quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ja dat brengt ons bij de hamvraag, wat is de prijs?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
Het is meestal het beste om net onder de prijs te gaan zitten, omdat dan de kans groot is op een bidwar.
Meer dan 200k moet er wel voor krijgen, misschien zelf een beetje meebieden, mits er meerdere bieders zijn en niet te vaak doen..quote:[playerid=78388280]
Basile Belhadi
20 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 190
Wage: 840 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Bonobo11
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: weak
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Nee zelf meebieden, dat risico neem ik niet... Ik heb echt poen nodigquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Meer dan 200k moet er wel voor krijgen, misschien zelf een beetje meebieden, mits er meerdere bieders zijn en niet te vaak doen..
gekocht voor 16 kquote:Gian Luca Antonacci
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
En het ergste is nog dat die lul na twee keer donkerrood gehad te moeten hebben nog de 2-2 scoort ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad teringlijer.
Valt me vies tegen dat ik nog niks heb gelezen, dat de UEFA een onderzoek start.
Hij heeft 2 mensen op hun bek geslagen (de bal was niet eens in de buurt) en hij probeerde de benen van Trabelsi te amputeren. En dan die schijnheilige k*t muil van hem.
Je zou hem zo op zn bek willen slaan!
Waarom is hij nog op IRC en MSN?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef Daemon19 het volgende:
En we gaan hier verder!
Een kleine toelichting op de TT:
(11:55:44) (@J-D) zo
(11:55:48) (@J-D) mn internet is zo weg
(11:55:53) (@J-D) nog heel even geduld
(11:55:56) (@J-D) en dan ben ik afgesloten
(11:55:56) (@J-D)
(11:56:01) (@J-D)Tiscali
(11:56:19) (@J-D) Tot nooit meer ziens, Tiscaarschli
Dan houdt het snel op hequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:07 schreef Daemon19 het volgende:
Kan op zich nog wel een verdediger gebruiken, maar ik sta 140k in de min, dus helaas..
Wie maakt hem? Want de hele banner moet aangepast worden..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja die banner is ook nog niet af he
en hoe kan datquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie maakt hem? Want de hele banner moet aangepast worden..
En FC Barentin staat trouwens met 0-2 voor in de Hattrick Masters-finale.
Skou United speelt in een 7-0-3-formatie..![]()
de HAMvraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja dat brengt ons bij de hamvraag, wat is de prijs?
Ik ben al lang blij met een openingsbod, ik sta vet rood -155, dus ik kan deze poen goed gebruiken, volgende week gaat er een 18 jarige uitstekend def weg, hopen dat ik dan de goedcoach kan betalen.
quote:Sam Parkes breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 3. De manier van spelen veranderde toen Barentin zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Er was wat verwarring bij United over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar waardeloos. De ruststand was 0 - 3. Barentin had met 100 procent balbezit een veldoverwicht.
Robar werkt er eens in de 3 maanden aan ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wie maakt hem? Want de hele banner moet aangepast worden..
En FC Barentin staat trouwens met 0-2 voor in de Hattrick Masters-finale.
Skou United speelt in een 7-0-3-formatie..![]()
kennelijk wou hij niet winnen, of ik ruik chinese gok maffia.quote:
In dat geval kan mijn prachtige logo er voor in de plaats komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef DeHovenier het volgende:
BTW, dat logo in de banner in de OP kan wel weg. Dat logo is een zwart vierkantje met een blauw rondje in het midden, staat ergens in het midden. Ik heb dat logo een keer gebruikt als tijdelijke logo.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
kennelijk wou hij niet winnen, of ik ruik chinese gok maffia.![]()
Omdat het leiderschap van je coach af neemtquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef DJqbl5 het volgende:
Dit is mijn coach:
Brooks Flowers (11456716)
59 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Hoe kan het dat mijn coach een waardeloos leider is??
Als ik een coach aan wil nemen dan kan die op zijn slechts slecht leiderschap krijgen..
Hoe kan het dan in hemelsnaam dat die van mij waardeloos is...ik heb hem ongeveer 1,5 seizoenen geleden extern aangenomen
Na elk seizoen gaat een coach 1 level in leiderschap achteruit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef DJqbl5 het volgende:
Dit is mijn coach:
Brooks Flowers (11456716)
59 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Hoe kan het dat mijn coach een waardeloos leider is??
Als ik een coach aan wil nemen dan kan die op zijn slechts slecht leiderschap krijgen..
Hoe kan het dan in hemelsnaam dat die van mij waardeloos is...ik heb hem ongeveer 1,5 seizoenen geleden extern aangenomen
Niet zozeer op het eind van het seizoen, gewoon 16 weken na aanstelling, oftewel na 1 seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Omdat het leiderschap van je coach af neemt. Dit gebeurt meestal op het eind van seizoen, maar soms heb je geluk en blijft zijn leiderschap hetzelfde.
Hoeveel supporters en hoe doe je het op het moment?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef MyImmortal het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat ookal weer ging met hoe groot je je stadion ongeveer kan maken zodat het (bijna) altijd vol zit. ik heb nu 1275 supporters en heb een schamele stadion van 17kIk wil dus daarom mijn stadionnetje uitbreiden, ik twijfel nog of ik er 25k van zal maken of 30k. Maar als ik 30k van maak en het zit nooit vol dan is het weggegooid geld op het moment. kosten voor naar 25k is rond de 675k en kosten voor naar de 30k is rond de 1.1 miljoen. Nog wat meer info, ik speel in de 7e
Niet per sé elke seizoen één level leiderschap achteruit, dit is heel willekeurig, het kan ook best twee levels in één seizoen, of anderhalf seizoen niks. Het begint echter wel pas na één seizoen (16 weken)quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Na elk seizoen gaat een coach 1 level in leiderschap achteruit.
Als je coach eenmaal rampzalig heeft bereikt, gaat er elk seizoen 1 level van zn coachvaardigheid af.
Dit is zodat je niet één keer een coach koopt, en voor altijd op rozen zit.
[..]
Niet zozeer op het eind van het seizoen, gewoon 16 weken na aanstelling, oftewel na 1 seizoen.
Edit: hmm.. zie dat 2 man me al voor waren..
20 * fanclub bij slechte omstandighedenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef MyImmortal het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat ookal weer ging met hoe groot je je stadion ongeveer kan maken zodat het (bijna) altijd vol zit. ik heb nu 1275 supporters en heb een schamele stadion van 17kIk wil dus daarom mijn stadionnetje uitbreiden, ik twijfel nog of ik er 25k van zal maken of 30k. Maar als ik 30k van maak en het zit nooit vol dan is het weggegooid geld op het moment. kosten voor naar 25k is rond de 675k en kosten voor naar de 30k is rond de 1.1 miljoen. Nog wat meer info, ik speel in de 7e
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel supporters en hoe doe je het op het moment?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef MyImmortal het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Even mijn gal spuwen, ik zou vanavond naar Hard-Fi wou ik toenstrax gaan kijk ik waar ik altijd mijn kaartjes neer leg voor festivals/concerten etc. Is het kaartje er niet meer, dus nu zit ik hier thuis.![]()
heb eens medelijden met mij! ik verdien dit niet.quote:
ik doe het vrij goed in de comp, heb nog kans om te promoveren en 1275 supporters.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoeveel supporters en hoe doe je het op het moment?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
20 * fanclub bij slechte omstandigheden
25 * fanclub bij gemiddelde omstandigheden
30 * fanclub bij goede omstandigheden
Je stadion is idd behoorlijk klein, ik heb 750 sups en 18000 stoeltjes (pas uitgebreidt dat wel).
[..]
[..]
![]()
hard-fi was tof hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Even mijn gal spuwen, ik zou vanavond naar Hard-Fi wou ik toenstrax gaan kijk ik waar ik altijd mijn kaartjes neer leg voor festivals/concerten etc. Is het kaartje er niet meer, dus nu zit ik hier thuis.![]()
Ja counter.. Danke voor de helderheidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef Lennox het volgende:
Ja. Counter zeker?
Ik had 1 mid die naar zwak verdedigen ging :emo:
ach ja dat boeit me niet zo. Het is gewoon een probeersel en ik zie wel wat eruit komtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:29 schreef Lennox het volgende:
Ja ik snap het. Maatje van me speelt het ook af en toe (traint ook scoren) Alleen is je organisatie natuurlijk kut.
MKquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:01 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb 4 delen gemist
Anyway.. tu was weer kut, geen stijgers en voor de 2e achtereenvolgende week al een dikke vormdaling
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:05 schreef komrad het volgende:
Ricardo Hauri
TSI = 13 320, 19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Ja als je ze nog hebt wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef maniack28 het volgende:
Servers waren gecrashed en alle avatars zijn verdwenen. Dacht dat ze niet meer terug te halen waren. Gewoon een kwestie van opnieuw uploaden
Je moet ze ook niet weggooienquote:
Toelichting?quote:
De plek waar die het laatst heeft gespeeld van de hele week telt. dus als je hem zondag als vleugel heb geposteerd en woensdag als inner mid, dan krijgt die 100% training, omdat die als laatste als inner mid heeft gespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Hiernaast heb ik een vraag. Als positiespel trainer speel ik 3-5-2 met 2 vleugels die 50% training krijgen. Indien door een blessure één van de middenvelders vervangen word, kan ik dan de plaats van de trainee die al training gehad heeft vervangen door één van de vleugels uit de zondag wedstrijd of krijgt deze dan nog altijd 50% training?
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef foetre het volgende:
Grrr er staan nu 4 trainies op 85% volgens ham.Waarom waren ze vanmorgen ni gepopt![]()
ik zou idd die eerste verkopen, leuke bijstats, 19 jr uitstekend, wordt tijd om te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Een zeer succesvolle training vandaag, twee spelers van 19 gestegen, beide naar uitstekent positiespel.
De ene heeft als bij-stats uitstekende conditie en redelijk passen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 753 500 aan.
De tweede heeft als bij-stats matige conditie en redelijk verdedigen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 231 811 aan.
De tweede speler wil ik het liefst bewaren tot het eind van het seizoen, voor conditietraining en ik zat er aan te denken de eerste nu maar te verkopen. Achten jullie dit verstandig en raden jullie het me aan om die tweede speler dan ook maar door te trainen naar formidabel positiespel omdat ik dan toch al halverwege ben?
als een speler twee wedstrijden in een week speelt, dan telt de laatste wedstrijd voor de training, dus de friendly en dan krijgt in dit geval dus 100% trainingquote:Hiernaast heb ik een vraag. Als positiespel trainer speel ik 3-5-2 met 2 vleugels die 50% training krijgen. Indien door een blessure één van de middenvelders vervangen word, kan ik dan de plaats van de trainee die al training gehad heeft vervangen door één van de vleugels uit de zondag wedstrijd of krijgt deze dan nog altijd 50% training?
Ik zou hem doortrainen en voor die eerste ontvang je echt geen 750k.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Een zeer succesvolle training vandaag, twee spelers van 19 gestegen, beide naar uitstekent positiespel.
De ene heeft als bij-stats uitstekende conditie en redelijk passen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 753 500 aan.
De tweede heeft als bij-stats matige conditie en redelijk verdedigen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 231 811 aan.
De tweede speler wil ik het liefst bewaren tot het eind van het seizoen, voor conditietraining en ik zat er aan te denken de eerste nu maar te verkopen. Achten jullie dit verstandig en raden jullie het me aan om die tweede speler dan ook maar door te trainen naar formidabel positiespel omdat ik dan toch al halverwege ben?
Hiernaast heb ik een vraag. Als positiespel trainer speel ik 3-5-2 met 2 vleugels die 50% training krijgen. Indien door een blessure één van de middenvelders vervangen word, kan ik dan de plaats van de trainee die al training gehad heeft vervangen door één van de vleugels uit de zondag wedstrijd of krijgt deze dan nog altijd 50% training?
Doe ik ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watik hou het liever zelf bij
er zit zo'n mooie 'commentaar' functie bij spelers, altijd handig, kan je het altijd gelijk in beeld zien en overal ter wereld gelijk updaten na training. En anderen zien het niet. Idealer kan niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watik hou het liever zelf bij
goed, ik ga zoals gewoonlijk weer niet direct antwoord op de vraag geven, omdat je gewoon voor jezelf iets moet nagaan namelijk. Formidabel is level 9, uitmuntend level 10. Een uitmuntende is dus maar 11% beter dan een formidabele speler qua toevoeging aan de ratings. Een formi ten opzichte van een goed scoren (7) is 28,5% beter. Ik zou dus niet gaan voor 1x uitmuntend en 1x uitstekend, maar voor de 2x formidabel. Een periode waarin je enorm afhankelijk bent van 1 speler qua blessure (maar belangrijker: qua vorm) is volgens mij niet echt wenselijk. Idealer zou zijn dat je zorgt dat je ook nog een formidabel winger hebt (die zijn niet zo duur) zodat je ook niet meer 'wing' voor je spitsen nodig hebt, aangezien dat in mijn ogen een hele slechte taktiek is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:18 schreef Daemon19 het volgende:
Nog effe een vraagje. Ik had ongeveer zoiets al gevraagd in het vorige topic, maar ik ben er nog niet helemaal uit, dus nu opnieuw!
Op dit moment speel ik met beide aanvallers naar de vleugels (goed scoren/slecht passen/redelijk wing en goed scoren/redelijk passen/matig wing), alleen hierdoor heb ik een slechte centrale aanval, waardoor veel kansen - in mijn mening - verloren gaan. Daarom wil ik aan het eind van dit seizoen en/of aan begin van het volgende seizoen, mijn aanval versterken. Hier heb ik 1,2 miljoen voor. Maar wat zal ik doen.
Drie opties:
- 2 formidabele spitsen (1 kale en 1 met passen) kopen.
Voordeel: Risicospreiding, als er 1 spits geblesseerd raakt, zal mn aanval niet zo heel veel terugvallen.
Nadeel: Mijn aanval zal niet zoveel vooruit gaan en volgend seizoen moet ik weer in mn aanval gaan investeren.
- 1 uitmuntende spits kopen en met het overige geld een uitstekende spits kopen (met stadioninkomsten moet dit wel lukken).
Voordeel: Volgend seizoen hoef ik niet heel veel te investeren in mn aanval.
Nadeel: Als die uitmuntende spits gebleseerd raakt, zal mn aanval wel behoorlijk terugvallen.
- 1 uitmuntende spits kopen en met het overige geld doorsparen voor een formidabele spits.
Voordeel: Volgend seizoen hoef ik nauwelijks iets in mn aanval te investeren.
Nadeel: Als die uitmuntende spits gebleseerd raakt en ik heb nog geen formidabele spits, dan zal mn aanval geheel terugvallen.
Op kortere termijn is de 1e optie waarschijnlijk beter, maar op langere termijn de 3e aangezien ik volgend jaar dan niet in mn aanval hoef te investeren en mijn verdediging dan kan upgraden.
Ben benieuwd hoe jullie erover denken.![]()
Ik gebruik firefox en kan er zowel met firefox als met IE niet meer op. Boehoequote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:15 schreef maniack28 het volgende:
Hier geen probleem... ik zou zeggen, probeer het eens met firefox, misschien heb je een virusje oid..
Je bedoelt dat spitsen naar de vleugel slecht is? Dat klopt op zich wel, omdat je dan veel laat liggen bij de centrale aanval. Daarom wil ik dat ook niet meer doen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
goed, ik ga zoals gewoonlijk weer niet direct antwoord op de vraag geven, omdat je gewoon voor jezelf iets moet nagaan namelijk. Formidabel is level 9, uitmuntend level 10. Een uitmuntende is dus maar 11% beter dan een formidabele speler qua toevoeging aan de ratings. Een formi ten opzichte van een goed scoren (7) is 28,5% beter. Ik zou dus niet gaan voor 1x uitmuntend en 1x uitstekend, maar voor de 2x formidabel. Een periode waarin je enorm afhankelijk bent van 1 speler qua blessure (maar belangrijker: qua vorm) is volgens mij niet echt wenselijk. Idealer zou zijn dat je zorgt dat je ook nog een formidabel winger hebt (die zijn niet zo duur) zodat je ook niet meer 'wing' voor je spitsen nodig hebt, aangezien dat in mijn ogen een hele slechte taktiek is.
als ik jou was zou ik stoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat zouden jullie doen en wat raden jullie me aan?
gm goed genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef Radiohost het volgende:
[..]
Ik gebruik firefox en kan er zowel met firefox als met IE niet meer op. Boehoe
Kan iemand mij aan een emailadres van gamemasters of andere personen van Hattrick zelf helpen die mij zou kunnen bijstaan?
Alvast bedankt!
quote:Voor GM-zaken stuur je in Nederland een mailtje naar nederland@hattrick.org
je kan in HAMquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Staat vanaf vanavond te koopquote:Sjakie Grooteman (96735693) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Stond ie op JD.com of op tiscali webspace van mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef The_Hives het volgende:
JD, heb je trouwens mijn logo van je site gegooid?
Ik kan mn profiel niet wijzigen
quote:Christophe Geurden (96745089) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 870
Loon: 2 460 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
7,5 miljoen voor 3 middenvelders en 2 basisaanvallers is erg beperkt. Aangezien je nu briljantjes op het middenveld hebt vermoed ik dat je een middenveld zoekt met 3x briljant erop (aangezien je met 3-4-3 gewoon dure middenvelders nodig hebt om van 3-5-2 te winnen en de kansen voor je aanval te krijgen). Er vanuit gaande dat je geen middenvelders met passen meer zoekt (Dat is nutteloos met 3 centrale aanvallers, echt.) zou dit voor 3x 1,5 miljoen = 4,5 miljoen moeten kunnen, zorg dat ze wel wat ervaring hebben beetje (ik heb laatst eentje voor 1,3 met goed ervaring en redelijk vleugel gekocht dus moet lukken). Dan heb je nog 3 miljoen over. Voor 3 miljoen zou ik me dan eerst richten op gewoon 5 jonge trainies, zowel 17 als 18 (zodat je 2 groepen hebt), en bij 17 zou ik gewoon zoeken naar 'goed' met veel passen, en voor 18 naar formidabels of uitmuntende spitsen. Omdat je 3 centrale aanvallers hebt, hoeft het niet meer zo nodig 3x briljant te zijn ofzo, je kan best beetje wachten en opbouwen voor toekomst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
verhaal met hulpvraag...
Zou ik niet doen, ik weet niet wat je traint(pm?) maar de gemiste training in 1 week voor die 10 trainees( ik neem aan dat je pm traint :p) is teveel, zowel in kosten als in tijd en daar weegt de eventuele meer opbrengst voor de keeper niet tegen op. sowieso weet je neit of die binnen een week stijgt en dan heb je eigenlijk al een week weggegooid.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:57 schreef Oldbie het volgende:
Volgens mij is hij ook heel hoog redelijk. Zou het slim zijn om 1 weekje keepen te trainen? Dan is hij gegarandeerd goed en brengt hij weer wat meer op
en daar kom je nu meequote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maar sowieso zou ik nogmaals nadenken voordat je spitsen traint, het is op keepen na de minst rendabele training in ieder geval![]()
quote:Hanna Mansour Shirazisiddiq (96767634)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 060
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor
Wat denk je zelf???quote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Tomhoog het volgende:
Een speler van mij heeft de vorige wesdtrijd zijn 3de gele kaart gekregen ofzo en nu staat er dat die dus geschorst is.. Maar als ik me team opstel dan staat hij neit in het rood aangegeven. Opstellen?
idd tiscaliquote:Op zondag 26 februari 2006 09:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Stond ie op JD.com of op tiscali webspace van mij?
Die laatste is namelijk weg
Ik weet niet wat je traint, maar als je geen keepen traint, niet switchen.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:57 schreef Oldbie het volgende:
Volgens mij is hij ook heel hoog redelijk. Zou het slim zijn om 1 weekje keepen te trainen? Dan is hij gegarandeerd goed en brengt hij weer wat meer op
Ik train PMquote:Op zondag 26 februari 2006 16:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je traint, maar als je geen keepen traint, niet switchen.
Dat zei je alquote:
Bedankt voor je reactiequote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
7,5 miljoen voor 3 middenvelders en 2 basisaanvallers is erg beperkt. Aangezien je nu briljantjes op het middenveld hebt vermoed ik dat je een middenveld zoekt met 3x briljant erop (aangezien je met 3-4-3 gewoon dure middenvelders nodig hebt om van 3-5-2 te winnen en de kansen voor je aanval te krijgen). Er vanuit gaande dat je geen middenvelders met passen meer zoekt (Dat is nutteloos met 3 centrale aanvallers, echt.) zou dit voor 3x 1,5 miljoen = 4,5 miljoen moeten kunnen, zorg dat ze wel wat ervaring hebben beetje (ik heb laatst eentje voor 1,3 met goed ervaring en redelijk vleugel gekocht dus moet lukken). Dan heb je nog 3 miljoen over. Voor 3 miljoen zou ik me dan eerst richten op gewoon 5 jonge trainies, zowel 17 als 18 (zodat je 2 groepen hebt), en bij 17 zou ik gewoon zoeken naar 'goed' met veel passen, en voor 18 naar formidabels of uitmuntende spitsen. Omdat je 3 centrale aanvallers hebt, hoeft het niet meer zo nodig 3x briljant te zijn ofzo, je kan best beetje wachten en opbouwen voor toekomst.
Enige vraag blijft dan, wat doe je met je vleugel, want ook daar zal je een middenvelder moeten neerzetten (towards middle?).
Ik zou in ieder geval niet je middenvelders houden, aangezien ze jong en bijstats hebben, en je dat beide niet nodig hebt en omdat de prijzen snel dalen nu.
maar sowieso zou ik nogmaals nadenken voordat je spitsen traint, het is op keepen na de minst rendabele training in ieder geval![]()
Niet doen, alle normale trainees missen training en daarmee loop je meer geld mis dan dat je met die keeper verdient. Als die keeper echt hoog redelijk is kun je dat ook wel aan de prijs zien waarvoor hij verkocht wordt (dichtbij de goed prijs dus).quote:Op zondag 26 februari 2006 10:57 schreef Oldbie het volgende:
Tja.. JD is afgesloten hè, die slowchat hier op het moment niet zoveelquote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Terug na een weekje wintersport, en maar 1 deeltje gemist
TU:
PM: +0
Vorm: -1 (+4/-5) Mn reservekeeper en mn coach in vorm omlaag, en mijn basiskeeper 1tje omlaag. Verder basis vormstijgingen
TSI: 1230 (+1350/-120)
Opnieuw een klote TU
hehe, eigenlijk wel, maar ik waardeer je oplettendheidquote:Op zondag 26 februari 2006 17:56 schreef The_Hives het volgende:
je had natuurlijk daar de nieuwe link willen zetten.
Sorry
Uddel... bedenk wel goed wat je doet... scoren is leuk, maar je zit ook weer met beperkingen. 7,5 miljoen voor 3 mids en 6 spitsen is idd niet zo heel erg veel. Je gaat er in middenveldratings waarschijnlijk wel iets op achteruit neem ik aan, met 3 briljantjes ipv je postrainees?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie
De reden dat ik scoren wil gaan trainen is dat ik de PM training gewoon klote vind (zie verhaal). Dan zou ik vleugelspel, keepen of verdedigen moeten gaan trainen. Vleugelspel lijkt me niks, keepen is gewoon klote en verdedigen brengt counteren met zich mee, waar ik ook geen fan van ben. Daarnaast speel ik het liefst lekker aanvallend, dus dan valt verdedigen sowieso af.
Maar inderdaad, ik ga gewoon drie briljante mids zonder bijstats kopen met wat ervaring en wat trainees. De trainees hoeven van mij niet zoveel scoren te hebben, omdat ik het nu doe met een briljant en goed/redelijk spits. Als ik drie nieuwe spitsen koop zou 3x formidabel al afdoende zijn. Stijgen doen ze vanzelf wel en m'n aanval is op dit moment toch ruim voldoende voor m'n competitie
Daarom doe ik dat altijd een paar dagen voor de wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef truStie het volgende:
Gvd heb je hattrick nodig om je opstelling te maken zit ik hier al gvd vanaf 20:00 te kloten om een fatsoenlijke pagina tevoorschijn te krijgen.. jesus
Ja, maar de overstap wil ik het liefst nog voor het einde van het seizoen maken. De trainees hoeven zoals gezegd geen topspelers te zijn, dat komt wel goed. Ik denk dat ik op het middenveld juist vooruit ga, aangezien ik nu 2x briljant en 1x formi (was uitmuntend) heb.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uddel... bedenk wel goed wat je doet... scoren is leuk, maar je zit ook weer met beperkingen. 7,5 miljoen voor 3 mids en 6 spitsen is idd niet zo heel erg veel. Je gaat er in middenveldratings waarschijnlijk wel iets op achteruit neem ik aan, met 3 briljantjes ipv je postrainees?
Ik heb eigenlijk nog niet zo heel goed nagedacht over je situatie, maar ik zou sowiezo 3x 17 jaar kopen met goed scoren en matig passen oid en zeker ook een specialiteit erbij. Probleem is wel dat 3x formi van 18 ook al redelijk prijzig is, dat kost je +/- 3 miljoen (ja daar schrik je wss van, maar spitsen zijn nu eenmal wat duurder) Ik ga mn hoofd nog even buigen over je probleem..
open er een topic over in de klaagbaak van hattrickquote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Tomhoog het volgende:
FC Oosthout - FC Hoogies (37 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Joh.. hoeveel supporters zijn er in godsnaam, genoeg iig. Er moeten daar gigantische bedragen aan geld binnenkomen, mag toch wel een servertje extra vanafquote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Laat ze bij Hattrick eens nieuwe servers kopen van dat supportersgeld..
Ik ken mensen die dit 90 min lang hebben meegemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Tomhoog het volgende:
FC Oosthout - FC Hoogies (37 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Of 2quote:Op zondag 26 februari 2006 21:03 schreef truStie het volgende:
[..]
Joh.. hoeveel supporters zijn er in godsnaam, genoeg iig. Er moeten daar gigantische bedragen aan geld binnenkomen, mag toch wel een servertje extra vanaf?
FC Oosthout - FC Hoogies (45 minuten gespeeld) 0 - 0quote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit 90 min lang hebben meegemaakt![]()
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 21:03 schreef truStie het volgende:
[..]
Joh.. hoeveel supporters zijn er in godsnaam, genoeg iig. Er moeten daar gigantische bedragen aan geld binnenkomen, mag toch wel een servertje extra vanaf?
En hier toch ook alweer 18 minutenquote:
En? Gepromoveerd toen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb al eens een hele wedstrijd moeten missen...
verrassing was wel groot, want het was een heel belangrijke wedstrijd dat zou bepalen of ik zou promoveren of niet...
Zo kom je er toch ook?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
#fokhattrick
Hij vroeg om het kanaal, niet de server volgens mij
heel erg treurig.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Daemon19 het volgende:
En jahoor, mn topscorer ben ik kwijt.![]()
32 jaar en een blessure van +3, die speelt zowiezo dit seizoen niet meer..
Dit is de 2e ouwe dit seizoen dit met een blessure eraf gaat, donderdagavond er maar opzetten, zodat ie zondag tijdens de wedstrijd verkocht wordt..![]()
Nu erop zetten en hopen dat iemand hem koopt. Deed ik ook met mijn opa. Ik kreeg er nog 47k voor.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Daemon19 het volgende:
En jahoor, mn topscorer ben ik kwijt.![]()
32 jaar en een blessure van +3, die speelt zowiezo dit seizoen niet meer..
Dit is de 2e ouwe dit seizoen dit met een blessure eraf gaat, donderdagavond er maar opzetten, zodat ie zondag tijdens de wedstrijd verkocht wordt..![]()
AL is die wedstrijd van mij nog zo leuk, ik merk er geen zak vanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef Yankee_One het volgende:
Vanavond een van de saaiste en kutste wedstrijden in mijn Hattrick loopbaan gespeeld.
De uitslag: 0-0 Terwijl ik 60% balbezit had. Heb zelf 1 kans gehad
Blessures: een trainee met +5 eraf en een trainee met +2 eraf. Heb 10 doktoren in dienst genomen, zodat +2 vrijdag gewoon nog training krijgt.
Dan ook nog eens een rode kaart voor mijn spelhervatter.
En de traagheid
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef truStie het volgende:
80 minuten al zonder verslag.. das gewoon bijna 90% van de wedstrijd![]()
Nu op de 90%quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef truStie het volgende:
80 minuten al zonder verslag.. das gewoon bijna 90% van de wedstrijd![]()
DrechtstreekB3 - Flevo Rangers 0 - 8quote:Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef AirRaid het volgende:
je weet wel wie - Atletico Aelse 0 - 6
Met een derde plaats is promotie niet uitgeslotenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef sportfreak het volgende:
Het heeft even geduurd, maar na 88 minuten had ik eindelijk verslag.
Uiteindelijk met 5-1 van de nummer 7 gewonnen waardoor ik 2e blijf.Ik twijfel echter of ik voor promotie moet gaan naar divisie VI.
Nee, je hebt wel een (zeer) sterk middenveld maar je verdediging en je centrale aanval zijn slecht.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef sportfreak het volgende:
Het heeft even geduurd, maar na 88 minuten had ik eindelijk verslag.
Uiteindelijk met 5-1 van de nummer 7 gewonnen waardoor ik 2e blijf.Ik twijfel echter of ik voor promotie moet gaan naar divisie VI.
Zou ik met deze ratings het redden divisie VI:
ADO'67
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
had me vergist, punten van deze speelronde waren er nog niet bijgeteldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef AirRaid het volgende:
volgende week tegen de nummer 3 bij winst kan ik het gat vergroten tot 5 punten.
wou alleen dat die verdomde koploper eens een keer verloor
Maar toch puntverlies is voor mietjes!quote:Op maandag 27 februari 2006 08:20 schreef Robar het volgende:
hoi,
0-0 met stats ongeveer anderhalf keer zo hoog als mijn tegenstander
Divisie Xquote:Op maandag 27 februari 2006 08:54 schreef foetre het volgende:
[..]
Maar toch puntverlies is voor mietjes!
Dat is zo makkelijk om zelf te regelen. Gewoon één of ander land uitkiezen, kies de drukste regio en dan ga je ze één voor één af totdat je iets van zeven uitdagingen hebt staan. Altijd wel iemand die accepteert.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:55 schreef Ximo het volgende:
Heb nog steeds geen vriendschappelijke wedstrijd voor woensdag![]()
Dus als er nog liefhebbers zijn om mij uit te dagen: mijn team is H F C (766759)![]()
Jaja wrijf het er maar in !!!Maar toch alleen nog maar gepromoveerd!quote:Op maandag 27 februari 2006 08:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Divisie X![]()
![]()
![]()
111!!!!!!!een elf een elf honderelf !!!!!:D:D: D
:D
: D: D d!!!!
Opnieuw installeren en dan wel de 2.9 versiequote:Op maandag 27 februari 2006 09:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk om zelf te regelen. Gewoon één of ander land uitkiezen, kies de drukste regio en dan ga je ze één voor één af totdat je iets van zeven uitdagingen hebt staan. Altijd wel iemand die accepteert.
Iemand nog een oplossing voor mijn HAM probleem wat ik hierboven heb beschreven?
Bedankt! Maar van de website is het een 6.1.nogwat versie, hoe kom ik aan 2.9?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Opnieuw installeren en dan wel de 2.9 versie
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedankt! Maar van de website is het een 6.1.nogwat versie, hoe kom ik aan 2.9?
Ik heb aan het eind van het seizoen wel wat geld maar dat zal slechts zijn voor 1, hooguit 2 versterkingen. En ik kan mijn centrale aanval wel versterken, maar dat gaat dan ten koste van mijn vleugels.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel een (zeer) sterk middenveld maar je verdediging en je centrale aanval zijn slecht.
Ik weet niet of je aan het eind van het seizoen geld hebt om te investeren?
En gezien de herstructering is de kans groot dat je zowiezo wel naar de 6e gaat, dus gewoon een zo hoog mogelijke positie halen, imo.
Volgens mij ben je helemaal niet genaaid. Je verliest punten omdat je ruimte weg geeft voor een SE.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:08 schreef avw1982 het volgende:
Gisteren flink genaaid voor de matchengine. Zie wedstrijd 65209733.![]()
![]()
Senks, op de desktop van m'n werk werkte het wel iig, ik zal het effe opnieuw proberen op m'n flappert zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:31 schreef foetre het volgende:
[..]
was in de war met een ander proggie je moet idd de 6.1.103.225 downen.
http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
no probquote:Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Senks, op de desktop van m'n werk werkte het wel iig, ik zal het effe opnieuw proberen op m'n flappert zo.
Wat voor leiderschap heeft je coach?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:48 schreef Jonks het volgende:
3-2 gewonnen, voor het eerst ook een goede teamgeest
Teamgeest: dolgelukkig
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
dat is me nog nooit gelukt, maarja handel niet meer zo heftig de laatste tijd dus dan wil het wel ineens opkrabbelen.
De trage servers zijn kut, daar erger ik me áltijd aan, maar vraag me af wat we er echt aan kunnen doen.. de HT's bombrieven sturen ofzo.. Hopelijk snappen ze dat ze dit moeten fixxen anders verliezen ze veel klanten om het maar in hun termen uit te drukken
Overigens gaat het met de kas van Fc Der Freddy nog steeds goed
de doelstelling top 15 rijkste VI teams komt steeds dichterbij:
Kapitaal: 12 510 466 ¤ (15 930 344) ¤
kan nu zelfs met 7 economen volle rente trekken, misschien ook met 6, nog niet gecheckt.
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef FortunaHome het volgende:
zou iemand met een cc mij supporter willen aanschaffen in ruil voor een bank transfer?
mail me ff fscmovies@hotmail.com
alvast hartelijk dank
Mischien moet je J-D- even ht-mailen, ik meen ooit gelezen te hebben dat hij dat deed. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef FortunaHome het volgende:
Ja weet het maar dan duurt het langer... maar goed zal het wel doen dan
Nee duurt niet langer!Als je geen wanbetaler bent activeren ze hem gelijk bij je aanvraag.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef FortunaHome het volgende:
triest...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef stefmans het volgende:
Als ik een speler list als onder zeg maar de wedstrijden dan kunnen mensen toch niet zien dat hij gebleseerd is ofwel?
ik zeg niet dat ik het doe, maar het is dus wel zo.quote:
Da's niet waar. Ze activeren het supporterschap gelijk, en daarna duurt het afschrijven een paar dagen. Maar in de tussentijd ben je wel al gewoon supporter, binnen een paar minuten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef FortunaHome het volgende:
Bij een kleine selectie van bekenden jaquote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien moet je J-D- even ht-mailen, ik meen ooit gelezen te hebben dat hij dat deed. Maar ik weet het niet zeker.![]()
Bij je aanvraag accepteren ze gelijk, even uitloggen en weer inloggen en je bent supporter. Wel binnen een maand betalen, anders ben je je supporter kwijt en moet je de volgende keer wél wachten tot de betaling binnen isquote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef FortunaHome het volgende:
meen ooit zo iets gelezen te hebben, wist het precieze bericht niet meer maar ik dacht deel het hem toch even meden.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:49 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Bij een kleine selectie van bekenden ja
Inderdaad, gewoon zorgen dat de deadline tijdens de wedstrijd valt dus. Moeten ze maar niet zo dom zijn om te bieden tijdens een wedstrijd, vooral niet op oude spelersquote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef stefmans het volgende:
0-3 gewonnen, maar wel mijn back die ik net trug had heeft nu +5 blessure.
Als ik een speler list als onder zeg maar de wedstrijden dan kunnen mensen toch niet zien dat hij gebleseerd is ofwel?
hij is nu 23 dus hij is nog niet zo oud.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon zorgen dat de deadline tijdens de wedstrijd valt dus. Moeten ze maar niet zo dom zijn om te bieden tijdens een wedstrijd, vooral niet op oude spelers
Oh ik dacht dat het om die speler van 32 gingquote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
hij is nu 23 dus hij is nog niet zo oud.![]()
nee dat was iemand anders volgens mij!.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om die speler van 32 ging
Doe ik ook altijd... levert meer op dan gewoon op de lijst zettenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef stefmans het volgende:
0-3 gewonnen, maar wel mijn back die ik net trug had heeft nu +5 blessure.
alles behalve scoren.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:01 schreef truStie het volgende:
Maar fftjes dan, als scoren niet meest oplevert, wat dan wel?
Promotie ga ik sowieso niet voor, m'n team is lang niet V waardigquote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
uddel: heb je t nu over een overstap binnen pak m beet 6 dagen?
misschien een beetje ambitieus, want ik zou wel de tijd nemen om goede trainees en mids uit te zoeken, voor een redelijke prijs. ik zie dat je in de comp. 5 punten achterstaat op de nr. 1, dus promotie zal t toch wel niet meer wordenen degraderen doe je ook niet, dus neem je tijd
Ik ben dit jaar ook carnaval aan het vieren maar ik moet zeggen het is wel gezellig, maar ik ga liever met mijn snowboard de berg af.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:09 schreef Verbal_Kint het volgende:vastelaovend
3-0 gewonnen
sterrenrecord (52*)
HATstats record (192)
45% balbezit met counter
Onthoud wel dat een niveau SP stijging minder oplevert dan een niveau PM bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
alles behalve scoren.waar je de meeste posities kan trainen verdien je het meeste mee. Dus voor gewone training Def en Pm maar je kan ook Set pieces trainen dan train je 22 spelers per week meen ik.
![]()
Jup, maar door het aantal spelers dat je traint compenseert dat wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Onthoud wel dat een niveau SP stijging minder oplevert dan een niveau PM bijvoorbeeld.
Ja inderdaad, maar hiermee spreek je wel meteen jezelf tegen, want eerder zei je dat de training meer opleverde als je meer spelers kon trainen per week.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jup, maar door het aantal spelers dat je traint compenseert dat wel.
ik bedoelde dat van meer spelers trainen eigenlijk alleen voor Verdedigen en Positiespel, daarom maakte ik voor SP en nieuwe zin.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar hiermee spreek je wel meteen jezelf tegen, want eerder zei je dat de training meer opleverde als je meer spelers kon trainen per week.
Je gaat waarschijnlijk al naar IX alst niet VIII is door die reorganisatiequote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef jde_kok het volgende:
Ik speel nu in de XI.146 en sta nu na 8 wedstrijden op 24 pt. Net de 2 onderlinge wedstrijden tegen de nummer 2 gewonnen dus promotie is zo goed als binnen. Mijn middenveld stijgt dit seizoen wsl nog naar formidabel, dus in de X moet ik goed mee kunnen komen.
Je middenveld of je middenvelders?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef jde_kok het volgende:
Ik speel nu in de XI.146 en sta nu na 8 wedstrijden op 24 pt. Net de 2 onderlinge wedstrijden tegen de nummer 2 gewonnen dus promotie is zo goed als binnen. Mijn middenveld stijgt dit seizoen wsl nog naar formidabel, dus in de X moet ik goed mee kunnen komen.
Ik heb dr geen fuck van gelezen, maar het ziet er indrukwekkend uitquote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
Verhouding Positiespel/Scoren training
Ik heb even uitgerekend wat de verhouding (in levels stijgen per tijdseenheid) nu precies zit. In de berekening heb ik de stijgingssnelheid van 17 jarigen aangehouden. Er zijn twee berekeningen, één voor de situatie waarin er 16 weken volop getraind wordt en één voor mijn situatie.
De formule die ik gebruik is n = (w/t)*a.
n staat voor het aantal niveaus dat alle trainees bij elkaar stijgen in één seizoen
w staat voor het aantal weken training
t staat voor de tijd die één trainee nodig heeft om één niveau te stijgen
a staat voor het aantal trainees
Hier de situatie waarbij je 16 weken op scoren zou training (dus inclusief tussenseizoen) en er tegenover als je 16 weken op positiespel zou trainen.
Positiespel:
- Een 17 jarige heeft 7 weken nodig om één level te stijgen.
- Je traint volop, dus 6 spelers 100% per week en 4 spelers 50% per week (op de vleugels)
Eerst de 100% trainees in de 14 wedstrijdweken:
n100% = (14/7)*6 = 12
Dan de 50% trainees in de 14 wedstrijdweken:
n50% = (14/14)*4 = 4
Dan de 100% en 50% trainees in het tussenseizoen:
n100% = (2/7)*3 = 0,86
n50% = (2/14)*2 = 1,15
Bij elkaar zouden de positiespeltrainees per seizoen (12 + 4 + 0,86 + 0,29 =) 17,15 niveau's stijgen.
Scoren:
- Een 17 jarige heeft 6 weken training nodig om één niveau te stijgen.
- Je traint 6 trainees per week op 100%
Tijdens de wedstrijdweken:
n = (14/6)*6 = 14
Tijdens het tussenseizoen:
n = (2/6)*3 = 1
Het totaal aan stijgingen zou 15 niveaus zijn. Dit is minder dan de 17,15 niveaus van de positiespeltraining, maar zoals gezegd train ik in het tussenseizoen conditie. Hierdoor zouden de trainees per seizoen nog maar 16 niveaus op positiespel stijgen. Echter, vaak train ik alleen maar de innermids, omdat de trainees op de vleugel simpelweg veel minder opleveren. Als ik wél vleugels zou meetrainen zouden dat er maar twee zijn, alleen in de friendly's.
Mijn situatie zou dan zijn, bij 14 weken training (omdat ik in het tussenseizoen conditie train):
n100% = (14*7)*6 = 12
n100% = (14*14)*2 = 2
Bij elkaar zouden de trainees dus 14 niveaus per seizoen stijgen, mits ik elke week 2 vleugelspelers zou trainen (wat ik dus niet doe).
Conclusie:
Scorentraining is voor mij rendabeler
De prijzen voor middenvelders en aanvallers zijn haast hetzelfde, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast leveren de 4 50% positiespeltrainees beduidend minder op, dus als ik al 10 spelers per week zou trainen, inclusief tussenseizoen, weet ik niet of het dan nog wel tegen de scorentraining op kon.
Geheel mee eens! Baggerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef truStie het volgende:
Kvind het trouwens wel erg zeg. Er is wel geld om een stelletje uilskuikens van een amateurs te sponsoren ergens in een gat in Denemarken ofzo, of waar het mag zijn. Maar wat fatsoenlijke server upgrades zodat wedstrijden fatsoenlijk bekeken kunnen worden op zondag is blijkbaar teveel gevraagtd. Ik betaal niet voor zo'n stelletje prutsers dat ze kunnen voetballen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb dr geen fuck van gelezen, maar het ziet er indrukwekkend uit
Beetje zonde, aangezien die maar een half seizoen 17 jaar is..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:54 schreef truStie het volgende:
Kheb nu 5 scoring trainees van 18 jaar met goed scoren/redelijk passen allemaal. En ik heb ook al een nieuwe coach.
Nu heb ik dus nog 836 822 over. Ik denk dat ik maar eens een leuke 17 jarige trainee ga kopen![]()
Heb ik vorige week ook gedaan, maar er staat nu nog maar 1 uitdaging waarop niet gereageerd is. De rest is dus niks gewordenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk om zelf te regelen. Gewoon één of ander land uitkiezen, kies de drukste regio en dan ga je ze één voor één af totdat je iets van zeven uitdagingen hebt staan. Altijd wel iemand die accepteert.
Wat dacht je van de advertenties, ik heb 3 lui van advertenties uitgedaagt en heb nu een wedstrijd in het buitenland staan voor woensdag in een land waar ik ook nog geen vlaggetje van heb. Zo moeilijk is het niet lijkt mij?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef Ximo het volgende:
[..]
Heb ik vorige week ook gedaan, maar er staat nu nog maar 1 uitdaging waarop niet gereageerd is. De rest is dus niks geworden
Heb nu al een paar honderd teams gehad, maar niemand is nog beschikbaar![]()
![]()
Ja je kunt ook een 17 jarige aan het begin van het seizoen kopen, maar die is dan wel twee, zo niet drie keer zo duur. Het is maar wat je wil hequote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Beetje zonde, aangezien die maar een half seizoen 17 jaar is..
Euhm.... formi scoren 18 jaar met wat voor passing?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
Overstap van PM naar Scoring training -vervolg-
Zo, ben net eens even de TL overgestruind en heb het volgende bedacht:
Van de 7,5M (waarschijnlijk iets hoger) wil ik het volgende gaan kopen:
- 3x Formi Scoren 18 jaar (1,5-2M)
- 3x Briljant PM zonder passen (4,5-5M)
- 3x Goed scoren matig of redelijk passen 17/18 jaar (600k-1M)
Dit moet goed te doen zijn met 7,5M. Grote kans dat de middenvelders iets duurder uitvallen, maar dat valt te compenseren met de 3 B-trainees. Misschien kan ik twee weken wachten om nog iets meer geld tot m'n beschikking te hebben, maar dat lijkt me niet helemaal nodig.
Nu moet ik m'n tijd goed indelen, ivm de overstap. Een suggestie:
- Woensdag 3-4-3 spelen, zodat al m'n PM trainees training krijgen en ik ervaring krijg met 3-4-3.
- Dinsdagavond m'n huidige trainees listen, zodat ze vrijdagavond na de TU aflopen.
- Woensdag/donderdag hoge B-trainees zoeken, niet te duur maken (rond de 200-300k per stuk).
- Vrijdag/zaterdag/zondag 3 A-trainees en 3 middenvelders zoeken.
- Zondag 3-4-3 spelen, de definitieve overstap.
Wat vinden jullie hiervan? Ik wil als het doorgaat deze week voor de TU dan nog m'n B-trainees zoeken, omdat ik daar het geld voor heb en zodat ik ook hoge trainees krijg ipv de B-trainees die ik maandag zou moeten kopen (en die dus vrijdag al gestegen zijn).
Kom maar met die reacties
Ik zou die briljant ook verkopen dan... de nieuwe aanvallers compenseren het verlies dan weer. Die briljant levert 1300k ofzo op? Dus dan heb je wel het geld om 3 briljante mids en 3 formi spitsen te kopen (1300k is ongeveer het bedrag wat je mistquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Promotie ga ik sowieso niet voor, m'n team is lang niet V waardig
Ik wou eigenlijk overstappen in één week om zo weinig mogelijk training te verliezen, maargoed, het is dan wel kort dag natuurlijk.
Maar over de geldverdeling, dat is wel slim?
Als ik nu vanavond m'n A-trainees eens list (die leveren het meest op), zodat ze donderdagavond aflopen. Dan heb ik van donderdag tot zondagmiddag de tijd om drie nieuwe middenvelders te zoeken en drie nieuwe aanvallers.
Wat ik niet in m'n budget opgenomen heb, is dat ik nog een briljant aanvaller heb van 20, die natuurlijk ook de deur uit kan, of houden tot hij gestegen is. Dat scheelt alweer enorm in het te besteden geld. Als ik hem zou verkopen krijg ik daar weer geld uit, wat ik natuurlijk in m'n trainees of middenvelders kan steken.
Daarom kan je ook beter mids die hoog in pos zitten op de vleugel laten spelenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
Verhouding Positiespel/Scoren training
Blaatwiskundig verhaal van een gabber die geen wiskunde kan
prijzen dalen wel super hard nu, dus ik koop aan het eind vh seizoen paar 17 jarige nog. Als seizoen net begonnen is kan je de prijzen van 18 jarige nauwelijks betalen als IX, dus dan maar zo. Vorig seizoen leuke aankopen gedaan, die nog op 17e gelijk stegen (na 2 weken)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Beetje zonde, aangezien die maar een half seizoen 17 jaar is..
Schitterend! We wonen er nu al een week, en langzaam druppelen de nieuwe meubels binnen! Nu nog even adsl in het huis en ik ben tevreequote:
kleinigheidje houd je toch hequote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Schitterend! We wonen er nu al een week, en langzaam druppelen de nieuwe meubels binnen! Nu nog even adsl in het huis en ik ben tevree
Ben je al een stuk verder dan dat ik benquote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Schitterend! We wonen er nu al een week, en langzaam druppelen de nieuwe meubels binnen! Nu nog even adsl in het huis en ik ben tevree
owja advertentiesquote:Op maandag 27 februari 2006 19:02 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de advertenties, ik heb 3 lui van advertenties uitgedaagt en heb nu een wedstrijd in het buitenland staan voor woensdag in een land waar ik ook nog geen vlaggetje van heb. Zo moeilijk is het niet lijkt mij?
Met de stats van de afgelopen 2 competitiewedstrijden kan je het makkelijk redden tot aan de 7equote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef jde_kok het volgende:
Iemand enig idee of ik het met mijn team kan redden in de IX?
Team ID: 811585
Don't mess with my math skillsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom kan je ook beter mids die hoog in pos zitten op de vleugel laten spelen![]()
Vind de 7e al wel vrij heftig. Denk niet dat ik het daar kan redden, maar wie weet. Staan 3 middenvelders op het punt om naar formidabel te gaan...quote:Met de stats van de afgelopen 2 competitiewedstrijden kan je het makkelijk redden tot aan de 7e
Tot aan hequote:Op maandag 27 februari 2006 20:39 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Vind de 7e al wel vrij heftig. Denk niet dat ik het daar kan redden, maar wie weet. Staan 3 middenvelders op het punt om naar formidabel te gaan...
Onder marktprijs gelist?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef komrad het volgende:
Uddel heeft het druk lijkt het.
Joralf, nu je toch sinterklaas aan het spelen bent, ik zoek nog een bod van 3M op mijn SN def
Druk? Nee johquote:Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef komrad het volgende:
Uddel heeft het druk lijkt het.
Joralf, nu je toch sinterklaas aan het spelen bent, ik zoek nog een bod van 3M op mijn SN def
de markt voor 20 jarige SN spelers is lastig in te schattenquote:
Past niet in mn plannen danquote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
de markt voor 20 jarige SN spelers is lastig in te schatten
bovendien, ik heb zelf nog 7M op de rekening staan hoor
Grumps zei dat het wel een goede prijs was, maar je moet hem dan wellicht wel houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |