quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Die fipo was voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
0-5 voor, maar wel een blessure van mijn briljant MF, blijkt +1 te zijn dus valt mee
editquote:Ranking: 115372
Het veranderd steedsquote:Ranking: 259165
Inderdaad, hadden we het op IRC net ook overquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef Oldbie het volgende:
De teamranking is ook in de war:
[..]
edit
[..]
Het veranderd steeds
Jammer van z'n leeftijd, maar evengoed een leuke pullquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Tweek het volgende:
Eindelijk sta ik dan met 3 punten voorsprong eerste, directe tegenstander ging vandaag onderuit tegen een team waar ik vorige week van gewonnen heb.
En wederom een enigzins leuke jeugd pull een 19 jarige goed scoren en redelijk pasen. Dat moet mijn financiele situatie ook weer goed gaan doen.
Kun je niet beter de ideale verhouding gebruiken?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga het stadion uitbreiden, er komen 1500 zit, 1500 staan, 100 overdekte zit en 25 vip plekken bij totaal kan ik dan straks 10125 mensen kwijt.
Ik durf nog geen grotere verbouwing aan, maar op deze manier kan ik extra geld te verdienen
Zal ik rekening mee gaan houden bij de volghende verbouwingquote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kun je niet beter de ideale verhouding gebruiken?
Edit: Ideale verhouding:
Staanplaatsen: 63%
Zitplaatsen: 25%
Overdekte zitplaatsen: 10%
VIP plaatsen: 2%
Al uitgevoerd begrijp ik? Inderdaad slim om het stadion de volgende keer naar de ideale verhouding aan te passen zodat je er het maximale uithaaltquote:Op zondag 19 februari 2006 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal ik rekening mee gaan houden bij de volghende verbouwing
Die ranglijstposities schommelen de hele avond, ik heb op 250k, 50k, 200k, overal gezeten in compleet willekeurige volgordequote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Daemon19 het volgende:
Eindelijk een originele TT!
Met máár 5-0 gewonnen (tegen bot, mijn stats waren stukken beter!), 4 kansen gemist en 1 blesurre +1 en 1 pleister.En mn topscorer heeft geen doelpunt gemaakt!
![]()
Al met al, zoet met een zeer bittere eindsmaak, dat hattrick..
Mn plaats in de ranglijst is van ergens in de 21000 naar 308344 gegaan..![]()
Is het ineens de Ranglijst van de wereld ipv Nederland?
Geef toe, de vertalers hebben wel humorquote:In de 72e minuut leek de val van Alexander MacIlduy van Hilversum verrassend veel op die van Sven Kramer tijdens de Olympische ploegenachtervolging. De scheidsrechter gaf Alexander MacIlduy resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn de stats van die wingers?
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
Winger 1 ***:
Conditie: goed (conditie zal nog stijgen, m.b.t. tussenseizoen)
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Ervaring: waardeloos
Winger 2 ***:
Conditie: formidabel
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Ervaring: redelijk
quote:In de 21e minuut leek de val van Matt Cuerden van Lemming verrassend veel op die van Sven Kramer tijdens de Olympische ploegenachtervolging.
Toeschouwersaantal: 20000quote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kun je niet beter de ideale verhouding gebruiken?
Edit: Ideale verhouding:
Staanplaatsen: 63%
Zitplaatsen: 25%
Overdekte zitplaatsen: 10%
VIP plaatsen: 2%
Ik neem aan dat je vleugelaanval bedoeltquote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo.. hier ben ik ook al een tijdje niet meer geweest. Ik had even een vraagje.
Heeft het nou ook daadwerkelijk een meerwaarde als je vleugelspel speelt, en je 2 spitsen naar de vleugels laat spelen? Dat gaat dus ten koste van de centrale aanval, maar als het goed is krijg je meer kansen over de vleugels, dus zou je zeggen dat het goed is?
Heb het eenmaal geprobeerd in een oefenwedstrijd, maar gek genoeg scoorden toen 2 verdedigers en een middenvelder![]()
Oja heb trouwens met 1-2 gewonnen en sta nu 2e met evenveel punten als nr 1![]()
Maar de centrale middenvelders kun je dus wel op 'naar de vleugels' zetten? Ik dacht dat zoiets niet kon bij een 3-5-2 formatie (maar het is dus zo dat ze zich gaan richten met passes etc. op de vleugels? Ik dacht dat je ze dan compleet ging herpositioneren op de vleugels).quote:Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vleugelaanval bedoelt
Als je sterke vleugelspelers hebt (vleugelspel, maar ook passen is heel belangrijk) is vleugelaanval aantrekkelijk inderdaad. Vanzelfsprekend zet je je vleugelspelers dan aanvallend neer en je aanvallers naar de vleugel. Misschien als je ruim voldoende middenveld hebt zelfs je middenvelders naar de vleugel, maar dat hangt van de wedstrijd af. Als je vleugelverdedigers hoog passen/vleugelspel hebben zou je zelfs die nog aanvallend kunnen zetten voor een hogere vleugelaanvalrating, maar wees daar niet te gefocust op, omdat je natuurlijk ook verdediging nodig hebt.
Mochten je vleugelspelers al geen hoog vleugelspel/passen hebben, dan moet je er helemaal niet aan beginnen. Het belangrijkste bij vleugelaanval zijn toch echt de aanvallende kwaliteiten van je vleugelspelers en de vleugelcapaciteiten van je aanvallers. Als dat in orde is zou je om je vleugelaanvalrating nog iets omhoog te halen kunnen overwegen om je vleugelverdedigers en middenvelders nog individuele orders kunnen geven, maar wees daar voorzichtig mee
Bij centrumaanval moet je vooral rekening houden met de passencapaciteiten van je middenvelders.
Ik passeer donderdag ook zo'n grens, die van 2300 in mijn gevalquote:Op maandag 20 februari 2006 11:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Heb trouwens vandaag 6 supporters erbij gekregen, dus ik sta nu op een supportersaantal van 1698
Woensdag Donderdag de 1700 gepasseerd
HTRatings schijnt vrij weinig te snappen van vleugelspelquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
d
HT Ratings geeft een rating van 80,5 (Uitstekend) bij AIM/AOW
Op penalties dacht ikquote:
Loopt 18:45 afquote:Basile Belhadi (78388280)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Redelijk en goed passen is leuk voor op de vleugel ja, jammer dat het vleugelspel geen goed is bij beide.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Bedankt voor de uitleg Verbal_Kint en FritsFluitketel, bedoelde inderdaad AOW
[..]
Maar de centrale middenvelders kun je dus wel op 'naar de vleugels' zetten? Ik dacht dat zoiets niet kon bij een 3-5-2 formatie (maar het is dus zo dat ze zich gaan richten met passes etc. op de vleugels? Ik dacht dat je ze dan compleet ging herpositioneren op de vleugels).
Ik had in gedachten om het volgende te spelen:
[afbeelding]
Alleen zijn mijn vleugelspelers niet erg goed in vorm, dus dat wordt wel beter (2,5 - 3 ster). Hebben respectievelijk bij vleugelspel en passen: redelijk - matig en matig - goed
HT Ratings geeft een rating van 80,5 (Uitstekend) bij AIM/AOW
Ik zou ook best AIM kunnen spelen met mijn team, en dan ook met 2 Centrale verdedigers en 1 vleugelverdediger naar het midden.. of zou dat geen goed idee zijn? Tot nu toe positioneer ik altijd 1 vleugelverdediger naar het centrale middenveld, en zet ik de andere vleugelverdediger op 'verdedigen'
Thanks voor de uitlegquote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Redelijk en goed passen is leuk voor op de vleugel ja, jammer dat het vleugelspel geen goed is bij beide.
Als je je centrale middenvelders naar de vleugel laat spelen dragen ze iets minder bij aan het middenveld en iets meer aan de vleugelaanval. Je moet niet vergeten dat als spelers bij individuele orders (aanvallend, verdedigend, naar het midden of naar de vleugels) meer bijdragen aan iets, ze minder bijdragen aan iets anders. Een verdedigende vleugelverdediger draagt bijvoorbeeld minder bij aan de vleugelaanval dan als hij normaal opgesteld zou staan. Voor wat hoort wat
Hierbij kom ik gelijk op het punt waar door veel beginners te weinig rekening mee gehouden wordt (ook veel gevordenden trouwens). Een speler kan door een individuele order vaak hogere sterren halen en daar wordt vaak naar gekeken. Naar hoe de speler individueel presteert. Je kunt beter kijken naar wat je nodig hebt om de tegenstander te verslaan. Heeft je tegenstander een iets beter middenveld, dan kun je overwegen om een vleugelspeler naar het midden te laten spelen om daardoor een hoger middenveld te halen. Doe dit aan de kant waar de verdediging van de tegenstander het sterkst is en zorg daarmee dat jouw aanval sterk is op de kant waar de verdediging van je tegenstander zwak is. Je geeft dan aan één kant wat aanvallende kwaliteit weg, maar als die kant toch al kansloos is tegen de verdediging van de tegenstander heeft aanvallend zetten toch weinig nut. Beter lever je die aanval helemaal in voor een hoger middenveld. Je vleugelspeler die de beste aanvallende kwaliteiten heeft stel je dan ook op aan de kant waar zijn verdediging het zwakst is. Hiermee val je aan over één kant waar zijn verdediging zwak is en heb je een hoger middenveld dan normaal gesproken (als je die vleugelspeler aan de andere kant ook aanvallend gezet had).
Forceer jezelf er trouwens niet te veel op om een tactiek als vleugelaanval of centrumaanval te gebruiken, vaak is juist normaal spelen het beste. Het is alleen slim als je vleugelaanval of centrumaanval er echt uitspringt of om net dat beetje extra te geven om de verdediging van de tegenstander te doorbreken.
Zoals mijn persbericht al zei, ik ben er nog steeds goed ziek vanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
2-1 voor staan in de 83e minuut en 2 minuten later 3-2 achter staan is ook wel zuur. Vraag hollander76 maar...
Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg![]()
Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden![]()
Geinstalleerd, ziet er handig uit inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.
Dan zie je ook waar de zwakke punten zijn.
"Naar het midden" is niet compleet van de vleugel af hè, alleen wat meer naar het midden gericht, maar het blijft gewoon een vleugelspelerquote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg![]()
Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden![]()
Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.
Dan zie je ook waar de zwakke punten zijn.
Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveldquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Lennox het volgende:
Mocht je tekort komen op het middenveld, dan kan je beter een vleugel als extra IM opstellen. (en misschien nog een NHM)
De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeld
Die balkjes vind ik persoonlijk alleen maar handig om na de wedstrijd naar te kijken en te evalueren, maar om een tactiek op te stellen is het minder handig. Beter kijk je gewoon naar de ratings van hem (ok, die staan ook in die balkjes, maar in dat geval draagt het niks bij).
Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk meequote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveld
Dus ik weet niet in welke situatie je bedoelt, maar sowieso lijkt me voor één wedstrijd je formatie veranderen al geen goed idee, ivm ervaring.
Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekstquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.
En daar lenen de hatstats zich weer niet voor. Maar dit kan je idd allemaal opzoeken in Buddy of andere programma's maar ik kijk altijd effe naar de ratings.
Zit wat inquote:Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekst
Dat is waar, maar de opstelling maak je (ik iig) pas na de vrijdag, na de TU, dan is de woensdag al geweest. Als het nu al duidelijk is hoe je gaat spelen kun je de woensdag erop aanpassen natuurlijk, dat is waarquote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk mee
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Brood, daar zit wat in!
[afbeelding]
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
, ik hou er ook niet van om hele tijd je opstelling te veranderen. Ik doe het alleen als het strikt noodzakelijk is.
![]()
Ik pas me altijd aan op de tegenstander eigenlijk, ook als ik weet dat ik makkelijk kan winnen met m'n normale opstelling.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Idd geen training opofferenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.
komt underOath op groezrock.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Idd geen training opofferen
Heb je gezien dat Underoath op Groezrock komt.... ga jij ook of niet? Ik wel
Zie link in mn sigquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
komt underOath op groezrock.daar moet ik heen.
![]()
ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummersquote:
Is wel aardig jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummers
vinden de mensen hier denk ik wel fijn jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is wel aardig jamaar zullen we verder discusseren in mijn Groezrocktopique dan
![]()
Nog lekker geklust J-D-?quote:
Nu ga je weer OTquote:
sorry moest even informeren.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nu ga je weer OT![]()
Ik moet nog stijgers zoeken.. maar heb echt geen zin.. doe het morgen wel
Ik moet iedere week stijgers zoeken knurftquote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
sorry moest even informeren.. Ga jij eens stijgers zoeken je zegt dit nu al 2 weken.
![]()
ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik moet iedere week stijgers zoeken knurftDeze week 8 in de verkoop, dus 8 nieuwe erbij
Hehe... allang.. vorige week had ik er 21.. want op woensdag laat ik er ook eentje op de keeperspositiespelen... en die is dus gestegenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.![]()
Hattrick doet het hier gewoon hoor, beetje langzamer als anders maar daar kan ik wel mee leven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is dood hier btw
Kutzooi.. vanavond is natuurlijk die masters zooi... fijn.. dan zullen mn spelers wel niet verkocht zijnKan leuk worden deze week
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn de stats van die wingers?
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
Winger 1 ***:
Conditie: goed (conditie zal nog stijgen, m.b.t. tussenseizoen)
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Ervaring: waardeloos
Winger 2 ***:
Conditie: formidabel
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Ervaring: redelijk
Die vraag is ook niet te beantwoordenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
Het is fijn dat er gereageerd wordt op je vraag..![]()
[..]
[..]
[..]
zie post hier boven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
Het is fijn dat er gereageerd wordt op je vraag..![]()
[..]
[..]
[..]
ik begin het ook te merkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
waarom, mijn spits heeft er al 9 +5 bekergoalsquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef maniack28 het volgende:
Koop iig een spits met specialiteit
Helaas, dat is niet in te schatten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil dus matig over de gehele aanval krijgen.
Hoe goed moeten je spitsen ongeveer zijn..
Lijkt me (voor de wat betere teams) niet zo moeilijk om te beantwoorden.
Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
als ik moet gokken denk ik hoog uitstekend laag formie helemaal kaal?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil dus matig over de gehele aanval krijgen.
Hoe goed moeten je spitsen ongeveer zijn..
Lijkt me (voor de wat betere teams) niet zo moeilijk om te beantwoorden.
Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef maniack28 het volgende:
3 of 2 spitsen? met 3 spitsen en 3x hoog goed haal ik redelijk (laag) met een niet bestaand zelfvertrouwen
Twee keer uitstekend of een keer uitstekend en een keer formidabel zou toch op moeten schieten lijkt me danquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Daemon19 het volgende:
Laat ik het anders formuleren.
Ik zoek 2 nieuwe (kale) spitsen, dus laag ervaring, laag passen, redelijk vorm, leeftijd rond de 25.
Ik wil ongeveer een matige aanval hebben. Ik hoef geen exacte dingen, gewoon een geschatte gok wat jullie denken dat de 2 spitsen nodig hebben.
Zodat ik ongeveer een indicatie heb waar ik naar op zoek moet..
Om enige indicatie te geven, ik heb nu 2x goed en daar mee haal ik ongeveer zwak (heel laag) mee over de hele linie..
Waarom zou je een kale spits kopen? kun je beter een kopen met beetje passen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Daemon19 het volgende:
Laat ik het anders formuleren.
Ik zoek 2 nieuwe (kale) spitsen, dus laag ervaring, laag passen, redelijk vorm, leeftijd rond de 25.
Ik wil ongeveer een matige aanval hebben. Ik hoef geen exacte dingen, gewoon een geschatte gok wat jullie denken dat de 2 spitsen nodig hebben.
Zodat ik ongeveer een indicatie heb waar ik naar op zoek moet..
Om enige indicatie te geven, ik heb nu 2x goed en daar mee haal ik ongeveer zwak (heel laag) mee over de hele linie..
Ik weet het, ga ik ook doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zou je een kale spits kopen? kun je beter een kopen met beetje passen.
Kijk! Aan VK heb je tenminste wat!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
2x formidabel lijkt me. ligt ook aan t passen van je middenvelders
de linker en rechter aanval worden toch vnl door je wingers gevormd, dus maak je daar geen zorgen over met t kopen van aanvallers.
Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gangquote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zou je een kale spits kopen? kun je beter een kopen met beetje passen.
Op gegeven moment (na 6/7 weken) ben je net zo op zoek naar trainies als dat je was met shooting hoor. Alleen het heel lang optrainen van dezelfde groep trainies is niet zo tijdsintensief.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
t zou kunnen dat specialties de prijs doen varieren, of hoge set pieces. een spits met head (koppen) of unpredictable (onvoorspelbaar) is trouwens altijd leuk. of quick (snel) ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zit een beetje op de transfermarkt te kijken, voor formidabele spitsen.
Maar de bedragen lopen echt super uit elkaar..
Wat is een beetje normale prijs voor een kale formidabele spits? 500k?
@ Vk: Ik heb is op een lan-party seizoen 1, 2 & 3 verkregen. Binnen 2-3 weken alle 3 de seizoenen gekeken..
Toen seizoen 4 gevolgd, en nu weer seizoen 5!
Had ik ook op het begin bij m'n nieuwe spits (briljant) waarop hij de tweede helft van het seizoen begon met scoren en de topscoordersprijs in de wacht sleeptequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach ja, je kan het ook net als ik doen: 7 weken geleden een formidable gekocht voor 520k... heeft nog geen deuk in een pakje boter geschoten (3 doelpunten in 12 wedstrijden)
Klopt wel, maar het is goedkoper (absoluut gezien) om een formidabele spits met passen te kopen dan een uitmuntende spits zonder passen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gang![]()
laten we het hopen... 500k was voor mij veel geld destijds.... en zijn tsi daalt ook alleen maar...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Had ik ook op het begin bij m'n nieuwe spits (briljant) waarop hij de tweede helft van het seizoen begon met scoren en de topscoordersprijs in de wacht sleepte
Met hoeveel passen? En hoeveel draagt het bij? Ik heb weleens voorbij horen komen dat twee passing levels evenveel bijdraagt als één scoring level. Wat ik me dan weleens afgevraagd heb, vanaf welk passing niveau geldt dat? Vanaf rampzalig? Dat zou betekenen dat je bij slecht passen al een extra scoringlevel hebt, gratis dus. Ik denk niet dat het zo werkt, misschien vanaf matig passen ofzo dat het zo werkt, maar het blijft tot op heden een discussie waarvan niemand weet hoe het nu echt in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar het is goedkoper (absoluut gezien) om een formidabele spits met passen te kopen dan een uitmuntende spits zonder passen..
Lijkt mijn - aan het begin van het seizoen aangeschafde - wereldklasse verdediger wel. Destijds goed vorm, TSI van 25k en 6,5*. Hij is nog naar uitstekend gestegen in vorm en daarna alleen maar gedaald. Elke week zakt z'n TSI dieper. Op het moment is hij al drie weken in slecht vorm, TSI van 17k en 4*.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
laten we het hopen... 500k was voor mij veel geld destijds.... en zijn tsi daalt ook alleen maar...
En over hoeveel passen praat je dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef Daemon19 het volgende:
Ik weet niet of wat je zegt waar is, zou best kunnen, maar dat zeg ik niet.
Ik zeg dat het in prijs goedkoper is om een formidabele spits met passen te kopen, komt de prijs rond zo'n 800k. En een uitmuntende spits zonder passen zal rond de miljoen zijn..
Dat bedoelde ik..
Inderdaad, dus je kunt wel 200k besparen, maar hij heeft wel een niveau scoren lager en passen waarvan je niet weet hoeveel het meetelt, dus je weet niet of hij wel net zo goed presteert.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef Daemon19 het volgende:
I know. Ik kan niet echt bedragen geven, omdat ik niet zoveel van spitsen afweet.
En de transfermarkt verschilt echt enorm, van 400k tot 1,2 miljoen voor een kale formidabele (op de laatste wordt ook niet geboden)..
Maar het klopt wel wat je zegt.
Scoren is de belangrijkste vaardigheid van spitsen en daarna passen, dus de hoogte van passen zal wel invloed hebben op de prestaties, je weet alleen niet hoeveel..
Ik had geen speciaal niveau in gedachte. Ik heb daar te weinig ervaring mee, en zoals ik al zei de transfermarkt verschilt enorm, veel mensen die gewoon idote bedragen vragen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Inderdaad, dus je kunt wel 200k besparen, maar hij heeft wel een niveau scoren lager en passen waarvan je niet weet hoeveel het meetelt, dus je weet niet of hij wel net zo goed presteert.
Over hoeveel passen had je het eigenlijk?
Waar kan je dat vinden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zie net dat mijn competitie plek 20 (van de 1024) in neemt op de divisie-ranglijst.
En ik sta 3e..![]()
En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gang![]()
Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.
daarom zit ik ook pas in de 9dequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.
Maar als je kijkt naar de spelers met een hogere hoofdskill, uitmuntend e.d. dan wordt de prijs wel een stuk hoger, naar mate een speler meer passen heeft.
Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.quote:
volgens die site heb ik het liefste team in de comp. met maar 7x en 0x rood.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.
http://netherlands.alltid(...)/0/eng/league/45080/
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
Dilemma: Wie helpt me uit de brand?
Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat. Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.
Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
-Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
-Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
-Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?
Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...
bvd
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteld
VK zal ook wel niet voor de Fok-Cup gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteld
Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat. Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.
Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
-Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
-Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
-Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?
Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...
bvd
Waarom zijn wingers met middenveld verleden tijd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.
Ik zou gewoon twee goede mids kopen, passen is niet noodzakelijk. De aanval komt wel van je wereldklasse vleugelspeler, als je dat een beetje tactisch neerzet per wedstrijd komt die aanval wel goed. Daarnaast komt je centrale aanval wel van je aanvallers.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
bvd
quote:
Vanaf matig passen begint het echt pas te tellen, ook bij de prijs, dus denk er over na, matig passen is al best duur.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
bedankt voor de snelle reacties![]()
ik neigde dr al naar, en t worden dus twee middenvelders.. nog wel ff bedenken hoe oud, specialty (iig eentje head) en eventueel eentje met wat passen
Ik neem aan dat zie die meenemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk; anders is het wel goed natuurlijk
![]()
Ja die nemen ze volgens mij gewoon meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk; anders is het wel goed natuurlijk
![]()
Belachelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja die nemen ze volgens mij gewoon mee
Das in het echte voetballen toch ook, zie voorbeeld met Henk Vos van die amateur club naar RBC.quote:
Jammer van zijn vorm.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn nieuwe spelhervatter![]()
Hij verzwakt mijn aanval in ieder geval niet. Vorm trekt wel weer bij...
Giuseppe Meduri (55529773) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goddelijk
ja ach, hij komt van een SP trainer hè. daar kunnen de spelers niet elke week spelen. geen wonder dat de vorm dan daaltquote:
Ja ik dacht laatst ook ik koop en vleugel opa Goed positiespel Goed vleugel Redelijk conditie, dat waardeloos vorm dacht ik er wel uit te krijgen na 3 wedstrijden nu is hij nog steeds Waardeloos in vorm naar 5 weken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja ach, hij komt van een SP trainer hè. daar kunnen de spelers niet elke week spelen. geen wonder dat de vorm dan daalt
tja dat risico loop je. maar met mijn goed coach en 9 assistenten hoop ik dat het wat sneller gaat. maar goed het blijft vormquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik dacht laatst ook ik koop en vleugel opa Goed positiespel Goed vleugel Redelijk conditie, dat waardeloos vorm dacht ik er wel uit te krijgen na 3 wedstrijden nu is hij nog steeds Waardeloos in vorm naar 5 weken.![]()
ja kijk uit he. van die SP mannetjes weet je opzich dat ze tijden lang niet gespeeld hebben, maar van deze misschien niet. dan kan t dus dat die speler gewoon een lage vormcurve heeft (ze schijnen te bestaan)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik dacht laatst ook ik koop en vleugel opa Goed positiespel Goed vleugel Redelijk conditie, dat waardeloos vorm dacht ik er wel uit te krijgen na 3 wedstrijden nu is hij nog steeds Waardeloos in vorm naar 5 weken.![]()
Was dat een nationale of internationale transfer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Das in het echte voetballen toch ook, zie voorbeeld met Henk Vos van die amateur club naar RBC.![]()
Ach als hij over 2 weken niet in vorm is gestegen list ik hem, voor die 30k dat ik hem heb gekocht kan ik eigelijk wel missen. Van die Vormcurve weet ik niet of dit wel echt bestaat zou het wel heel gek vinden dan zou iedere speler dit toch moeten hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja kijk uit he. van die SP mannetjes weet je opzich dat ze tijden lang niet gespeeld hebben, maar van deze misschien niet. dan kan t dus dat die speler gewoon een lage vormcurve heeft (ze schijnen te bestaan)
Ging toch van België naar Nederland.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Was dat een nationale of internationale transfer?
Nationaal kan ik me heel goed voorstellen: het is een KNVB schorsing. Internationaal kan ik me niet voorstellen: het is toch geen UEFA of zelfs FIFA schorsing?
Als ze lange tijd niet gespeeld hebben kan het ook wel weer even duren voor de vorm bijtrekt (zeggen ze)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja ach, hij komt van een SP trainer hè. daar kunnen de spelers niet elke week spelen. geen wonder dat de vorm dan daalt
Mwah daar geloof ik niet in. Ik heb ooit een speler gekocht met redelijk vorm. Het gehele seizoen dat volgde zat hij op zwak. Nu zit hij weer op goed. Eerst dacht ik dus ook dat deze speler gewoon niet in vorm kon komen, maar blijkbaar heb ik pech gehad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja kijk uit he. van die SP mannetjes weet je opzich dat ze tijden lang niet gespeeld hebben, maar van deze misschien niet. dan kan t dus dat die speler gewoon een lage vormcurve heeft (ze schijnen te bestaan)
klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Als ze lange tijd niet gespeeld hebben kan het ook wel weer even duren voor de vorm bijtrekt (zeggen ze)
Hoe heet jij op IRC danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Mwah daar geloof ik niet in. Ik heb ooit een speler gekocht met redelijk vorm. Het gehele seizoen dat volgde zat hij op zwak. Nu zit hij weer op goed. Eerst dacht ik dus ook dat deze speler gewoon niet in vorm kon komen, maar blijkbaar heb ik pech gehad.
Vorm blijft ongrijpbaar
30kquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als hij over 2 weken niet in vorm is gestegen list ik hem, voor die 30k dat ik hem heb gekocht kan ik eigelijk wel missen. Van die Vormcurve weet ik niet of dit wel echt bestaat zou het wel heel gek vinden dan zou iedere speler dit toch moeten hebben?
Ik heb 1 zo'n pik in me team. Kocht hem als 17 jarige YP (redelijk vorm dus) Tot zijn stijgen naar uitmuntend NOOIT in > matig vorm geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
klopt.
maar t klopt ook dat elke speler een eigen vormcurve heeft, die we helaas niet kunnen zien. of dat bij sommigen ook kan betekenen dat ze nooit een bepaald niveau halen, weet ik niet. het weinig spelen beinvloed de vormcurve in principe tijdelijk, maar hoe langer niet gespeeld hoe groter het effect lijkt me
Netjes Yankee, das cker geen miskoop!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn nieuwe spelhervatter![]()
Hij verzwakt mijn aanval in ieder geval niet. Vorm trekt wel weer bij...
Giuseppe Meduri (55529773) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goddelijk
220k
Laat het ff weten dan..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als hij over 2 weken niet in vorm is gestegen list ik hem, voor die 30k dat ik hem heb gekocht kan ik eigelijk wel missen. Van die Vormcurve weet ik niet of dit wel echt bestaat zou het wel heel gek vinden dan zou iedere speler dit toch moeten hebben?
Waardeloos vorm en 28 jaar halt het bedag drasties omlaag.quote:
10 tot 20 weken dat is wel heel lang, das meer als 1 seizoen als je pech hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Grumpey het volgende:
vormdaling kan door 2 dingen komen
1) niet gespeeld, iedereen daalt dan op den duur
2) lage vormcurve, duurt lange periode (gem. 10-20 weken ofzo), waarin speler langzaam naar een bepaalde waarde wordt toegetrokken als het ware, daar tijdje op blijft zitten, en dan weer terugdaalt naar vorm waarvan hij begon met vormcurve.
Switchen van vormcurve gebeurd ongeveer 1-2 spelers per week, niet veel dus. Is ook niet onderhevig aan spelen ja/nee.
Er zijn echter wel tijdelijke vormveranderingen, die zijn dus onderhevig aan spelen, maar ook randomness of begin/eind seizoen.
De kans dat een SP trainie lage vorm heeft door punt 1 tov van punt 2 is heel groot.
Ja, het speelt dan ook erg op de achtergrond vaak, aangezien ongeveer 1/3e van je selectie elke week dus tijdelijke veranderingen ondervind (die wel onderhevig zijn aan spelen/random)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
10 tot 20 weken dat is wel heel lang, das meer als 1 seizoen als je pech hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Daemon19 het volgende:
Enigste invloed op de vorm van een speler, die je eigenlijk kan hebben, is het laten spelen van wedstrijden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef twi het volgende:
Raar, m'n cache toch al een paar keer geleegd voor zover dat invloed heeft op Hattrick, maar geen resultaat.
quote:Systeeminformatie
Hieronder zie je de lijst met bekende problemen in je land of in heel Hattrick:
20-02-2006 om 20:45 (Nederland)
Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
in mijn comp. is die ook nog niet bijgewerktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef twi het volgende:
Raar, m'n cache toch al een paar keer geleegd voor zover dat invloed heeft op Hattrick, maar geen resultaat.
quote:Competitie: # 4 in VI.664
Ranglijst: 293642
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:54 schreef twi het volgende:
Waarom worden de topscorerslijsten niet bijgewerkt? Ik heb afgelopen weekend met een speler 4x en een andere 3x gescoord, maar ze staan nog steeds niet in de topscorerslijst, die nog hetzelfde is als van voor het weekend
quote:20-02-2006 om 20:45 (Nederland)
Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
/ Game Masters
volgens mij is dit een wereldwijde ranking. Kijk maar eens naar de nr1 in de eredivisie en dan de nr1 in Zweden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef The_Hives het volgende:
de ranking klopt trouwens ook niet erg
[..]
kijk eens 3 posts hierbovenquote:
ah, okayquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
volgens mij is dit een wereldwijde ranking. Kijk maar eens naar de nr1 in de eredivisie en dan de nr1 in Zweden.
Volgens mij rekenen ze de ranking van het land dat er het eerst bij was als eerst en dan het land dat als 2de kwam er achteraan, maar dit is slechts gissen
word heel spannend denk ik bij je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef -J-D- het volgende:
Halverwege het seizoen; een mooi moment om terug te kijken en vooruit te blikken.
Bijvoorbeeld in mijn divisie
Wie wordt er kampioen denk je?
[afbeelding]
ik neem aan dat ze in Vl en hoger ook de bot's eruit halen als die er veel inzitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef -J-D- het volgende:
Wat heeft de VI te maken met de herindeling?
Zal dan een enkeling zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze in Vl en hoger ook de bot's eruit halen als die er veel inzitten.![]()
Tuurlijk, zet er maar geld op in, maar of ik het behaal is zeer de vraag. Twee serieuse conculega'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: kunnen we inzetten op de kampioen van VI.629?
ga je van systeem wisselen VK?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
eerste mid binnen, magnificent met weak passing, head, 2.4 mlj. in de euforie toch iets te veel voor betaald
nu nog een WC playmaker met ervaring. ik hou me aanbevolen
Ik heb vorige week nog 1,25 voor briljant met solid xp betaald, dan moet magnificient toch wel voor 1,8 gaan....beetje teveel voor je denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
eerste mid binnen, magnificent met weak passing, head, 2.4 mlj. in de euforie toch iets te veel voor betaald
nu nog een WC playmaker met ervaring. ik hou me aanbevolen
wat is de minimale inzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tuurlijk, zet er maar geld op in, maar of ik het behaal is zeer de vraag. Twee serieuse conculega's
2 euroquote:
transfercompare zit echt rond de 2.4 check t maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog 1,25 voor briljant met solid xp betaald, dan moet magnificient toch wel voor 1,8 gaan....beetje teveel voor je denk ik![]()
min of meer, zie ook mijn uitgebreide post iets verder terug vandaag.quote:
Kan ik vannacht weer met een gerust hart slapen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
min of meer, zie ook mijn uitgebreide post iets verder terug vandaag.
ik ga wat meer balbezit proberen te halen met twee sterke mids, 2 IMs en 1 winger dus. nog steeds wel CA hoor
Ik heb trouwens nog een redelijk keepertje te koopquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:04 schreef Lennox het volgende:
Totaal gekochte spelers: 923 282 ¤
Totaal verkochte spelers: 1 967 109 ¤
Verschil: 1 043 827 ¤
Aantal transfers: 78
Cashen komt volgend jaar wel
Van Grumpey:quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
zullen we anders niet gaan pimpen met Transfer History, anders komen Jonks/grumpey of lortnoc dadelijk voorbij en worden we allemaal in ons hemd gezet
Totaal gekochte spelers: 123 964 175 ¤quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Van Grumpey:
Totaal gekochte spelers: 123 964 175 ¤
Totaal verkochte spelers: 138 846 388 ¤
Verschil: 14 882 213 ¤
Aantal transfers: 501
damn, ik heb geen levenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Totaal gekochte spelers: 123 964 175 ¤
Totaal verkochte spelers: 138 846 388 ¤
![]()
als een van die waailappen uit mijn b een meer als +3 blessure heeft vliegt deze eruit, koop wel en nieuwe waailap.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef hollander76 het volgende:
Totaal gekochte spelers: 3 167 750 ¤
Totaal verkochte spelers: 2 941 803 ¤
Aantal transfers: 54
Lekker weinig![]()
Beetje zuinig op de spelers![]()
Mwah, heb niet zo heel veel waailappen rondlopen. Ben op iedere positie ruim bezet om alle tactisch en technische beslissingen mogelijk te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
als een van die waailappen uit mijn b een meer als +3 blessure heeft vliegt deze eruit, koop wel en nieuwe waailap.![]()
ik heb altijd en paar middevelders achter de hand die ik eens in de 2 weken laat spelen op een of andere positie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mwah, heb niet zo heel veel waailappen rondlopen. Ben op iedere positie ruim bezet om alle tactisch en technische beslissingen mogelijk te maken![]()
Ik ga denk ik ook verliezen speel een 4-4-2 met vleugelspel, volgende oefenwedstrijd wil ik 4-4-3 gaan proberenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:05 schreef twi het volgende:
Ik ga straks zo hard verliezen, tegen een team met een totaal 4x zo hoge TSI in de basisopstelling
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
volgende oefenwedstrijd wil ik 4-4-3 gaan proberen
De ajax opstelling.quote:
quote:
Die op dit moment niet bij ajax past.quote:
laatste offtopic, Momenteel hebben we dit niet maar als Mitea trug komt heb je de gevaarlijkste linksbuiten van de Nederlandse competitie trug. En Rosenberg is net zoals babel hij trekt iedere keer naar binnen dit word voorspelbaar net zoals bij babel. Overigens heeft ajax wel degelijk en rechts buiten, Rosales die per week beter word.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Die op dit moment niet bij ajax past.
Blind moet gewoon 4-4-2 gaan spelen, aangezien we geen vleugelspelers hebben en Rosenberg en Huntelaar beide diepe spitsen zijn..
Maar dat even tussendoor..
Ik vind 4-4-2 beter bij ajax passen en dan meer 3-1-3-1-2.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
laatste offtopic, Momenteel hebben we dit niet maar als Mitea trug komt heb je de gevaarlijkste linksbuiten van de Nederlandse competitie trug. En Rosenberg is net zoals babel hij trekt iedere keer naar binnen dit word voorspelbaar net zoals bij babel. Overigens heeft ajax wel degelijk en rechts buiten, Rosales die per week beter word.![]()
ik ben altijd al fan geweest van Mitea, hij is klein snel en heeft de balcontrole, Om de een of andere manier doet hij me aan Overmars denken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:30 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik vind 4-4-2 beter bij ajax passen en dan meer 3-1-3-1-2.
Oftewel 1 vooruit geschoven verdediger en 1 vooruit geschoven middenvelder.
Mitea en Rosales?!![]()
Enigste verschil is dat Overmars zn man voorbij kon, goede passen kon geven en soms nog een doelpuntje meepakte.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik ben altijd al fan geweest van Mitea, hij is klein snel en heeft de balcontrole, Om de een of andere manier doet hij me aan Overmars denken.![]()
Nu weer ontopic.
je moet niet vergeten dan mitea nog jong is hé.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Enigste verschil is dat Overmars zn man voorbij kon, goede passen kon geven en soms nog een doelpuntje meepakte.
Maar das allés!![]()
Jij hebt eerder verslag dan ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Daemon19 het volgende:
Dat wilde ik je net vragen!
Btw, 2677 toeschouwers!
Ach er moeten prioriteiten gesteld worden en dan vind ik het niet raar dat ik nu eenmaal eerder kom..quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij hebt eerder verslag dan ik?
ik heb ook nog geen verslag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij hebt eerder verslag dan ik?
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ach er moeten prioriteiten gesteld worden en dan vind ik het niet raar dat ik nu eenmaal eerder kom..![]()
Om even hierop in te springen, op die hattrick openforum-middag is meegedeeld door het ht-team dat formidabel conditie geen voordeel heeft boven excellent conditie (zelfde toevoeging aan ratings dus). Het zit in het spel omdat men ooit conditie sneller wilde laten terugvallen (niet alleen bij oudjes), en dan zou formidabel conditie als een mogelijke buffer kunnen dienen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
blablabla etc. en formidable stamina
dus ik ben wel de eerste overloperquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
min of meer, zie ook mijn uitgebreide post iets verder terug vandaag.
ik ga wat meer balbezit proberen te halen met twee sterke mids, 2 IMs en 1 winger dus. nog steeds wel CA hoor
Ziet er goed uit. Bedenk je wel dat je bij AO ook een goede aanval nodig zal hebben. Ter compensatie hoef je geen enkele verdediger over te houden, maar zeker aanval niet onderschatten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
dus ik ben wel de eerste overloper
heb inmiddels 2 briljante mids, 1 daarvan wordt aanvallende def straks, koop er nog 2 WC/SN/> MF bij en dan ga ik AO spelen (voor de newbies, de afkortingen komen wel). Zal wel wingtraining worden, hauri kan ik dan houden
Als ik al mijn trainees verkoop heb ik ongeveer 14-15M te besteden voor 2 inners en 7 wing trainees, en dan kan ik mijn winger ook nog voor 2M verkopen dus eigenlijk 16-17M
1M per trainee gemiddeld, heb ik 10M over voor inners
klinkt me wel goed in de oren, wie vindt de minpunten en boort dit idee ook weer de grond in
Achtergrond:
dik 5M kapitaal, nog te verkopen:
2x bovennatuurlijk van 20 jaar a ca. 3M
1x briljant/goed van 20 1,8M
1x excellent met SP 800k
8 skilltrades (heb nu 12 trainees atm) : 300k/s: 2,4M
1x winger: 2M
5+3+3+1,8+0,8+2,4+2=5+13- 2M (kosten transfers): 16M
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
dus ik ben wel de eerste overloper
heb inmiddels 2 briljante mids, 1 daarvan wordt aanvallende def straks, koop er nog 2 WC/SN/> MF bij en dan ga ik AO spelen (voor de newbies, de afkortingen komen wel). Zal wel wingtraining worden, hauri kan ik dan houden
Als ik al mijn trainees verkoop heb ik ongeveer 14-15M te besteden voor 2 inners en 7 wing trainees, en dan kan ik mijn winger ook nog voor 2M verkopen dus eigenlijk 16-17M
1M per trainee gemiddeld, heb ik 10M over voor inners
klinkt me wel goed in de oren, wie vindt de minpunten en boort dit idee ook weer de grond in
Achtergrond:
dik 5M kapitaal, nog te verkopen:
2x bovennatuurlijk van 20 jaar a ca. 3M
1x briljant/goed van 20 1,8M
1x excellent met SP 800k
8 skilltrades (heb nu 12 trainees atm) : 300k/s: 2,4M
1x winger: 2M
5+3+3+1,8+0,8+2,4+2=5+13- 2M (kosten transfers): 16M
Ik vind het toch altijd wel makkelijk als mijn aanvoerder niet op de tribune zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:
heb nog leuke speler overigens in verkoop
immers:
clown + reservekeeper + aanvoerder + set-piecesspecialist
Stamina: poor Keeper: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: disastrous Set pieces: formidable
aanval zit wel goed met een supernatural en een briljant atm, haal redelijk (hoog) met 442 zondag (ja kost 1 plaats, maar ik wordt gek van het zoeken van skilltrades in de overgangsfase. AO is trouwens een tactiek waar ik niet aan vast zit, kan ook gewoon met een normale def spelen, heb toch nog een 5* keeper die ik anders ook net zo goed kan dumpenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Bedenk je wel dat je bij AO ook een goede aanval nodig zal hebben. Ter compensatie hoef je geen enkele verdediger over te houden, maar zeker aanval niet onderschatten.
Bedenk wel dat AO wel weer op zijn retour is, de veranderingen halverwege vorig seizoen waren niet al te gunstig en veel niet tot in de perfectie uitgevoerde AO-teams hebben het nu stuk lastiger.
Op het moment zit ik krap, maar over ong. 3 á 4 weken wil ik hem best overnemen, mits je hem nu natuurlijk niet verkoopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:
heb nog leuke speler overigens in verkoop
immers:
clown + reservekeeper + aanvoerder + set-piecesspecialist
Stamina: poor Keeper: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: disastrous Set pieces: formidable
je hebt nauwelijks winst gemaakt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef KaheemSaid het volgende:
22-02-2006 Easthim Marxist rebels 97 005 ¤ 1 150
10-01-2006 1.FC Pankoke 04 Easthim 77 000 ¤ 1 050
Helaas door een blesure heeft het een maand te lang geduurt voordat hij verkocht is, maar dit zou mijn eerste gelukte transfer zijn die binnen een week steeghet heeft me 10.000 euro opgeleverd, niet veel, maar aldoende leert men.
De vervanger heeft helaas meer training nodig
en om 12 uur nog een keer 90 min...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
The site will be closed for scheduled maintenance until approximately 09:15 HT time. We apologise for the inconvenience.
9 uur lang! hopelijk for the better
idd je moet namelijk ook het loon meenemen in je eventuele winst of verlies. Het is dus echt minimaal geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
je hebt nauwelijks winst gemaakt...
NU! voor maar 695.000 euroquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef Daemon19 het volgende:
VK; voor 100k wil ik hem wel overnemen, omdat jij het bent..
Misschien wat voor verdedigerstrainers die er snel bij zijn!quote:93. Alejandro Malpica 100 000 ¤ (FC Zemst Sportief)
Is eigendom van: gophers utd
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 460
Deadline: 23-02-2006 om 11:02
(91515165)
Agossie, 3 minuten gespeeld en hij is al doodquote:In de 3e minuut ontving Lucifer-speler Jorge Llaneras een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Burkaans zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Jos van der Hoek na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
Dankje Grumpey, op basis van deze kosten-baten analyse kom ik er wel uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef Grumpey het volgende:
kijk niet naar de bijstats-hoogte, maar kijk naar de winstmarge
dus:
(wat levert het me straks op - wat kost het me nu - evt. salaris)/ aantal weken dat je hem houd.
Als dit hoger is dan bij een passable middenvelder --> doen
en anders dus gewoon niet doen.
Welke divisie? En is het rendabel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mjah, ik ben bijv bezig met een all dutch team, scheelt enorm in de weekkosten...
Zit er een verschil in prijs dan tussen Nederlanders en buitenlanders?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mjah, ik ben bijv bezig met een all dutch team, scheelt enorm in de weekkosten...
dat komt ook wel naar voren in die kosten/baten analyse als dat zo isquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zou zowiezo geen trainees kopen, waarvan de hoofdstat matig, tenzij ze er heel hoog inzitten.
Minimaal beginnen met redelijk hoofdstat, dan zijn ze toch maar rond de 10k, met bijstats wat hoger rond de 20k.
Vanaf matig optrainen is zonde van die 7 trainingsweken.
Scheelt +20% bonus op het salarisquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zit er een verschil in prijs dan tussen Nederlanders en buitenlanders?![]()
Ik zit nu in de VIII, heb nog maar 3 buitenlanders...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zit er een verschil in prijs dan tussen Nederlanders en buitenlanders?![]()
inderdaad.quote:
heb ik ook en keer gehad, toen kocht ik voor 11k en wingback met redelijk vleugel redelijk verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:
Spelers die trouwens net na het begin v/d downtime afliepen..... wat is daarmee gebeurd? Afgelopen of wordt er straks het volgende gedaan, tijd van aflopen + downtime-tijd = nieuwe tijd?
Ik had volgens mij namelijk als laatste een op een speler geboden, ik zag iig geen overbieding en daarna lag ie plat. En die speler zou ik best willen hebben![]()
omdat de downtime zo lang is of doen ze er altijd zoveel % bij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef the_undertaker het volgende:
Ze tellen er als goed is 2 uur (van deze downtime) bij op.
Goed lezende bespeur ik "omdat de downtime zo lang is"quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
omdat de downtime zo lang is of doen ze er altijd zoveel % bij?
Gefeliciteert.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Goed lezende bespeur ik "omdat de downtime zo lang is"
Maargoed, aangezien niemand precies weet hoelang de dowtime is..... kan ie nog steeds van mij zijn.
edit: En hij is van mij
als je en beetje creatief kijkt lijkt het net of er en L staat van lozer.quote:
Heel creatief jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je en beetje creatief kijkt lijkt het net of er en L staat van lozer.![]()
Inderdaad teringlijer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja.. en Cruz mogen ze voor z'n leven schorsen.. stuk vuil..
Ach, na die 2-0 in de Kuip tegen Juve, heeft hij bij mij nog wel krediet......quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja.. en Cruz mogen ze voor z'n leven schorsen.. stuk vuil..
ken je nog die actie van die Thun speler tegen wesley, die is ook nooit geschorst dus ga er maar niet van uit. nu weer Ontopic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad teringlijer.
Valt me vies tegen dat ik nog niks heb gelezen, dat de UEFA een onderzoek start.
Hij heeft 2 mensen op hun bek geslagen (de bal was niet eens in de buurt) en hij probeerde de benen van Trabelsi te amputeren. En dan die schijnheilige k*t muil van hem.
Je zou hem zo op zn bek willen slaan!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ach, na die 2-0 in de Kuip tegen Juve, heeft hij bij mij nog wel krediet......![]()
Dan hebben we het maar niet over die actie van Dani tegen Waterreus he?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
ken je nog die actie van die Thun speler tegen wesley, die is ook nooit geschorst dus ga er maar niet van uit. nu weer Ontopic.
Ik heb een def te koop voor min. 175 kquote:
quote:[playerid=78388280]
Basile Belhadi
20 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 190
Wage: 840 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Bonobo11
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: weak
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
ik ookquote:
Vorige week gelist voor 220 k, niet verkocht, nu staat hij erop voor 174k en ik heb een openingsbod binnen, zou leuk zijn als er nog meer gegadigden komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:06 schreef Daemon19 het volgende:
Tis fijn als je de vraagprijs erbij zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |