote:Elie Sebban (77700885) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 754 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Vervelendquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Uddel het volgende:
[..]
En redelijk verdedigen ja..
Die transfervergelijking geeft alles ruim boven de 300k aan..
Ik zoek een goed/uitstekend def met redelijk/goed passen van 17...pff die prijzen..je zou bijna een 18 jarige willen kopenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef komrad het volgende:
sorry hoor uddel, maar hij is dichter bij de 19 dan bij de 18 en heeft geen conditie. Daarnaast is hij maar goed, wel met bijstats maar toch. Een goed def met matig passen van 18 doet ook maar iets van 150-200k dus dan is 300k voor een vergelijkbare MF wel duur
heel fijn maar ik probeer juist spelers te vinden die al enkele weken op niveau zitten, die binnen een week of 4 poppen. Misschien vraag ik teveelquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef komrad het volgende:
atric, wellicht heb ik morgen wel een excellent def met redelijk passen voor je, gaat je wel over de M kosten, terwijl ik hem dinsdag voor 244k gekocht heb
@VK, geloof me dit gaat de skilltrade van het seizoen worden
Wat 2k al niet teweeg kan brengenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:00 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik kan mn TU niet kijken, want internet doet het thuis niet, en op me stage kan ik het niet zien.
Volgens mij is er bij mij vorige week een redelijk positiespel gestegen naar goed, van 26. Heeft matig verdedigen en passen en uitstekende conditie. Misschien gaan verkopen en dan goed positiespel trainees kopen. Levert volgens de Trabsfervergelijking ongeveer 2k op, dan ben ik uit de schulden, kan ik een betere coach aanschaffen en ook nog wel een trainee kopen. Ziet er goed uit dan
Ik denk dat ie 200k bedoelt Robarquote:
* Kaheem kijkt naar zijn eigen economie in de 11e, damn 152 k schuld, die 2k kon ik wel gebruiken had ik een mooi rond bedrag aan schulden gehad...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zit nog in de 11e. Dan is het best veel.
Ja ok, maar komt dat puur door het feit dat spelers die niet opgesteld staan op de bewuste linie, toch een klein percentage meetrainen? Maar is het dan nog wel rendabel met 50 spelers. Wegen de loonkosten op tegen de trainingswinst?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Jonks het volgende:
omdat ik defs train, 10 tegelijk?
omdat ik 50 spelers heb..
genoeg redenen te verzinnen
Nee, maar kijk voor de gein eens naar z'n Transfervergelijking, daar gaan ze vaak en voor veel geld weg..quote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef komrad het volgende:
sorry hoor uddel, maar hij is dichter bij de 19 dan bij de 18 en heeft geen conditie. Daarnaast is hij maar goed, wel met bijstats maar toch. Een goed def met matig passen van 18 doet ook maar iets van 150-200k dus dan is 300k voor een vergelijkbare MF wel duur
quote:
Of te wel, valt er wat aan redelijk-redelijk te verdienen?quote:Jean-Luc Guerin
TSI = 120, 35 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
diep diep diep respectquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef Jonks het volgende:
Leuke TU:
Is ie net gestegen in ervaring of zit ie hoog?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef hollander76 het volgende:
Weer een levensvraag......: Is deze speler nog verkoopbaar voor een redelijke prijs?
[..]
Of te wel, valt er wat aan redelijk-redelijk te verdienen?
Sssssst, net gestegenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is ie net gestegen in ervaring of zit ie hoog?
dusquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heel fokirc draait onder de tweakers-serverknurft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |