quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Hequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef jorryt het volgende:
SePo.. iemand gaf net een site over een jongen die een onderzoek had gedaan naar wat het beste trainde.. als iedereen nou eens naar hem luistert en middenvelder/verdedigers en vleugelspelers gaat trainen.. verdien ik lekker wat met mn scoren
Lortnoc en Jonks bedanktquote:Mm Joralf, ik heb nog even naar je spitsen gekeken.
Flüeler en Reto.
Ik geloof dat je de eerste hebt gekocht als redelijk / matig? Ik vraag me zelfs af of die in 1 x steeg naar goed. Als ie dat deed is de kans dat ie ook maar een beetje hoog is in zijn matig passen vrij klein..
Reto is leuker, die heb je gekocht als redelijk / goed, haalde 2.5 ster bij zijn vorige eigenaar dus die was hoog in zijn scoren. Alleen vraag ik me heel erg af hoe hoog hij in zijn goed passen is.. Voor verdedigers zou hij +5 zijn en nog 2~3 trainingen moeten.. maar passen gaat sneller hoewel ik betwijfel of ie in 1 training gaat.. ik gok 2.
Wat Lortnoc zegt klopt tot op zekere hoogte, het is waar voor spelers die absoluut hoog zijn gekocht, maar jij hebt in beide gevallen spelers gekocht die niet absoluut hoog waren. Ze stegen in scoren maar daardoor is de kans dat ze in bijstat stijgen klein(er).
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef Uddel het volgende:
[afbeelding]
* Dingdong *
(Poging tot creatieve tvp)
Met zwak passen moet dat lukken, maar daarboven wordt het al gauw duurder. Waarom niet iets meer voor een winger uittrekken? Zoek eentje met wonderbaarlijk wing + redelijk passen + snel + zwak exp. en dan 22 of 23 jaar... dan kan die nog 3 a 4 seizoenen mee, is ie tegen die tijd redelijk ervaring enzo, dat tikt lekker aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef komrad het volgende:
ik ben nog steeds op zoek naar een winger, ik heb mezelf opgelegd minimaal briljant maar wonderbaarlijk of beter is wenselijk. Of een specialty of XP en minimaal zwak passen en dat voor onder de 2,5M. Specialties snel of technisch. Realistisch voor die prijs?
Daar heeft ie een oefenpotje gespeeld.!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef jorryt het volgende:
[..]
en wat moeten die roodgekleurde gebieden voorstellen?
GELDquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef komrad het volgende:
ASsp, wat moet je met zo veel spelers. Ik heb er 22 en daar gaan er nog 2 van weg, komen er ook wel weer 1 of 2 voor terug hoor
denk dat de prijs niet slecht isquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef komrad het volgende:
Malte Kriesche (51034436)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 10 550
Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: gangs of NY
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Dit is de wingert die ik gekocht heb voor 2,1M niet erg goedkoop maar ik was wel bereid wat extra te betalen voor zijn specialty. PM hoeft niet ivm counter en zwak was het absolute minimum. Het lijkt me een normale prijs
Ik ga hopelijk na het verkopen van mijn wingers genoeg geld hebben zodat ik een keeper of aanvaller bij kan halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef komrad het volgende:
blabla antwoord heb ik al gekregen.
Mijn team heb ik nu wel rond, of ik nu in de VII moet gaan spelen of niet, ik hoef niet veel meer te investeren.
Keeper:
Uitmuntend
reserve: hoog goed
MF:
brilant/zwak
formi/matig
reserve: formi/slecht
Wing:
wonderbaarlijk/zwak [snel]
reserve: goed/matig
Aanval:
Bovennatuurlijk/zwak
Briljant/rampzalig met redelijk wing (order towards wing
reserve: formi/slecht
De traineelinie zal afhankelijk van waar ik ga spelen VI/VII gevormd worden, binnen de eerder genoemde kaders.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef Grumpey het volgende:
je betaald
We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlandsquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dit, op jouw niveau?
-------------------------
09-12-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 720 ¤
Yeah, dat is leuk meegenomen
Die mag nog wel een level doorgetraind worden... en dan weer doorverkopen..
Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlands
Uhm...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?
Nee hoor, niet in 1 keer... Je mag best je vooropleiding gebruiken van de laatste 25 jaar of zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uhm...het eerste...
Maaruh...
Enniewee...
Moeten we dan ineens foutloos nederlands schrijven??
In principe is dat accoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Hallo.
Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .
Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.
Groetjes The_Hives.
He Hallo Johan-Derksen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
In principe is dat accoord.
We proberen alleen wel elk nieuw lid of poster een taak mee te geven.
Zou jij je bezig willen houden met de Openingspost in elk topic?
Die is namelijk hopeloos verouderd en lelijk.
Mocht je er meer vragen over hebben, kan je me altijd vinden op IRC.
Succes tijdens je proefperiode!
Groetjes
JD
![]()
Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
He Hallo Johan-Derksen.
Wat leuk dat u zo snel reageert. Bent u de Johan Derksen van tv?
Wat grappig dat iedereen een taak krijgt toegewezen. Ik zag meteen mijn naam al in de openingspost staan. Wie is die sir-dalord? Want dan kan ik even met hem erover hebben hoe dat allemaal in zn werk gaat enzo.
En waar ligt irc?
Groetjes The_Hives
ps. sorry voor de vele vragen.
lol!quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?
sir-dalord is een held van FokHattrick die al jaren goed werk levert. Zo eens paar maand, vlak voor zijn menstruatie, is hij 5 minuten op irc.
IRC kan je vinden door bij de t-splitsing linksaf te gaan. Rechtsaf is het WoW-ravijn, met drijfzand, linksaf is het leuke leven met gezelligheid EN een sociaal leven!!!
Sorry voor de vele antwoorden
Hallo The_Hives,quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Hallo.
Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .
Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.
Groetjes The_Hives.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dit, op jouw niveau?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
Na een zeker niveau krijg je weer verstrooidheid... het spijt me.
DE reden waarom ik Grumpey haat..quote:Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef Grumpey het volgende:
zoals reeds enige irc-freaks mochten vernemen...
ik heb morgenochtend 13,3 miljoen op mijn bankaccount![]()
![]()
![]()
en nog voor anderhalf miljoen in de aanbieding deze week...![]()
sorry, ik wil geen mensen boos makenquote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
DE reden waarom ik Grumpey haat..![]()
Waar ben jij een kloon van als ik vragen mag?quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
Is goed..quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sorry, ik wil geen mensen boos maken![]()
Ik zal je wedstrijd volgen vanavond, goedgemaakt?![]()
Ik ben de 19e kloon van Daemon.quote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waar ben jij een kloon van als ik vragen mag?
Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnenquote:Ray Joling (84230368) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 554 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Weleens van doelsaldo gehoord?quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
DE reden waarom ik Grumpey haat..![]()
Enne mn JO staat op rampzalig, dus ik pull niet..
Btw, dames en heren, DE wedstrijd waar jullie allemaal op hebben zitten wachten.
De goeisten vs. Red Daemons (54625480) om 20:10!!
Als ik win, staan nr 1, 2 en 3 allemaal 1e met 33 punten..![]()
En nee vraag niet naar de stand als ik verlies..![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
TVP
Transfergeschiedenis gaf niks verkeerds aan, maar twee teams bezitten is al fout opzich, dus jaquote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Daemon19 het volgende:
Haha, juist Uddel. Aangeven die hap!
Alhoewel friendly's niet eens zo erg zijn, had je ff naar de transfergeschiedenis moeten kijken..
Whehequote:Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef Daemon19 het volgende:
Niet slecht jonks.
Ik zou ze alleen niet allemaal tegelijk op de transferlijst gooien.
*Brabbelt iets over 'vraag & aanbod-principe'*
Slaat toch nergens op. Ik speel ook wel eens een friendly tegen mn broertje (onderlinge forum cup hebben we ook nog met wat vrienden. Dan loot je ook wel eens tegen elkaar)quote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnen
Heb trouwens net een divisiegenoot aangegeven (Joralf, Gessel). Ik zat z'n wedstrijden eens te bekijken toen ik zag dat hij elke week een oefenpot had tegen hetzelfde team, FC Moergestel, wat wel een beetje op Gessel leek. Gekeken naar z'n laatste logins.. hieruit bleek dat ze inlogden vanaf hetzelfde ip adresKan natuurlijk zijn dat het broertjes ofzo zijn, maargoed.. dat is hun probleem.. ik heb m'n taak gedaan
En ik zie het serieus nu pas
quote:Emmen-speler Wietse Kranenbarg ziet de doelman veel te ver uit zijn doel staan, een mooie lob van zeker 30 meter over de keeper en... GOAL! 0 - 2. De keeper pakt de bal hoofdschuddend uit het doel en trapt hem wild weg. Dit is er eentje die hij in zijn boekje mag optekenen.
Owwww..quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lange-termijn trainees... trainees die je meerdere levels optraint
quote:Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnen
Heb trouwens net een divisiegenoot aangegeven (Joralf, Gessel). Ik zat z'n wedstrijden eens te bekijken toen ik zag dat hij elke week een oefenpot had tegen hetzelfde team, FC Moergestel, wat wel een beetje op Gessel leek. Gekeken naar z'n laatste logins.. hieruit bleek dat ze inlogden vanaf hetzelfde ip adresKan natuurlijk zijn dat het broertjes ofzo zijn, maargoed.. dat is hun probleem.. ik heb m'n taak gedaan
En ik zie het serieus nu pas
http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htmquote:Op zondag 11 december 2005 21:18 schreef ASSpirine het volgende:
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Azzez-speler Quint Hillen in de 61e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Michael Kämmler.
Ik wist dat dit veel erger is dan het lijkt...
Welke site was dat ook alweer waar stond welke ongeluk hoeveel weken blessure is?
Dank je welquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hallo The_Hives,
Ben jij niet die jongen die op Co Adriaanse lijkt? Dan heb ik jou namelijk wel eens gezien volgens mij. Leuk dat je ook hattrick speelt.
Gr. Lortnoc
dank je. Zeker leuke muziekquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:
p.s. Welkom The_Hives (leuk bandje trouwens), heb je al beetje door hoe het met trainen werkt? Anders kan ik je de site www.hottrick.org aanraden om eens te lezen. Succes.
SNEL JE BERICHT AANPASSEN!quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar dat zie je verkeerd. Co Adriaanse was de man die op mij leek. Nu lijkt de Dexter Holland met kort punk haar op mij
[..]
dank je. Zeker leuke muziek. Trainen wat is dat? Ik koop juist alleen oude spelers omdat die wat ervaring hebben. Ik heb namelijk een nogal jong keeper in het doel, en hij is wat onzeker. En ik dacht, Ajax heeft ook ervaren spelers nodig, dus ik koop alleen maar oudere spelers.
www.hottrick.org, is dat de concurrent van www.hattrick.org? Want dan ga ik niet kijken hoor. Dat vind ik lullig.
---
O ja, ik had trouwens nog een vraagje. Ik speel nu Wedstrijd van het Seizoen. Kan dat altijd? want ik vind mijn spelers het nu wel erg goed doen. Ik denk erover om dit alle wedstrijden te doen. Volgens mij als anderen dit ontdekken, doet iedereen dit. Of niet?
quote:
Op hottrick staan tips voor Hattrickquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef The_Hives het volgende:
www.hottrick.org, is dat de concurrent van www.hattrick.org? Want dan ga ik niet kijken hoor. Dat vind ik lullig.
---
O ja, ik had trouwens nog een vraagje. Ik speel nu Wedstrijd van het Seizoen. Kan dat altijd? want ik vind mijn spelers het nu wel erg goed doen. Ik denk erover om dit alle wedstrijden te doen. Volgens mij als anderen dit ontdekken, doet iedereen dit. Of niet?
yepquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
hives, werk je nog steeds 80 uur per week?
Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reagerenquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op hottrick staan tips voor Hattrick![]()
En Wedstrijd van het Seizoen (MOTS) moet je alleen bij belangrijke wedstrijden gebruiken, want je Teamgeest gaat omlaag nadat je het gebruikt hebt.. En bij 'rustig aan doen' gaat de Teamgeest juist ietsje sneller omhoog na de wedstrijd, maar dan gaan je spelers dus wel iets minder presteren tijdens die wedstrijd
quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef Uddel het volgende:
[..]
Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reageren
Dat waren zijn ratings dusquote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (hoog)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: rampzalig (hoog)
maar wel goed dat hij dat doetquote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef Uddel het volgende:
[..]
Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reageren
dank je voor deze opbeurende woorden hivesquote:Op zondag 11 december 2005 21:53 schreef The_Hives het volgende:
Komrad, wederom een bewijs dat counteren een waardeloze tactiek is.
Volgende week tegen Westeinde Wanderers. Daar heb ik al 3 seizoenen niet van gewonnen. Vandaar dat ik MOTS speelde. Speelde vandaag tegen Mighty. Die stond derde. Met 5-2 gewonnen. Misschien was MOTS dus niet eens nodig. Maarja je moet wel eens gokkenquote:Competitie: VI.664 (18139)
Land: Nederland
Divisie: 6 van de 11
Team Goals Punten
1. FC Superezels 26-18 28
2. Dapp're Strijders 31- 20 22
3. FC FNJ 22 - 19 22
4. Westeinde Wanderers 40 - 35 21
5. Mighty Roses 29 - 24 21
6. Wolvega 23 - 23 16
7. Leiderdorp United 13 - 17 16
8. Utd. Seals 12 - 40 7
Spannende poulequote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef The_Hives het volgende:
De 5e plek zit er nog in
[..]
Volgende week tegen Westeinde Wanderers. Daar heb ik al 3 seizoenen niet van gewonnen. Vandaar dat ik MOTS speelde. Speelde vandaag tegen Mighty. Die stond derde. Met 5-2 gewonnen. Misschien was MOTS dus niet eens nodig. Maarja je moet wel eens gokken
Preciesquote:
Ik zou denken van wel. Maar ik vraag me ook af hoeveel het gaat schelen. Ik weet niet wat je nu voorin hebt rondlopen. Maar als die snuiter met 2 defs speelt is elke kans van jou toch wel een goal. Dus ik denk dat het belangrijker is om veel kansen te creeren. En sowiezo je gehele middenveld aanvallend zetten voor zover je dat nog niet doet.quote:Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een probleem. Ik sta nu derde en promotie lijkt ver weg. Hoewel.....het is nog mogelijk. Hier is de huidige stand:
[afbeelding]
Ik moet het nog opnemen tegen nummertje 6.
Nummer 1 en nummer 2 moeten nog tegen elkaar. Nummer 2 is inmiddels stuurloos. Hij heeft voor de volgende wedstrijd 1 blessure en 1 rode kaart. Zijn opstelling wordt 2-4-2. Hij gaat zeker verliezen en het zal mij verbazen als ik niet win.
Nu zit ik erover te denken om een oude, zeer ervaren spits aan te trekken om flink wat doelpunten te maken. Allstars (nummer 1) heeft toegezegd om te motsen. Het zal aankomen op doelsaldo. Gezamenlijk moeten wij dus een doelsaldo van +10 zien te krijgen.
Is het verstandig om te investeren in oudere ervaren spelers om zo te proberen promotie af te dwingen?
Ik ga daar ook beetje probleem mee krijgen.. Begin dit seizoen wisten m'n spelers zich nog te beperken door maar 15K loon te vragen, ben bang dat ze komend seizoen toch alweer wat meer verlangen (titanic PM) .. Zit nu aan de 101K loon, vrees dat het volgend seizoen tegen de 150K- 200K gaat worden ..quote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef komrad het volgende:
ja als me dat niet meer lukt dan weet ik het ook niet meer, zat net alleen mijn loonkosten door te rekenen en dat kon nog wel eens een probleem gaan worden, 120k is zeer goed mogelijk en dat is toch lastig op te brengen in de VII
Wat een boutzooi! Heb gewoon een beter team en kwam 1 wedstrijd later de competitie binnen, alles beter en dan net verliezenquote:
dat waren nog eens tijden, dat ik al blij was dat er iemand 2,5 ster haaldequote:
Leg dat dan eens uit.. heb toch de sterkst mogelijke opstelling gemaaktquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden, dat ik al blij was dat er iemand 2,5 ster haalde
mjah, zoals Grumpey altijd zegt, het zijn de ratings die het belangrijkste zijn
Sterren zeggen iets over de individuele prestaties.quote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat voor nut hebben die kutsterren dan als ik dan nog niet eens win![]()
Gefeliciteerd Bonobo!quote:
Wie biedtquote:Donathan van der Maar
TSI = 610, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Heb alles ook wel goed ingedeeld, bij welke speler wat het beste past.. maar maakt de vorm dan niet zoveel uit?quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sterren zeggen iets over de individuele prestaties.
Je speler kan uitstekend in vorm zijn en maar omdat je bijv. je middenvelder verdedigend hebt gezet (terwijl hij verdedigen: slecht heeft) zal hij onder zijn niveau spelen, waardoor die minder sterren krijgt.
Sterren zijn meer een indicatie voor de vorm (en individuele order) van een speler.
Sterren zijn ook gekoppeld aan zijn stats.
En speler met als hoogste stat redelijk en uitstekend in vorm, zal waarschijnlijk hoogstens 3 sterren halen.
Terwijl een speler met als hoofdstat wereldklasse heeft en zwak in vorm toch wel pak en beet 8 sterren zal halen (weet niet pcies of het klopt, heb helaas nog nooit een wereldklasse speler gehad..).
De vorm maakt juist uit.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb alles ook wel goed ingedeeld, bij welke speler wat het beste past.. maar maakt de vorm dan niet zoveel uit?![]()
Nou daarom snap ik dus niet waarom zijn ratings beter zijn. Mijn spelers waren in vorm, zijne nietquote:
Heb je wel naar zn salaris gekeken?quote:Op maandag 12 december 2005 01:10 schreef Mokkaboon het volgende:
Zo was ik zojuist de transferlijst aan het aflopen. En heb toch zowaar een koopje gevonden (dacht ik zo)
Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Gekocht voor 3 790 000 ¤
(of heb ik teveel betaald?)
That makes sense.. ik ga altijd voor de aanval dus wou daarom hem op de vleugels pakken. Mijn middenveld was eerst sterker, maar een redelijk belangrijke middenvelder moest geblesseerd van het veld af in de 80e minuut. Dat is het keerpunt geweest aangezien zijn 2 goals in de 3 minuten daarna vielen. In ieder geval, door je verhaal wordt het wel duidelijker allemaal, bedankt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef Jonks het volgende:
@Fulcrum
Ik snap wel waarom je niet wint..
Jullie hebben allebei nauwelijks aanval / verdediging.. het zal vast wel schelen maar jij hebt je verdediging ontzenuwt door een centrale verdediger weg te plukken en er een extra mid neer te zetten..
In de lage divisies maakt het vooral uit hoe je middenveld is, slecht heel laag kan nogal dominant zijn zeker met pech / geluk over een waardeloos hoge / zeer hoge middenveld.
Je tegenstander speelde met 2 wingers towards the middle, een combinatie van 5 (2 tm en 3 inners) spelers die bijdragen aan het middenveld (al is het matig pm) kan toch nog een stevige combinatie opleveren.
Jij speelde met 2 aanvallende wingers en niet al te denderende mids (2*) als resultaat levert dat, dat je moet knokken voor balbezit wat je dus aflegt tegen zijn 5 mids.
Had je 3-5-2 met 1 winger tm en 1 aanvallende winger gespeeld had je waarschijnlijk gewonnen.
Een ander belangrijk verschil wat je niet aan sterren kan aflezen, is de teamgeest.
Je tegenstander speelde thuis en jij uit, wat dus al met al nogal een bovendien maakt het uit met wat voor teamgeest jullie aantraden en wat voor orders (match of the season? pic?)
Nog een opmerking over de sterren:
Wingers TM halen heel moeilijk sterren maar kunnen desalniettemin behoorlijk bijdragen aan het middenveld vergelijken met een extra centrale middenvelder zijn ze maar nauwelijks zwakker in hun bijdrage, al zeggen de sterren anders
das dus het probleem. Op zondag avond ben ik nooit thuis.........quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tim_G held
Kom je ook eens op zondagavond pimpen met je wedstrijden op IRC?
Lijkt me tof!
Echt? Of probeer je ons te foppen?quote:Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef sir_dalord het volgende:
gelijkgespeeld, etc..
Eigenlijk een beetje inactief, beetje seizoen afwachten. Begin volgend seizoen weer dik gaan inkopen/verkopen
Lijkt mij duidelijk dat je verloren hebt op bijvoorbeeld het thuisvoordeel van de tegenstander, of om zijn hoge Teamgeest (TS).quote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leg dat dan eens uit.. heb toch de sterkst mogelijke opstelling gemaakt![]()
Snap ook niet waarom mijn middenveld zo'n lage rating heeft trouwens. Zijn toch aardige spelers
Much to learn, this newbie hasquote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk dat je verloren hebt op bijvoorbeeld het thuisvoordeel van de tegenstander, of om zijn hoge Teamgeest (TS).
Hij heeft beter middenveld, dus krijgt iets meer kansen, daarnaast vraag ik me af waarom je niet met 2 centrale verdedigers speelt ipv 2 towards middle op de vleugel. Die ene in het midden moet het tegen 2 spitsen opboksen terwijl tegenstander ook nog eens centrumaanval speelt. En dat met de meeste kansen bijelkaar opgetelt....
Kijk, je had kunnen winnen, maar dat hij wint is niet heel raar ofzo
Zorg je toch dat jij ook een WO bent, is het 0-0.. wie zou er dan doorgaan?quote:Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef maniack28 het volgende:
Soooowwwwwww ...... in spanning gezeten.. gisteren geen internetKom op de uni, ligt het netwerk plat... nu eindelijk internet... eens kijken of ik... zou het? zou ik voor de 3e keer op rij kampioen zijn?
Jaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Kristiansund - citrus 6 - 1![]()
Dit is de lijn van rechtstreekse promotie:
512. De Bokkerijders 47 - 14 33
513. De Muur 46 - 13 33
Ik heb 30 punten en 1 wo te gaan, dus dat zit snor... nu maar hopen dat ik geen WO tref in het p/d-duel
Voormalig jeugdspeler van mij op de lijstquote:Guido Finders (20125558)
24 jaar, uitstekend in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 44 910
Loon: 9 432 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Högströms BK
Waarschuwingen: 2
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: formidabel
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 21
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
vrijdag Wereldklasse. Als ik promoveer moet hij mijn nieuwe middenvelder bekostigenquote:Micha Kusters (56152172)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 26 390
Loon: 5 000 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 28
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 16
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
quote:82 van de 84 berichten door Woudstraatje [Hattrick Supporter] 04-12-2005 om 21:48
Sander,
Wat is dit nu? Jij staat 1-0 achter en helmut staat 1-0 voor...
We gaan toch niet degraderen?
Geloof het of niet, maar mijn reservespits is reeds 7 seizoenen lang een redelijk scoren/zwak passen. Mijn winger idem, mijn middenvelderreserve is mijn coach (die haalt wel 3,5 ster). Mijn reservekeeper is redelijk (en clown) en verdedigen train ik nog dus die is altijd wel van niveau.quote:Op maandag 12 december 2005 14:26 schreef maniack28 het volgende:
Grumpey, ik ben erg benieuwd naar jouw b-team beleid... ik heb mn 2e keep te koop gezet, want hij slurpt toch 2,5k per week op en kost slechts 30k.. dus als ik 12 weken met mn 1e keep doe, dan heb ik al een redelijk keep verdient door te besparen op mn 2e keep(die ik ook weer kan verkopen).
Ik ben toch van plan mn hele b-team de deur uit te doen, met uitzondering van 4 met hogere ervaring. Ik heb eigenlijk op het moment niet echt een reserver def (jah, een redelijk defmaar das niet genoeg natuurlijk. Als ik jouw berichten uit het verleden me goed herinner, heb je voor iedere positie 1 reserve? Van welk niveau is deze reserve dan? En heb je bijv. voor wing en mid een aparte reserve, of voor allebei de posities 1 reserve?
Welkomquote:Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Uncle het volgende:
He, nooit gezien dat er op Fok ook een hattrick topic is, en wat voorn 1.
Ik ben sinds zondag kampioen in me divisie dus nu op naar de 9e :p
Ah ok, dus 1 def, 1 mid, 1 winger is voor mij genoeg.... keepje kan ik zo kopen (30k) en dan heb ik alleen nog mn b-spitsen. Dan heb ik dus in totaal 11+3+3+1=18 spelersquote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn reservespits is reeds 7 seizoenen lang een redelijk scoren/zwak passen. Mijn winger idem, mijn middenvelderreserve is mijn coach (die haalt wel 3,5 ster). Mijn reservekeeper is redelijk (en clown) en verdedigen train ik nog dus die is altijd wel van niveau.
mijn B-team bestaat dus uit 5 reserveverdedigers, en voor de rest alleen kneuzen. Echt alleen kneuzen dus.![]()
lolllquote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Welkom![]()
Er is zelfs een hele irc-afdeling. Kom eens langs!
Daarnaast kan je hier alle vragen stellen die je wilt, en is er veel gezellig enzo...
Verkapte welkom dus...
quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef ArTiC het volgende:
Heeft JD een tweede login bij hattrick?
Dit lees ik in het gastenboek van een leaguegenoot:
[..]
Lijkt je dat verstandig?? Je speelt dus alle wedstrijden met je basisteam met alle risico's van dien!quote:Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah ok, dus 1 def, 1 mid, 1 winger is voor mij genoeg.... keepje kan ik zo kopen (30k) en dan heb ik alleen nog mn b-spitsen. Dan heb ik dus in totaal 11+3+3+1=18 spelersScheelt weer 3k salaris
Het boeit niet of ik kampioen wordt... het enige wat boeit is trainen... promoveren naar V wil ik toch nog niet... vandaar dat ik me wel een paar wedstrijden verlies kan permiterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lijkt je dat verstandig?? Je speelt dus alle wedstrijden met je basisteam met alle risico's van dien!
Beker en oefenwedstrijden stel ik een compleet ander team op. Zal me toch niet gebeuren dat ik het kampioenschap verspeel omdat mijn top ( aanvaller,middenvelder, verdediger ) geblesseerd raakt in een oefenpotje tegen een Zimbabswaans X team.........![]()
Verschil met watquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef maniack28 het volgende:
Dus over een heel jaar scheelt het toch al +150k. Nu lijkt dat niet veel, maar ja, dat kan net het verschil maken
Nah, ik heb dit hele seizoen eigenlijk al geen goeie reserves gehad... en toch ben ik kampioen in VIquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Verschil met watAls je in de VI speelt en 150k is bepalend voor je zou ik het toch anders aanpakken....
![]()
maarja........ zo zijn er tig verschillende aanpakken he! Ieder kiest de voor hem meest logische\werkbare. Als je het met deze aanpak ook redt in de VI vind ik dat ook nog knap![]()
zelfs kampioen geworden?? tja..... of het is een waardeloze league waar je inzit of je hebt heel veel mazzel gehad ( voorkomen van blessures\schorsingen ) of ik moet gewoon al mijn wissels verkopen en jouw tactiek hanteren!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nah, ik heb dit hele seizoen eigenlijk al geen goeie reserves gehad... en toch ben ik kampioen in VIDus ik gooi die nutteloze knakkers er gewoon uit en dan zie ik het wel.. en 150k maakt niet het verschil, maar kan wel het verschil maken.. alle beetjes zijn meegenomen
Beetje nutteloze info... Vraag dan naar de tweewekelijkse winst/verlies want dat geeft een veel beter beeld van de financiele gezondheid van een club (er even vanuit gaande dat de club in die twee weken 1 keer uit en 1 keer thuis speelt)quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:58 schreef Grumpey het volgende:
puur ter informatie...
Hoeveel verlies maak je per week? DUS: geen inkomsten van stadionverkoop meegerekend. Ook geen oefenwedstrijdjes.
Dus alle persoon/salaris/jeugd/stadionkosten per week minus de sponsorinkomsten en eventuele rente. (wel even je league erbij voor duidelijkheid)
Dit is bij mij namelijk -70.000 (Ve klasse),
even kijken wie hier door de boot vallen (of ikzelf door de boot val)
oneens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef Uncle het volgende:
[..]
Beetje nutteloze info... Vraag dan naar de tweewekelijkse winst/verlies want dat geeft een veel beter beeld van de financiele gezondheid van een club (er even vanuit gaande dat de club in die twee weken 1 keer uit en 1 keer thuis speelt)
Je vraagt om de gegevens zonder de inkomsten van het stadion. Zo ziet elk week er bij mij uit zonder de inkomsten van het stadion...... structureler dan dit kan niet.......quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef Grumpey het volgende:
Daarnaast doelde ik ook niet op temporele inkomsten en verliezen, maar echt op de STRUCTURELE inkomsten en STRUCTURELE uitgaven zeg maar. Oftewel, hoeveel verlies maakt een club gemiddeld in welke league STRUCTUREEL.
ik hou van caps![]()
Ik blijf nog 2 jaar in VI, prutscompetitie hierquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:57 schreef Tim_G het volgende:
[..]
zelfs kampioen geworden?? tja..... of het is een waardeloze league waar je inzit of je hebt heel veel mazzel gehad ( voorkomen van blessures\schorsingen ) of ik moet gewoon al mijn wissels verkopen en jouw tactiek hanteren!![]()
maar je blijft nu bewust nog een jaartje in de VI? Ik weet wel dat ik het zonder goede reserves nooit gered zou hebben in de V.....
Die van jou is ook nuttig, want terwijl ik in dezelfde league zit maak ik 1,5 ton minder verlies per week dan jij maakt. Oftewel, er kan bij jou flink gesneden/bezuinigd worden zonder dat het ten koste hoeft te gaan van de resultaten (ik ben ook 1e).quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je vraagt om de gegevens zonder de inkomsten van het stadion. Zo ziet elk week er bij mij uit zonder de inkomsten van het stadion...... structureler dan dit kan niet.......
ook zou ik even nakijken wat structureel betekend want volgens mij begrijp je het zelf niet....![]()
Als je structureel verlies maakt is je HT levensduur maar kort......
Toch kan er bij mij niet bezuinigd worden. Tuurlijk kan er ff 7500 af ivm dokters maar heb nu eenmaal ff die blessure van 5 weken die toch sneller dan 5 weken hersteld moet zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die van jou is ook nuttig, want terwijl ik in dezelfde league zit maak ik 1,5 ton minder verlies per week dan jij maakt. Oftewel, er kan bij jou flink gesneden/bezuinigd worden zonder dat het ten koste hoeft te gaan van de resultaten (ik ben ook 1e).
en toch elke week rond de 500k uitkomen he!! Einde van het seizoen trainee verkopen voor 5 milj en dan 1 verdediger en 1 aanvaller aantrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Grumpey het volgende:
Tim_G (V ) -212.000
Grumpey (V ) -70.000
Maniac (VI) -40.000
Yankee_One (IX ) -31.000
Twisteddlogic (XI) -20.000
netjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Daemon19 het volgende:
Totale inkomsten 33 115
Totale uitgaven 39 769
Verwachte winst/verlies -6 654
9e klasse..
Speel je ook hattrickquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef jorryt het volgende:
jotty (VIII) -25.000
Ook nog niet begonnen met jeugdopleiding zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Daemon19 het volgende:
Totale inkomsten 33 115
Totale uitgaven 39 769
Verwachte winst/verlies -6 654
9e klasse..
Nope, misschien dat ik halverwege volgend jaar er mee begin.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:17 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Ook nog niet begonnen met jeugdopleiding zeker
Was ik ook niet hoor zo vroeg al .. toch wel in de 8ste klasse mee begonnen..![]()
Zonder stadioninkomsten/rente?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Structureel pak ik toch wel een tonnetje winst per week
pas maar op voor blessuresquote:
dat doe je goedquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Uncle het volgende:
eerst maar eens aanmelden (en hopen dat ik dat goed doe...).
Uncle met Ungoogleble (764172) ---- Scoren
Owww...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zonder stadioninkomsten/rente?
Dus je sponsergeld heeft de waarde van al je uitgaven + 100k?
Preciesquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef The_Hives het volgende:
wat een kulvergelijking trouwens. Je moet het 2-wekelijks zien. Waarom stadionkosten wel meerekenen en stadioninkomsten niet
Aardig bedacht, zorg alleen wel dat je het goed uit hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Wolfje het volgende:
Mijn spelers trainen momenteel op positiespel en als de teamgeest acceptabel is, dan moet het middenveld misschien wel niveau zwak kunnen halen. Dit is volgens mij ruim voldoende voor de 9e divisie waarin ik volgend seizoen ga spelen. Daarom leek het mij een goed idee om te switchen naar het trainen van passen. Daarmee versterk ik ook mijn aanval hetgeen goed is voor mijn supportersclub. Ik denk ook veel winst te kunnen maken met de training (uitstekende middenvelders naar redelijk/goed passen). En bovendien heb ik dan wat meer vrijheid in het kiezen van mijn opstelling.
Is dit plan inderdaad aardig bedacht of toch maar niet?
econoom kan weg, die is pas nuttig vanaf 1,5 miljoen. Je hebt geen 10 sportspychologen nodig, 4 of 5 is meer dan genoeg... 10 woordvoerders heb je ook niet nodig, ik dacht dat de methode van grumpey gebaseerd was op afbouwen in de loop van het seizoen., je moet hem daar even naar vragen.. ook 10 fysio's is teveel, 2 of 3 is meer dan genoeg. Dat spaart je al een hoop geld uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef GRUMBLER het volgende:
Was ik weer
Zonder reden hier lang niet geweest, maar inmiddels voel ik me gepaaid genoeg om hier weer ff wat te posten
Om op deze dicussie wbt structureel verlies of overschot in te gaan.
Ik geef per week (zonder recettes) ook meer uit dan wat er in gaat maar,
dit gebeurt toch min of meer bewust. Ik kan bezuinigen op mijn personeel,
mijn ervaring (en doorpluizen van ht-fora) heeft me geleerd dat het aanwezige personeel
toch wel zijn nut heeft.
Ik zou mijn doktoren kunnen ontslaan (kost me deze week 15k maar 1 blessure en het kost me 30k bijv., de 10 fysio's voorkomen blessures, 10 sportpsychologen voor de teamsfeer, 10 woordvoerders voor de sponsoren én de fans etc.)
Zonder mijn thuiswedstrijden red ik het financieel niet dat is duidelijk, maar die maken volgens mij bij de meeste teams qua inkomsten wel het verschil.
'Vaste' Uitgaven
Stadionkosten 39 090 (60 k stadion)
Spelersloon 179 898
Tijdelijk 8.000 (yp + internat. friendly)
Personeel 76 500 (10 ass. train.+10 fysio's+10 doktoren +10 woordv.+10 sportpsych +1ecnm)
Jeugdopleiding 20 000
'Vaste' Inkomsten
Sponsorgeld 137 173
1 econoom wordt voordelig vanaf 1.000.000 euro (1e week 0¤, en dan elke week +1500¤).quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
econoom kan weg, die is pas nuttig vanaf 1,5 miljoen. Je hebt geen 10 sportspychologen nodig, 4 of 5 is meer dan genoeg... 10 woordvoerders heb je ook niet nodig, ik dacht dat de methode van grumpey gebaseerd was op afbouwen in de loop van het seizoen., je moet hem daar even naar vragen.. ook 10 fysio's is teveel, 2 of 3 is meer dan genoeg. Dat spaart je al een hoop geld uit
Als je je jeugdopleiding naar goed wil hebben moet je 20.000 euro investeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef Lennox het volgende:
Niveau jeugdopleiding: redelijk
Investering in je jeugdopleiding: 10 000 ¤ / week
OMG He's back!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef GRUMBLER het volgende:
Was ik weer
Zonder reden hier lang niet geweest, maar inmiddels voel ik me gepaaid genoeg om hier weer ff wat te posten
Om op deze dicussie wbt structureel verlies of overschot in te gaan.
Ik geef per week (zonder recettes) ook meer uit dan wat er in gaat maar,
dit gebeurt toch min of meer bewust. Ik kan bezuinigen op mijn personeel,
mijn ervaring (en doorpluizen van ht-fora) heeft me geleerd dat het aanwezige personeel
toch wel zijn nut heeft.
Ik zou mijn doktoren kunnen ontslaan (kost me deze week 15k maar 1 blessure en het kost me 30k bijv., de 10 fysio's voorkomen blessures, 10 sportpsychologen voor de teamsfeer, 10 woordvoerders voor de sponsoren én de fans etc.)
Zonder mijn thuiswedstrijden red ik het financieel niet dat is duidelijk, maar die maken volgens mij bij de meeste teams qua inkomsten wel het verschil.
'Vaste' Uitgaven
Stadionkosten 39 090 (60 k stadion)
Spelersloon 179 898
Tijdelijk 8.000 (yp + internat. friendly)
Personeel 76 500 (10 ass. train.+10 fysio's+10 doktoren +10 woordv.+10 sportpsych +1ecnm)
Jeugdopleiding 20 000
'Vaste' Inkomsten
Sponsorgeld 137 173
dat blijkt wel.. aan die rente te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 10:35 schreef Uncle het volgende:
= -27k per week (en dat is prima te compenseren met trainees en kaartverkoop)
denk dat die 17 jarige uitstekend PM 3 x zoveel oplevert dan jou 26 jarige uitstekend pm....quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Stel dat er één van 17 uitstekend positiespel heeft, kan ik die dan beter verkopen, of die doortrainen en mijn 26-jarige uitstekend verkopen? Die is ook niet zo lang terug gepopt, en zal niet veel minder op leveren denk ik, maar hij heeft nog wel een beetje ervaring, en dat heb ik al erg weinig.
als het niet meer nodig is zou ik alle risico's uitsluiten.......quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
Zoals twisted logic zegt... Trainees is niet een constante inkomsten bron. De ene keer heb je een paar weken niks en de volgende week vliegen er 3 of 4 de markt op. Ik maak me daar du sniet zo druk om. Momenteel twee spitsen voor 75k erop gezet en een paar voor meer die er rap aankomen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
dat blijkt wel.. aan die rente te zien![]()
zorg dat je van je schulden afkomt, dat maakt je ht leven een stuk prettiger
20k kan ik niet betalen. Voorlopig zal ik hem op redelijk laten staan. Pas volgend seizoen of seizoen erna zal die naar 20k gaan.quote:Als je je jeugdopleiding naar goed wil hebben moet je 20.000 euro investeren.
Anders blijft ie op redelijk staan bij 10.000 per week.
Maar dat moet je maar net kunnen betalen natuurlijk..
Wat zijn je trainees waard? Als ze meer dan 10x zoveel waard zijn zou ik het risico niet lopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
het scheelt 15.000 euro inkomsten
Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
het Dilemma van elke coach die gelogenstraft wordt bij een superpull in de eerste weken van het nieuwe seizoen......de kans is klein maar als ie komt ben je blij dat je elke week braaf 20k geïnvesteerd hebt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
Waarom eigenlijk investeren in je jeugdopleiding... Zelfs als hij op goed staat of beter dan is het nog maar de vraag of je iets bruikbaars/verkoopbaars pulled, en als je nu eens uitrekent wat dat allemaal kost, dan kun je dat naar mijn meing beter investeren in een goede jeugdspeler van de TL
Train je middenveld?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.
En van mijn post, moet ik de ervaring van mijn 26-jarige niet mee laten tellen?
Maatje van me heeft hem op goed staan, en die heeft toch al een x 800k, 50k en 75k gepulled. Die loopt dus dik winst.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
Waarom eigenlijk investeren in je jeugdopleiding... Zelfs als hij op goed staat of beter dan is het nog maar de vraag of je iets bruikbaars/verkoopbaars pulled, en als je nu eens uitrekent wat dat allemaal kost, dan kun je dat naar mijn meing beter investeren in een goede jeugdspeler van de TL
Na zo ongeveer 10 weken zonder ook maar een bruikbare speler, begin ik bijna te geloven dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
Ik train middenveld.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Train je middenveld?
Wat zijn de bijstats?
Wat is het ervaringsversschil?
Als je geen middenveld traint zou ik beide verkopen en een andere aanschaffen . . .
Ervaring wordt pas een issue wanneer je in de hogere divisies gaat spelen. Die ene 26 jarige speler zal verder weinig invloed hebben........quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.
En van mijn post, moet ik de ervaring van mijn 26-jarige niet mee laten tellen?
Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:55 schreef halleekes het volgende:
mijn eerste grote verkoop zal waarschijnlijk vrijdag plaatsvinden650.000 is de vraagprijs voor mijn 19 jarige nederlandse formidabele verdediger. Dan meteen een goede coach halen en een nieuwe trainee. Verder sparen voor een top spits met minimaal formidabel voor scoren. En dan ga ik angst zaaien in de 8e divisie
neem bijvoorbeeld deze:quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.
26-jarige eruit en 17-jarigen houden.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train middenveld.
<knip>
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef Robar het volgende:back from London!
Zie net dat ik met 2-0 gewonnen heb, bijna zeker ben van de derde plaats, een YP had die waarschijnlijk niet eens een voetbal van een tennisbal kan onderscheiden, vanavond Maniack ga afmaken in de fok!cup, dat ik nog steeds bovenaan sta voor de Gary Lineker award, maar dat nog steeds twee trainees niet kunnen spelen wegens blessures . . .
Het kon slechter dus.
Heb je de advertenties op Hattrick al bekeken? Er zitten er meer in hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:
AARARRAAARGH, ik zit te springen om een friendly!
Iemand daag me uit !
HARDTRANCE (20911)
Als je zowiezo eerste wordt niet opstellen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, ben voor Ajax, zegt genoeg he
In ieder geval succes vanavond . . . . .
Ik vind elke dag dat je die speler houdt te veel, maar als je perse kampioen wilt worden en denkt die speler nodig te hebben, dan kun je wachten. Het kost je alleen wel een plek voor een trainee.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef twisteddlogic het volgende:
En nu op de TL zetten, of wachten tot minimaal 1 van mijn trainees popt, zodat mijn middenveld weinig achteruitgaat? Ik ben al gepromoveerd, maar wil nog wel kampioen worden.
Wat is dus beter? Nu op de TL of begin volgend seizoen?
Beetje bullshit, die gast die hij verkoopt kan je nog een jaartje doortrainen. 1 van 22 (volgend seizoen) is beetje onzin om verder te trainen.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.
Wacht 2 of 3 weken en verkoop ze volgend seizoen. Op de een of andere manier liggen de prijzen dan weer hoger....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef ASSpirine het volgende:
vleugels verkopen voor geen meter nu
Kom maar bij mij kijken voor een uitverkoop tegen veel te lage prijzen voor wingers
Eindstand: 0-0quote:Trhiller - FC Uddel 0 - 0 [HT Live] Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches) [Voeg dit toe aan je bookmarks]
Bekijk wedstrijd: HT Live Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches)
Datum: 14-12-2005 om 10:00
MatchID: 58581346
Stadion: Volcano arena
Publiek: 1342
De mooie zonnige dag trok 1342 man publiek naar Volcano arena. De coach van Trhiller had voor een 4-4-2-formatie gekozen. In de basis stonden: Hristea - Viilo, Andric, Büchi, ¦vrček - Magarethen, Hodler, Lambrechts, Ismail - Muscalu, Parapertusa.
Uddel startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Talvela - Draganić, Achtenberg, Buringa - Löw, Mahon, Khallali, Murru, Konings - Endenburg, Joling.
Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 18e minuut, toen Aswad Khallali alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. Na 26 wedstrijdminuten was Jorg Löw een haartje verwijderd van een doelpunt voor Uddel, maar een mooi blok van Florin Hristea redde de thuisploeg. In de 27e minuut viel Aswad Khallali van Uddel op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Aswad Khallali resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Mike Endenburg kwam er heel dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 29e minuut, toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Florin Hristea kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken. Mike Endenburg kreeg een goede mogelijkheid in de 32e minuut toen hij doorbrak op links na een paar mooie bewegingen, maar zijn schot ging naast. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Met 78 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.
Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. De scheidsrechter toonde Ralph Lambrechts van Trhiller de gele kaart na een heel nare overtreding. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 76e minuut, toen Ber Konings alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Ber Konings van Uddel raakte in de 82e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 85e minuut, toen James Mahon alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Jorg Löw had veel profijt van de zonnige dag en demonstreerde zijn fabelachtige techniek keer op keer. Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. Met 84 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.
Zonder enige twijfel was Paulo Büchi de beste speler van Trhiller. Daarentegen speelde Ralph Lambrechts enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Uddel was James Mahon. Het spel van Jorg Löw viel nogal tegen. De eindstand was 0 - 0.
Welkom terugquote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:
AARARRAAARGH, ik zit te springen om een friendly!
Iemand daag me uit !
HARDTRANCE (20911)
quote:In de 86e wedstrijdminuut deelde Sidney de Wildt van Vliegende een kopstoot uit aan een tegenstander.
vliegende kopstootquote:Op donderdag 15 december 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Hahaha, ik heb een Barry van Galen in m'n elftal;
[..]
en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
voor t eerst een opstelling vergeten te maken voor de woensdag![]()
plus twee blessures, mn magnificent spits voor 5 weken, trainee voor een week![]()
dit is een wel erg harde les![]()
me too, ben nu een goede middenvelder kwijt voor de topper van zondag......quote:Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
voor t eerst een opstelling vergeten te maken voor de woensdag![]()
plus twee blessures, mn magnificent spits voor 5 weken, trainee voor een week![]()
dit is een wel erg harde les![]()
Als je je opstelling vergeet te maken maakt het niet uit als je reserves hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!
Weet niet of je laatste wedstrijd er nog toe doet maar als dat niet het geval is dan heb je in ieder geval een paar weken rust. Doet hij er nog wel toe: Succes!![]()
dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Normaal krijg ik op maandag en donderdag hetzelfde aantal supps erbij, alleen nu 6 en 5 ....
Hoe zat dat ook alweer?
Hey Fifa-ventjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Hamotje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik doe nu ook weer hattrick heb het in seizon 7 en 8 gespeeld maar was er toen op uitgekeken
En nu ben ik weer begonnen speel in XI:P mn teamnaam is 11*
Ken dr zat met veel meer supps, maar toch... als die een keer verliezen, zal daar het verlies aan supps groot zijn, gok ikquote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.
Toch vreemd dat dit voor mij de eerste keer isquote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
Dan krijg je er 11 en 11 delen door 2 is 5,5 en het is nogal moeilijk om 5,5 supporters erbij te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |