je kan in HAMquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watik hou het liever zelf bij

Staat vanaf vanavond te koopquote:Sjakie Grooteman (96735693) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Stond ie op JD.com of op tiscali webspace van mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef The_Hives het volgende:
JD, heb je trouwens mijn logo van je site gegooid?
Ik kan mn profiel niet wijzigen

quote:Christophe Geurden (96745089) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 870
Loon: 2 460 ¤/week
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

7,5 miljoen voor 3 middenvelders en 2 basisaanvallers is erg beperkt. Aangezien je nu briljantjes op het middenveld hebt vermoed ik dat je een middenveld zoekt met 3x briljant erop (aangezien je met 3-4-3 gewoon dure middenvelders nodig hebt om van 3-5-2 te winnen en de kansen voor je aanval te krijgen). Er vanuit gaande dat je geen middenvelders met passen meer zoekt (Dat is nutteloos met 3 centrale aanvallers, echt.) zou dit voor 3x 1,5 miljoen = 4,5 miljoen moeten kunnen, zorg dat ze wel wat ervaring hebben beetje (ik heb laatst eentje voor 1,3 met goed ervaring en redelijk vleugel gekocht dus moet lukken). Dan heb je nog 3 miljoen over. Voor 3 miljoen zou ik me dan eerst richten op gewoon 5 jonge trainies, zowel 17 als 18 (zodat je 2 groepen hebt), en bij 17 zou ik gewoon zoeken naar 'goed' met veel passen, en voor 18 naar formidabels of uitmuntende spitsen. Omdat je 3 centrale aanvallers hebt, hoeft het niet meer zo nodig 3x briljant te zijn ofzo, je kan best beetje wachten en opbouwen voor toekomst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
verhaal met hulpvraag...

Zou ik niet doen, ik weet niet wat je traint(pm?) maar de gemiste training in 1 week voor die 10 trainees( ik neem aan dat je pm traint :p) is teveel, zowel in kosten als in tijd en daar weegt de eventuele meer opbrengst voor de keeper niet tegen op. sowieso weet je neit of die binnen een week stijgt en dan heb je eigenlijk al een week weggegooid.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:57 schreef Oldbie het volgende:
Volgens mij is hij ook heel hoog redelijk. Zou het slim zijn om 1 weekje keepen te trainen? Dan is hij gegarandeerd goed en brengt hij weer wat meer op

en daar kom je nu meequote:Op zondag 26 februari 2006 11:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maar sowieso zou ik nogmaals nadenken voordat je spitsen traint, het is op keepen na de minst rendabele training in ieder geval![]()

quote:Hanna Mansour Shirazisiddiq (96767634)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 060
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor

Wat denk je zelf???quote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Tomhoog het volgende:
Een speler van mij heeft de vorige wesdtrijd zijn 3de gele kaart gekregen ofzo en nu staat er dat die dus geschorst is.. Maar als ik me team opstel dan staat hij neit in het rood aangegeven. Opstellen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |