Ja counter.. Danke voor de helderheidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef Lennox het volgende:
Ja. Counter zeker?
Ik had 1 mid die naar zwak verdedigen ging :emo:
ach ja dat boeit me niet zo. Het is gewoon een probeersel en ik zie wel wat eruit komtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:29 schreef Lennox het volgende:
Ja ik snap het. Maatje van me speelt het ook af en toe (traint ook scoren) Alleen is je organisatie natuurlijk kut.
MKquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:01 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb 4 delen gemist
Anyway.. tu was weer kut, geen stijgers en voor de 2e achtereenvolgende week al een dikke vormdaling
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:05 schreef komrad het volgende:
Ricardo Hauri
TSI = 13 320, 19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Ja als je ze nog hebt wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:06 schreef maniack28 het volgende:
Servers waren gecrashed en alle avatars zijn verdwenen. Dacht dat ze niet meer terug te halen waren. Gewoon een kwestie van opnieuw uploaden
Je moet ze ook niet weggooienquote:
Toelichting?quote:
De plek waar die het laatst heeft gespeeld van de hele week telt. dus als je hem zondag als vleugel heb geposteerd en woensdag als inner mid, dan krijgt die 100% training, omdat die als laatste als inner mid heeft gespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Hiernaast heb ik een vraag. Als positiespel trainer speel ik 3-5-2 met 2 vleugels die 50% training krijgen. Indien door een blessure één van de middenvelders vervangen word, kan ik dan de plaats van de trainee die al training gehad heeft vervangen door één van de vleugels uit de zondag wedstrijd of krijgt deze dan nog altijd 50% training?
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef foetre het volgende:
Grrr er staan nu 4 trainies op 85% volgens ham.Waarom waren ze vanmorgen ni gepopt![]()
ik zou idd die eerste verkopen, leuke bijstats, 19 jr uitstekend, wordt tijd om te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Een zeer succesvolle training vandaag, twee spelers van 19 gestegen, beide naar uitstekent positiespel.
De ene heeft als bij-stats uitstekende conditie en redelijk passen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 753 500 aan.
De tweede heeft als bij-stats matige conditie en redelijk verdedigen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 231 811 aan.
De tweede speler wil ik het liefst bewaren tot het eind van het seizoen, voor conditietraining en ik zat er aan te denken de eerste nu maar te verkopen. Achten jullie dit verstandig en raden jullie het me aan om die tweede speler dan ook maar door te trainen naar formidabel positiespel omdat ik dan toch al halverwege ben?
als een speler twee wedstrijden in een week speelt, dan telt de laatste wedstrijd voor de training, dus de friendly en dan krijgt in dit geval dus 100% trainingquote:Hiernaast heb ik een vraag. Als positiespel trainer speel ik 3-5-2 met 2 vleugels die 50% training krijgen. Indien door een blessure één van de middenvelders vervangen word, kan ik dan de plaats van de trainee die al training gehad heeft vervangen door één van de vleugels uit de zondag wedstrijd of krijgt deze dan nog altijd 50% training?
Ik zou hem doortrainen en voor die eerste ontvang je echt geen 750k.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Een zeer succesvolle training vandaag, twee spelers van 19 gestegen, beide naar uitstekent positiespel.
De ene heeft als bij-stats uitstekende conditie en redelijk passen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 753 500 aan.
De tweede heeft als bij-stats matige conditie en redelijk verdedigen, transfervergelijking geeft voor deze speler een gemiddelde prijs van ¤ 231 811 aan.
De tweede speler wil ik het liefst bewaren tot het eind van het seizoen, voor conditietraining en ik zat er aan te denken de eerste nu maar te verkopen. Achten jullie dit verstandig en raden jullie het me aan om die tweede speler dan ook maar door te trainen naar formidabel positiespel omdat ik dan toch al halverwege ben?
Hiernaast heb ik een vraag. Als positiespel trainer speel ik 3-5-2 met 2 vleugels die 50% training krijgen. Indien door een blessure één van de middenvelders vervangen word, kan ik dan de plaats van de trainee die al training gehad heeft vervangen door één van de vleugels uit de zondag wedstrijd of krijgt deze dan nog altijd 50% training?
Doe ik ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watik hou het liever zelf bij
er zit zo'n mooie 'commentaar' functie bij spelers, altijd handig, kan je het altijd gelijk in beeld zien en overal ter wereld gelijk updaten na training. En anderen zien het niet. Idealer kan niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tip van flip: hou het zelf bij op een excel sheetje ofzo... hoeveel weken training ze gehad hebben. 17jarige defs met solid coach doen 7-8 weken. voor elk jaar erbovenop of coach-niveau eronder ongeveer een week bijtellen. HAM doet ook maar watik hou het liever zelf bij
goed, ik ga zoals gewoonlijk weer niet direct antwoord op de vraag geven, omdat je gewoon voor jezelf iets moet nagaan namelijk. Formidabel is level 9, uitmuntend level 10. Een uitmuntende is dus maar 11% beter dan een formidabele speler qua toevoeging aan de ratings. Een formi ten opzichte van een goed scoren (7) is 28,5% beter. Ik zou dus niet gaan voor 1x uitmuntend en 1x uitstekend, maar voor de 2x formidabel. Een periode waarin je enorm afhankelijk bent van 1 speler qua blessure (maar belangrijker: qua vorm) is volgens mij niet echt wenselijk. Idealer zou zijn dat je zorgt dat je ook nog een formidabel winger hebt (die zijn niet zo duur) zodat je ook niet meer 'wing' voor je spitsen nodig hebt, aangezien dat in mijn ogen een hele slechte taktiek is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:18 schreef Daemon19 het volgende:
Nog effe een vraagje. Ik had ongeveer zoiets al gevraagd in het vorige topic, maar ik ben er nog niet helemaal uit, dus nu opnieuw!
Op dit moment speel ik met beide aanvallers naar de vleugels (goed scoren/slecht passen/redelijk wing en goed scoren/redelijk passen/matig wing), alleen hierdoor heb ik een slechte centrale aanval, waardoor veel kansen - in mijn mening - verloren gaan. Daarom wil ik aan het eind van dit seizoen en/of aan begin van het volgende seizoen, mijn aanval versterken. Hier heb ik 1,2 miljoen voor. Maar wat zal ik doen.
Drie opties:
- 2 formidabele spitsen (1 kale en 1 met passen) kopen.
Voordeel: Risicospreiding, als er 1 spits geblesseerd raakt, zal mn aanval niet zo heel veel terugvallen.
Nadeel: Mijn aanval zal niet zoveel vooruit gaan en volgend seizoen moet ik weer in mn aanval gaan investeren.
- 1 uitmuntende spits kopen en met het overige geld een uitstekende spits kopen (met stadioninkomsten moet dit wel lukken).
Voordeel: Volgend seizoen hoef ik niet heel veel te investeren in mn aanval.
Nadeel: Als die uitmuntende spits gebleseerd raakt, zal mn aanval wel behoorlijk terugvallen.
- 1 uitmuntende spits kopen en met het overige geld doorsparen voor een formidabele spits.
Voordeel: Volgend seizoen hoef ik nauwelijks iets in mn aanval te investeren.
Nadeel: Als die uitmuntende spits gebleseerd raakt en ik heb nog geen formidabele spits, dan zal mn aanval geheel terugvallen.
Op kortere termijn is de 1e optie waarschijnlijk beter, maar op langere termijn de 3e aangezien ik volgend jaar dan niet in mn aanval hoef te investeren en mijn verdediging dan kan upgraden.
Ben benieuwd hoe jullie erover denken.![]()
Ik gebruik firefox en kan er zowel met firefox als met IE niet meer op. Boehoequote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:15 schreef maniack28 het volgende:
Hier geen probleem... ik zou zeggen, probeer het eens met firefox, misschien heb je een virusje oid..
Je bedoelt dat spitsen naar de vleugel slecht is? Dat klopt op zich wel, omdat je dan veel laat liggen bij de centrale aanval. Daarom wil ik dat ook niet meer doen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
goed, ik ga zoals gewoonlijk weer niet direct antwoord op de vraag geven, omdat je gewoon voor jezelf iets moet nagaan namelijk. Formidabel is level 9, uitmuntend level 10. Een uitmuntende is dus maar 11% beter dan een formidabele speler qua toevoeging aan de ratings. Een formi ten opzichte van een goed scoren (7) is 28,5% beter. Ik zou dus niet gaan voor 1x uitmuntend en 1x uitstekend, maar voor de 2x formidabel. Een periode waarin je enorm afhankelijk bent van 1 speler qua blessure (maar belangrijker: qua vorm) is volgens mij niet echt wenselijk. Idealer zou zijn dat je zorgt dat je ook nog een formidabel winger hebt (die zijn niet zo duur) zodat je ook niet meer 'wing' voor je spitsen nodig hebt, aangezien dat in mijn ogen een hele slechte taktiek is.
als ik jou was zou ik stoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat zouden jullie doen en wat raden jullie me aan?
gm goed genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef Radiohost het volgende:
[..]
Ik gebruik firefox en kan er zowel met firefox als met IE niet meer op. Boehoe
Kan iemand mij aan een emailadres van gamemasters of andere personen van Hattrick zelf helpen die mij zou kunnen bijstaan?
Alvast bedankt!
quote:Voor GM-zaken stuur je in Nederland een mailtje naar nederland@hattrick.org
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |