abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:54:39 #126
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35323692
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Het mooie is dat heel hattrick dit denkt, dus dat het geldtechnisch helemaal niet zo rendabel is. Maar goed, ga vooral je gang
En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:05:51 #127
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35324033
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

En beetje Passen er bij kan toch nooit kwaad, ik koop liever een goed spits met redelijk passen als een kale uitstekend.
Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.
Maar als je kijkt naar de spelers met een hogere hoofdskill, uitmuntend e.d. dan wordt de prijs wel een stuk hoger, naar mate een speler meer passen heeft.
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:08:04 #128
125053 stefmans
pi_35324100
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Op lagere niveaus kost het idd niet heel veel meer, omdat het verschil tussen de hoofdskill niet groot is.
Maar als je kijkt naar de spelers met een hogere hoofdskill, uitmuntend e.d. dan wordt de prijs wel een stuk hoger, naar mate een speler meer passen heeft.
daarom zit ik ook pas in de 9de .

Met dat herindeling systeem kan ik ook in de 8ste komen toch als je maar hoog genoeg staat op de ranglijst? anders is dit wel verleidelijk als ik die plek al heb om de laatste wedstrijden als ik geen stijgers meer heb om passen te gaan trainen?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:10:44 #129
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35324198
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef DJqbl5 het volgende:

[..]

Waar kan je dat vinden?
Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.
http://netherlands.alltid(...)/0/eng/league/45080/
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:26:26 #130
125053 stefmans
pi_35324764
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Alltidhattrick.. De link is van mijn league, op Hattrick staat achter je competitie een id bij mij is het 45080, dus zoek die van jou op, of zoek ff via alltidhattrick.
http://netherlands.alltid(...)/0/eng/league/45080/
volgens die site heb ik het liefste team in de comp. met maar 7x en 0x rood.
pi_35325356
Dilemma: Wie helpt me uit de brand?

Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat . Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.

Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
-Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
-Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
-Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?

Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...

bvd
pi_35325491
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:

Situatieschets: Ik speel al verschillende seizoenen counteraanval met veel plezier en afwisselend resultaat . Ik speel 5-3-2 met 1 IM en 2 wingers. Nu ben ik laatst wat gaan nadenken en rondneuzen en kwam tot de conclusie dat t wellicht slimmer is om met 1 winger en 2 IM's te gaan spelen. Waarom? M'n centrale aanval is sterk genoeg om m'n competiegenoten (in de VI) problemen te bezorgen en met een wereldklasse winger heb ik één sterke vleugelaanval. En met m'n uitstekende middenvelder verloor ik toch wel erg veel middenveld. Graag zou ik eens per wedstrijd ook een normale kans willen hebben, aangezien je max 3 counterkansen kunt krijgen.

Nu heb ik mijn uitstekende mid verkocht en ook de andere (briljante) winger. Met nog wat spaargeld heb ik zo ongeveer 5 miljoen te besteden.
-Zal ik nu twee briljante mids met veel passen erbij kopen om mn centrale aanval nog wat te boosten en dan dus 2 IMs en 1 winger gebruiken per wedstrijd?
-Of misschien 1 briljante mid met passen en 1 winger met veel positiespel en dus met 1 IM en 2 wingers blijven spelen?
-Of toch weer besparen op de mid en een uberwinger kopen met ook nog eens positiespel?

Vind t alleen ook zo zonde om toe te geven aan het middenveld... plus ik weet niet in hoeverre 1 of 2 briljante midjes mn middenveld kunnen boosten om ook daadwerkelijk wat 'normale' kansen in een wedstrijd te krijgen...

bvd
Die heb je dan vast niet tegen mij opgesteld
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35325586
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

nee
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:50:53 #134
125053 stefmans
pi_35325707
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

VK zal ook wel niet voor de Fok-Cup gaan.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:00:22 #135
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35326051
Wat voor middenveldrating heb je nu? En wat heeft je tegenstander?
Oftewel wat is de procentuele verhouding?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:08:55 #136
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_35326320
quote:

bvd
Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:10:12 #137
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_35326358
tvp
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_35326552
heb mn wedstrijden nog eens nagekeken en idd, een winger met positiespel is not done.
met 2 WC mids zonder passing moet ik wel wat inleveren aanvallend, ook omdat ik nog maar 1 winger op zal stellen. hmmm
tegen een 3-5-2 team zit ik nu rond de 20-25% balbezit...

thanx iig... wordt er niet makkelijker op om te beslissen, demn
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:18:38 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_35326681
dan kan je beter een aanvaller kopen die iets beter is, dan middenvelders met passen. Waarom zou je je middenvelders die je nog harder nodig hebt aan je aanval laten bijdragen? omdat iedereen dat doet? slecht argument....

En daarnaast heb je ook winger...

Ik zou uberhaupt een SP-mannetje kopen, aangezien dat ook weer 3/4 doelpunten per seizoen scheelt en dat kan je als CA-team altijd gebruiken.
pi_35326802
voorlopig wil ik niet sleutelen aan mn voorhoede, maar goed, je hebt een punt. denk alleen verder dat een WC middenvelder met ervaring me ietsje meer dan 2,5 mlj per stuk gaan kosten.

een SP mannetje heb ik al

edit: correctie, ze zijn er, maar wel oud, ze moeten wel een paar seizoenen mee kunnen en dan moet ik ze ook nog kunnen verkopen bij voorkeur

[ Bericht 21% gewijzigd door Verbal_Kint op 21-02-2006 14:26:59 ]
pi_35326900
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik zou voor 2 wereldklasse middenvelders met ervaring gaan van ongeveer 28, zonder passen. In ieder geval geen winger met middenveld, dat is verleden tijd nu dus verspil daar niet veel geld aan. Je moet de kracht van 40% balbezit niet onderschatten, aangezien de tegenstander ook minder mogelijkheden gaat krijgen. Je bent veel minder de speelbal van de aanval van tegenstander, die daardoor zelf ook aan zijn verdediging zal moeten denken.
Waarom zijn wingers met middenveld verleden tijd?

Ik vraag me trouwens ook al tijden af wat een winger nu bijdraagt aan het middenveld en nu ik dit lees blijkt dus dat het eigenlijk zeer weinig is, of hoe zit dat?
Signature
pi_35327080
quote:

bvd
Ik zou gewoon twee goede mids kopen, passen is niet noodzakelijk. De aanval komt wel van je wereldklasse vleugelspeler, als je dat een beetje tactisch neerzet per wedstrijd komt die aanval wel goed. Daarnaast komt je centrale aanval wel van je aanvallers.
Signature
pi_35327097
Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik nou aan een counterploeg moet gaan bouwen, danwel op termijn overstappen op PM. Volgens mij heb ik de keuze gemaakt

Afgelopen zondag een trainee met goed passen gekocht. Nu ben ik aan het zoeken naar een leuke spits met SP skill.

Counter
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_35327238
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef Yankee_One het volgende:

Counter

bedankt voor de snelle reacties
ik neigde dr al naar, en t worden dus twee middenvelders.. nog wel ff bedenken hoe oud, specialty (iig eentje head) en eventueel eentje met wat passen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:38:26 #145
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_35327461
Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk ; anders is het wel goed natuurlijk
pi_35327483
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

bedankt voor de snelle reacties
ik neigde dr al naar, en t worden dus twee middenvelders.. nog wel ff bedenken hoe oud, specialty (iig eentje head) en eventueel eentje met wat passen
Vanaf matig passen begint het echt pas te tellen, ook bij de prijs, dus denk er over na, matig passen is al best duur.
Signature
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:39:53 #147
125053 stefmans
pi_35327521
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit nu al weken lekker rond te kijken naar eventuele nieuwe spelers. Ik heb al tijden niets gekocht
Ik vraag me wel wat af. Ik kom weleens spelers tegen met een rode kaart.....geschorst dus. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat als ik een speler uit Nederland koop dat hij bij mij ook een schorsing aan zijn broek heeft.
Hoe zit dat met spelers uit andere landen? Nemen zij hun schorsing mee naar Nederland? Als dat zo is: belachelijk ; anders is het wel goed natuurlijk
Ik neem aan dat zie die meenemen.
pi_35327576
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Oldbie het volgende:
Ja die nemen ze volgens mij gewoon mee
Signature
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:41:52 #149
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_35327595
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ja die nemen ze volgens mij gewoon mee
Belachelijk dus
pi_35327716
Mijn nieuwe spelhervatter

Hij verzwakt mijn aanval in ieder geval niet. Vorm trekt wel weer bij...

Giuseppe Meduri (55529773) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goddelijk

220k
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties