Dat weet je natuurlijk nooit hequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een middenvelder die zich dus daar dan ook thuis zal voelen. Op de wing presteert ie weinig, tenzij naar het midden.
Hoe je dat op de transferlist zet, maakt niet uit. Daar kijkt toch niemand naar.
Op zich wel, maar ik wil toch proberen om mijn aanval zo sterk mogelijk te houden. In friendlies speel ik dus wel degelijk 3-5-2 maar in de competitie niet.quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Als je toch middenvelders gaat trainen is het misschien beter om 3-5-2 te spelen, dan kan je nog optimaal gebruik van de halve trainingen maken op de vleugels.
Voor de geīnteresseerdenquote:Agnew Bowie (70068761)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 3 680
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
ja, een belgquote:Bob van Oers (46423508) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 11 880
Loon: 7 296 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
geen idee. Heb ik me niet in verdiept. Was de eerste die ik tegen kwam. 1 bod en binnen. Volgens transfervergelijking is het niet te hoogquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:08 schreef komrad het volgende:
ik had eenzelfde voor 2,0M met slecht XP. Heb ik dus normale prijs betaald
even zijn conditie optrainen komende tussenseizoenquote:Willie Martin (37785104)
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 7 580
Loon: 2 736 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Leuke spelertquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
kheb mezelf net een briljante mid aangeschaft, maar ik had maar 800k, en er was een bod van 1 milj voor mijn winger (hierboven) dus kon ik bieden
maar tussen haakjes sta ik even onder de -500k, dat van 5 keer inloggen geld niet voor mij hé???)
[..]
even zijn conditie optrainen komende tussenseizoen
voor ¤ 1 955 000
MET koppen
denk dat het nogal moeilijk was, alle briljantjes gaan ergens rond de 2 milj wegquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Uddel het volgende:
[..]
Leuke spelertDenk dat je alleen voor 1,9M ook wel eentje met matig passen had kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
kheb mezelf net een briljante mid aangeschaft, maar ik had maar 800k, en er was een bod van 1 milj voor mijn winger (hierboven) dus kon ik bieden
maar tussen haakjes sta ik even onder de -500k, dat van 5 keer inloggen geld niet voor mij hé???)
244k is een mooie prijsquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:59 schreef komrad het volgende:
mijn nieuwe trainee voor 244k
Adrian Pankow
TSI = 800, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
TSI is laag maar het loon doet me vermoeden 2-3 weken wat hem echt uber goedkoop maakt (672 excl toeslag voor de kenners)
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij traint hierdoor heel strategisch 8 man voor passing...
Denkt HT er ook zo over danquote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hij traint hierdoor heel strategisch 8 man voor passing...
het zou kunnen, je mag toch per linie 1 speler erbij zetten? dus dat zou in dit geval inhouden 1 verdediger ingesteld op extra centrale middenvelder en 1 verdediger ingesteld op extra aanvaller. Als ik gelijk heb (waar ik niet geheel zeker van ben) dan denkt HT er ook zo overquote:
Ik snap je vraag, en nee, de engine weet niet dat ie 8 man aan het trainen is en dat strategisch is. De indicatie 'strategisch' is een kanstechnisch mogelijke benaming bij de line-up als er wordt voldaan aan de opstellingsregels (max. 3 in een linie). Dat 2-5-3 een kansloze opstelling is voor de rest, weet de engine veel...quote:
Dus dat is wel slim om te doen als je passen train?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik snap je vraag, en nee, de engine weet niet dat ie 8 man aan het trainen is en dat strategisch is. De indicatie 'strategisch' is een kanstechnisch mogelijke benaming bij de line-up als er wordt voldaan aan de opstellingsregels (max. 3 in een linie). Dat 2-5-3 een kansloze opstelling is voor de rest, weet de engine veel...
Ik zag net dat Nederland op het Hattrickwk van Engeland heeft verloren,quote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Lortnoc het volgende:
2-5-3 All offensive is toch niet kansloos?
Dus geen trainingsverliesquote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik snap je vraag, en nee, de engine weet niet dat ie 8 man aan het trainen is en dat strategisch is. De indicatie 'strategisch' is een kanstechnisch mogelijke benaming bij de line-up als er wordt voldaan aan de opstellingsregels (max. 3 in een linie). Dat 2-5-3 een kansloze opstelling is voor de rest, weet de engine veel...
yup zeker, of als je all-offensive speelt. Een taktiek bijvoorbeeld teams als Bjusterbaarlik of FC Aasgieren toepassen. Al spelen die ook vaak 3-5-2.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dus dat is wel slim om te doen als je passen train?
er zijn dan nog wat vraagtekens, hoe is het loon van een spits tov een def en wat is de waarde daarin van passen, ligt die voor defs en spitsen gelijk of is die voor spitsen wellicht hoger. Tenslotte is de vraag wat rampzalig conditie doet tov slechtquote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Lortnoc het volgende:
2-5-3 All offensive is toch niet kansloos?
En die speler van onze kameraad is volgens mij niet echt hoog. Heb zo'n zelfde spits met poor stamina voor een loon van 810 excl. in de db staan
ik ben benieuwd komrad ..quote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef komrad het volgende:
de beste speler met die lage tsi en rampzalige conditie haalde zojuist 3* als extra verdediger wat mij doet vermoeden dat hij toch niet erg laag kan zijn
Welcome, join da club!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef macondo het volgende:
Pfft ben hier nieuw lid van de fok federatie.. Ik zal nog heel wat spelertjes heen en weer moeten traden om een beetje budget te krijgen..
BVO Mossel United (360423)
En ik ben altijd heel lief op IRCquote:Op woensdag 9 november 2005 21:14 schreef komrad het volgende:
IRC dat is lang geleden, zijn de oldies er nog uddel
dus qyn,JD,SD,SW,hives,grumpey, lortnoc, madkow enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |