En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gang![]()
Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.
daarom zit ik ook pas in de 9dequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.
Maar als je kijkt naar de spelers met een hogere hoofdskill, uitmuntend e.d. dan wordt de prijs wel een stuk hoger, naar mate een speler meer passen heeft.
Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.quote:
volgens die site heb ik het liefste team in de comp. met maar 7x en 0x rood.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.
http://netherlands.alltid(...)/0/eng/league/45080/
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
Dilemma: Wie helpt me uit de brand?
Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat. Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.
Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
-Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
-Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
-Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?
Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...
bvd
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteld
VK zal ook wel niet voor de Fok-Cup gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteld
Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat. Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.
Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
-Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
-Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
-Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?
Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...
bvd
Waarom zijn wingers met middenveld verleden tijd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.
Ik zou gewoon twee goede mids kopen, passen is niet noodzakelijk. De aanval komt wel van je wereldklasse vleugelspeler, als je dat een beetje tactisch neerzet per wedstrijd komt die aanval wel goed. Daarnaast komt je centrale aanval wel van je aanvallers.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
bvd
quote:
Vanaf matig passen begint het echt pas te tellen, ook bij de prijs, dus denk er over na, matig passen is al best duur.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
bedankt voor de snelle reacties![]()
ik neigde dr al naar, en t worden dus twee middenvelders.. nog wel ff bedenken hoe oud, specialty (iig eentje head) en eventueel eentje met wat passen
Ik neem aan dat zie die meenemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk; anders is het wel goed natuurlijk
![]()
Ja die nemen ze volgens mij gewoon meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk; anders is het wel goed natuurlijk
![]()
Belachelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja die nemen ze volgens mij gewoon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |