quote:
Mm Joralf, ik heb nog even naar je spitsen gekeken.
Flüeler en Reto.
Ik geloof dat je de eerste hebt gekocht als redelijk / matig? Ik vraag me zelfs af of die in 1 x steeg naar goed. Als ie dat deed is de kans dat ie ook maar een beetje hoog is in zijn matig passen vrij klein..
Reto is leuker, die heb je gekocht als redelijk / goed, haalde 2.5 ster bij zijn vorige eigenaar dus die was hoog in zijn scoren. Alleen vraag ik me heel erg af hoe hoog hij in zijn goed passen is.. Voor verdedigers zou hij +5 zijn en nog 2~3 trainingen moeten.. maar passen gaat sneller hoewel ik betwijfel of ie in 1 training gaat.. ik gok 2.
Wat Lortnoc zegt klopt tot op zekere hoogte, het is waar voor spelers die absoluut hoog zijn gekocht, maar jij hebt in beide gevallen spelers gekocht die niet absoluut hoog waren. Ze stegen in scoren maar daardoor is de kans dat ze in bijstat stijgen klein(er).
Lortnoc en Jonks bedankt
![]()
Ik zal even in mn archief kijken welke spelers hoog waren bij de aankoop
![]()
Tiefenaur kocht ik als goed/goed... duurde veels te lang eer hij steeg
![]()
Flueler was redelijk/matig.. dus daar had je wel gelijk
![]()
Kan je ook even naar deze kijken dan:
Remy Pingpank
TSI = 2 580, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Zo gekocht, zit hoog volgens htratings (nu al 70%), zou hij dan gewoon hoog in passen zitten?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.