heb ik ook en keer gehad, toen kocht ik voor 11k en wingback met redelijk vleugel redelijk verdedigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef hollander76 het volgende:
Spelers die trouwens net na het begin v/d downtime afliepen..... wat is daarmee gebeurd? Afgelopen of wordt er straks het volgende gedaan, tijd van aflopen + downtime-tijd = nieuwe tijd?
Ik had volgens mij namelijk als laatste een op een speler geboden, ik zag iig geen overbieding en daarna lag ie plat. En die speler zou ik best willen hebben![]()
omdat de downtime zo lang is of doen ze er altijd zoveel % bij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef the_undertaker het volgende:
Ze tellen er als goed is 2 uur (van deze downtime) bij op.
Goed lezende bespeur ik "omdat de downtime zo lang is"quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
omdat de downtime zo lang is of doen ze er altijd zoveel % bij?
Gefeliciteert.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Goed lezende bespeur ik "omdat de downtime zo lang is"
Maargoed, aangezien niemand precies weet hoelang de dowtime is..... kan ie nog steeds van mij zijn.
edit: En hij is van mij
als je en beetje creatief kijkt lijkt het net of er en L staat van lozer.quote:
Heel creatief jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je en beetje creatief kijkt lijkt het net of er en L staat van lozer.![]()
Inderdaad teringlijer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja.. en Cruz mogen ze voor z'n leven schorsen.. stuk vuil..
Ach, na die 2-0 in de Kuip tegen Juve, heeft hij bij mij nog wel krediet......quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja.. en Cruz mogen ze voor z'n leven schorsen.. stuk vuil..
ken je nog die actie van die Thun speler tegen wesley, die is ook nooit geschorst dus ga er maar niet van uit. nu weer Ontopic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad teringlijer.
Valt me vies tegen dat ik nog niks heb gelezen, dat de UEFA een onderzoek start.
Hij heeft 2 mensen op hun bek geslagen (de bal was niet eens in de buurt) en hij probeerde de benen van Trabelsi te amputeren. En dan die schijnheilige k*t muil van hem.
Je zou hem zo op zn bek willen slaan!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ach, na die 2-0 in de Kuip tegen Juve, heeft hij bij mij nog wel krediet......![]()
Dan hebben we het maar niet over die actie van Dani tegen Waterreus he?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
ken je nog die actie van die Thun speler tegen wesley, die is ook nooit geschorst dus ga er maar niet van uit. nu weer Ontopic.
Ik heb een def te koop voor min. 175 kquote:
quote:[playerid=78388280]
Basile Belhadi
20 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 190
Wage: 840 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Bonobo11
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: excellent
Scoring: poor Set Pieces: weak
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
ik ookquote:
Vorige week gelist voor 220 k, niet verkocht, nu staat hij erop voor 174k en ik heb een openingsbod binnen, zou leuk zijn als er nog meer gegadigden komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:06 schreef Daemon19 het volgende:
Tis fijn als je de vraagprijs erbij zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |