quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Tis een basisspelerquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef maniack28 het volgende:
tvp
@diegene die de redelijk ervaring had.. ik zou hem verkopen... waarschijnlijk speelt ie niet meer in a-team en duurt het dus +/- 300 oefenwedstrijden eer hij goed ervaring heeft.... dat is dus ongeveer 25 seizoenen verder
Hij zal niet veel opleveren nee, 40k misschien.... ik zou hem niet verkopen iig.... ik heb ook zo'n vleugelmanusje nog rondlopen, alle stats redelijk, haalt toch vaak 3,5*quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tis een basisspeler
Ik speel pas in de VIII, het was echt een koopje, aangezien ik nog 2 vleugelspelers nodig had en deze kans zich voordeed. Maar als hij niet voor een fatsoenlijk bedrag te verkopen is, dan hou ik hem natuurlijk totdat hij geblesseerd raakt/ hard achteruit gaat in stats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |