Nerds vs. Noobsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
wat is toch die vete tussen tweakers en fok
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
gebruik dan mirc ofzo?
geniaal!quote:zut op Ned conference
qyn: die zit er wel en soms zegt hij per ongeluk ook nog wel watquote:Op woensdag 9 november 2005 21:14 schreef komrad het volgende:
IRC dat is lang geleden, zijn de oldies er nog uddel
dus qyn,JD,SD,SW,hives,grumpey, lortnoc, madkow enz
Correct...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn beste speler heeft gister rood gehad, hij wordt dan toch niet geschorst? Ook niet voor de volgende oefenwedstrijd toch?
Ik speelde vorig week in Thailand. 65k stadion.....gevuld met wel 1172 toeschouwersquote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Je hebt al 25 lopende uitdagingen. Daarom kan je geen teams meer uitdagen, totdat een van je eerdere uitdagingen wordt afgewezen/ingetrokken/verwijderd.
Nu maar hopen dat er eentje accepteerd
Edit - 12.12 FC Unterlunkhofen accepteert de uitdaging
VI uit Zwitserland, 50k stadion
Deze is nog statisch, maar als hij bij JD terecht kan, dan zal hij dynamisch worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef Lortnoc het volgende:
Is deze statisch (met het logo van Nico) of veranderd dat logo en avatar bij elke reload?
Nog niet in Nederland geweest?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe, dit deel van de wereld heb ik al bezocht met hattrick![]()
![]()
[afbeelding]
kun je trouwens zien bij http://student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php volgende week komt er bolivia bij
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
heej robar, goed werk
alleen mijn logo is verouderd op je banner. de nieuwe vind je hier http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/kscg8ul.jpg
NEEquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Kan iedereen leven met het nieuwe concept????
Hierbij...quote:En kan iedereen die zijn logo nog niet kan vinden in de banner deze even in dit topic plaatsen?
Opbouwende kritiek graag Grumpquote:
Netjes Robar, alleen mijn oude logo staat erinquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Robar het volgende:
Mensjes,
Ik heb besloten om de OP banner iets te veranderen van concept.
De laatste was wel erg onderhoudsgevoelig.
[afbeelding]
Kan iedereen leven met het nieuwe concept????
En kan iedereen die zijn logo nog niet kan vinden in de banner deze even in dit topic plaatsen?
Of als ik een oud/verkeerd logo gebruik, dan even erbij zeggen . . .
JD, als ik jou een zipfile geef met alle plaatjes en een php script, dan kan jij alles toch hosten?
Nog geen friendly in Nederland gehad dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe, dit deel van de wereld heb ik al bezocht met hattrick![]()
![]()
[afbeelding]
kun je trouwens zien bij http://student.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php volgende week komt er bolivia bij
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mij sta je er twee keer in
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef twisteddlogic het volgende:
Hoe kun je eigenlijk in de Fok! federatie komen?
En wat heb je er aan?
Door te zoeken in het hattrick menu bij het onderdeel Federaties.quote:
Maar het voegt geen reet toequote:Op donderdag 10 november 2005 17:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Door te zoeken in het hattrick menu bij het onderdeel Federaties.
Je hoort er dan pas echt bij
Pas dan ben je ook welkom op IRC
En je kan dan pas meedoen aan de Fok!-Cup
Mijn coach heeft slecht leiderschap, echt klote, die van mij staat ook alweer op contentquote:Op donderdag 10 november 2005 17:38 schreef maniack28 het volgende:
Lekkere spelert komradIk ga vanavond nog ff een stijgertje aanschaffen
![]()
Btw... 2x achter elkaar gepicced en mn ts staat nu alweer op kalmKlote waardeloos leiderschap van mn coach
Ben eigenlijk geneigd hem eruit te gooien, maar aangezien dat op het moment kapitaalvernietiging is (ik heb het niet nodig om niet te degraderen) koop ik hem maar niet..
Waarom gaat dit kreng voor 300k niet weg?quote:Elie Sebban (77700885) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 754 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |