Het hele wedstrijdverslag tot nu toe, tis dat Kouwenaar productief is maar andersquote:H76 nam in de 4e minuut de leiding doordat Andries Kouwenaar met een oogverblindende vrije trap de stand op 1 - 0 bracht. Andries Kouwenaar draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor H76 de voorsprong uitbreidde tot 2 - 0.
Effe een PM tussendoor, heb jij toevallig familie in Bilthoven wonen? Ken namelijk iemand met dezelfde achternaamquote:Op zondag 6 november 2005 21:00 schreef Uddel het volgende:
Tweede helft staat op het punt te beginnen.. 2-1 achter tegen Joralf.. maar we hebben nog 45 minuten 8)
Als Ajacied heb ik geleerd positief te kijken naar dingen
Hehe nee, niet dat ik weetquote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Effe een PM tussendoor, heb jij toevallig familie in Bilthoven wonen? Ken namelijk iemand met dezelfde achternaam![]()
Mzzls
[/PM]
Is dat echt zo?quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef MyImmortal het volgende:
nee geen 4 centrale middenvelders, anders krijg je trainingsloss en dat wil je echt niet hebben
trouwens met 2-0 gewonnen yay
ik wilde eigenlij 442 spelen....met 4 centrale middenvelder en dan aanvallen door het midden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Ik begrijp dat je geen 2-6-2 moet spelen omdat dat geen erkend systeem in HT is. Maar asl je 3-5-2 speelt met 4 centrale middenvelders.....
Ik geef toe dat ik het niet heb nagezocht in alle newbie FAQs etc, dus hierbij alvast mijn oprechte excuses aan Arctic
Hoef je ook niet op te zoeken in alle newbie FAQs etc. in 1 is al genoeg, staat zelfs op de site van Hattrick zelfquote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Ik begrijp dat je geen 2-6-2 moet spelen omdat dat geen erkend systeem in HT is. Maar asl je 3-5-2 speelt met 4 centrale middenvelders.....
Ik geef toe dat ik het niet heb nagezocht in alle newbie FAQs etc, dus hierbij alvast mijn oprechte excuses aan Arctic
Zelfs daar had ik het niet nagezocht. Vandaar mijn oprechte excuses.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoef je ook niet op te zoeken in alle newbie FAQs etc. in 1 is al genoeg, staat zelfs op de site van Hattrick zelf
Zeer zeker netjes, ik had gister solid (high) voor mijn vleugel, en daarmee kan je aankomen in de Vequote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef hollander76 het volgende:
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
Voor in de 8e
Wat had je vorige week? Ben ik wel benieuwd naar ivm die nieuwe ratings enzoquote:Op maandag 7 november 2005 11:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zeer zeker netjes, ik had gister solid (high) voor mijn vleugel, en daarmee kan je aankomen in de Ve
Zie dat ik vorige week zelfs redelijk(hoog) had aan de rechterkant. Dat is dus gezakt naar matig(laag)quote:Op zondag 6 november 2005 21:53 schreef Uddel het volgende:
3-2 verloren van JoralfFeli Joralf
Wel 40* (record), maar m'n vleugelaanval is zo gedaald bij die nieuwe ratingberekening
Linker en rechteraanval allebei van redelijk (laag) naar matig (laag)
Arme Uddel, maar bedankt voor de felicitatiesquote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zie dat ik vorige week zelfs redelijk(hoog) had aan de rechterkant. Dat is dus gezakt naar matig(laag)
Persbericht gelezen?quote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Arme Uddel, maar bedankt voor de felicitaties![]()
quote:07-11-2005 Het menu is veranderd
We hebben de structuur van het Hattrick-hoofdmenu enigszins aangepast, zodat het logischer en makkelijker te gebruiken is. De grootste verandering is het nieuwe “Gereedschappen”-menu, waar je onder meer de zoekfunctie en de transferlijst aantreft. Verder hebben we de optie “Over Hattrick” hernoemd in het meer toepasselijke “Help”. Hattrick Supporters zal het opvallen dat de menu-optie “Supporter” is verdwenen; de verschillende features uit dit menu zijn nu in het “Gereedschappen”-menu ondergebracht. Daarnaast hebben Hattrick Supporters nu linksonder op het scherm een zoek-icoontje waarmee ze rechtstreeks op de zoekpagina terechtkomen. We hebben tijdens het testen goede reacties op dit nieuwe menu gekregen en hopen dat het ook jullie bevalt.
Dat bericht stond er nog niet toen ik inlogdequote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef maniack28 het volgende:
Wauw, ze zijn wel hard bezig de laatste tijdGoeie zaak!!
[..]
Dat heet een matchengine...quote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
bla...
Het is niet dat ik van het veld gespeelt ben. Ik heb een penalty en wat andere kansen gemist en had het meeste balbezit maar hoe kan dit bij 1-1 zijn gebleven?
En vertrouw ook nooit op HTRatings of andere tooltjes, de matchengine heeft toch z'n eigen wil..quote:
Owja, als je er een aanslag op wilt plegen... Hij staat in Zweden die matchenginequote:Op maandag 7 november 2005 14:45 schreef KaheemSaid het volgende:
bla2...
quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, als je er een aanslag op wilt plegen... Hij staat in Zweden die matchengine
Zeur dan niet en word supporterquote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Game_Error het volgende:
Ik vind die nieuwe interface maar gaar, er staan nu bij gereedschappen allerlei dingen die ik helemaal niet kan gebruiken (ik weet het,ik moet supporter nemen)
Dus als er iemand intresse heeft, even bieden graag.quote:Jean-Marc van Gelder (57410844)
19 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 940 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
625k, ik ging voor zijn koppen eigenlijkquote:Manuel Vargas (48234260)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 1 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Slechts 75k, dus als er iemand mijn financiele situatie wil helpen, hij is nog steeds te koopquote:Jarl Dyrberg (77587816)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 490
Loon: 2 286 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: H76
Conditie: waardeloos Keepen: goed a b hattriX-Ray keepers-up
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Die van mij had dezelfde stats, ook koppen, is 3 jaar jonger en 175k goedkoper. Had je die niet kunnen kopen?quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
625k, ik ging voor zijn koppen eigenlijk
en 1 keer op geboden en had em
wou em niet echt hebben na mijn bod...
Maar nu heb ik em, versterkt mijn middenveld wel, volgende middenvelder wordt een uitmuntende of een briljante
Net gekocht voor 937k, niet duur als je het mij vraagtquote:Giampaolo Murru (78750666) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 757 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
crap dusquote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die van mij had dezelfde stats, ook koppen, is 3 jaar jonger en 175k goedkoper. Had je die niet kunnen kopen?
Nu heb ik hem niet kunnen verkopen.![]()
een miljoen voor een bijna 18-jarigequote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef Uddel het volgende:
[..]
Net gekocht voor 937k, niet duur als je het mij vraagt
Wel TS hit, maar dat moeten we voor lief nemen..
Vergelijk eens met andere spelers, die gaan voor 1 tot 1,5M weg, met dezelfde stats. Deze wordt dit seizoen nog uitstekend, train hem op naar wonderbaarlijk ofzo, wereldklasse.quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een miljoen voor een bijna 18-jarige
Grappig is dat hij even groot isquote:Op maandag 7 november 2005 16:18 schreef ASSpirine het volgende:
tis beetje wennen, vond al raar dat de menu kleiner leek dan normaal
Ik zag helemaal niksquote:Op maandag 7 november 2005 21:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Grappig is dat hij even groot isBovenaan is Overzicht oid erbij gekomen en onderaan is HT Live verdwenen.
Maar idd, gelijk toen ik inlogde zag ik dat er wat veranderd was
2D matchviewers zijn voor waailappen ik blijf bij het oeroude F5-en in het matchreportquote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef Hotrodhurricane het volgende:
Iemand die nieuwe matchviewer in 2D al gezien van die belg? http://demo.hattricktoday.org,de 2D is wel nog niet helemaal af en er zitten nog bugs in,maar zelfs dan vind ik em nog extreem nice
Ja die F5 ik ook (zinloos I know...) Maar tochquote:Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef Game_Error het volgende:
HT-Live:') scheelt weer je F5 knop om zeep helpen
Als je toch middenvelders gaat trainen is het misschien beter om 3-5-2 te spelen, dan kan je nog optimaal gebruik van de halve trainingen maken op de vleugels.quote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Floxje het volgende:
Jahoor, ik heb weer met 5-0 verloren...
Toch optimistisch gespeeld met 3-4-3, dat toch echt mijn standaardformatie wordt. Ik heb wel de afgelopen week wat extra middenveld trainees gekocht, dus ik hoop volgend seizoen in ieder geval van mijn rampzalig] middenveld af te zijn... Dan maak ik in ieder geval kans om iets te winnen
Idd, kleine verandering, leek me b'tje overbodig, maar toch wel erg handigquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
de sneltoets knop voor de 'search' functie linksonderaan is toch wel geniaal
quote:Tinus Menken (80117360)
17 jaar,redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 890
Loon: 708 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Forum Opties | |