Nog niet in Nederland geweest?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe, dit deel van de wereld heb ik al bezocht met hattrick![]()
![]()
[afbeelding]
kun je trouwens zien bij http://student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php volgende week komt er bolivia bij
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
heej robar, goed werk
alleen mijn logo is verouderd op je banner. de nieuwe vind je hier http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/kscg8ul.jpg
NEEquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Kan iedereen leven met het nieuwe concept????
Hierbij...quote:En kan iedereen die zijn logo nog niet kan vinden in de banner deze even in dit topic plaatsen?
Opbouwende kritiek graag Grumpquote:
Netjes Robar, alleen mijn oude logo staat erinquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Mensjes,
Ik heb besloten om de OP banner iets te veranderen van concept.
De laatste was wel erg onderhoudsgevoelig.
[afbeelding]
Kan iedereen leven met het nieuwe concept????
En kan iedereen die zijn logo nog niet kan vinden in de banner deze even in dit topic plaatsen?
Of als ik een oud/verkeerd logo gebruik, dan even erbij zeggen . . .
JD, als ik jou een zipfile geef met alle plaatjes en een php script, dan kan jij alles toch hosten?
Nog geen friendly in Nederland gehad dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe, dit deel van de wereld heb ik al bezocht met hattrick![]()
![]()
[afbeelding]
kun je trouwens zien bij http://student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php volgende week komt er bolivia bij
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mij sta je er twee keer in
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef twisteddlogic het volgende:
Hoe kun je eigenlijk in de Fok! federatie komen?
En wat heb je er aan?
Door te zoeken in het hattrick menu bij het onderdeel Federaties.quote:
Maar het voegt geen reet toequote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Door te zoeken in het hattrick menu bij het onderdeel Federaties.
Je hoort er dan pas echt bij
Pas dan ben je ook welkom op IRC
En je kan dan pas meedoen aan de Fok!-Cup
Mijn coach heeft slecht leiderschap, echt klote, die van mij staat ook alweer op contentquote:Op donderdag 10 november 2005 17:38 schreef maniack28 het volgende:
Lekkere spelert komradIk ga vanavond nog ff een stijgertje aanschaffen
![]()
Btw... 2x achter elkaar gepicced en mn ts staat nu alweer op kalmKlote waardeloos leiderschap van mn coach
Ben eigenlijk geneigd hem eruit te gooien, maar aangezien dat op het moment kapitaalvernietiging is (ik heb het niet nodig om niet te degraderen) koop ik hem maar niet..
Waarom gaat dit kreng voor 300k niet weg?quote:Elie Sebban (77700885) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 754 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Vervelendquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Uddel het volgende:
[..]
En redelijk verdedigen ja..
Die transfervergelijking geeft alles ruim boven de 300k aan..
Ik zoek een goed/uitstekend def met redelijk/goed passen van 17...pff die prijzen..je zou bijna een 18 jarige willen kopenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef komrad het volgende:
sorry hoor uddel, maar hij is dichter bij de 19 dan bij de 18 en heeft geen conditie. Daarnaast is hij maar goed, wel met bijstats maar toch. Een goed def met matig passen van 18 doet ook maar iets van 150-200k dus dan is 300k voor een vergelijkbare MF wel duur
heel fijn maar ik probeer juist spelers te vinden die al enkele weken op niveau zitten, die binnen een week of 4 poppen. Misschien vraag ik teveelquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef komrad het volgende:
atric, wellicht heb ik morgen wel een excellent def met redelijk passen voor je, gaat je wel over de M kosten, terwijl ik hem dinsdag voor 244k gekocht heb
@VK, geloof me dit gaat de skilltrade van het seizoen worden
Wat 2k al niet teweeg kan brengenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:00 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik kan mn TU niet kijken, want internet doet het thuis niet, en op me stage kan ik het niet zien.
Volgens mij is er bij mij vorige week een redelijk positiespel gestegen naar goed, van 26. Heeft matig verdedigen en passen en uitstekende conditie. Misschien gaan verkopen en dan goed positiespel trainees kopen. Levert volgens de Trabsfervergelijking ongeveer 2k op, dan ben ik uit de schulden, kan ik een betere coach aanschaffen en ook nog wel een trainee kopen. Ziet er goed uit dan
Ik denk dat ie 200k bedoelt Robarquote:
* Kaheem kijkt naar zijn eigen economie in de 11e, damn 152 k schuld, die 2k kon ik wel gebruiken had ik een mooi rond bedrag aan schulden gehad...quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zit nog in de 11e. Dan is het best veel.
Ja ok, maar komt dat puur door het feit dat spelers die niet opgesteld staan op de bewuste linie, toch een klein percentage meetrainen? Maar is het dan nog wel rendabel met 50 spelers. Wegen de loonkosten op tegen de trainingswinst?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Jonks het volgende:
omdat ik defs train, 10 tegelijk?
omdat ik 50 spelers heb..
genoeg redenen te verzinnen
Nee, maar kijk voor de gein eens naar z'n Transfervergelijking, daar gaan ze vaak en voor veel geld weg..quote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef komrad het volgende:
sorry hoor uddel, maar hij is dichter bij de 19 dan bij de 18 en heeft geen conditie. Daarnaast is hij maar goed, wel met bijstats maar toch. Een goed def met matig passen van 18 doet ook maar iets van 150-200k dus dan is 300k voor een vergelijkbare MF wel duur
quote:
Of te wel, valt er wat aan redelijk-redelijk te verdienen?quote:Jean-Luc Guerin
TSI = 120, 35 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
diep diep diep respectquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef Jonks het volgende:
Leuke TU:
Is ie net gestegen in ervaring of zit ie hoog?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef hollander76 het volgende:
Weer een levensvraag......: Is deze speler nog verkoopbaar voor een redelijke prijs?
[..]
Of te wel, valt er wat aan redelijk-redelijk te verdienen?
Sssssst, net gestegenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is ie net gestegen in ervaring of zit ie hoog?
dusquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heel fokirc draait onder de tweakers-serverknurft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |