Ik train dan wel zelf vleugel, maar hem trainen tot hij uitstekend is duurt me te lang, kijk zijn tsi alleen al, verschrikkelijk laag vind ikquote:Jimmie van der Poel (81224140)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 604 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Weer het bewijs dat Hattrick niet alleen een spelletje is voor voetballiefhebbersquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef foetre het volgende:
[..knip..]
Verder heb ik nog fitness en Feyenoord als hobby's als ik zondag's niet zelf
hoef te voetballen ga ik meestal Feyenoord kijken.
[..knip..]
en durft die niet eens zijn speler hier te posten zoals vroeger altijd wel werd gedaan om te pimpen met je spelerquote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Uddel het volgende:
Wat een hufter die JoralfHeeft ie een briljant middenvelder (aan TSI te zien) gekocht net voor de derby..
Je schreef dit toen Ajax 1-0 achterstondquote:Op zondag 6 november 2005 14:02 schreef Uddel het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat Hattrick niet alleen een spelletje is voor voetballiefhebbers![]()
Leuk verhaaltje btw
Idd ik heb zelfs nog in het andere topic gekeken, stond ook niksquote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en durft die niet eens zijn speler hier te posten zoals vroeger altijd wel werd gedaan om te pimpen met je speler
whehe, geheimhouding
Als Ajax 1-0 achter staat mag ik dus niet zeggen dat ik Feyenoord kut vind?quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je schreef dit toen Ajax 1-0 achterstond
Begin met 6 trainees, als inner mids. Koop 3 leuke middenvelders voor in je basis, en wat mindere trainees voor in de friendly's, daarvan maakt de kwaliteit toch niet zoveel uit (of je moet voor de Fok!Cup gaanquote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef hollander76 het volgende:
Als ik, over een paar weken, ongeveer 2 miljoen heb....... wat kan ik daar dan voor kopen, nieuwe trainingslinie, nieuwe start. Maar wat heb je ongeveer voor 2 miljoen?
Ik denk dat ik ga middenvelden, maar dan heb ik wel 8 a 10 trainees nodig, dat wordt een dure grap....toch?
Tis een uitmuntendquote:Op zondag 6 november 2005 14:05 schreef Uddel het volgende:
Wat een hufter die JoralfHeeft ie een briljant middenvelder (aan TSI te zien) gekocht net voor de derby..
Jammer van die redelijk scoren... maar van 21 jaar zonder ervaring en zonder bijstats gingen ze voor meer weg...quote:Geppino Tiribocchi
TSI = 8 320, 24 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een goed leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Is dit een optie of kan ik beter extern aantrekken?quote:Emmanuel Sans [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 240, 31 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Moet je eens kijken hoeveel het gaat kosten.quote:Op zondag 6 november 2005 20:00 schreef Oldbie het volgende:
Binnenkort moet ik eraan geloven. Dan moet ik een nieuwe coach aantrekken. Nu heb ik dit in mijn selectie:
[..]
Is dit een optie of kan ik beter extern aantrekken?
270k toch? (268700 als ik het goed hebquote:Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoeveel het gaat kosten.
Volgens mij is extern bij slechtere coaches rendabeler.Voor 2 ton heb je een goed/slecht coach
Soit.... daar draai ik mijn hand niet voor om, die 70.000 (68.700) verschil.quote:Op zondag 6 november 2005 20:42 schreef Uddel het volgende:
[..]
270k toch? (268700 als ik het goed heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |