quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Hequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef jorryt het volgende:
SePo.. iemand gaf net een site over een jongen die een onderzoek had gedaan naar wat het beste trainde.. als iedereen nou eens naar hem luistert en middenvelder/verdedigers en vleugelspelers gaat trainen.. verdien ik lekker wat met mn scoren
Lortnoc en Jonks bedanktquote:Mm Joralf, ik heb nog even naar je spitsen gekeken.
Flüeler en Reto.
Ik geloof dat je de eerste hebt gekocht als redelijk / matig? Ik vraag me zelfs af of die in 1 x steeg naar goed. Als ie dat deed is de kans dat ie ook maar een beetje hoog is in zijn matig passen vrij klein..
Reto is leuker, die heb je gekocht als redelijk / goed, haalde 2.5 ster bij zijn vorige eigenaar dus die was hoog in zijn scoren. Alleen vraag ik me heel erg af hoe hoog hij in zijn goed passen is.. Voor verdedigers zou hij +5 zijn en nog 2~3 trainingen moeten.. maar passen gaat sneller hoewel ik betwijfel of ie in 1 training gaat.. ik gok 2.
Wat Lortnoc zegt klopt tot op zekere hoogte, het is waar voor spelers die absoluut hoog zijn gekocht, maar jij hebt in beide gevallen spelers gekocht die niet absoluut hoog waren. Ze stegen in scoren maar daardoor is de kans dat ze in bijstat stijgen klein(er).
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef Uddel het volgende:
[afbeelding]
* Dingdong *
(Poging tot creatieve tvp)
Met zwak passen moet dat lukken, maar daarboven wordt het al gauw duurder. Waarom niet iets meer voor een winger uittrekken? Zoek eentje met wonderbaarlijk wing + redelijk passen + snel + zwak exp. en dan 22 of 23 jaar... dan kan die nog 3 a 4 seizoenen mee, is ie tegen die tijd redelijk ervaring enzo, dat tikt lekker aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds op zoek naar een winger, ik heb mezelf opgelegd minimaal briljant maar wonderbaarlijk of beter is wenselijk. Of een specialty of XP en minimaal zwak passen en dat voor onder de 2,5M. Specialties snel of technisch. Realistisch voor die prijs?
Daar heeft ie een oefenpotje gespeeld.!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef jorryt het volgende:
[..]
en wat moeten die roodgekleurde gebieden voorstellen?
GELDquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef komrad het volgende:
ASsp, wat moet je met zo veel spelers. Ik heb er 22 en daar gaan er nog 2 van weg, komen er ook wel weer 1 of 2 voor terug hoor
denk dat de prijs niet slecht isquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef komrad het volgende:
Malte Kriesche (51034436)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 10 550
Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: gangs of NY
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Dit is de wingert die ik gekocht heb voor 2,1M niet erg goedkoop maar ik was wel bereid wat extra te betalen voor zijn specialty. PM hoeft niet ivm counter en zwak was het absolute minimum. Het lijkt me een normale prijs
Ik ga hopelijk na het verkopen van mijn wingers genoeg geld hebben zodat ik een keeper of aanvaller bij kan halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef komrad het volgende:
blabla antwoord heb ik al gekregen.
Mijn team heb ik nu wel rond, of ik nu in de VII moet gaan spelen of niet, ik hoef niet veel meer te investeren.
Keeper:
Uitmuntend
reserve: hoog goed
MF:
brilant/zwak
formi/matig
reserve: formi/slecht
Wing:
wonderbaarlijk/zwak [snel]
reserve: goed/matig
Aanval:
Bovennatuurlijk/zwak
Briljant/rampzalig met redelijk wing (order towards wing
reserve: formi/slecht
De traineelinie zal afhankelijk van waar ik ga spelen VI/VII gevormd worden, binnen de eerder genoemde kaders.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef Grumpey het volgende:
je betaald
We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlandsquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dit, op jouw niveau?
-------------------------
09-12-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 720 ¤
Yeah, dat is leuk meegenomen
Die mag nog wel een level doorgetraind worden... en dan weer doorverkopen..
Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlands
Uhm...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?
Nee hoor, niet in 1 keer... Je mag best je vooropleiding gebruiken van de laatste 25 jaar of zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uhm...het eerste...
Maaruh...
Enniewee...
Moeten we dan ineens foutloos nederlands schrijven??
In principe is dat accoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Hallo.
Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .
Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.
Groetjes The_Hives.
He Hallo Johan-Derksen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
In principe is dat accoord.
We proberen alleen wel elk nieuw lid of poster een taak mee te geven.
Zou jij je bezig willen houden met de Openingspost in elk topic?
Die is namelijk hopeloos verouderd en lelijk.
Mocht je er meer vragen over hebben, kan je me altijd vinden op IRC.
Succes tijdens je proefperiode!
Groetjes
JD
![]()
Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
He Hallo Johan-Derksen.
Wat leuk dat u zo snel reageert. Bent u de Johan Derksen van tv?
Wat grappig dat iedereen een taak krijgt toegewezen. Ik zag meteen mijn naam al in de openingspost staan. Wie is die sir-dalord? Want dan kan ik even met hem erover hebben hoe dat allemaal in zn werk gaat enzo.
En waar ligt irc?
Groetjes The_Hives
ps. sorry voor de vele vragen.
lol!quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?
sir-dalord is een held van FokHattrick die al jaren goed werk levert. Zo eens paar maand, vlak voor zijn menstruatie, is hij 5 minuten op irc.
IRC kan je vinden door bij de t-splitsing linksaf te gaan. Rechtsaf is het WoW-ravijn, met drijfzand, linksaf is het leuke leven met gezelligheid EN een sociaal leven!!!
Sorry voor de vele antwoorden
Hallo The_Hives,quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Hallo.
Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .
Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.
Groetjes The_Hives.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dit, op jouw niveau?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
Na een zeker niveau krijg je weer verstrooidheid... het spijt me.
DE reden waarom ik Grumpey haat..quote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef Grumpey het volgende:
zoals reeds enige irc-freaks mochten vernemen...
ik heb morgenochtend 13,3 miljoen op mijn bankaccount![]()
![]()
![]()
en nog voor anderhalf miljoen in de aanbieding deze week...![]()
sorry, ik wil geen mensen boos makenquote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
DE reden waarom ik Grumpey haat..![]()
Waar ben jij een kloon van als ik vragen mag?quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
Is goed..quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sorry, ik wil geen mensen boos maken![]()
Ik zal je wedstrijd volgen vanavond, goedgemaakt?![]()
Ik ben de 19e kloon van Daemon.quote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waar ben jij een kloon van als ik vragen mag?
Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnenquote:Ray Joling (84230368) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 554 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Weleens van doelsaldo gehoord?quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
DE reden waarom ik Grumpey haat..![]()
Enne mn JO staat op rampzalig, dus ik pull niet..
Btw, dames en heren, DE wedstrijd waar jullie allemaal op hebben zitten wachten.
De goeisten vs. Red Daemons (54625480) om 20:10!!
Als ik win, staan nr 1, 2 en 3 allemaal 1e met 33 punten..![]()
En nee vraag niet naar de stand als ik verlies..![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
TVP
Transfergeschiedenis gaf niks verkeerds aan, maar twee teams bezitten is al fout opzich, dus jaquote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Daemon19 het volgende:
Haha, juist Uddel. Aangeven die hap!
Alhoewel friendly's niet eens zo erg zijn, had je ff naar de transfergeschiedenis moeten kijken..
Whehequote:Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef Daemon19 het volgende:
Niet slecht jonks.
Ik zou ze alleen niet allemaal tegelijk op de transferlijst gooien.
*Brabbelt iets over 'vraag & aanbod-principe'*
Slaat toch nergens op. Ik speel ook wel eens een friendly tegen mn broertje (onderlinge forum cup hebben we ook nog met wat vrienden. Dan loot je ook wel eens tegen elkaar)quote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnen
Heb trouwens net een divisiegenoot aangegeven (Joralf, Gessel). Ik zat z'n wedstrijden eens te bekijken toen ik zag dat hij elke week een oefenpot had tegen hetzelfde team, FC Moergestel, wat wel een beetje op Gessel leek. Gekeken naar z'n laatste logins.. hieruit bleek dat ze inlogden vanaf hetzelfde ip adresKan natuurlijk zijn dat het broertjes ofzo zijn, maargoed.. dat is hun probleem.. ik heb m'n taak gedaan
En ik zie het serieus nu pas
quote:Emmen-speler Wietse Kranenbarg ziet de doelman veel te ver uit zijn doel staan, een mooie lob van zeker 30 meter over de keeper en... GOAL! 0 - 2. De keeper pakt de bal hoofdschuddend uit het doel en trapt hem wild weg. Dit is er eentje die hij in zijn boekje mag optekenen.
Owwww..quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lange-termijn trainees... trainees die je meerdere levels optraint
quote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnen
Heb trouwens net een divisiegenoot aangegeven (Joralf, Gessel). Ik zat z'n wedstrijden eens te bekijken toen ik zag dat hij elke week een oefenpot had tegen hetzelfde team, FC Moergestel, wat wel een beetje op Gessel leek. Gekeken naar z'n laatste logins.. hieruit bleek dat ze inlogden vanaf hetzelfde ip adresKan natuurlijk zijn dat het broertjes ofzo zijn, maargoed.. dat is hun probleem.. ik heb m'n taak gedaan
En ik zie het serieus nu pas
http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htmquote:Op zondag 11 december 2005 21:18 schreef ASSpirine het volgende:
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Azzez-speler Quint Hillen in de 61e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Michael Kämmler.
Ik wist dat dit veel erger is dan het lijkt...
Welke site was dat ook alweer waar stond welke ongeluk hoeveel weken blessure is?
Dank je welquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hallo The_Hives,
Ben jij niet die jongen die op Co Adriaanse lijkt? Dan heb ik jou namelijk wel eens gezien volgens mij. Leuk dat je ook hattrick speelt.
Gr. Lortnoc
dank je. Zeker leuke muziekquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:
p.s. Welkom The_Hives (leuk bandje trouwens), heb je al beetje door hoe het met trainen werkt? Anders kan ik je de site www.hottrick.org aanraden om eens te lezen. Succes.
SNEL JE BERICHT AANPASSEN!quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar dat zie je verkeerd. Co Adriaanse was de man die op mij leek. Nu lijkt de Dexter Holland met kort punk haar op mij
[..]
dank je. Zeker leuke muziek. Trainen wat is dat? Ik koop juist alleen oude spelers omdat die wat ervaring hebben. Ik heb namelijk een nogal jong keeper in het doel, en hij is wat onzeker. En ik dacht, Ajax heeft ook ervaren spelers nodig, dus ik koop alleen maar oudere spelers.
www.hottrick.org, is dat de concurrent van www.hattrick.org? Want dan ga ik niet kijken hoor. Dat vind ik lullig.
---
O ja, ik had trouwens nog een vraagje. Ik speel nu Wedstrijd van het Seizoen. Kan dat altijd? want ik vind mijn spelers het nu wel erg goed doen. Ik denk erover om dit alle wedstrijden te doen. Volgens mij als anderen dit ontdekken, doet iedereen dit. Of niet?
quote:
Op hottrick staan tips voor Hattrickquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef The_Hives het volgende:
www.hottrick.org, is dat de concurrent van www.hattrick.org? Want dan ga ik niet kijken hoor. Dat vind ik lullig.
---
O ja, ik had trouwens nog een vraagje. Ik speel nu Wedstrijd van het Seizoen. Kan dat altijd? want ik vind mijn spelers het nu wel erg goed doen. Ik denk erover om dit alle wedstrijden te doen. Volgens mij als anderen dit ontdekken, doet iedereen dit. Of niet?
yepquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
hives, werk je nog steeds 80 uur per week?
Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reagerenquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op hottrick staan tips voor Hattrick![]()
En Wedstrijd van het Seizoen (MOTS) moet je alleen bij belangrijke wedstrijden gebruiken, want je Teamgeest gaat omlaag nadat je het gebruikt hebt.. En bij 'rustig aan doen' gaat de Teamgeest juist ietsje sneller omhoog na de wedstrijd, maar dan gaan je spelers dus wel iets minder presteren tijdens die wedstrijd
quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef Uddel het volgende:
[..]
Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reageren
Dat waren zijn ratings dusquote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (hoog)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: rampzalig (hoog)
maar wel goed dat hij dat doetquote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef Uddel het volgende:
[..]
Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |