abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35272369

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • De Fokcup
  • Fok!Awards

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • Huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096
    #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102
    #103 | #104 | #105 | #106

Huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

Hattrick Fok!-Cup
    Dit topic gaat over de Fok!-Cup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

Hattrick Meeting topic
    Het topic waar alles over de diverse meetings wordt besproken. Meestal zie je er ook wel wat leuke foto’s staan 

Waar dient alle topics over Hattrick absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!-Hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
    [sub]De complete openingspost is hier te vinden
  • Signature
    pi_35272381
    0-5 voor, maar wel een blessure van mijn briljant MF, blijkt +1 te zijn dus valt mee
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_35272385
    Zag dat ik de vorige volgemaakt had, dus hier verder maar weer hè
    Signature
    pi_35272392
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
    0-5 voor, maar wel een blessure van mijn briljant MF, blijkt +1 te zijn dus valt mee
    Die fipo was voor mij

Netjes btw 5-0 voor, die briljant MF is dus ook geen drama, die doet volgende week wel weer mee
    Signature
    pi_35272426
    Toch nog een 1-1 gelijkspel..
    Sta nog wel 1e maar de voorsprong wordt kleiner, volgende week maar weer eens winnen
      zondag 19 februari 2006 @ 22:48:45 #6
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_35272435
    De teamranking is ook in de war:
    quote:
    Ranking: 115372
    edit
    quote:
    Ranking: 259165
    Het veranderd steeds
    pi_35272460
    En toch vind ik dat de OP eens bijgewerkt mag worden
    Signature
    pi_35272482
    wat let je?
    Ik ben van pindavlees
    pi_35272493
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef Oldbie het volgende:
    De teamranking is ook in de war:
    [..]

edit
    [..]

Het veranderd steeds
    Inderdaad, hadden we het op IRC net ook over

Stond net opeens ergens om en nabij de 250000 en even later op 51000, terwijl je in de VI normaal andere rankings hebt
    Signature
      zondag 19 februari 2006 @ 22:52:29 #10
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_35272549
    Eindelijk sta ik dan met 3 punten voorsprong eerste, directe tegenstander ging vandaag onderuit tegen een team waar ik vorige week van gewonnen heb.
    En wederom een enigzins leuke jeugd pull een 19 jarige goed scoren en redelijk pasen. Dat moet mijn financiele situatie ook weer goed gaan doen.
    pi_35272582
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Tweek het volgende:
    Eindelijk sta ik dan met 3 punten voorsprong eerste, directe tegenstander ging vandaag onderuit tegen een team waar ik vorige week van gewonnen heb.
    En wederom een enigzins leuke jeugd pull een 19 jarige goed scoren en redelijk pasen. Dat moet mijn financiele situatie ook weer goed gaan doen.
    Jammer van z'n leeftijd, maar evengoed een leuke pull
    Signature
    pi_35272649
    Ik ga het stadion uitbreiden, er komen 1500 zit, 1500 staan, 100 overdekte zit en 25 vip plekken bij totaal kan ik dan straks 10125 mensen kwijt .

Ik durf nog geen grotere verbouwing aan, maar op deze manier kan ik extra geld te verdienen
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
    pi_35272651
    Hm zie nu pas dat ik z'n beste speler (middenvelder) voor een week geblesseerd heb geschopt.
    Hoop dat ie er volgende week niet bij is!
    pi_35272696
    4-0 gewonnen en omdat de nummer 2 van de nummer 1 verloor ben ik de nieuwe nummer 2

zal samen met die ploeg ook moete strijden om de nummer 2 positie
    nummer 1 lijkt tot nu toe bijna onklopbaar, heeft aleen vorige week gelijkgespeeld en voor de rest alles in de competitie gewonnen
    pi_35272782
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
    Ik ga het stadion uitbreiden, er komen 1500 zit, 1500 staan, 100 overdekte zit en 25 vip plekken bij totaal kan ik dan straks 10125 mensen kwijt .

Ik durf nog geen grotere verbouwing aan, maar op deze manier kan ik extra geld te verdienen
    Kun je niet beter de ideale verhouding gebruiken?

Edit: Ideale verhouding:

Staanplaatsen: 63%
    Zitplaatsen: 25%
    Overdekte zitplaatsen: 10%
    VIP plaatsen: 2%
    Signature
    pi_35272838
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Zal ik rekening mee gaan houden bij de volghende verbouwing
    pi_35272951
    8-0, 34,5* (1 meer dan vorige week), 112 hatstats (15 minder als vorige week), 5 goals door mijn nieuwe spits, ervaring stijging nieuwe spits.

1. Easthim 7 27 - 4 19
    2. The Denzels 7 26 - 7 15

Het team is 17 duels ongeslagen. Het heeft 6 overwinningen op rij.
    pi_35272953
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zal ik rekening mee gaan houden bij de volghende verbouwing
    Al uitgevoerd begrijp ik? Inderdaad slim om het stadion de volgende keer naar de ideale verhouding aan te passen zodat je er het maximale uithaalt
    Signature
      zondag 19 februari 2006 @ 23:08:00 #19
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35273000
    Eindelijk een originele TT!

Met máár 5-0 gewonnen (tegen bot, mijn stats waren stukken beter! ), 4 kansen gemist en 1 blesurre +1 en 1 pleister.En mn topscorer heeft geen doelpunt gemaakt!

Al met al, zoet met een zeer bittere eindsmaak, dat hattrick..

Mn plaats in de ranglijst is van ergens in de 21000 naar 308344 gegaan..
    Is het ineens de Ranglijst van de wereld ipv Nederland?

[ Bericht 11% gewijzigd door Daemon19 op 19-02-2006 23:18:40 ]
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
    pi_35273717
    1-4 gewonnen
    tot de 82ste minuut stond ik 0-1 voor, toen dus 1-1

87: 1-2
    88: 1-3
    90: 1-4

wist niet es dat ik 4 goals had gescoord
    Pas naderhand zag ik het, wel tof zoiets
      zondag 19 februari 2006 @ 23:31:48 #21
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_35273825
    De Hatrick masters gaan van start misschien heeft dat iets met die ranglijst te maken.
    2-0 gewonnen trouwens, het gaat de goede kant op, ben rustig bezig een onpasseerbare muur te bouwen.
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_35274004
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Daemon19 het volgende:
    Eindelijk een originele TT!

Met máár 5-0 gewonnen (tegen bot, mijn stats waren stukken beter! ), 4 kansen gemist en 1 blesurre +1 en 1 pleister.En mn topscorer heeft geen doelpunt gemaakt!

Al met al, zoet met een zeer bittere eindsmaak, dat hattrick..

Mn plaats in de ranglijst is van ergens in de 21000 naar 308344 gegaan..
    Is het ineens de Ranglijst van de wereld ipv Nederland?
    Die ranglijstposities schommelen de hele avond, ik heb op 250k, 50k, 200k, overal gezeten in compleet willekeurige volgorde
    Signature
    pi_35274019
    Verrassend gewonnen van de nummer 1 met 2-1, terwijl ik 6e sta
    Children of the night. What music they make.
      zondag 19 februari 2006 @ 23:38:44 #24
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_35274091
    quote:
    In de 72e minuut leek de val van Alexander MacIlduy van Hilversum verrassend veel op die van Sven Kramer tijdens de Olympische ploegenachtervolging. De scheidsrechter gaf Alexander MacIlduy resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
    Geef toe, de vertalers hebben wel humor
    ff wachten nog
    pi_35274156
    1-2 gewonnen. Aan de kop is niks veranderd door de wedstrijden tegen bots.
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      zondag 19 februari 2006 @ 23:44:13 #26
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_35274284
    3-2 gewonnen
    pi_35274330
    Zo.. hier ben ik ook al een tijdje niet meer geweest. Ik had even een vraagje.

Heeft het nou ook daadwerkelijk een meerwaarde als je vleugelspel speelt, en je 2 spitsen naar de vleugels laat spelen? Dat gaat dus ten koste van de centrale aanval, maar als het goed is krijg je meer kansen over de vleugels, dus zou je zeggen dat het goed is?

Heb het eenmaal geprobeerd in een oefenwedstrijd, maar gek genoeg scoorden toen 2 verdedigers en een middenvelder

Oja heb trouwens met 1-2 gewonnen en sta nu 2e met evenveel punten als nr 1
    pi_35275100
    he fulcrum_x, wat bedoel je met 'als je vleugelspel speelt' . is dat de tactiek attack on wings (aanval over de vleugels ofzo?) . dan is het sowieso handig om je 2 spitsen naar de vleugel te laten spelen, vooral als ze hoog vleugelspel hebben.

eindelijk weer eens gewonnen, na 4 gelijke spelen, 0-2 en sta weer eerste
      maandag 20 februari 2006 @ 00:12:24 #29
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35275155
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
    Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
    Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
    Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
    Wat zijn de stats van die wingers?
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
    Winger 1 ***:
    Conditie: goed (conditie zal nog stijgen, m.b.t. tussenseizoen)
    Positiespel: goed
    Vleugelspel: redelijk
    Ervaring: waardeloos

Winger 2 ***:
    Conditie: formidabel
    Positiespel: redelijk
    Vleugelspel: zwak
    Ervaring: redelijk
    pi_35275842
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 00:12 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

[..]

[..]
    nr 2 is meer een mid dan winger
    als je em dan toch op wing zet, dan maar wing to middle...
      maandag 20 februari 2006 @ 01:16:40 #31
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35276669
    Aangezien ik mn aanvallers naar de vleugel zet en vleugelaanval speel, en winger 2 te weinig pm heeft, staat ie op aanvallend..
      maandag 20 februari 2006 @ 01:25:02 #32
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_35276808
    quote:
    In de 21e minuut leek de val van Matt Cuerden van Lemming verrassend veel op die van Sven Kramer tijdens de Olympische ploegenachtervolging.

Verder 3-1 gewonnen, niet verrassend als ongeslagen nummer 1 tegen de nog zonder overwinning nummer laatst...
      maandag 20 februari 2006 @ 02:22:38 #33
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_35277604
    3-0 gewonnen
    3 blessures
    pi_35278497
    mogguh
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      maandag 20 februari 2006 @ 09:25:05 #35
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35279460
    Het ene moment sta je in de top 300 van Nederland, het volgende moment:
    League rank: 287.905

van het gehele hattrickspel

(Als Milsbeek nou eens even zijn best zou doen zou dit veel beter zijn )
    pi_35279583
    Blegh, 1-1 gelijk gespeeld tegen een team waar ik van had moeten winnen; het is dat die aanval van sommige teams tegenwoordig zo hoog is

Sta nu gevaarlijk 5e; zal nog een moeilijk seizoen worden.. (ook vormdip/blessures spelen mee)
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_35279751
    1-0 gewonnen van de gedoodverfde kampioen, het eerste punt verlies van hem... Helaas voor de return volgende week mijn ster verdediger kwijt....
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
    pi_35279800
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Toeschouwersaantal: 20000
    Staanplaatsen: 12500 (62.5%)
    Gewone zitplaatsen: 5000 (25%)
    Overdekte zitplaatsen: 2000 (10%)
    VIP-boxen: 500 (2.5%)
    pi_35282020
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Zo.. hier ben ik ook al een tijdje niet meer geweest. Ik had even een vraagje.

Heeft het nou ook daadwerkelijk een meerwaarde als je vleugelspel speelt, en je 2 spitsen naar de vleugels laat spelen? Dat gaat dus ten koste van de centrale aanval, maar als het goed is krijg je meer kansen over de vleugels, dus zou je zeggen dat het goed is?

Heb het eenmaal geprobeerd in een oefenwedstrijd, maar gek genoeg scoorden toen 2 verdedigers en een middenvelder

Oja heb trouwens met 1-2 gewonnen en sta nu 2e met evenveel punten als nr 1
    Ik neem aan dat je vleugelaanval bedoelt

Als je sterke vleugelspelers hebt (vleugelspel, maar ook passen is heel belangrijk) is vleugelaanval aantrekkelijk inderdaad. Vanzelfsprekend zet je je vleugelspelers dan aanvallend neer en je aanvallers naar de vleugel. Misschien als je ruim voldoende middenveld hebt zelfs je middenvelders naar de vleugel, maar dat hangt van de wedstrijd af. Als je vleugelverdedigers hoog passen/vleugelspel hebben zou je zelfs die nog aanvallend kunnen zetten voor een hogere vleugelaanvalrating, maar wees daar niet te gefocust op, omdat je natuurlijk ook verdediging nodig hebt.

Mochten je vleugelspelers al geen hoog vleugelspel/passen hebben, dan moet je er helemaal niet aan beginnen. Het belangrijkste bij vleugelaanval zijn toch echt de aanvallende kwaliteiten van je vleugelspelers en de vleugelcapaciteiten van je aanvallers. Als dat in orde is zou je om je vleugelaanvalrating nog iets omhoog te halen kunnen overwegen om je vleugelverdedigers en middenvelders nog individuele orders kunnen geven, maar wees daar voorzichtig mee

Bij centrumaanval moet je vooral rekening houden met de passencapaciteiten van je middenvelders.
    Signature
    pi_35282119
    Heb trouwens vandaag 6 supporters erbij gekregen, dus ik sta nu op een supportersaantal van 1698

Woensdag Donderdag de 1700 gepasseerd
    Signature
    pi_35285069
    Bedankt voor de uitleg Verbal_Kint en FritsFluitketel, bedoelde inderdaad AOW
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je vleugelaanval bedoelt

Als je sterke vleugelspelers hebt (vleugelspel, maar ook passen is heel belangrijk) is vleugelaanval aantrekkelijk inderdaad. Vanzelfsprekend zet je je vleugelspelers dan aanvallend neer en je aanvallers naar de vleugel. Misschien als je ruim voldoende middenveld hebt zelfs je middenvelders naar de vleugel, maar dat hangt van de wedstrijd af. Als je vleugelverdedigers hoog passen/vleugelspel hebben zou je zelfs die nog aanvallend kunnen zetten voor een hogere vleugelaanvalrating, maar wees daar niet te gefocust op, omdat je natuurlijk ook verdediging nodig hebt.

Mochten je vleugelspelers al geen hoog vleugelspel/passen hebben, dan moet je er helemaal niet aan beginnen. Het belangrijkste bij vleugelaanval zijn toch echt de aanvallende kwaliteiten van je vleugelspelers en de vleugelcapaciteiten van je aanvallers. Als dat in orde is zou je om je vleugelaanvalrating nog iets omhoog te halen kunnen overwegen om je vleugelverdedigers en middenvelders nog individuele orders kunnen geven, maar wees daar voorzichtig mee

Bij centrumaanval moet je vooral rekening houden met de passencapaciteiten van je middenvelders.
    Maar de centrale middenvelders kun je dus wel op 'naar de vleugels' zetten? Ik dacht dat zoiets niet kon bij een 3-5-2 formatie (maar het is dus zo dat ze zich gaan richten met passes etc. op de vleugels? Ik dacht dat je ze dan compleet ging herpositioneren op de vleugels).

Ik had in gedachten om het volgende te spelen:

Alleen zijn mijn vleugelspelers niet erg goed in vorm, dus dat wordt wel beter (2,5 - 3 ster). Hebben respectievelijk bij vleugelspel en passen: redelijk - matig en matig - goed

HT Ratings geeft een rating van 80,5 (Uitstekend) bij AIM/AOW

Ik zou ook best AIM kunnen spelen met mijn team, en dan ook met 2 Centrale verdedigers en 1 vleugelverdediger naar het midden.. of zou dat geen goed idee zijn? Tot nu toe positioneer ik altijd 1 vleugelverdediger naar het centrale middenveld, en zet ik de andere vleugelverdediger op 'verdedigen'
      maandag 20 februari 2006 @ 13:15:20 #42
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35285482
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 11:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Heb trouwens vandaag 6 supporters erbij gekregen, dus ik sta nu op een supportersaantal van 1698

Woensdag Donderdag de 1700 gepasseerd
    Ik passeer donderdag ook zo'n grens, die van 2300 in mijn geval
    2x feest
    pi_35285689
    Milsbeek er al uit ik dacht dat wij zo sterk waren in de hattrick wereld

Gister trouwens met 8-0 gewonnen van een botje en ben ik de 1000 supporters grens gepasseerd
    What's "God"?
    You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
    Tsv Grastrappers (504918)
      maandag 20 februari 2006 @ 13:21:45 #44
    39256 Bonobo11
    pi_35285694
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
    d

HTRatings schijnt vrij weinig te snappen van vleugelspel
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef CJay het volgende:
    Milsbeek er al uit
    Op penalties dacht ik

Allemaal bieden trouwens, ik heb een uitstekend verdediger te koop:
    quote:
    Basile Belhadi (78388280)
    20 jaar, goed in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag België
    Total Skill Index (TSI): 1 190
    Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Bonobo11
    Waarschuwingen: 1
    Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
    Loopt 18:45 af
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 20 februari 2006 @ 13:32:27 #45
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_35286052
    TVP, daar doen we het voor.

Je fanclub heeft er 9 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 270 ¤ op voor de clubkas.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      maandag 20 februari 2006 @ 13:34:05 #46
    125053 stefmans
    pi_35286115
    En milsbeek is inderdaad uitgeschakeld door Fehervar FC.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_35287567

*is trots*

Als ik die gonzalez normaal zou zetten zou hij nog beter scoren, maar aanvallend werkt het wat beter mee bij het middenveld

Toch leuk voor IX divisie
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_35289225
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Bedankt voor de uitleg Verbal_Kint en FritsFluitketel, bedoelde inderdaad AOW
    [..]

Maar de centrale middenvelders kun je dus wel op 'naar de vleugels' zetten? Ik dacht dat zoiets niet kon bij een 3-5-2 formatie (maar het is dus zo dat ze zich gaan richten met passes etc. op de vleugels? Ik dacht dat je ze dan compleet ging herpositioneren op de vleugels).

Ik had in gedachten om het volgende te spelen:

[afbeelding]

Alleen zijn mijn vleugelspelers niet erg goed in vorm, dus dat wordt wel beter (2,5 - 3 ster). Hebben respectievelijk bij vleugelspel en passen: redelijk - matig en matig - goed

Ik zou ook best AIM kunnen spelen met mijn team, en dan ook met 2 Centrale verdedigers en 1 vleugelverdediger naar het midden.. of zou dat geen goed idee zijn? Tot nu toe positioneer ik altijd 1 vleugelverdediger naar het centrale middenveld, en zet ik de andere vleugelverdediger op 'verdedigen'
    Redelijk en goed passen is leuk voor op de vleugel ja, jammer dat het vleugelspel geen goed is bij beide.

Als je je centrale middenvelders naar de vleugel laat spelen dragen ze iets minder bij aan het middenveld en iets meer aan de vleugelaanval. Je moet niet vergeten dat als spelers bij individuele orders (aanvallend, verdedigend, naar het midden of naar de vleugels) meer bijdragen aan iets, ze minder bijdragen aan iets anders. Een verdedigende vleugelverdediger draagt bijvoorbeeld minder bij aan de vleugelaanval dan als hij normaal opgesteld zou staan. Voor wat hoort wat

Hierbij kom ik gelijk op het punt waar door veel beginners te weinig rekening mee gehouden wordt (ook veel gevordenden trouwens). Een speler kan door een individuele order vaak hogere sterren halen en daar wordt vaak naar gekeken. Naar hoe de speler individueel presteert. Je kunt beter kijken naar wat je nodig hebt om de tegenstander te verslaan. Heeft je tegenstander een iets beter middenveld, dan kun je overwegen om een vleugelspeler naar het midden te laten spelen om daardoor een hoger middenveld te halen. Doe dit aan de kant waar de verdediging van de tegenstander het sterkst is en zorg daarmee dat jouw aanval sterk is op de kant waar de verdediging van je tegenstander zwak is. Je geeft dan aan één kant wat aanvallende kwaliteit weg, maar als die kant toch al kansloos is tegen de verdediging van de tegenstander heeft aanvallend zetten toch weinig nut. Beter lever je die aanval helemaal in voor een hoger middenveld. Je vleugelspeler die de beste aanvallende kwaliteiten heeft stel je dan ook op aan de kant waar zijn verdediging het zwakst is. Hiermee val je aan over één kant waar zijn verdediging zwak is en heb je een hoger middenveld dan normaal gesproken (als je die vleugelspeler aan de andere kant ook aanvallend gezet had).

Forceer jezelf er trouwens niet te veel op om een tactiek als vleugelaanval of centrumaanval te gebruiken, vaak is juist normaal spelen het beste. Het is alleen slim als je vleugelaanval of centrumaanval er echt uitspringt of om net dat beetje extra te geven om de verdediging van de tegenstander te doorbreken.
    Signature
    pi_35289688
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Redelijk en goed passen is leuk voor op de vleugel ja, jammer dat het vleugelspel geen goed is bij beide.

Als je je centrale middenvelders naar de vleugel laat spelen dragen ze iets minder bij aan het middenveld en iets meer aan de vleugelaanval. Je moet niet vergeten dat als spelers bij individuele orders (aanvallend, verdedigend, naar het midden of naar de vleugels) meer bijdragen aan iets, ze minder bijdragen aan iets anders. Een verdedigende vleugelverdediger draagt bijvoorbeeld minder bij aan de vleugelaanval dan als hij normaal opgesteld zou staan. Voor wat hoort wat

Hierbij kom ik gelijk op het punt waar door veel beginners te weinig rekening mee gehouden wordt (ook veel gevordenden trouwens). Een speler kan door een individuele order vaak hogere sterren halen en daar wordt vaak naar gekeken. Naar hoe de speler individueel presteert. Je kunt beter kijken naar wat je nodig hebt om de tegenstander te verslaan. Heeft je tegenstander een iets beter middenveld, dan kun je overwegen om een vleugelspeler naar het midden te laten spelen om daardoor een hoger middenveld te halen. Doe dit aan de kant waar de verdediging van de tegenstander het sterkst is en zorg daarmee dat jouw aanval sterk is op de kant waar de verdediging van je tegenstander zwak is. Je geeft dan aan één kant wat aanvallende kwaliteit weg, maar als die kant toch al kansloos is tegen de verdediging van de tegenstander heeft aanvallend zetten toch weinig nut. Beter lever je die aanval helemaal in voor een hoger middenveld. Je vleugelspeler die de beste aanvallende kwaliteiten heeft stel je dan ook op aan de kant waar zijn verdediging het zwakst is. Hiermee val je aan over één kant waar zijn verdediging zwak is en heb je een hoger middenveld dan normaal gesproken (als je die vleugelspeler aan de andere kant ook aanvallend gezet had).

Forceer jezelf er trouwens niet te veel op om een tactiek als vleugelaanval of centrumaanval te gebruiken, vaak is juist normaal spelen het beste. Het is alleen slim als je vleugelaanval of centrumaanval er echt uitspringt of om net dat beetje extra te geven om de verdediging van de tegenstander te doorbreken.
    Thanks voor de uitleg

Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
    Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden
      maandag 20 februari 2006 @ 15:24:46 #50
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35289746
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
    2-1 voor staan in de 83e minuut en 2 minuten later 3-2 achter staan is ook wel zuur. Vraag hollander76 maar...
    Zoals mijn persbericht al zei, ik ben er nog steeds goed ziek van
    Tis dan uiteindelijk 4-3 achter geworden maar dan nog
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_35289776
    probeer gewoon zoveel mogelijk zijn stats te overtreffen.

Met 5-3-2 speel ik vaak met 1 of 2 aanvallende CV. Puur omdat mijn tegenstanders weinig aanvallende kwaliteit hebben in deze competitie. Helpt bij aan mn (te) zwakke middenveld. Kost me alleen in totaal 3 sterren .
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      maandag 20 februari 2006 @ 15:29:19 #52
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35289922
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg

Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
    Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden
    Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.

Dan zie je ook waar de zwakke punten zijn.
    pi_35291097
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.

Geinstalleerd, ziet er handig uit inderdaad
    pi_35291245
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg

"Naar het midden" is niet compleet van de vleugel af hè, alleen wat meer naar het midden gericht, maar het blijft gewoon een vleugelspeler
    Signature
    pi_35291421
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeld

Die balkjes vind ik persoonlijk alleen maar handig om na de wedstrijd naar te kijken en te evalueren, maar om een tactiek op te stellen is het minder handig. Beter kijk je gewoon naar de ratings van hem (ok, die staan ook in die balkjes, maar in dat geval draagt het niks bij).
    Signature
    pi_35291465
    Mocht je tekort komen op het middenveld, dan kan je beter een vleugel als extra IM opstellen. (en misschien nog een NHM)
    pi_35291810
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Lennox het volgende:
    Mocht je tekort komen op het middenveld, dan kan je beter een vleugel als extra IM opstellen. (en misschien nog een NHM)
    Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveld

Dus ik weet niet in welke situatie je bedoelt, maar sowieso lijkt me voor één wedstrijd je formatie veranderen al geen goed idee, ivm ervaring.
    Signature
    pi_35292092
    Ik beredeneer idd vanuit mijn eigen positie als verdedigen trainer. In friendlies counter ik vaak en dan speel ik 5-3-2 met 2 aanvallende wingers. Als het er om hangt in de competitie of ik het middenveld net wel/net niet haal speel ik met 3 IM

Maar idd, als je 3-5-2 speelt, dan moet je oppassen dat je niet meer dan 3 centrale opstelt.
    pi_35292118
    Met vier middenvelders kun je natuurlijk wel (als je normaal met twee vleugels speelt) een vleugel als IM opstellen ja

En ervaring hoef je je dan ook geen zorgen om te maken, want 3 IMs + 1 winger of 2 IMs + 2 wingers is beide 4 middenvelders
    Signature
      maandag 20 februari 2006 @ 17:06:36 #60
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35293506
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeld

Die balkjes vind ik persoonlijk alleen maar handig om na de wedstrijd naar te kijken en te evalueren, maar om een tactiek op te stellen is het minder handig. Beter kijk je gewoon naar de ratings van hem (ok, die staan ook in die balkjes, maar in dat geval draagt het niks bij).
    De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.
    En daar lenen de hatstats zich weer niet voor. Maar dit kan je idd allemaal opzoeken in Buddy of andere programma's maar ik kijk altijd effe naar de ratings.
      maandag 20 februari 2006 @ 17:11:00 #61
    125053 stefmans
    pi_35293653
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveld

Dus ik weet niet in welke situatie je bedoelt, maar sowieso lijkt me voor één wedstrijd je formatie veranderen al geen goed idee, ivm ervaring.
    Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk mee
      maandag 20 februari 2006 @ 17:16:29 #62
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35293842
    20-02-2006 De club zag helaas 7 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

Het worden er steeds meer

8-1 verloren valt nog mee.. ik had overigens wel redelijk (heel laag) aanvalsrating met onbestaand zelfvertrouwen
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_35293855
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef hollander76 het volgende:

[..]

De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.
    En daar lenen de hatstats zich weer niet voor. Maar dit kan je idd allemaal opzoeken in Buddy of andere programma's maar ik kijk altijd effe naar de ratings.
    Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekst
    Signature
      maandag 20 februari 2006 @ 17:18:34 #64
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35293927
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekst
    Zit wat in
    pi_35293937
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk mee
    Dat is waar, maar de opstelling maak je (ik iig) pas na de vrijdag, na de TU, dan is de woensdag al geweest. Als het nu al duidelijk is hoe je gaat spelen kun je de woensdag erop aanpassen natuurlijk, dat is waar

Ben zelf evengoed niet zo in voor formatieveranderingen, al dat gehannes
    Signature
    pi_35294069
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Zit wat in
    Brood, daar zit wat in!

Signature
      maandag 20 februari 2006 @ 17:38:51 #67
    125053 stefmans
    pi_35294602
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Brood, daar zit wat in!

[afbeelding]

, ik hou er ook niet van om hele tijd je opstelling te veranderen. Ik doe het alleen als het strikt noodzakelijk is.
      maandag 20 februari 2006 @ 18:45:11 #68
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35296933
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:

[..]

, ik hou er ook niet van om hele tijd je opstelling te veranderen. Ik doe het alleen als het strikt noodzakelijk is.
    Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
    pi_35298863
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
    Ik pas me altijd aan op de tegenstander eigenlijk, ook als ik weet dat ik makkelijk kan winnen met m'n normale opstelling.
    Signature
      maandag 20 februari 2006 @ 19:39:13 #70
    125053 stefmans
    pi_35299064
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.
      maandag 20 februari 2006 @ 20:11:11 #71
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35300601
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.
    Idd geen training opofferen

Heb je gezien dat Underoath op Groezrock komt .... ga jij ook of niet? Ik wel
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      maandag 20 februari 2006 @ 20:26:36 #72
    125053 stefmans
    pi_35301354
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Idd geen training opofferen

Heb je gezien dat Underoath op Groezrock komt .... ga jij ook of niet? Ik wel
    komt underOath op groezrock. daar moet ik heen.
      maandag 20 februari 2006 @ 20:27:03 #73
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35301384
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

komt underOath op groezrock. daar moet ik heen.
    Zie link in mn sig
      maandag 20 februari 2006 @ 20:31:45 #74
    125053 stefmans
    pi_35301615
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zie link in mn sig
    ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummers
      maandag 20 februari 2006 @ 20:35:20 #75
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35301791
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummers
    Is wel aardig ja maar zullen we verder discusseren in mijn Groezrocktopique dan
      maandag 20 februari 2006 @ 20:38:04 #76
    125053 stefmans
    pi_35301901
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Is wel aardig ja maar zullen we verder discusseren in mijn Groezrocktopique dan
    vinden de mensen hier denk ik wel fijn ja .
    pi_35302486
      maandag 20 februari 2006 @ 20:51:05 #78
    125053 stefmans
    pi_35302585
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef -J-D- het volgende:
    Nog lekker geklust J-D-?
      maandag 20 februari 2006 @ 20:57:58 #79
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35302896
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nog lekker geklust J-D-?
    Nu ga je weer OT

Ik moet nog stijgers zoeken.. maar heb echt geen zin.. doe het morgen wel
      maandag 20 februari 2006 @ 20:59:53 #80
    125053 stefmans
    pi_35302992
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nu ga je weer OT

Ik moet nog stijgers zoeken.. maar heb echt geen zin.. doe het morgen wel
    sorry moest even informeren. . Ga jij eens stijgers zoeken je zegt dit nu al 2 weken.
      maandag 20 februari 2006 @ 21:01:54 #81
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35303096
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

sorry moest even informeren. . Ga jij eens stijgers zoeken je zegt dit nu al 2 weken.
    Ik moet iedere week stijgers zoeken knurft Deze week 8 in de verkoop, dus 8 nieuwe erbij
      maandag 20 februari 2006 @ 21:03:07 #82
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35303164
    Hattrick is dood hier btw

Kutzooi.. vanavond is natuurlijk die masters zooi... fijn.. dan zullen mn spelers wel niet verkocht zijn Kan leuk worden deze week
      maandag 20 februari 2006 @ 21:06:00 #83
    125053 stefmans
    pi_35303312
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik moet iedere week stijgers zoeken knurft Deze week 8 in de verkoop, dus 8 nieuwe erbij
    ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.
      maandag 20 februari 2006 @ 21:07:15 #84
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35303381
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.
    Hehe... allang.. vorige week had ik er 21.. want op woensdag laat ik er ook eentje op de keeperspositiespelen... en die is dus gestegen
      maandag 20 februari 2006 @ 21:07:20 #85
    125053 stefmans
    pi_35303387
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef maniack28 het volgende:
    Hattrick is dood hier btw

Kutzooi.. vanavond is natuurlijk die masters zooi... fijn.. dan zullen mn spelers wel niet verkocht zijn Kan leuk worden deze week
    Hattrick doet het hier gewoon hoor, beetje langzamer als anders maar daar kan ik wel mee leven.
    pi_35303829
    Morgenavond om 19:00 loopt er een speler van me af, hopelijk wordt hij verkocht, maar ben bang dat ik hem iets te hoog gelist heb. Het gaat om een 20 jarige uitmuntend positiespel met matig passen. Staat er voor 1,5M op..
    Signature
    pi_35303900
    Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_35304209
    Hé er valt me iets op. Krijg je tegenwoordig 93% van het transferbedrag als een speler z'n hele carriere al bij je club speelt? Dit was toch gewoon 91% altijd? Ik zie nu net dat er bij m'n YP van zondag 93% staat.
    Signature
      maandag 20 februari 2006 @ 21:27:22 #89
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35304468
    Het is fijn dat er gereageerd wordt op je vraag..
    quote:
    Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
    Wat zijn de stats van die wingers?
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
    Winger 1 ***:
    Conditie: goed (conditie zal nog stijgen, m.b.t. tussenseizoen)
    Positiespel: goed
    Vleugelspel: redelijk
    Ervaring: waardeloos

Winger 2 ***:
    Conditie: formidabel
    Positiespel: redelijk
    Vleugelspel: zwak
    Ervaring: redelijk
    pi_35304594
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
    [..]

[..]

[..]
    Die vraag is ook niet te beantwoorden

Het hangt van zoveel factoren af en om dan precies te gaan zeggen wat het scoren/passen van twee spitsen gecombineerd (!) moet zijn kun je niet zomaar zeggen. Ik zou zeggen, ik weet niet hoeveel geld je ter beschikking hebt, maar koop eerst één spits en kijk wat je dan nog nodig hebt
    Signature
    pi_35304637
    Hangt er vanaf he. Je kan ook even voldoen met een goedkope redelijk/redelijk spits met een berg ervaring. Ik heb er zelf een van 32 rondlopen die ze er makkelijk inprikt (matig ervaring + uitstekend conditie erbij)

Zelf heb ik in IX 2x redelijk/redelijk (1x een oude met veel ervaring en een jonge gast met vrij weinig ervaring, maar die zit vrij hoog in 1 vd 2) en een goed/zwak spits, maar die is hopeloos uit vorm, dus ik kan daar weinig over zeggen.

Als (nood)oplossing zou ik een oude sluw vos kopen . Kost weinig geld en is in lage divisies ruim voldoende.
      maandag 20 februari 2006 @ 21:31:44 #92
    125053 stefmans
    pi_35304732
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
    [..]

[..]

[..]
    zie post hier boven.
      maandag 20 februari 2006 @ 21:36:08 #93
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35304960
    Koop iig een spits met specialiteit
    pi_35305112
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
    Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
    ik begin het ook te merken
    pi_35305156
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef maniack28 het volgende:
    Koop iig een spits met specialiteit
    waarom, mijn spits heeft er al 9 +5 bekergoals
      maandag 20 februari 2006 @ 21:43:00 #96
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35305314
    Ik wil dus matig over de gehele aanval krijgen.
    Hoe goed moeten je spitsen ongeveer zijn..
    Lijkt me (voor de wat betere teams) niet zo moeilijk om te beantwoorden.
    Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
    pi_35305444
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
    Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
    Helaas, dat is niet in te schatten.
    Het is afhankelijk van vorm, specialiteiten, bijstats, leeftijd/ervaring en nog meer zaken.
    Kan geen goed antwoord vinden wat je wil horen.
    pi_35305500
    Dat is zo niet te zeggen.

a) ervaring / leeftijd (kans op zakken) / vorm (ala kan bijtrekken)

Maar als jij heel je middenveld aanvallend zet, dan zal je minder goede spitsen nodig hebben om een matig aanval te halen... Zelfde geldt voor vleugels.

Ik zit trouwens deze (95035738) in de gaten te houden. Wat denken def trainers daar van. zit volgens mij aardig op weg? Heb alleen maar 55k te besteden....
      maandag 20 februari 2006 @ 21:47:04 #99
    125053 stefmans
    pi_35305528
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
    als ik moet gokken denk ik hoog uitstekend laag formie helemaal kaal?
      maandag 20 februari 2006 @ 21:49:50 #100
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35305666
    3 of 2 spitsen? met 3 spitsen en 3x hoog goed haal ik redelijk (laag) met een niet bestaand zelfvertrouwen
      maandag 20 februari 2006 @ 21:58:18 #101
    125053 stefmans
    pi_35306131
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef maniack28 het volgende:
    3 of 2 spitsen? met 3 spitsen en 3x hoog goed haal ik redelijk (laag) met een niet bestaand zelfvertrouwen
      maandag 20 februari 2006 @ 22:05:02 #102
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35306487
    Laat ik het anders formuleren.
    Ik zoek 2 nieuwe (kale) spitsen, dus laag ervaring, laag passen, redelijk vorm, leeftijd rond de 25.
    Ik wil ongeveer een matige aanval hebben. Ik hoef geen exacte dingen, gewoon een geschatte gok wat jullie denken dat de 2 spitsen nodig hebben.
    Zodat ik ongeveer een indicatie heb waar ik naar op zoek moet..

Om enige indicatie te geven, ik heb nu 2x goed en daar mee haal ik ongeveer zwak (heel laag) mee over de hele linie..

[ Bericht 15% gewijzigd door Daemon19 op 20-02-2006 22:14:33 ]
    pi_35307224
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Daemon19 het volgende:
    Ik zoek 2 nieuwe (kale) spitsen, dus laag ervaring, laag passen, redelijk vorm, leeftijd rond de 25.
    Ik wil ongeveer een matige aanval hebben. Ik hoef geen exacte dingen, gewoon een geschatte gok wat jullie denken dat de 2 spitsen nodig hebben.

Om enige indicatie te geven, ik heb nu 2x goed en daar mee haal ik ongeveer zwak (heel laag) mee over de hele linie..
    Twee keer uitstekend of een keer uitstekend en een keer formidabel zou toch op moeten schieten lijkt me dan
    Signature
      maandag 20 februari 2006 @ 22:23:12 #104
    125053 stefmans
    pi_35307368
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Daemon19 het volgende:

Waarom zou je een kale spits kopen? kun je beter een kopen met beetje passen.
    pi_35309029
    2x formidabel lijkt me. ligt ook aan t passen van je middenvelders
    de linker en rechter aanval worden toch vnl door je wingers gevormd, dus maak je daar geen zorgen over met t kopen van aanvallers.
      maandag 20 februari 2006 @ 23:13:13 #106
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35309959
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik weet het, ga ik ook doen.
    Maar omdat er nogal moeilijk werd gedaan, heb ik maar een beetje algemeen gedaan.
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
    2x formidabel lijkt me. ligt ook aan t passen van je middenvelders
    de linker en rechter aanval worden toch vnl door je wingers gevormd, dus maak je daar geen zorgen over met t kopen van aanvallers.
    Kijk! Aan VK heb je tenminste wat!
    pi_35310134
    Het staat er toch echt ook zo al tig keer hoor, maar als je moeilijk blijft doen.......
    pi_35312153
    hmm, weet niet of het verstandig is om een spits met veel passen te kopen, is verhouding duur met wat je er voor terugkrijgt aan ratings (dit is geloof ik al een eeuwenoude discussie).

btw, daemon, fan van 24?? hier nog een verslaafde, afgelopen maandag heb ik een marathon van seizoen 1 gedaan, had m al eens gezien, maar moest die uitdaging toch echt een keer aangaan, en afgelopen vrijdag seizoen 3 afgekeken op dvd, geniaal weer. 1-2-3 nu gezien, op naar seizoen 4!
      dinsdag 21 februari 2006 @ 01:34:15 #109
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35315452
    Ik zit een beetje op de transfermarkt te kijken, voor formidabele spitsen.
    Maar de bedragen lopen echt super uit elkaar..
    Wat is een beetje normale prijs voor een kale formidabele spits? 500k?

@ Vk: Ik heb is op een lan-party seizoen 1, 2 & 3 verkregen. Binnen 2-3 weken alle 3 de seizoenen gekeken..
    Toen seizoen 4 gevolgd, en nu weer seizoen 5!

[ Bericht 11% gewijzigd door Daemon19 op 21-02-2006 01:54:46 ]
      dinsdag 21 februari 2006 @ 08:37:31 #110
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35317682
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef stefmans het volgende:

[..]

Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gang
      dinsdag 21 februari 2006 @ 08:40:33 #111
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35317722
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
    Op gegeven moment (na 6/7 weken) ben je net zo op zoek naar trainies als dat je was met shooting hoor. Alleen het heel lang optrainen van dezelfde groep trainies is niet zo tijdsintensief.
    pi_35318804
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef Daemon19 het volgende:
    Ik zit een beetje op de transfermarkt te kijken, voor formidabele spitsen.
    Maar de bedragen lopen echt super uit elkaar..
    Wat is een beetje normale prijs voor een kale formidabele spits? 500k?

@ Vk: Ik heb is op een lan-party seizoen 1, 2 & 3 verkregen. Binnen 2-3 weken alle 3 de seizoenen gekeken..
    Toen seizoen 4 gevolgd, en nu weer seizoen 5!
    t zou kunnen dat specialties de prijs doen varieren, of hoge set pieces. een spits met head (koppen) of unpredictable (onvoorspelbaar) is trouwens altijd leuk. of quick (snel) ook
    maar daar betaal je vaak wel voor
    pi_35318851
    ach ja, je kan het ook net als ik doen: 7 weken geleden een formidable gekocht voor 520k... heeft nog geen deuk in een pakje boter geschoten (3 doelpunten in 12 wedstrijden)
    pi_35319959
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    ach ja, je kan het ook net als ik doen: 7 weken geleden een formidable gekocht voor 520k... heeft nog geen deuk in een pakje boter geschoten (3 doelpunten in 12 wedstrijden)
    Had ik ook op het begin bij m'n nieuwe spits (briljant) waarop hij de tweede helft van het seizoen begon met scoren en de topscoordersprijs in de wacht sleepte
    Signature
      dinsdag 21 februari 2006 @ 11:26:16 #115
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35320792
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gang
    Klopt wel, maar het is goedkoper (absoluut gezien) om een formidabele spits met passen te kopen dan een uitmuntende spits zonder passen..
    pi_35320807
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Had ik ook op het begin bij m'n nieuwe spits (briljant) waarop hij de tweede helft van het seizoen begon met scoren en de topscoordersprijs in de wacht sleepte
    laten we het hopen... 500k was voor mij veel geld destijds.... en zijn tsi daalt ook alleen maar...
    pi_35320865
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:26 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Klopt wel, maar het is goedkoper (absoluut gezien) om een formidabele spits met passen te kopen dan een uitmuntende spits zonder passen..
    Met hoeveel passen? En hoeveel draagt het bij? Ik heb weleens voorbij horen komen dat twee passing levels evenveel bijdraagt als één scoring level. Wat ik me dan weleens afgevraagd heb, vanaf welk passing niveau geldt dat? Vanaf rampzalig? Dat zou betekenen dat je bij slecht passen al een extra scoringlevel hebt, gratis dus. Ik denk niet dat het zo werkt, misschien vanaf matig passen ofzo dat het zo werkt, maar het blijft tot op heden een discussie waarvan niemand weet hoe het nu echt in elkaar steekt.
    Signature
    pi_35320912
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

laten we het hopen... 500k was voor mij veel geld destijds.... en zijn tsi daalt ook alleen maar...
    Lijkt mijn - aan het begin van het seizoen aangeschafde - wereldklasse verdediger wel. Destijds goed vorm, TSI van 25k en 6,5*. Hij is nog naar uitstekend gestegen in vorm en daarna alleen maar gedaald. Elke week zakt z'n TSI dieper. Op het moment is hij al drie weken in slecht vorm, TSI van 17k en 4*.
    Signature
      dinsdag 21 februari 2006 @ 11:31:03 #119
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35320921
    Ik weet niet of wat je zegt waar is, zou best kunnen, maar dat zeg ik niet.
    Ik zeg dat het in prijs goedkoper is om een formidabele spits met passen te kopen, komt de prijs rond zo'n 800k. En een uitmuntende spits zonder passen zal rond de miljoen zijn..
    Dat bedoelde ik..
    pi_35321097
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef Daemon19 het volgende:
    Ik weet niet of wat je zegt waar is, zou best kunnen, maar dat zeg ik niet.
    Ik zeg dat het in prijs goedkoper is om een formidabele spits met passen te kopen, komt de prijs rond zo'n 800k. En een uitmuntende spits zonder passen zal rond de miljoen zijn..
    Dat bedoelde ik..
    En over hoeveel passen praat je dan?

Het scheelt je wel 200k, maar presteren ze even goed? Dat blijft een discussie
    Signature
      dinsdag 21 februari 2006 @ 11:58:10 #121
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35321793
    I know. Ik kan niet echt bedragen geven, omdat ik niet zoveel van spitsen afweet.
    En de transfermarkt verschilt echt enorm, van 400k tot 1,2 miljoen voor een kale formidabele (op de laatste wordt ook niet geboden)..
    Maar het klopt wel wat je zegt.
    Scoren is de belangrijkste vaardigheid van spitsen en daarna passen, dus de hoogte van passen zal wel invloed hebben op de prestaties, je weet alleen niet hoeveel..
    pi_35321849
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef Daemon19 het volgende:
    I know. Ik kan niet echt bedragen geven, omdat ik niet zoveel van spitsen afweet.
    En de transfermarkt verschilt echt enorm, van 400k tot 1,2 miljoen voor een kale formidabele (op de laatste wordt ook niet geboden)..
    Maar het klopt wel wat je zegt.
    Scoren is de belangrijkste vaardigheid van spitsen en daarna passen, dus de hoogte van passen zal wel invloed hebben op de prestaties, je weet alleen niet hoeveel..
    Inderdaad, dus je kunt wel 200k besparen, maar hij heeft wel een niveau scoren lager en passen waarvan je niet weet hoeveel het meetelt, dus je weet niet of hij wel net zo goed presteert.

Over hoeveel passen had je het eigenlijk?
    Signature
    pi_35321864
    Vandaag in Turijn een oefenpotje. .

Gister met de gehele selectie naar Medal Plaza geweest, daarom was het ook zo vol. .
    Hoi.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 12:04:50 #124
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35322014
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Inderdaad, dus je kunt wel 200k besparen, maar hij heeft wel een niveau scoren lager en passen waarvan je niet weet hoeveel het meetelt, dus je weet niet of hij wel net zo goed presteert.

Over hoeveel passen had je het eigenlijk?
    Ik had geen speciaal niveau in gedachte. Ik heb daar te weinig ervaring mee, en zoals ik al zei de transfermarkt verschilt enorm, veel mensen die gewoon idote bedragen vragen..

Zie net dat mijn competitie plek 20 (van de 1024) in neemt op de divisie-ranglijst.
    En ik sta 3e..

[ Bericht 1% gewijzigd door Daemon19 op 21-02-2006 12:19:18 ]
    pi_35323606
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef Daemon19 het volgende:

[..]
    Zie net dat mijn competitie plek 20 (van de 1024) in neemt op de divisie-ranglijst.
    En ik sta 3e..
    Waar kan je dat vinden?
    Hattrick: FC Logtclub (770122)
      dinsdag 21 februari 2006 @ 12:54:39 #126
    125053 stefmans
    pi_35323692
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:

[..]

En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 13:05:51 #127
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35324033
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.
    Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.
    Maar als je kijkt naar de spelers met een hogere hoofdskill, uitmuntend e.d. dan wordt de prijs wel een stuk hoger, naar mate een speler meer passen heeft.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 13:08:04 #128
    125053 stefmans
    pi_35324100
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.
    Maar als je kijkt naar de spelers met een hogere hoofdskill, uitmuntend e.d. dan wordt de prijs wel een stuk hoger, naar mate een speler meer passen heeft.
    daarom zit ik ook pas in de 9de .

Met dat herindeling systeem kan ik ook in de 8ste komen toch als je maar hoog genoeg staat op de ranglijst? anders is dit wel verleidelijk als ik die plek al heb om de laatste wedstrijden als ik geen stijgers meer heb om passen te gaan trainen?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 13:10:44 #129
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35324198
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef DJqbl5 het volgende:

[..]

Waar kan je dat vinden?
    Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.
    http://netherlands.alltid(...)/0/eng/league/45080/
      dinsdag 21 februari 2006 @ 13:26:26 #130
    125053 stefmans
    pi_35324764
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.
    http://netherlands.alltid(...)/0/eng/league/45080/
    volgens die site heb ik het liefste team in de comp. met maar 7x en 0x rood.
    pi_35325356
    Dilemma: Wie helpt me uit de brand?

Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat . Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.

Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
    -Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
    -Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
    -Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?

Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...

bvd
    pi_35325491
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:

Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat . Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.

Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
    -Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
    -Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
    -Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?

Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...

bvd
    Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteld
    pi_35325586
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

nee
      dinsdag 21 februari 2006 @ 13:50:53 #134
    125053 stefmans
    pi_35325707
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

VK zal ook wel niet voor de Fok-Cup gaan.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:00:22 #135
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35326051
    Wat voor middenveldrating heb je nu? En wat heeft je tegenstander?
    Oftewel wat is de procentuele verhouding?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:08:55 #136
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35326320
    quote:

bvd
    Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:10:12 #137
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_35326358
    tvp
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_35326552
    heb mn wedstrijden nog eens nagekeken en idd, een winger met positiespel is not done.
    met 2 WC mids zonder passing moet ik wel wat inleveren aanvallend, ook omdat ik nog maar 1 winger op zal stellen. hmmm
    tegen een 3-5-2 team zit ik nu rond de 20-25% balbezit...

thanx iig... wordt er niet makkelijker op om te beslissen, demn
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:18:38 #139
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35326681
    dan kan je beter een aanvaller kopen die iets beter is, dan middenvelders met passen. Waarom zou je je middenvelders die je nog harder nodig hebt aan je aanval laten bijdragen? omdat iedereen dat doet? slecht argument....

En daarnaast heb je ook winger...

Ik zou uberhaupt een SP-mannetje kopen, aangezien dat ook weer 3/4 doelpunten per seizoen scheelt en dat kan je als CA-team altijd gebruiken.
    pi_35326802
    voorlopig wil ik niet sleutelen aan mn voorhoede, maar goed, je hebt een punt. denk alleen verder dat een WC middenvelder met ervaring me ietsje meer dan 2,5 mlj per stuk gaan kosten.

een SP mannetje heb ik al

edit: correctie, ze zijn er, maar wel oud, ze moeten wel een paar seizoenen mee kunnen en dan moet ik ze ook nog kunnen verkopen bij voorkeur

[ Bericht 21% gewijzigd door Verbal_Kint op 21-02-2006 14:26:59 ]
    pi_35326900
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.
    Waarom zijn wingers met middenveld verleden tijd?

Ik vraag me trouwens ook al tijden af wat een winger nu bijdraagt aan het middenveld en nu ik dit lees blijkt dus dat het eigenlijk zeer weinig is, of hoe zit dat?
    Signature
    pi_35327080
    quote:

bvd
    Ik zou gewoon twee goede mids kopen, passen is niet noodzakelijk. De aanval komt wel van je wereldklasse vleugelspeler, als je dat een beetje tactisch neerzet per wedstrijd komt die aanval wel goed. Daarnaast komt je centrale aanval wel van je aanvallers.
    Signature
    pi_35327097
    Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik nou aan een counterploeg moet gaan bouwen, danwel op termijn overstappen op PM. Volgens mij heb ik de keuze gemaakt

Afgelopen zondag een trainee met goed passen gekocht. Nu ben ik aan het zoeken naar een leuke spits met SP skill.

Counter
    pi_35327238
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Yankee_One het volgende:

Counter

bedankt voor de snelle reacties
    ik neigde dr al naar, en t worden dus twee middenvelders.. nog wel ff bedenken hoe oud, specialty (iig eentje head) en eventueel eentje met wat passen
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:38:26 #145
    65997 Oldbie
    pi_35327461
    Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
    Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
    Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk ; anders is het wel goed natuurlijk
    pi_35327483
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

bedankt voor de snelle reacties
    ik neigde dr al naar, en t worden dus twee middenvelders.. nog wel ff bedenken hoe oud, specialty (iig eentje head) en eventueel eentje met wat passen
    Vanaf matig passen begint het echt pas te tellen, ook bij de prijs, dus denk er over na, matig passen is al best duur.
    Signature
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:39:53 #147
    125053 stefmans
    pi_35327521
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
    Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
    Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
    Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk ; anders is het wel goed natuurlijk
    Ik neem aan dat zie die meenemen.
    pi_35327576
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
    Ja die nemen ze volgens mij gewoon mee
    Signature
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:41:52 #149
    65997 Oldbie
    pi_35327595
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ja die nemen ze volgens mij gewoon mee
    Belachelijk dus
    pi_35327716
    Mijn nieuwe spelhervatter

Hij verzwakt mijn aanval in ieder geval niet. Vorm trekt wel weer bij...

Giuseppe Meduri (55529773) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
    Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Italia
    Total Skill Index (TSI): 810
    Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
    Positiespel: zwak Passen: redelijk
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: goed Spelhervatting: goddelijk

220k
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:37 #151
    125053 stefmans
    pi_35327740
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Belachelijk dus
    Das in het echte voetballen toch ook, zie voorbeeld met Henk Vos van die amateur club naar RBC.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:46:13 #152
    125053 stefmans
    pi_35327760
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Yankee_One het volgende:

Jammer van zijn vorm.
    pi_35327885
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jammer van zijn vorm.
    ja ach, hij komt van een SP trainer hè. daar kunnen de spelers niet elke week spelen. geen wonder dat de vorm dan daalt
    pi_35327939
    idd, had ik ook met mijn SP mannetje, is inmiddels (na eerst 4 weken in wretched vorm ) wel weer bijgetrokken
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:52:10 #155
    125053 stefmans
    pi_35327986
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

ja ach, hij komt van een SP trainer hè. daar kunnen de spelers niet elke week spelen. geen wonder dat de vorm dan daalt
    Ja ik dacht laatst ook ik koop en vleugel opa Goed positiespel Goed vleugel Redelijk conditie, dat waardeloos vorm dacht ik er wel uit te krijgen na 3 wedstrijden nu is hij nog steeds Waardeloos in vorm naar 5 weken.
    pi_35328057
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja ik dacht laatst ook ik koop en vleugel opa Goed positiespel Goed vleugel Redelijk conditie, dat waardeloos vorm dacht ik er wel uit te krijgen na 3 wedstrijden nu is hij nog steeds Waardeloos in vorm naar 5 weken.
    tja dat risico loop je. maar met mijn goed coach en 9 assistenten hoop ik dat het wat sneller gaat. maar goed het blijft vorm
    pi_35328209
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef stefmans het volgende:

[..]

ja kijk uit he. van die SP mannetjes weet je opzich dat ze tijden lang niet gespeeld hebben, maar van deze misschien niet. dan kan t dus dat die speler gewoon een lage vormcurve heeft (ze schijnen te bestaan)
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:00:07 #158
    65997 Oldbie
    pi_35328297
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

Das in het echte voetballen toch ook, zie voorbeeld met Henk Vos van die amateur club naar RBC.
    Was dat een nationale of internationale transfer?
    Nationaal kan ik me heel goed voorstellen: het is een KNVB schorsing. Internationaal kan ik me niet voorstellen: het is toch geen UEFA of zelfs FIFA schorsing?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:01:46 #159
    125053 stefmans
    pi_35328348
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ja kijk uit he. van die SP mannetjes weet je opzich dat ze tijden lang niet gespeeld hebben, maar van deze misschien niet. dan kan t dus dat die speler gewoon een lage vormcurve heeft (ze schijnen te bestaan)
    Ach als hij over 2 weken niet in vorm is gestegen list ik hem, voor die 30k dat ik hem heb gekocht kan ik eigelijk wel missen. Van die Vormcurve weet ik niet of dit wel echt bestaat zou het wel heel gek vinden dan zou iedere speler dit toch moeten hebben?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:02:19 #160
    125053 stefmans
    pi_35328376
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Was dat een nationale of internationale transfer?
    Nationaal kan ik me heel goed voorstellen: het is een KNVB schorsing. Internationaal kan ik me niet voorstellen: het is toch geen UEFA of zelfs FIFA schorsing?
    Ging toch van België naar Nederland.
    pi_35328697
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Als ze lange tijd niet gespeeld hebben kan het ook wel weer even duren voor de vorm bijtrekt (zeggen ze)
    Signature
    pi_35328940
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Mwah daar geloof ik niet in. Ik heb ooit een speler gekocht met redelijk vorm. Het gehele seizoen dat volgde zat hij op zwak. Nu zit hij weer op goed. Eerst dacht ik dus ook dat deze speler gewoon niet in vorm kon komen, maar blijkbaar heb ik pech gehad.

Vorm blijft ongrijpbaar
    pi_35328973
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:10 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Als ze lange tijd niet gespeeld hebben kan het ook wel weer even duren voor de vorm bijtrekt (zeggen ze)
    klopt.
    maar t klopt ook dat elke speler een eigen vormcurve heeft, die we helaas niet kunnen zien. of dat bij sommigen ook kan betekenen dat ze nooit een bepaald niveau halen, weet ik niet. het weinig spelen beinvloed de vormcurve in principe tijdelijk, maar hoe langer niet gespeeld hoe groter het effect lijkt me
    pi_35329255
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Mwah daar geloof ik niet in. Ik heb ooit een speler gekocht met redelijk vorm. Het gehele seizoen dat volgde zat hij op zwak. Nu zit hij weer op goed. Eerst dacht ik dus ook dat deze speler gewoon niet in vorm kon komen, maar blijkbaar heb ik pech gehad.

Vorm blijft ongrijpbaar
    Hoe heet jij op IRC dan

Signature
    pi_35329466
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:26 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Hoe heet jij op IRC dan

pi_35331215
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ach als hij over 2 weken niet in vorm is gestegen list ik hem, voor die 30k dat ik hem heb gekocht kan ik eigelijk wel missen. Van die Vormcurve weet ik niet of dit wel echt bestaat zou het wel heel gek vinden dan zou iedere speler dit toch moeten hebben?
    30k . Doe mij er ook 1
    pi_35331264
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

klopt.
    maar t klopt ook dat elke speler een eigen vormcurve heeft, die we helaas niet kunnen zien. of dat bij sommigen ook kan betekenen dat ze nooit een bepaald niveau halen, weet ik niet. het weinig spelen beinvloed de vormcurve in principe tijdelijk, maar hoe langer niet gespeeld hoe groter het effect lijkt me
    Ik heb 1 zo'n pik in me team. Kocht hem als 17 jarige YP (redelijk vorm dus) Tot zijn stijgen naar uitmuntend NOOIT in > matig vorm geweest . Maar een andere trainee is bijvoorbeeld altijd goed of uitstekend in vorm. Dat verschilt gewoon per speler heb ik het gevoel......

En die trainees spelen ook altijd, dus dat hij dan niet in vorm omhoog gaat is ook wazig .
      dinsdag 21 februari 2006 @ 16:26:55 #168
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35331809
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Yankee_One het volgende:

220k
    Netjes Yankee, das cker geen miskoop!
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef stefmans het volgende:

[..]

Laat het ff weten dan..

Over het hele vorm gebeuren, das altijd een gok.
    Je kan ook een speler kopen die uitstekend in vorm is en na 4 weken alweer op waardeloos zit.
    Dat is niet te voorspellen, ik heb er ook een paar tussen zitten.

Goed keeper, gekocht met zwak vorm, nu al 3 weken op slecht.
    Een spits (geeen basisspeler gelukkig) van goed naar slecht binnen 4 weken, en zit al 2 weken op slecht..
    Een gekochte spits, zit al 7 weken op slecht, terwijl hij elke week speelt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Daemon19 op 21-02-2006 16:32:30 ]
      dinsdag 21 februari 2006 @ 16:33:53 #169
    125053 stefmans
    pi_35332166
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Lennox het volgende:

[..]

30k . Doe mij er ook 1
    Waardeloos vorm en 28 jaar halt het bedag drasties omlaag.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 16:35:32 #170
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35332231
    Net weer gecashed... heb voor 3.6 mil nog aan spelers in mijn team... 12.8 mil op de bank. Laten we zeggen dat iedere speler 50k meer waard wordt (gemiddeld, is wel weinig maar nooit te positief denken ) dan kom ik op een totaal van 3600k + 50k*20 = 4600k Dat zou mijn eindtotaal dit seizoen maken tot 17.4 miljoen + nog 7 weken 100k rente (+winst van kaartverkoop en weinig salaris) maakt ongeveer 18 miljoen Das vergeleken bij het begin van het seizoen toch al een winst van 6.8 miljoen... dus volgens mij heb ik nu al een goed seizoen gedraaid
      dinsdag 21 februari 2006 @ 16:44:15 #171
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35332603
    Over die vorm, zo had ik er dus ook eentje:

• 29-7 naar matig vorm gezakt
  • 5-8 naar zwak gezakt.
  • 19-8 naar waardeloos gezakt
  • 30-9 weer naar zwak gestegen.
  • 14-10 naar redelijk gestegen.

Die speler heb ik dus van 29-7 tot 14-10 (2.5 maand!) niet kunnen gebruiken omdat hij te beroerd in vorm was om een basisplek te veroveren, terwijl het een van de drijvende krachten was op het middenveld..... wordt een mens ook niet vrolijk van
  • My white lines go a long way
      dinsdag 21 februari 2006 @ 16:47:32 #172
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35332773
    vormdaling kan door 2 dingen komen

1) niet gespeeld, iedereen daalt dan op den duur

2) lage vormcurve, duurt lange periode (gem. 10-20 weken ofzo), waarin speler langzaam naar een bepaalde waarde wordt toegetrokken als het ware, daar tijdje op blijft zitten, en dan weer terugdaalt naar vorm waarvan hij begon met vormcurve.

Switchen van vormcurve gebeurd ongeveer 1-2 spelers per week, niet veel dus. Is ook niet onderhevig aan spelen ja/nee.
    Er zijn echter wel tijdelijke vormveranderingen, die zijn dus onderhevig aan spelen, maar ook randomness of begin/eind seizoen.

De kans dat een SP trainie lage vorm heeft door punt 1 tov van punt 2 is heel groot.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 16:56:38 #173
    125053 stefmans
    pi_35333135
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Grumpey het volgende:
    vormdaling kan door 2 dingen komen

1) niet gespeeld, iedereen daalt dan op den duur

2) lage vormcurve, duurt lange periode (gem. 10-20 weken ofzo), waarin speler langzaam naar een bepaalde waarde wordt toegetrokken als het ware, daar tijdje op blijft zitten, en dan weer terugdaalt naar vorm waarvan hij begon met vormcurve.

Switchen van vormcurve gebeurd ongeveer 1-2 spelers per week, niet veel dus. Is ook niet onderhevig aan spelen ja/nee.
    Er zijn echter wel tijdelijke vormveranderingen, die zijn dus onderhevig aan spelen, maar ook randomness of begin/eind seizoen.

De kans dat een SP trainie lage vorm heeft door punt 1 tov van punt 2 is heel groot.
    10 tot 20 weken dat is wel heel lang, das meer als 1 seizoen als je pech hebt.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 17:06:45 #174
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35333568
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 16:56 schreef stefmans het volgende:

[..]

10 tot 20 weken dat is wel heel lang, das meer als 1 seizoen als je pech hebt.
    Ja, het speelt dan ook erg op de achtergrond vaak, aangezien ongeveer 1/3e van je selectie elke week dus tijdelijke veranderingen ondervind (die wel onderhevig zijn aan spelen/random)
      dinsdag 21 februari 2006 @ 18:13:31 #175
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35336438
    Enigste invloed op de vorm van een speler, die je eigenlijk kan hebben, is het laten spelen van wedstrijden.
    pi_35337153
    Hou op over vorm

Had begin van het seizoen een wereldklasse verdediger gekocht in goed vorm. Hij haalde 6,5*. De eerstvolgende TU steeg hij naar uitstekend vorm en daarmee was het gelijk uit met de pret. In drie weken gezakt naar slecht vorm waar hij nu nog steeds in verkeerd. Haalt op het moment slechts 4*. Z'n TSI bij aankoop was 24,5k en nu 17,5k

Signature
    pi_35337615
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Daemon19 het volgende:
    Enigste invloed op de vorm van een speler, die je eigenlijk kan hebben, is het laten spelen van wedstrijden.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 18:54:47 #178
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_35337871
    Waarom worden de topscorerslijsten niet bijgewerkt? Ik heb afgelopen weekend met een speler 4x en een andere 3x gescoord, maar ze staan nog steeds niet in de topscorerslijst, die nog hetzelfde is als van voor het weekend
    pi_35337892
    Bij mij wel bijgewerkt.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 18:57:43 #180
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_35337971
    Raar, m'n cache toch al een paar keer geleegd voor zover dat invloed heeft op Hattrick, maar geen resultaat.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 19:23:02 #181
    50936 The_Hives
    pi_35339035
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef twi het volgende:
    Raar, m'n cache toch al een paar keer geleegd voor zover dat invloed heeft op Hattrick, maar geen resultaat.
    quote:
    Systeeminformatie

Hieronder zie je de lijst met bekende problemen in je land of in heel Hattrick:

20-02-2006 om 20:45 (Nederland)
    Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_35339038
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef twi het volgende:
    in mijn comp. is die ook nog niet bijgewerkt
    Hattrick: FC Logtclub (770122)
      dinsdag 21 februari 2006 @ 19:26:42 #183
    50936 The_Hives
    pi_35339200
    de ranking klopt trouwens ook niet erg
    quote:
    Competitie: # 4 in VI.664
    Ranglijst: 293642
    Fok! Federatie
    pi_35339207
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 18:54 schreef twi het volgende:
    Waarom worden de topscorerslijsten niet bijgewerkt? Ik heb afgelopen weekend met een speler 4x en een andere 3x gescoord, maar ze staan nog steeds niet in de topscorerslijst, die nog hetzelfde is als van voor het weekend
    quote:
    20-02-2006 om 20:45 (Nederland)
    Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
    / Game Masters
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef The_Hives het volgende:
    de ranking klopt trouwens ook niet erg
    [..]
    volgens mij is dit een wereldwijde ranking. Kijk maar eens naar de nr1 in de eredivisie en dan de nr1 in Zweden.

Volgens mij rekenen ze de ranking van het land dat er het eerst bij was als eerst en dan het land dat als 2de kwam er achteraan, maar dit is slechts gissen
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
      dinsdag 21 februari 2006 @ 19:27:28 #185
    50936 The_Hives
    pi_35339243
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

[..]
    kijk eens 3 posts hierboven
    Fok! Federatie
    pi_35339314
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:

[..]

kijk eens 3 posts hierboven
    stond er nog niet toen ik me bedacht om het antwoord te posten
      dinsdag 21 februari 2006 @ 19:32:11 #187
    50936 The_Hives
    pi_35339431
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

[..]

[..]

volgens mij is dit een wereldwijde ranking. Kijk maar eens naar de nr1 in de eredivisie en dan de nr1 in Zweden.

Volgens mij rekenen ze de ranking van het land dat er het eerst bij was als eerst en dan het land dat als 2de kwam er achteraan, maar dit is slechts gissen
    ah, okay .

Vorige week nog stond er tenminste de ranking binnen NL. Een stuk overzichtelijker
    Fok! Federatie
    pi_35343524
    Halverwege het seizoen; een mooi moment om terug te kijken en vooruit te blikken.
    Bijvoorbeeld in mijn divisie
    Wie wordt er kampioen denk je?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:11:03 #189
    125053 stefmans
    pi_35343666
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef -J-D- het volgende:
    Halverwege het seizoen; een mooi moment om terug te kijken en vooruit te blikken.
    Bijvoorbeeld in mijn divisie
    Wie wordt er kampioen denk je?
    [afbeelding]
    word heel spannend denk ik bij je. Promoveren doe je denk ik zowiezo met de herindeling.
    pi_35343892
    Wat heeft de VI te maken met de herindeling?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 21:25:21 #191
    125053 stefmans
    pi_35344200
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef -J-D- het volgende:
    Wat heeft de VI te maken met de herindeling?
    ik neem aan dat ze in Vl en hoger ook de bot's eruit halen als die er veel inzitten.
    pi_35344427
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze in Vl en hoger ook de bot's eruit halen als die er veel inzitten.
    Zal dan een enkeling zijn
    Signature
    pi_35344641
    eerste mid binnen, magnificent met weak passing, head, 2.4 mlj. in de euforie toch iets te veel voor betaald
    nu nog een WC playmaker met ervaring. ik hou me aanbevolen

JD: kunnen we inzetten op de kampioen van VI.629?
    pi_35344759
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:

Tuurlijk, zet er maar geld op in, maar of ik het behaal is zeer de vraag. Twee serieuse conculega's
    pi_35345104
    quote:
    eerste mid binnen, magnificent met weak passing, head, 2.4 mlj. in de euforie toch iets te veel voor betaald

ga je van systeem wisselen VK?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 22:04:46 #196
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35345728
    quote:

Ik heb vorige week nog 1,25 voor briljant met solid xp betaald, dan moet magnificient toch wel voor 1,8 gaan....beetje teveel voor je denk ik
    pi_35345975
    [2006/02/21 22:08.03] <fabianf> gomez omgekocht ofzo
    [2006/02/21 22:08.04] <J-D> duidelijk omgekocht, die Gomes

eensgezindheid in #fokhattrick
    pi_35345995
      dinsdag 21 februari 2006 @ 22:13:09 #199
    125053 stefmans
    pi_35346110
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tuurlijk, zet er maar geld op in, maar of ik het behaal is zeer de vraag. Twee serieuse conculega's
    wat is de minimale inzet.
    pi_35346459
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef stefmans het volgende:

[..]

wat is de minimale inzet.
    2 euro
    pi_35347588
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik heb vorige week nog 1,25 voor briljant met solid xp betaald, dan moet magnificient toch wel voor 1,8 gaan....beetje teveel voor je denk ik
    transfercompare zit echt rond de 2.4 check t maar

edit:
    Average price 2 407 444 ¤
    Age = 22 & Playmaking=magnificent & Stamina=excellent & Passing=weak & Defending=weak & Scoring<=wretched & Winger<=inadequate

en dan zit ik nog hoog met TSI omdat ie in solid form is, inadequate winger heeft en formidable stamina

[ Bericht 13% gewijzigd door Verbal_Kint op 22-02-2006 00:28:21 ]
    pi_35347733
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef komrad het volgende:

[..]

ga je van systeem wisselen VK?
    min of meer, zie ook mijn uitgebreide post iets verder terug vandaag.
    ik ga wat meer balbezit proberen te halen met twee sterke mids, 2 IMs en 1 winger dus. nog steeds wel CA hoor
      dinsdag 21 februari 2006 @ 23:42:04 #203
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35350362
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ik ga wat meer balbezit proberen te halen met twee sterke mids, 2 IMs en 1 winger dus. nog steeds wel CA hoor
    Kan ik vannacht weer met een gerust hart slapen..
      woensdag 22 februari 2006 @ 11:48:59 #204
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35360034
    Gaat had zo... begin van het seizoen stond ik nog op 105 transfers

Totaal gekochte spelers: 26 810 500 ¤
    Totaal verkochte spelers: 41 410 609 ¤
    Verschil: 14 600 109 ¤
    Aantal transfers: 222
      woensdag 22 februari 2006 @ 13:03:05 #205
    125053 stefmans
    pi_35362253
    Aantal transfers: 63

pi_35362309
    Totaal gekochte spelers: 923 282 ¤
    Totaal verkochte spelers: 1 967 109 ¤
    Verschil: 1 043 827 ¤
    Aantal transfers: 78

Cashen komt volgend jaar wel
    pi_35362342
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 13:04 schreef Lennox het volgende:
    Totaal gekochte spelers: 923 282 ¤
    Totaal verkochte spelers: 1 967 109 ¤
    Verschil: 1 043 827 ¤
    Aantal transfers: 78

Cashen komt volgend jaar wel
    Ik heb trouwens nog een redelijk keepertje te koop . YP die om uur of 5 afloopt. zit rond de 6.7 geloof ik. Wel ideale keep voor lagere divisies
    pi_35362583
    zullen we anders niet gaan pimpen met Transfer History, anders komen Jonks/grumpey of lortnoc dadelijk voorbij en worden we allemaal in ons hemd gezet

Total Purchases: 55 327 111 ¤
    Total Sales: 60 856 752 ¤
    Difference: 5 529 641 ¤
    Number of transfers: 252
      woensdag 22 februari 2006 @ 13:18:43 #209
    125053 stefmans
    pi_35362780
    ik wist niet eens dat ik al zoveel spelers had versleten, ik schatte voor mezelf rond de 40
      woensdag 22 februari 2006 @ 13:26:12 #210
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35363045
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 13:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
    zullen we anders niet gaan pimpen met Transfer History, anders komen Jonks/grumpey of lortnoc dadelijk voorbij en worden we allemaal in ons hemd gezet
    Van Grumpey:

Totaal gekochte spelers: 123 964 175 ¤
    Totaal verkochte spelers: 138 846 388 ¤
    Verschil: 14 882 213 ¤
    Aantal transfers: 501

woensdag 22 februari 2006 @ 13:29:51 #211
    125053 stefmans
    pi_35363181
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 13:26 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Van Grumpey:

Verschil: 14 882 213 ¤
    Aantal transfers: 501

pi_35365430
    Totaal gekochte spelers: 1 964 003 ¤
    Totaal verkochte spelers: 1 887 616 ¤
    Verschil: -76 388 ¤
    Aantal transfers: 69
    pi_35365904
    verkeerde topic...
      woensdag 22 februari 2006 @ 15:35:36 #214
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35367445
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 13:29 schreef stefmans het volgende:

[..]

damn, ik heb geen leven
      woensdag 22 februari 2006 @ 15:52:24 #215
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35368007
    Totaal gekochte spelers: 3 167 750 ¤
    Totaal verkochte spelers: 2 941 803 ¤
    Aantal transfers: 54

Lekker weinig
    Beetje zuinig op de spelers
      woensdag 22 februari 2006 @ 15:55:11 #216
    125053 stefmans
    pi_35368119
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef hollander76 het volgende:
    Totaal gekochte spelers: 3 167 750 ¤
    Totaal verkochte spelers: 2 941 803 ¤
    Aantal transfers: 54

Lekker weinig
    Beetje zuinig op de spelers
    als een van die waailappen uit mijn b een meer als +3 blessure heeft vliegt deze eruit, koop wel en nieuwe waailap.
      woensdag 22 februari 2006 @ 16:11:40 #217
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35368835
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

als een van die waailappen uit mijn b een meer als +3 blessure heeft vliegt deze eruit, koop wel en nieuwe waailap.
    Mwah, heb niet zo heel veel waailappen rondlopen. Ben op iedere positie ruim bezet om alle tactisch en technische beslissingen mogelijk te maken
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:05:22 #218
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_35371208
    Ik ga straks zo hard verliezen, tegen een team met een totaal 4x zo hoge TSI in de basisopstelling
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:06:22 #219
    125053 stefmans
    pi_35371239
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 16:11 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Mwah, heb niet zo heel veel waailappen rondlopen. Ben op iedere positie ruim bezet om alle tactisch en technische beslissingen mogelijk te maken
    ik heb altijd en paar middevelders achter de hand die ik eens in de 2 weken laat spelen op een of andere positie.
    pi_35371251
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:05 schreef twi het volgende:
    Ik ga straks zo hard verliezen, tegen een team met een totaal 4x zo hoge TSI in de basisopstelling
    Ik ga denk ik ook verliezen speel een 4-4-2 met vleugelspel, volgende oefenwedstrijd wil ik 4-4-3 gaan proberen
    pi_35371318
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:06 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]
    volgende oefenwedstrijd wil ik 4-4-3 gaan proberen
    Ik ben van pindavlees
    pi_35371363
    4-3-3 dusch
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:09:55 #223
    125053 stefmans
    pi_35371386
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
    4-3-3 dusch
    De ajax opstelling.
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:25:25 #224
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35371928
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
    4-3-3 dusch
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef stefmans het volgende:
    De ajax opstelling.
    Die op dit moment niet bij ajax past.
    Blind moet gewoon 4-4-2 gaan spelen, aangezien we geen vleugelspelers hebben en Rosenberg en Huntelaar beide diepe spitsen zijn..
    Maar dat even tussendoor..

Ligt het trouwens aan mij of ligt de PM markt op zn gat?
    Want veel spelers worden niet verkocht, terwijl het normale prijzen zijn..
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:28:53 #225
    125053 stefmans
    pi_35372060
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

[..]

Die op dit moment niet bij ajax past.
    Blind moet gewoon 4-4-2 gaan spelen, aangezien we geen vleugelspelers hebben en Rosenberg en Huntelaar beide diepe spitsen zijn..
    Maar dat even tussendoor..
    laatste offtopic, Momenteel hebben we dit niet maar als Mitea trug komt heb je de gevaarlijkste linksbuiten van de Nederlandse competitie trug. En Rosenberg is net zoals babel hij trekt iedere keer naar binnen dit word voorspelbaar net zoals bij babel. Overigens heeft ajax wel degelijk en rechts buiten, Rosales die per week beter word.
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:30:34 #226
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35372119
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:28 schreef stefmans het volgende:

[..]

laatste offtopic, Momenteel hebben we dit niet maar als Mitea trug komt heb je de gevaarlijkste linksbuiten van de Nederlandse competitie trug. En Rosenberg is net zoals babel hij trekt iedere keer naar binnen dit word voorspelbaar net zoals bij babel. Overigens heeft ajax wel degelijk en rechts buiten, Rosales die per week beter word.
    Ik vind 4-4-2 beter bij ajax passen en dan meer 3-1-3-1-2.
    Oftewel 1 vooruit geschoven verdediger en 1 vooruit geschoven middenvelder.
    Mitea en Rosales?!
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:31:45 #227
    125053 stefmans
    pi_35372159
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:30 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ik vind 4-4-2 beter bij ajax passen en dan meer 3-1-3-1-2.
    Oftewel 1 vooruit geschoven verdediger en 1 vooruit geschoven middenvelder.
    Mitea en Rosales?!
    ik ben altijd al fan geweest van Mitea, hij is klein snel en heeft de balcontrole, Om de een of andere manier doet hij me aan Overmars denken.

Nu weer ontopic.
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:32:40 #228
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35372194
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik ben altijd al fan geweest van Mitea, hij is klein snel en heeft de balcontrole, Om de een of andere manier doet hij me aan Overmars denken.

Nu weer ontopic.
    Enigste verschil is dat Overmars zn man voorbij kon, goede passen kon geven en soms nog een doelpuntje meepakte.
    Maar das allés!
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:33:38 #229
    125053 stefmans
    pi_35372237
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Enigste verschil is dat Overmars zn man voorbij kon, goede passen kon geven en soms nog een doelpuntje meepakte.
    Maar das allés!
    je moet niet vergeten dan mitea nog jong is hé.

waarom ga ik nou weer offtopic
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:34:13 #230
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35372261
    Dat wilde ik je net vragen!
    Btw, 2677 toeschouwers!
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:36:22 #231
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35372351
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Daemon19 het volgende:
    Dat wilde ik je net vragen!
    Btw, 2677 toeschouwers!
    Jij hebt eerder verslag dan ik?
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:37:34 #232
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35372398
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ach er moeten prioriteiten gesteld worden en dan vind ik het niet raar dat ik nu eenmaal eerder kom..
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:37:34 #233
    125053 stefmans
    pi_35372399
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef hollander76 het volgende:

[..]

ik heb ook nog geen verslag. mischien staat het wel al 2-0
      woensdag 22 februari 2006 @ 17:39:07 #234
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35372459
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ach er moeten prioriteiten gesteld worden en dan vind ik het niet raar dat ik nu eenmaal eerder kom..
    Lijkt me niet meer dan logisch
      woensdag 22 februari 2006 @ 19:39:13 #235
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35377426
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

blablabla etc. en formidable stamina
    Om even hierop in te springen, op die hattrick openforum-middag is meegedeeld door het ht-team dat formidabel conditie geen voordeel heeft boven excellent conditie (zelfde toevoeging aan ratings dus). Het zit in het spel omdat men ooit conditie sneller wilde laten terugvallen (niet alleen bij oudjes), en dan zou formidabel conditie als een mogelijke buffer kunnen dienen.

Dat iedereen het weet, en er niet meer voor betaald enzo.
    pi_35380416
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

dus ik ben wel de eerste overloper

heb inmiddels 2 briljante mids, 1 daarvan wordt aanvallende def straks, koop er nog 2 WC/SN/> MF bij en dan ga ik AO spelen (voor de newbies, de afkortingen komen wel ). Zal wel wingtraining worden, hauri kan ik dan houden

Als ik al mijn trainees verkoop heb ik ongeveer 14-15M te besteden voor 2 inners en 7 wing trainees, en dan kan ik mijn winger ook nog voor 2M verkopen dus eigenlijk 16-17M
    1M per trainee gemiddeld, heb ik 10M over voor inners

klinkt me wel goed in de oren, wie vindt de minpunten en boort dit idee ook weer de grond in

Achtergrond:
    dik 5M kapitaal, nog te verkopen:
    2x bovennatuurlijk van 20 jaar a ca. 3M
    1x briljant/goed van 20 1,8M
    1x excellent met SP 800k
    8 skilltrades (heb nu 12 trainees atm) : 300k/s: 2,4M
    1x winger: 2M
    5+3+3+1,8+0,8+2,4+2=5+13- 2M (kosten transfers): 16M
      woensdag 22 februari 2006 @ 20:56:50 #237
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35381040
    ziet er goed uit komrad
      woensdag 22 februari 2006 @ 21:00:34 #238
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35381237
    Overigens een vraagje... ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb een redelijk keep, maar die is net gestegen in ervaring (en daar kan ik dus geld mee verdienen -> 300k krijg ik ervoor). Verder heb ik nu nog 3 andere ervaringsstijgers die nog niet gestegen zijn. De keuze is: deze keep verkopen en een nieuwe met ervaring terugkopen of een van die andere op doel zetten. Wat zouden jullie doen?

Die andere 3 kunnen niet spelen ivm het shooting trainingsbeleid. Alleen op zondag is er dus 1 plek voor de keep (en vandaag omdat ik een 21e trainee miste )
    pi_35381884
    XP trainees opstellen als keeper, je verliest toch alles al met 10-0
      woensdag 22 februari 2006 @ 21:18:57 #240
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_35382300
    Ja idd... dacht ik zelf ook al Kost misschien een paar doelpuntjes meer, maar dat boeit niet
      woensdag 22 februari 2006 @ 21:30:03 #241
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35382912
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef komrad het volgende:

[..]

heb inmiddels 2 briljante mids, 1 daarvan wordt aanvallende def straks, koop er nog 2 WC/SN/> MF bij en dan ga ik AO spelen (voor de newbies, de afkortingen komen wel ). Zal wel wingtraining worden, hauri kan ik dan houden

Als ik al mijn trainees verkoop heb ik ongeveer 14-15M te besteden voor 2 inners en 7 wing trainees, en dan kan ik mijn winger ook nog voor 2M verkopen dus eigenlijk 16-17M

klinkt me wel goed in de oren, wie vindt de minpunten en boort dit idee ook weer de grond in

Achtergrond:
    1x excellent met SP 800k
    Ziet er goed uit. Bedenk je wel dat je bij AO ook een goede aanval nodig zal hebben. Ter compensatie hoef je geen enkele verdediger over te houden, maar zeker aanval niet onderschatten.
    Bedenk wel dat AO wel weer op zijn retour is, de veranderingen halverwege vorig seizoen waren niet al te gunstig en veel niet tot in de perfectie uitgevoerde AO-teams hebben het nu stuk lastiger.
      woensdag 22 februari 2006 @ 21:35:46 #242
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35383257
    heb nog leuke speler overigens in verkoop

immers:

clown + reservekeeper + aanvoerder + set-piecesspecialist

Kunimichi Yamaguchi [Transfer-listed] [Add this player to your bookmarks]
    TSI = 1 470 , 29 years, inadequate form
    Has wretched experience and solid leadership abilities

Stamina: poor Keeper: passable
    Playmaking: disastrous Passing: disastrous
    Winger: wretched Defending: poor
    Scoring: disastrous Set pieces: formidable

Als je 80.500 bied, dan weet je zeker dan een andere clown-zoeker hem niet vind (aangezien iedereen zoekt tussen 79k en 80k), hooguit bij toeval, en heb je alle onzin dingen ineen voor een prikkie.

Hij heeft voor mij toch wel seizoen of 3/4 meegedraait als reserve.
    pi_35383935
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef komrad het volgende:

[..]

Achtergrond:
    1x excellent met SP 800k
    nice komrad
    ik ga ws nog wel langer door met CA, ook al ga ik van def training afstappen, rara
    maar, 2-5-3 neem ik aan, dan met wingattack training?
      woensdag 22 februari 2006 @ 21:50:12 #244
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35384014
    2-5-3 is gewaagd, aangezien je dan verwarring kan krijgen in je team (geen ervaring met opstelling mogelijk namelijk), waardoor middenveldrating daalt. En laat die nou net cruciaal zijn voor AO teams...
    pi_35384059
    te koop trouwens, na 3x proberen moet ie toch eindelijk de deur uit

Jacob Svensson (1386830) [Add this player to your bookmarks]
    32 years, excellent form, healthy
    Has excellent experience and inadequate leadership abilities.
    Speciality: Powerful
    Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
    Playmaking: poor Passing: poor
    Scoring: outstanding Set Pieces: weak
    pi_35384172
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:

immers:

Als je 80.500 bied, dan weet je zeker dan een andere clown-zoeker hem niet vind (aangezien iedereen zoekt tussen 79k en 80k), hooguit bij toeval, en heb je alle onzin dingen ineen voor een prikkie.

Ik vind het toch altijd wel makkelijk als mijn aanvoerder niet op de tribune zit

Anyways, ben nu mijn a-team weer aan het versterken en moet nog een klein aantal SP gasten kopen. Hopen dat vrijdag mijn laatste SC training is.
    pi_35386605
    edit
    pi_35386740
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Bedenk je wel dat je bij AO ook een goede aanval nodig zal hebben. Ter compensatie hoef je geen enkele verdediger over te houden, maar zeker aanval niet onderschatten.
    Bedenk wel dat AO wel weer op zijn retour is, de veranderingen halverwege vorig seizoen waren niet al te gunstig en veel niet tot in de perfectie uitgevoerde AO-teams hebben het nu stuk lastiger.
    aanval zit wel goed met een supernatural en een briljant atm, haal redelijk (hoog) met 442 zondag (ja kost 1 plaats, maar ik wordt gek van het zoeken van skilltrades in de overgangsfase. AO is trouwens een tactiek waar ik niet aan vast zit, kan ook gewoon met een normale def spelen, heb toch nog een 5* keeper die ik anders ook net zo goed kan dumpen
    pi_35391856
    The site will be closed for scheduled maintenance until approximately 09:15 HT time. We apologise for the inconvenience.

9 uur lang! hopelijk for the better
      donderdag 23 februari 2006 @ 01:39:29 #250
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35393559
    VK; voor 100k wil ik hem wel overnemen, omdat jij het bent..
      donderdag 23 februari 2006 @ 01:46:35 #251
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35393672
    quote:
    Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:

immers:

Op het moment zit ik krap, maar over ong. 3 á 4 weken wil ik hem best overnemen, mits je hem nu natuurlijk niet verkoopt.
    pi_35393855
    22-02-2006 Easthim Marxist rebels 97 005 ¤ 1 150
    10-01-2006 1.FC Pankoke 04 Easthim 77 000 ¤ 1 050

Helaas door een blesure heeft het een maand te lang geduurt voordat hij verkocht is, maar dit zou mijn eerste gelukte transfer zijn die binnen een week steeg het heeft me 10.000 euro opgeleverd, niet veel, maar aldoende leert men.

De vervanger heeft helaas meer training nodig
      donderdag 23 februari 2006 @ 02:05:10 #253
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35394009
    Te duur ingekocht.
    Weet niet hoe hoog zn hoofdskill was..
    pi_35395767
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef KaheemSaid het volgende:
    22-02-2006 Easthim Marxist rebels 97 005 ¤ 1 150
    10-01-2006 1.FC Pankoke 04 Easthim 77 000 ¤ 1 050

Helaas door een blesure heeft het een maand te lang geduurt voordat hij verkocht is, maar dit zou mijn eerste gelukte transfer zijn die binnen een week steeg het heeft me 10.000 euro opgeleverd, niet veel, maar aldoende leert men.

De vervanger heeft helaas meer training nodig
    je hebt nauwelijks winst gemaakt...
    pi_35395951
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
    The site will be closed for scheduled maintenance until approximately 09:15 HT time. We apologise for the inconvenience.

9 uur lang! hopelijk for the better
    en om 12 uur nog een keer 90 min...
    pi_35397202
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 07:56 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

je hebt nauwelijks winst gemaakt...
    idd je moet namelijk ook het loon meenemen in je eventuele winst of verlies. Het is dus echt minimaal geweest
    pi_35398411
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef Daemon19 het volgende:
    VK; voor 100k wil ik hem wel overnemen, omdat jij het bent..
    NU! voor maar 695.000 euro

gisteravond weer niet verkocht
      donderdag 23 februari 2006 @ 10:59:27 #258
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35398678
    (
    quote:
    93. Alejandro Malpica 100 000 ¤ (FC Zemst Sportief)
    Is eigendom van: gophers utd
    Leeftijd: 17 jaar
    TSI: 460
    Deadline: 23-02-2006 om 11:02
    (91515165)
    Misschien wat voor verdedigerstrainers die er snel bij zijn!
    pi_35398933
    Ik verkocht mn YP voor 60k.
    En 2 seconden later doet ie mee in een wedstrijd bij zijn nieuwe werkgever.
    quote:
    In de 3e minuut ontving Lucifer-speler Jorge Llaneras een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Burkaans zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Jos van der Hoek na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
    Agossie, 3 minuten gespeeld en hij is al dood
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:12:43 #260
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35399096
    Haha.. balen voor die gozer..
    Tis maar +2, dus volgende week zou die weer moeten kunnen spelen..
    En hij heeft weer een extra trainingsplekje deze week..
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:34:03 #261
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35399857
    Ik weet dat er niet veel hattrickers op dit moment online zijn, maar ik zit met een dilemma.
    Ik zat de transfermarkt eens door te loeren vandaag en mijn oog is gevallen op een 17 jarige speler. Zoals bekend ben ik een positiespeltrainer en ik weet ook dat er grof betaald wordt voor passen als bijstat. Nu heb ik iemand op het oog die 17 is met matig positiespel en goed passen, niet te duur want passen is natuurlijk maar een bijstat.

Nu ben ik niet de meest kapitaalkrachtige manager die er is, dus heb ik momenteel 18 jarige redelijke, sommige goede positiespel middenvelders. Mij bijstat voornamelijk redelijk verdedigen en een enkeling redelijk passen.

Dus als ik die speler nu koop, optrain dan issie na 7 weken (einde v/h seizoen) minimaal redelijk positiespel. Dan is hij dus een bijstat level beter dan wat ik nu heb, plus de kans dat hij eerder stijgt.

Maar, zou ik hem kopen of niet.....?
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:40:21 #262
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35400089
    kijk niet naar de bijstats-hoogte, maar kijk naar de winstmarge

dus:
    (wat levert het me straks op - wat kost het me nu - evt. salaris)/ aantal weken dat je hem houd.

Als dit hoger is dan bij een passable middenvelder --> doen
    en anders dus gewoon niet doen.
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:46:29 #263
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35400330
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef Grumpey het volgende:
    kijk niet naar de bijstats-hoogte, maar kijk naar de winstmarge

dus:
    (wat levert het me straks op - wat kost het me nu - evt. salaris)/ aantal weken dat je hem houd.

Als dit hoger is dan bij een passable middenvelder --> doen
    en anders dus gewoon niet doen.
    Dankje Grumpey, op basis van deze kosten-baten analyse kom ik er wel uit
    pi_35400364
    Mjah, ik ben bijv bezig met een all dutch team, scheelt enorm in de weekkosten...
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:50:32 #265
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35400488
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    Mjah, ik ben bijv bezig met een all dutch team, scheelt enorm in de weekkosten...
    Welke divisie? En is het rendabel?
    Ik kan me niet voorstellen dat het echt een godsvermogen scheelt eigenlijk. Misschien in de hogere divisies en in de allerlaagsten, maar waar ik nu zit kunnen die paar centen me eigenlijk niet heel veel schelen.
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:51:13 #266
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35400512
    Ik zou zowiezo geen trainees kopen, waarvan de hoofdstat matig, tenzij ze er heel hoog inzitten.
    Minimaal beginnen met redelijk hoofdstat, dan zijn ze toch maar rond de 10k, met bijstats wat hoger rond de 20k. Vanaf matig optrainen is zonde van die 7 trainingsweken.
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:53:35 #267
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35400603
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
    Zit er een verschil in prijs dan tussen Nederlanders en buitenlanders?
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:54:44 #268
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35400651
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Daemon19 het volgende:
    Ik zou zowiezo geen trainees kopen, waarvan de hoofdstat matig, tenzij ze er heel hoog inzitten.
    Minimaal beginnen met redelijk hoofdstat, dan zijn ze toch maar rond de 10k, met bijstats wat hoger rond de 20k.
    Vanaf matig optrainen is zonde van die 7 trainingsweken.
    dat komt ook wel naar voren in die kosten/baten analyse als dat zo is

oh, en salarissen --> ooit wel eens 20% van 381.650 berekend? Het zou mij zo'n 75k kunnen schelen per week, dat is 1,2 miljoen per seizoen....
    ....maar goed, daar wordt aan gewerkt...
    pi_35400782
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Scheelt +20% bonus op het salaris
    pi_35400837
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ik zit nu in de VIII, heb nog maar 3 buitenlanders...

Er zit verschil in salaris tussen nederlanders en buitenlanders... Niet nederlanders krijgen salaris + 20% en die hoef ik met een all dutch team niet te betalen. Zeker als je een beetje dure spelers heb loont het als ze nederlands zijn...
      donderdag 23 februari 2006 @ 11:59:22 #271
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35400861
    Zie het nu ook..
    Zal ik daar ook maar is op gaan letten dan..
    pi_35400883
    Zou kunnen, ik heb het iig niet...s
      donderdag 23 februari 2006 @ 12:26:56 #273
    125053 stefmans
    pi_35401854
    Current HT-Time: 2006-02-23 12:25:56

February 23, 2006
    The site will be closed for scheduled maintenance until approximately 13:30 HT time. We regret any incovenience this may cause you.

donderdag 23 februari 2006 @ 12:27:38 #274
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35401877
    vanavond Hard-Fi stefmans
      donderdag 23 februari 2006 @ 12:29:51 #275
    125053 stefmans
    pi_35401966
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef Grumpey het volgende:
    inderdaad.

de 28ste ga ik nog en keer, in de Effenaar.
      donderdag 23 februari 2006 @ 13:30:10 #276
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35404077
    Spelers die trouwens net na het begin v/d downtime afliepen..... wat is daarmee gebeurd? Afgelopen of wordt er straks het volgende gedaan, tijd van aflopen + downtime-tijd = nieuwe tijd?

Ik had volgens mij namelijk als laatste een op een speler geboden, ik zag iig geen overbieding en daarna lag ie plat. En die speler zou ik best willen hebben
      donderdag 23 februari 2006 @ 13:33:37 #277
    125053 stefmans
    pi_35404210
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:
    Spelers die trouwens net na het begin v/d downtime afliepen..... wat is daarmee gebeurd? Afgelopen of wordt er straks het volgende gedaan, tijd van aflopen + downtime-tijd = nieuwe tijd?

Ik had volgens mij namelijk als laatste een op een speler geboden, ik zag iig geen overbieding en daarna lag ie plat. En die speler zou ik best willen hebben
    heb ik ook en keer gehad, toen kocht ik voor 11k en wingback met redelijk vleugel redelijk verdedigen.
    pi_35404299
    Ze tellen er als goed is 2 uur (van deze downtime) bij op.
    -je UI was te groot en daarom verwijderd-
      donderdag 23 februari 2006 @ 13:41:42 #279
    125053 stefmans
    pi_35404498
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef the_undertaker het volgende:
    Ze tellen er als goed is 2 uur (van deze downtime) bij op.
    omdat de downtime zo lang is of doen ze er altijd zoveel % bij?
      donderdag 23 februari 2006 @ 13:43:30 #280
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_35404552
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef stefmans het volgende:

[..]

omdat de downtime zo lang is of doen ze er altijd zoveel % bij?
    Goed lezende bespeur ik "omdat de downtime zo lang is"

Maargoed, aangezien niemand precies weet hoelang de dowtime is..... kan ie nog steeds van mij zijn.

edit: En hij is van mij

[ Bericht 11% gewijzigd door hollander76 op 23-02-2006 14:10:12 ]
      donderdag 23 februari 2006 @ 14:58:25 #281
    125053 stefmans
    pi_35407306
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Goed lezende bespeur ik "omdat de downtime zo lang is"

Maargoed, aangezien niemand precies weet hoelang de dowtime is..... kan ie nog steeds van mij zijn.

edit: En hij is van mij
    Gefeliciteert.
    pi_35409472
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef Grumpey het volgende:
    stars of cctv is een goed album
    grump, zaterdag speelt solo in de merleyn in nijmegen
    pi_35410223
    IK

HEB

WEER

SUPPORTER

Signature
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:11:47 #284
    125053 stefmans
    pi_35410300
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
    IK

HEB

WEER

SUPPORTER

als je en beetje creatief kijkt lijkt het net of er en L staat van lozer.
    pi_35410429
    Oja btw.. schopje >> MUZ

Signature
    pi_35410520
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

als je en beetje creatief kijkt lijkt het net of er en L staat van lozer.
    Heel creatief ja
    Signature
    pi_35410806
    Oja.. btw.. 1704 supporters

1700 gepasseerd
    Signature
    pi_35410885
    Oja.. en Cruz mogen ze voor z'n leven schorsen.. stuk vuil..
    Signature
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:37:00 #289
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35411251
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Inderdaad teringlijer.
    Valt me vies tegen dat ik nog niks heb gelezen, dat de UEFA een onderzoek start.
    Hij heeft 2 mensen op hun bek geslagen (de bal was niet eens in de buurt) en hij probeerde de benen van Trabelsi te amputeren. En dan die schijnheilige k*t muil van hem.
    Je zou hem zo op zn bek willen slaan!
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:39:56 #290
    39256 Bonobo11
    pi_35411383
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Ach, na die 2-0 in de Kuip tegen Juve, heeft hij bij mij nog wel krediet......
    Feyenoord!!! * Barça
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:43:20 #291
    125053 stefmans
    pi_35411517
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Inderdaad teringlijer.
    Valt me vies tegen dat ik nog niks heb gelezen, dat de UEFA een onderzoek start.
    Hij heeft 2 mensen op hun bek geslagen (de bal was niet eens in de buurt) en hij probeerde de benen van Trabelsi te amputeren. En dan die schijnheilige k*t muil van hem.
    Je zou hem zo op zn bek willen slaan!
    ken je nog die actie van die Thun speler tegen wesley, die is ook nooit geschorst dus ga er maar niet van uit. nu weer Ontopic.
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:49:15 #292
    65997 Oldbie
    pi_35411730
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ach, na die 2-0 in de Kuip tegen Juve, heeft hij bij mij nog wel krediet......
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:49:55 #293
    65997 Oldbie
    pi_35411752
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:

[..]

ken je nog die actie van die Thun speler tegen wesley, die is ook nooit geschorst dus ga er maar niet van uit. nu weer Ontopic.
    Dan hebben we het maar niet over die actie van Dani tegen Waterreus he?
    Idd, ontopic maar weer.
      donderdag 23 februari 2006 @ 16:53:09 #294
    39256 Bonobo11
    pi_35411880
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:

[..]
    nu weer Ontopic.
    Ik heb een def te koop voor min. 175 k
    quote:
    [playerid=78388280]

Basile Belhadi
    20 years, solid form, healthy
    A controversial person who is balanced and honest.
    Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Nationality: flag België
    Total Skill Index (TSI): 1 190
    Wage: 840 ¤/week including 20% Bonus
    Owner: Bonobo11
    Warnings: 1
    Injuries: Healthy

Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
    Playmaking: poor Passing: poor
    Winger: poor Defending: excellent
    Scoring: poor Set Pieces: weak

Career Goals: 0
    Career Hattricks: 0
    League goals this season: 0
    Cup goals this season: 0

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonobo11 op 23-02-2006 18:48:07 ]
    Feyenoord!!! * Barça
      donderdag 23 februari 2006 @ 17:06:34 #295
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35412363
    Tis fijn als je de vraagprijs erbij zet.
    pi_35413903
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik heb een def te koop
    [..]
    ik ook

nog steeds een vraag, al 2x gesteld maar geen antwoord, ik heb een bovennatuurlijk def van 20 jaar, wat is die waard. Weinig relevante bijstats
      donderdag 23 februari 2006 @ 18:19:22 #297
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_35414479
    een supernatural? gokje: 3 miljoen
      donderdag 23 februari 2006 @ 18:24:51 #298
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35414624
    Op de TL staan ze idd allemaal rond de 3 miljoen.
      donderdag 23 februari 2006 @ 18:43:39 #299
    39256 Bonobo11
    pi_35415109
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 17:06 schreef Daemon19 het volgende:
    Tis fijn als je de vraagprijs erbij zet.
    Vorige week gelist voor 220 k, niet verkocht, nu staat hij erop voor 174k en ik heb een openingsbod binnen, zou leuk zijn als er nog meer gegadigden komen
    Feyenoord!!! * Barça
      donderdag 23 februari 2006 @ 18:48:19 #300
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35415227
    Het is meestal het beste om net onder de prijs te gaan zitten, omdat dan de kans groot is op een bidwar.
      donderdag 23 februari 2006 @ 18:48:46 #301
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_35415247
    En vol!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: