quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ach komrad is nooit de snelstequote:Op zondag 25 december 2005 15:41 schreef HT-Jeroen het volgende:
[..]
yep, had me een paar pagina's terug al voorgesteld. Blijft trouwens saai, dat tussenseizoen, helemaal met het vooruitzicht dat je maar liefst 4 bot teams volgend seizoen hebt (aldus rembrandt)
wahahahahahahquote:Op zondag 25 december 2005 15:50 schreef komrad het volgende:
dank je hives, ga jij maar weer lekker 60 uur per week werken he
Tja, die loonkosten worden natuurlijk voornamelijk beinvloed door je def linie. Die winger en je spits zijn daar een relatief klein onderdeel van. Als je echt 'te goed' bent voor die divisie, moet je met stijgende inkomsten en relatief volle stadions 2-wekelijks minimaal quite kunnen draaien. Je echte cashcows zijn toch je verkopen.quote:Op zondag 25 december 2005 15:50 schreef komrad het volgende:
dank je hives, ga jij maar weer lekker 60 uur per week werken he
maareh ff serieus, deze vraag stelde ik een tijdje terug in het defs topic op hattrick maar nog geen antwoord:
ik las een stuk terug in het topic iets over brede of smalle basis. Ik ben gedegradeerd uit de VI en kom nu waarschijnlijk in een niet al te sterke VII. Ik wil natuurlijk promoveren maar dit qua financiele middelen wel zo optimaal mogelijk doen. Nu wil ik dus zo min mogelijk spelers hebben, momenteel heb ik er 23.
2 keepers
11 defs
3 inners
2 wingers
3 spitsen
1 future coach
(coach)
ik zit nu met het volgende. 1 mijn spelers zijn te goed voor de div waarin ik terecht komt en 2 als ik ga verkopen wanneer doe ik dat dan. Voordeel van in w1-2 verkopen is meer opbrengst. Aan de andere kant wil ik graag wel een paar rondjes beker overleven.
Mijn spelers:
keepers
1. Uitmuntend met slecht XP
2. Hoog goed met waardeloos XP -> wordt verkocht, maar wanneer?
verdedigers
maakt niet uit want dat is mijn trainingslinie
inners
1. briljant/zwak met waardeloos XP
2. formi/matig met waardeloos XP
3. formi/slecht met waardeloos XP -> ik denk er over deze te verkopen?
wingers
1. wonderbaarlijk/zwak met waardeloos XP en [snel]
2. goed/matig met waardeloos XP-> deze ook wellicht verkopen?
spitsen
1. bovennatuurlijk/zwak met slecht XP
2. briljant/rampzalig met waardeloos XP
3. formidabel/slecht met slecht XP [onvoorspelbaar]
Nu is de vraag, welke reserves verkoop ik en voor mijn spitsen, welke spits mag weg ook ivm het loon van die bovennatuurlijk. Graag advies. Bijkomend mogelijk probleem: het kan wel zo zijn dat mijn loonkosten uit de hand gaan lopen, ik gok met de huidige selectie tussen de 110-130k wat natuurlijk nogal veel is voor een VII team. Daarom wil ik dus ook gaan snoeien
Mijn loonkosten zittten ook voor een groot deel in de rest van mijn team:quote:Op zondag 25 december 2005 16:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tja, die loonkosten worden natuurlijk voornamelijk beinvloed door je def linie. Die winger en je spits zijn daar een relatief klein onderdeel van. Als je echt 'te goed' bent voor die divisie, moet je met stijgende inkomsten en relatief volle stadions 2-wekelijks minimaal quite kunnen draaien. Je echte cashcows zijn toch je verkopen.
Daarnaast, als je een extra ronde beker overleeft omdat je die spitsen gehouden hebt, hebben die extra loonkosten zich alweer terugverdient.
Ik zou dus zeggen bespaar je de moeite, wed op 2 paarden, en bouw een nog mooiere en goed op elkaar ingespeelde selectie voor het seizoen daarna.
maarja ik ben geen goeroe en heb er de ballen verstand van![]()
als je een minder partijtje in je competitie kan veroorloven zou ik inderdaad een 0 tsi keeper als reserve hebben. Mocht je keeper geblesseerd raken heb je nog een week om een ander te vinden. Dan kan je die ene verliespot wel voor lief nemen.quote:Op zondag 25 december 2005 16:16 schreef komrad het volgende:
Een vraag die ik nu bv heb is: kan je zonder reservekeeper spelen of is dat risico te groot?
wing of SP en ik denk het laatstequote:Op zondag 25 december 2005 16:20 schreef The_Hives het volgende:
wat ga je trainen btw?
dat zal wel verdubbelen. Heb dit seizoen uitmuntend spits, def en keeper gekocht en nog paar formi defs. En idd die mids vangen nu elk 10k per week ofzo. Wordt financieel een moeilijk seizoen vermoed ikquote:Spelersloon 49 551
Meteen maar weer een deel uitgegeven aan die verdediger.quote:25-12-2005 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 7 230 €.
25-12-2005 Je hebt 40 000 € ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
25-12-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 € aan prijzengeld.
je hebt minder kans op een ts hit, maar die maakt nu toch geen drol uit aangezien deze volgende week zondag? wordt gereset. Was hij 2 niveautjes hoger geweest in leiderschap dan had je een clown gehad. maar die zou dan wss ook iets duurder zijn geweestquote:Op zondag 25 december 2005 16:45 schreef twisteddlogic het volgende:
[...]
Meteen maar weer een deel uitgegeven aan die verdediger.
Kan ik ook nog wat met dat hij populair is eigenlijk?
Nee speciaal hiervoor 1tje aangenomen. Maar het leek me het wel waard.quote:Op zondag 25 december 2005 16:57 schreef komrad het volgende:
+2 voor een 31 jarige speler, heb je een paar doktoren die je toch moest hebben?
Ik hou je in de gaten!quote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef DaMadKow het volgende:
Komt alleen kijken bij de kerstknaller van 2005:
MadKow - FC The Horny Dogs
Hedenavond om 20.00u in het Fietsenhok. Zal MadKow nog een seizoen in V blijven?? Vanavond weten we meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |