abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32947643

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner …… eh banner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • Spelers van Fok
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • Fokfederatie leden met Ht-arena site
  • Fokfederatie leden zonder Ht-arena site
  • Activiteiten van de Fok!federatie
  • Fok!Hattrick Radio
  • [i]De Fokcup
  • Fokcuptoto
  • Fok!Awards

MadKow-Tools
  • Transfer toevoegen
  • Grafiek bekijken

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • forum topics
  • huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Spelers van Fok!
    Door de jaren heen zijn heel wat hattrick-managers voorbij gekomen in 1 van de vele hattricktopics hier op fok!. Klik op de onderstaande link om te zien welke managers hun team hebben laten vereeuwigen op Fok!

KLIK HIER VOOR EEN LIJST VAN MANAGERS!

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan. En dat doe je op de volgende manier:

[ url =http://forum.fok.nl/user/profile/jeprofielnummer]usernaam[/ url] met teamnaam (teamid) ---- trainingtype

Haal bij jouw aanmelding de spaties weg.

voorbeeld:

sir_dalord met lycky bullballs (364260) ---- scoren

Verander je van trainingstype, vermeld het even, zodat dit veranderd kan worden in de OP.

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Fokfederatie leden met Ht-arena site

Fokfederatieleden zonder ht-arena site

staat je icoon er niet bij maar je bent toch lid van de federatie, meld het even. Zorg er wel voor dat je icoon 60*60 is. Anders kan ik je er niet bij zetten.

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

Sterrenklassement
    Grumpey houd bij wat het sterrenrecord is van elke ploeg. Het klassement wordt aan het einde van elk seizoen ge-update.

Fok!Hattrick-radio
    Sinds een aantal maanden verzorgt Johan-Derksen op zondagavond vanaf 20.00 uur Fok!Hattrick Radio. Tijdens de uitzending draait JD een gevarieerde mix van muziekstijlen. Naast de muziek zal JD ook belangrijke gebeurtenissen in wedstrijden behandelen en elke week wordt er een team besproken en extra in de gaten gehouden tijdens die zondagavond. Dit kan bijvoorbeeld een team zijn dat op punt van promoveren/degraderen staat of welke reden dan ook. Hiervoor hebben we tevens een eigen irc kanaal #fokhattrick-radio. Hoe je daar moet komen staat verder in deze openingspost.

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Fokcuptoto
    Voor de Fokcup wordt een toto georganiseerd door TimmyASD. Maak je voorspelling voor elke fokcupronde en win de foktoto!. Tegenwoordig valt er ook een prijs te verdienen voor de uiteindelijke winnaar. Johan-Derksen heeft een kratje bier naar keuze ter beschikking gesteld deze moet je echter wel zelf bij hem afhalen, hij wordt niet bezorgd :’)

De fokcuptoto kan je hier vinden

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

MadKow-Tools
    MadKow heeft een tool ontwikkeld waarin Fok! Hattrickers gegevens kunnen invullen van spelers die ze gekocht of verkocht hebben. Het doel hiervan is, om tot een ruime database te komen met gegevens van deze spelers. Uit deze database kunnen we dan afleiden wanneer spelers met een bepaalde TSI voor een zo hoog mogelijke prijs verkocht worden. Dus met andere woorden: dan kan je zien wanneer je, je spelers het beste op de transferlijst kan zetten om een zo hoog mogelijke prijs te krijgen. Dus vul het allemaal in voor je transfers, want dan worden de verhoudingen steeds realistischer. Het overzicht kan je hier vinden.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

Tegenwoordig hebben we ook het irc kanaal #fokhattrick-radio. Hier kan je aan Johan-Derksen een verzoekje doen voor een nummer dat je op de radio wilt horen.

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 |

een overzicht van de titels kan je hier vinden

huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

[Hattrick] Fok!-Cup #6 ......... Aanvalluh!!!!
    Dit topic gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [deel 4]
    Dit is de toto die gaat over de Fok!hattrickcup. Hier kan je uitslagen voorspellen. De winnaar van de toto krijgt een kratje bier van Johan-derksen

[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic #2
    Het meet topic

Waar dient deze topics absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar sir_dalord(364260) Of The_Hives(367459}

De complete openingspost is hier te vinden
  • pi_32947704
    Is het verstandig op een speler nu voor 0 erop te zetten en er op te laten spammen?

Het gaat om een 17 jarige excellent. Ik kan er ook gewoon 350-400k voor vragen
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
    pi_32947909
    SePo.. iemand gaf net een site over een jongen die een onderzoek had gedaan naar wat het beste trainde.. als iedereen nou eens naar hem luistert en middenvelder/verdedigers en vleugelspelers gaat trainen.. verdien ik lekker wat met mn scoren
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
      vrijdag 9 december 2005 @ 16:28:13 #4
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_32947935
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef jorryt het volgende:
    SePo.. iemand gaf net een site over een jongen die een onderzoek had gedaan naar wat het beste trainde.. als iedereen nou eens naar hem luistert en middenvelder/verdedigers en vleugelspelers gaat trainen.. verdien ik lekker wat met mn scoren
    He Laat iedereen maar scoren trainen
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_32948064
    pi_32948450
    hierboven me is een lege post
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
    pi_32948701
    tvp
    pi_32948885
      vrijdag 9 december 2005 @ 17:34:10 #9
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_32949483
    tvp
      vrijdag 9 december 2005 @ 17:50:44 #10
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
      vrijdag 9 december 2005 @ 17:57:33 #11
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_32949998
    quote:
    Mm Joralf, ik heb nog even naar je spitsen gekeken.
    Flüeler en Reto.

Ik geloof dat je de eerste hebt gekocht als redelijk / matig? Ik vraag me zelfs af of die in 1 x steeg naar goed. Als ie dat deed is de kans dat ie ook maar een beetje hoog is in zijn matig passen vrij klein..

Reto is leuker, die heb je gekocht als redelijk / goed, haalde 2.5 ster bij zijn vorige eigenaar dus die was hoog in zijn scoren. Alleen vraag ik me heel erg af hoe hoog hij in zijn goed passen is.. Voor verdedigers zou hij +5 zijn en nog 2~3 trainingen moeten.. maar passen gaat sneller hoewel ik betwijfel of ie in 1 training gaat.. ik gok 2.

Wat Lortnoc zegt klopt tot op zekere hoogte, het is waar voor spelers die absoluut hoog zijn gekocht, maar jij hebt in beide gevallen spelers gekocht die niet absoluut hoog waren. Ze stegen in scoren maar daardoor is de kans dat ze in bijstat stijgen klein(er).
    Lortnoc en Jonks bedankt Ik zal even in mn archief kijken welke spelers hoog waren bij de aankoop

Tiefenaur kocht ik als goed/goed... duurde veels te lang eer hij steeg Flueler was redelijk/matig.. dus daar had je wel gelijk

Kan je ook even naar deze kijken dan:

Remy Pingpank
    TSI = 2 580, 18 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: matig
    Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
    Scoren: goed Spelhervatting: goed

Zo gekocht, zit hoog volgens htratings (nu al 70%), zou hij dan gewoon hoog in passen zitten?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_32950683

* Dingdong *

(Poging tot creatieve tvp )
    pi_32950955
    ik ben nog steeds op zoek naar een winger, ik heb mezelf opgelegd minimaal briljant maar wonderbaarlijk of beter is wenselijk. Of een specialty of XP en minimaal zwak passen en dat voor onder de 2,5M. Specialties snel of technisch. Realistisch voor die prijs?
      vrijdag 9 december 2005 @ 18:40:06 #14
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_32950966
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef Uddel het volgende:
    [afbeelding]

* Dingdong *

(Poging tot creatieve tvp )
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      vrijdag 9 december 2005 @ 18:41:34 #15
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_32950993
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef komrad het volgende:
    ik ben nog steeds op zoek naar een winger, ik heb mezelf opgelegd minimaal briljant maar wonderbaarlijk of beter is wenselijk. Of een specialty of XP en minimaal zwak passen en dat voor onder de 2,5M. Specialties snel of technisch. Realistisch voor die prijs?
    Met zwak passen moet dat lukken, maar daarboven wordt het al gauw duurder. Waarom niet iets meer voor een winger uittrekken? Zoek eentje met wonderbaarlijk wing + redelijk passen + snel + zwak exp. en dan 22 of 23 jaar... dan kan die nog 3 a 4 seizoenen mee, is ie tegen die tijd redelijk ervaring enzo, dat tikt lekker aan.
    pi_32951033
    omdat ik misschien nu niet meer dan 2.5M kan uitgeven (en dan sta ik al 200k rood)
    vind ik niets wat me aanstaat voor zondag dan laat ik het gaan en koop ik over 1-2 weken een spelert
      vrijdag 9 december 2005 @ 18:47:26 #17
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_32951108
    Ik zou zelf doorsparen als ik jou was, voor 3 mil heb je iets wat lekker lang mee kan en kom op, wat is 500k nou voor jou
      vrijdag 9 december 2005 @ 18:51:50 #18
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_32951205
    Zoiets is wel lekker:
    Andreas Klintmo (26963958)
    of deze Miguel Socas (51013428)
    of deze Brandon Rasmijn (55645083)
    of deze Falko van Kessel (56701608)
    pi_32951274
    Tvptje
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_32951376
    op dit moment veel maniack, op termijn niets

Mijn verkoopschema is ook al duidelijk trouwens:
    Basta & Blaga (hoog wonderbaarlijk, 19j): verkoop op bovennatuurlijk: 12/10w
    Basta evt op reusachtig als hij de U20 mocht halen
    Vergne (uitmuntend): Verkoop op briljant/goed 9w
    Hauri:(nu hoog formi met goed wing en passen, 18j) Verkoop op 20 jaar -> 2 seizoenen
    Tickachev (uitmuntend,18): Verkoop op Wereldklasse
    Malcicky: op de TL
    Lysko, Kihllund en Pankow (uitstekend+x, 17j, 2x met bijstats/spec): verkoop op lange termijn
    Fossen: onbekend

Dit komt neer op 7-8M inkomsten van blaga, basta en vergne halverwege volgend jaar. Als ik in de VII terecht kom wordt mijn basis dan: Tikachev,Hauri, Lysko, Pankow en Kihllund. Nieuwe trainees met bijstats en/of specialty. Voor defs alleen krachtig of Koppen, koppen heeft de voorkeur

Voorts: alle nieuwe aankopen met spec: wingers -> snel/technisch, spitsen-> koppen of technisch, inners -> koppen of SP skill
    pi_32951616
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef komrad het volgende:
    [afbeelding]
    en wat moeten die roodgekleurde gebieden voorstellen?
    pi_32951625

Leuke TU zeg

TSI : +1400 / -910
    Vorm : +3 / -13 (hoe moet dat worden NAdat ik conditie heb getraind )
    Vleugel : +5

2 x 17 jaar met goed vleugel met redelijk passen, één MET onvoorspelbaar (in de verkoop)
    1 x 18 jaar met uitestekend vleugel, redelijk passen en matig verdedigen MET koppen (ook in verkoop)
    1 x 18 jaar uitstekend vleugel, redelijk passen en redelijk positiespel
    1 x 18 jaar briljant vleugelspel en goed passen MET snelheid Komrad, he's not for sale yet )
    pi_32951655
    18 jaar ASSP, veel te duur, als ik volgend jaar goed ga verkopen dan praten we weer

Trouwens ik ga van dat geld andersoortige trainees kopen en sparen
      vrijdag 9 december 2005 @ 19:16:59 #24
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32951760
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef jorryt het volgende:

[..]

en wat moeten die roodgekleurde gebieden voorstellen?
    Daar heeft ie een oefenpotje gespeeld.!
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
    pi_32951990
    Ik zie dat ik bijna l mijn vleugels aan het verkopen ben
    niet zoals vorig seizoen, achterblijven met niet poppers
    Het gaat me wel betere nu
    Mag dus volgend seizoen niet vergeten geen poppers meer te kopen een paar weken voor einde seizoen
    te riskant en een te grote verliespost

als die 3 spelers eruit gaan heb ik maar 27 spelers over

En die briljante Komrad, is nog maar rampzalige ervaring
    Heb je dus niks aan
    pi_32952553
    TSI: 390 (+660/-270)
    Vorm: 1 (+5/-4)
    Middenveld: 1 (+1/-)
    pi_32953736
    ASsp, wat moet je met zo veel spelers. Ik heb er 22 en daar gaan er nog 2 van weg, komen er ook wel weer 1 of 2 voor terug hoor
    pi_32954229
    Malte Kriesche (51034436)
    20 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
    Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Deutschland
    Total Skill Index (TSI): 10 550
    Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: gangs of NY
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
    Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Dit is de wingert die ik gekocht heb voor 2,1M niet erg goedkoop maar ik was wel bereid wat extra te betalen voor zijn specialty. PM hoeft niet ivm counter en zwak was het absolute minimum. Het lijkt me een normale prijs
    pi_32954566
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef komrad het volgende:
    ASsp, wat moet je met zo veel spelers. Ik heb er 22 en daar gaan er nog 2 van weg, komen er ook wel weer 1 of 2 voor terug hoor
    GELD
    Ben nog altijd bezig met het skilltraden van spelers
    pi_32954637
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef komrad het volgende:
    Malte Kriesche (51034436)
    20 jaar, redelijk in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 10 550
    Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: gangs of NY

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
    Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Dit is de wingert die ik gekocht heb voor 2,1M niet erg goedkoop maar ik was wel bereid wat extra te betalen voor zijn specialty. PM hoeft niet ivm counter en zwak was het absolute minimum. Het lijkt me een normale prijs
    denk dat de prijs niet slecht is
    vooral zijn passen is niet noemenswaardig
    pi_32954650
    blabla antwoord heb ik al gekregen.

Mijn team heb ik nu wel rond, of ik nu in de VII moet gaan spelen of niet, ik hoef niet veel meer te investeren.

Keeper:
    Uitmuntend
    reserve: hoog goed

MF:
    brilant/zwak
    formi/matig
    reserve: formi/slecht

Wing:
    wonderbaarlijk/zwak [snel]
    reserve: goed/matig

Aanval:
    Bovennatuurlijk/zwak
    Briljant/rampzalig met redelijk wing (order towards wing

De traineelinie zal afhankelijk van waar ik ga spelen VI/VII gevormd worden, binnen de eerder genoemde kaders.

[ Bericht 92% gewijzigd door komrad op 09-12-2005 21:16:13 ]
    pi_32956903
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef komrad het volgende:
    blabla antwoord heb ik al gekregen.

Mijn team heb ik nu wel rond, of ik nu in de VII moet gaan spelen of niet, ik hoef niet veel meer te investeren.

Keeper:
    Uitmuntend
    reserve: hoog goed

MF:
    brilant/zwak
    formi/matig

Wing:
    wonderbaarlijk/zwak [snel]
    reserve: goed/matig

Aanval:
    Bovennatuurlijk/zwak
    Briljant/rampzalig met redelijk wing (order towards wing

De traineelinie zal afhankelijk van waar ik ga spelen VI/VII gevormd worden, binnen de eerder genoemde kaders.
    Ik ga hopelijk na het verkopen van mijn wingers genoeg geld hebben zodat ik een keeper of aanvaller bij kan halen
    Denk eerder aan een keep
    maarjah, in het beste geval heb ik op het eind van dit seizoen 1,4 milj
    Of ik moest tussendoor nog wat andere stijgers hebben waardoor ik meer geld verdien
      zaterdag 10 december 2005 @ 01:32:21 #33
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32962099
    Zal zo ff een kijkje nemen ASSpirine!

Btw, mijn link naar mn profiel op de Fok!Hattrickers site klopt niet.
    De helft is gelinked naar MadKow, en dat is gewoon een team waar ik niet gekoppeld aan wil worden!

Edit: Ik denk niet dat je zoveel voor die spelers zult krijgen. Vooral niet aan het einde van het seizoen. Maar ik heb dan ook meestal mis!

[ Bericht 57% gewijzigd door Daemon19 op 10-12-2005 01:39:27 ]
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      zaterdag 10 december 2005 @ 11:45:15 #34
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_32966594
    Ik zie het nut niet echt van een betere reservekeeper dan hoog goed....
    je betaald enorm veel salaris, dus als je 1e keeper geblesseerd raakt kan je beter gewoon de markt op gaan om een nieuwe te kopen.

Mijn reservekeeper is al seizoenen lang redelijk, en clown voor wat het waard is.

zometeen dagje snowboarden trouwens
      zaterdag 10 december 2005 @ 13:58:35 #35
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32969445
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef Grumpey het volgende:
    je betaald

Hoe kan dit, op jouw niveau?
    -------------------------
    09-12-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 720 ¤

Yeah, dat is leuk meegenomen
    Die mag nog wel een level doorgetraind worden... en dan weer doorverkopen..
      zaterdag 10 december 2005 @ 14:14:29 #36
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_32969923
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

-------------------------
    09-12-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 720 ¤

Yeah, dat is leuk meegenomen
    Die mag nog wel een level doorgetraind worden... en dan weer doorverkopen..
    We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlands
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      zaterdag 10 december 2005 @ 14:15:56 #37
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32969981
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlands
    Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?
      zaterdag 10 december 2005 @ 14:23:11 #38
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_32970232
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?
    Uhm... het eerste...

Maaruh...

Enniewee...

Moeten we dan ineens foutloos nederlands schrijven??
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      zaterdag 10 december 2005 @ 14:36:50 #39
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32970625
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Uhm... het eerste...

Maaruh...

Enniewee...

Moeten we dan ineens foutloos nederlands schrijven??
    Nee hoor, niet in 1 keer... Je mag best je vooropleiding gebruiken van de laatste 25 jaar of zo
      zaterdag 10 december 2005 @ 15:13:08 #40
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_32971546
    Hallo .

Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .

Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.

Groetjes The_Hives.
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      zaterdag 10 december 2005 @ 15:18:27 #41
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32971653
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
    Hallo .

Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.

Groetjes The_Hives.
    In principe is dat accoord.
    We proberen alleen wel elk nieuw lid of poster een taak mee te geven.
    Zou jij je bezig willen houden met de Openingspost in elk topic?
    Die is namelijk hopeloos verouderd en lelijk.
    Mocht je er meer vragen over hebben, kan je me altijd vinden op IRC.
    Succes tijdens je proefperiode!

Groetjes
    JD
      zaterdag 10 december 2005 @ 15:38:41 #42
    50936 The_Hives
    pi_32972108
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 15:18 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

In principe is dat accoord.
    We proberen alleen wel elk nieuw lid of poster een taak mee te geven.
    Zou jij je bezig willen houden met de Openingspost in elk topic?
    Die is namelijk hopeloos verouderd en lelijk.
    Mocht je er meer vragen over hebben, kan je me altijd vinden op IRC.
    Succes tijdens je proefperiode!

Groetjes
    JD
    He Hallo Johan-Derksen.

Wat leuk dat u zo snel reageert. Bent u de Johan Derksen van tv?

Wat grappig dat iedereen een taak krijgt toegewezen. Ik zag meteen mijn naam al in de openingspost staan . Wie is die sir-dalord? Want dan kan ik even met hem erover hebben hoe dat allemaal in zn werk gaat enzo.

En waar ligt irc?

Groetjes The_Hives

ps. sorry voor de vele vragen.
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      zaterdag 10 december 2005 @ 15:57:45 #43
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32972386
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef The_Hives het volgende:

[..]

He Hallo Johan-Derksen.

Wat leuk dat u zo snel reageert. Bent u de Johan Derksen van tv?

Wat grappig dat iedereen een taak krijgt toegewezen. Ik zag meteen mijn naam al in de openingspost staan . Wie is die sir-dalord? Want dan kan ik even met hem erover hebben hoe dat allemaal in zn werk gaat enzo.

En waar ligt irc?

Groetjes The_Hives

ps. sorry voor de vele vragen.
    Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?
    sir-dalord is een held van FokHattrick die al jaren goed werk levert. Zo eens paar maand, vlak voor zijn menstruatie, is hij 5 minuten op irc.
    IRC kan je vinden door bij de t-splitsing linksaf te gaan. Rechtsaf is het WoW-ravijn, met drijfzand, linksaf is het leuke leven met gezelligheid EN een sociaal leven!!!

Sorry voor de vele antwoorden
      zaterdag 10 december 2005 @ 19:12:47 #44
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32975775
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 15:57 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?
    sir-dalord is een held van FokHattrick die al jaren goed werk levert. Zo eens paar maand, vlak voor zijn menstruatie, is hij 5 minuten op irc.
    IRC kan je vinden door bij de t-splitsing linksaf te gaan. Rechtsaf is het WoW-ravijn, met drijfzand, linksaf is het leuke leven met gezelligheid EN een sociaal leven!!!

Sorry voor de vele antwoorden
    lol!
    pi_32975862
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
    Hallo .

Groetjes The_Hives.
    Hallo The_Hives,

Ben jij niet die jongen die op Co Adriaanse lijkt? Dan heb ik jou namelijk wel eens gezien volgens mij. Leuk dat je ook hattrick speelt.

Gr. Lortnoc
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_32976980
    wat een onzin
      zaterdag 10 december 2005 @ 20:05:36 #47
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
      zaterdag 10 december 2005 @ 21:47:58 #48
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_32980187
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Na een zeker niveau krijg je weer verstrooidheid... het spijt me.

p.s. Welkom The_Hives (leuk bandje trouwens), heb je al beetje door hoe het met trainen werkt? Anders kan ik je de site www.hottrick.org aanraden om eens te lezen. Succes.
      zaterdag 10 december 2005 @ 21:57:47 #49
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32980484
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Na een zeker niveau krijg je weer verstrooidheid... het spijt me.
    Net zoals professor Barabas
      zondag 11 december 2005 @ 00:14:30 #50
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_32983816
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 16:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
    tvp
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_32987266
    haha wat een onzin hiero, ik dacht even dat ik me onzindeel van dit forum bevond...
    Maar goed ik zal maar weer eens iets serieus posten
    Mijn beste YP tot nu toe en net nu ik overgestapt ben op scoren trainen

17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 840
    Loon: 750 ¤/week
    Eigenaar: Wurdsje

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: waardeloos Passen: zwak
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

eindelijk eens iets goeds uit mn jeugd
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_32988127
    ik heb nog niks met uitstekend gepulled...
      zondag 11 december 2005 @ 14:57:29 #53
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_32988937
    zoals reeds enige irc-freaks mochten vernemen...

ik heb morgenochtend 13,3 miljoen op mijn bankaccount

en nog voor anderhalf miljoen in de aanbieding deze week...
    pi_32989522
    Ik dacht dat het niet veel erger kon worden met mijn yp's, maar het kon toch

Rowin Wentholt, 19 jaar, TSI 0

Signature?
      zondag 11 december 2005 @ 15:24:35 #55
    45511 TimmyAsd
    pi_32989682
    Timmy Zilver (84289776)

Is wel weg trouwens, hoogste was matig scoren..
      zondag 11 december 2005 @ 15:35:22 #56
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32989980
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 14:57 schreef Grumpey het volgende:
    zoals reeds enige irc-freaks mochten vernemen...

ik heb morgenochtend 13,3 miljoen op mijn bankaccount

en nog voor anderhalf miljoen in de aanbieding deze week...
    DE reden waarom ik Grumpey haat..
    Enne mn JO staat op rampzalig, dus ik pull niet..

Btw, dames en heren, DE wedstrijd waar jullie allemaal op hebben zitten wachten.

De goeisten vs. Red Daemons (54625480) om 20:10!!
    Als ik win, staan nr 1, 2 en 3 allemaal 1e met 33 punten..
    En nee vraag niet naar de stand als ik verlies..
      zondag 11 december 2005 @ 15:38:40 #57
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_32990090
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

sorry, ik wil geen mensen boos maken

Ik zal je wedstrijd volgen vanavond, goedgemaakt?
      zondag 11 december 2005 @ 15:39:50 #58
    45511 TimmyAsd
    pi_32990125
    quote:
    Waar ben jij een kloon van als ik vragen mag?
      zondag 11 december 2005 @ 15:47:45 #59
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32990345
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Grumpey het volgende:

[..]

sorry, ik wil geen mensen boos maken

Ik zal je wedstrijd volgen vanavond, goedgemaakt?
    Is goed..
      zondag 11 december 2005 @ 15:47:58 #60
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32990353
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Waar ben jij een kloon van als ik vragen mag?
    Ik ben de 19e kloon van Daemon.
    pi_32990944
    quote:
    Ray Joling (84230368) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 350
    Loon: 554 ¤/week
    Eigenaar: FC Uddel

Positiespel: waardeloos Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
    Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
    Voor 1000 euro moet hij toch weg kunnen

Heb trouwens net een divisiegenoot aangegeven (Joralf, Gessel). Ik zat z'n wedstrijden eens te bekijken toen ik zag dat hij elke week een oefenpot had tegen hetzelfde team, FC Moergestel, wat wel een beetje op Gessel leek. Gekeken naar z'n laatste logins.. hieruit bleek dat ze inlogden vanaf hetzelfde ip adres Kan natuurlijk zijn dat het broertjes ofzo zijn, maargoed.. dat is hun probleem.. ik heb m'n taak gedaan

En ik zie het serieus nu pas
    pi_32990991
    quote:

[..]

Enne mn JO staat op rampzalig, dus ik pull niet..

Btw, dames en heren, DE wedstrijd waar jullie allemaal op hebben zitten wachten.

De goeisten vs. Red Daemons (54625480) om 20:10!!
    Als ik win, staan nr 1, 2 en 3 allemaal 1e met 33 punten..
    En nee vraag niet naar de stand als ik verlies..
    Weleens van doelsaldo gehoord?
      zondag 11 december 2005 @ 16:11:07 #63
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32991014
    Haha, juist Uddel. Aangeven die hap!
    Alhoewel friendly's niet eens zo erg zijn, had je ff naar de transfergeschiedenis moeten kijken..
    pi_32991018
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef TimmyAsd het volgende:
    TVP
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_32991823

memorabel weekend

over de 100 stijgers met nog een paar trainingen te gaan dit seizoen De doelstelling van meer dan 100 stijgers in 1 seizoen is dus al gehaald

Jonks___ _|_4__|_8__|_6__|_7__|_12 |_10 |_6__|_3__|_12 |_9__|_9__|_6__|_7__|_11 |_101_ _

(beetje raar geworden copy pasten van HT-forums werkt wat lastig maar bovenstaande is een overzichtje van aantal stijgers per week en het laatste getal is het totaal)

Vanavond speel ik ook direct mijn kampioenswedstrijd tegen de #8 dus eigenlijk is die doelstelling ook gehaald!

Nu erg benieuwd naar mijn tegenstander in het P/D duel
    pi_32992043
    Jonks 101 stijgers
      zondag 11 december 2005 @ 18:14:54 #67
    39256 Bonobo11
    pi_32993026
    Speler met ID 84304652 is voor het laatst gezien achter de computer. Hij speelde een of ander virtueel voetbalspelletje. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

Vanavond worden we kampioen!
    Feyenoord!!! * Barça
      zondag 11 december 2005 @ 18:29:55 #68
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32993311
    Niet slecht jonks.
    Ik zou ze alleen niet allemaal tegelijk op de transferlijst gooien.

*Brabbelt iets over 'vraag & aanbod-principe'*
    pi_32993729
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Daemon19 het volgende:
    Haha, juist Uddel. Aangeven die hap!
    Alhoewel friendly's niet eens zo erg zijn, had je ff naar de transfergeschiedenis moeten kijken..
    Transfergeschiedenis gaf niks verkeerds aan, maar twee teams bezitten is al fout opzich, dus ja
    pi_32993749
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef Daemon19 het volgende:
    Niet slecht jonks.
    Ik zou ze alleen niet allemaal tegelijk op de transferlijst gooien.

*Brabbelt iets over 'vraag & aanbod-principe'*
    Whehe

Jonks
    pi_32994098
    ik zit op gemiddeld 2-3 stijgers per week, zal er dus een stuk of 40 max hebben tot nu toe, dat zegt nog meer over de prestatie van jonks, ik ga voor LT trainees maar jonks heeft toch ook wel 3 of 4 vaste klanten. Vooral veel klaverjassers wat natuurlijk met een excellent coach nog wat minder lastig is maar toch
      zondag 11 december 2005 @ 19:04:57 #72
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32994210
    LT trainees?

Leeftijd trainees?
    Liste la Transférer trainees?

't zal wel aan mij liggen..
      zondag 11 december 2005 @ 19:07:40 #73
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32994287
    Lange-termijn trainees... trainees die je meerdere levels optraint
    pi_32996049
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:

[..]

Heb trouwens net een divisiegenoot aangegeven (Joralf, Gessel). Ik zat z'n wedstrijden eens te bekijken toen ik zag dat hij elke week een oefenpot had tegen hetzelfde team, FC Moergestel, wat wel een beetje op Gessel leek. Gekeken naar z'n laatste logins.. hieruit bleek dat ze inlogden vanaf hetzelfde ip adres Kan natuurlijk zijn dat het broertjes ofzo zijn, maargoed.. dat is hun probleem.. ik heb m'n taak gedaan

Slaat toch nergens op. Ik speel ook wel eens een friendly tegen mn broertje (onderlinge forum cup hebben we ook nog met wat vrienden. Dan loot je ook wel eens tegen elkaar)

Onderling doen we geen transfers en dan is het ook geen probleem volgens de hattrick regels......
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      zondag 11 december 2005 @ 20:12:58 #75
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32996485
    Sterrenrecord
    Totaal aantal sterren: 47

Ja, heb WO
    pi_32997182
    quote:
    Emmen-speler Wietse Kranenbarg ziet de doelman veel te ver uit zijn doel staan, een mooie lob van zeker 30 meter over de keeper en... GOAL! 0 - 2. De keeper pakt de bal hoofdschuddend uit het doel en trapt hem wild weg. Dit is er eentje die hij in zijn boekje mag optekenen.
    Hoi.
    pi_32997461
    vlaams pekel?
      zondag 11 december 2005 @ 20:36:37 #78
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32997492
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Lange-termijn trainees... trainees die je meerdere levels optraint
    Owwww..

*sla mezelf voor mn kop*

Die heb ik ook..

[ Bericht 20% gewijzigd door Daemon19 op 11-12-2005 20:44:11 ]
    pi_32998428
    Zo.. de belangrijkste wedstrijd van mijn seizoen is begonnen. De wedstrijd tegen de nr 2 in mijn competitie. Als ik hem versla, wordt ik 2e in de compo en promoveer ik
    pi_32998635
    Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Azzez-speler Quint Hillen in de 61e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Michael Kämmler.

Ik wist dat dit veel erger is dan het lijkt...
    Welke site was dat ook alweer waar stond welke ongeluk hoeveel weken blessure is?
    pi_32998726
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:

[..]

pi_32998801
    Experiment met 5-3-2 en 3 inner mids is goed aan het uitpakken. De blessure van mijn trainee echter niet...
    Met een brancaard van het veld. In potentie is hij de beste trainee die ik heb. Nu heeft hij ook nog gespeeld met een pleister
    pi_32998806
    12 minuten: Bomba kwam in de 12e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1 - 0 toen Cornelis van der Tweel de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.

Snap je toch niet.. ik heb een beter team, maar toch kom ik altijd (eerst) achter

Ik moet en zal winnen.. met Fok Voetbal manager was het ook al een drama vandaag, als ik dit ook nog ga verliezen word ik gierend boos
      zondag 11 december 2005 @ 21:30:56 #84
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_32999005
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:18 schreef ASSpirine het volgende:
    Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Azzez-speler Quint Hillen in de 61e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Michael Kämmler.

Ik wist dat dit veel erger is dan het lijkt...
    Welke site was dat ook alweer waar stond welke ongeluk hoeveel weken blessure is?
    http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htm
      zondag 11 december 2005 @ 21:32:03 #85
    50936 The_Hives
    pi_32999045
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 19:17 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Hallo The_Hives,

Ben jij niet die jongen die op Co Adriaanse lijkt? Dan heb ik jou namelijk wel eens gezien volgens mij. Leuk dat je ook hattrick speelt.

Gr. Lortnoc
    Dank je wel .

Maar dat zie je verkeerd. Co Adriaanse was de man die op mij leek. Nu lijkt de Dexter Holland met kort punk haar op mij
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:

p.s. Welkom The_Hives (leuk bandje trouwens), heb je al beetje door hoe het met trainen werkt? Anders kan ik je de site www.hottrick.org aanraden om eens te lezen. Succes.
    dank je. Zeker leuke muziek . Trainen wat is dat? Ik koop juist alleen oude spelers omdat die wat ervaring hebben. Ik heb namelijk een nogal jong keeper in het doel, en hij is wat onzeker. En ik dacht, Ajax heeft ook ervaren spelers nodig, dus ik koop alleen maar oudere spelers.

www.hottrick.org, is dat de concurrent van www.hattrick.org? Want dan ga ik niet kijken hoor. Dat vind ik lullig.

---

O ja, ik had trouwens nog een vraagje. Ik speel nu Wedstrijd van het Seizoen. Kan dat altijd? want ik vind mijn spelers het nu wel erg goed doen. Ik denk erover om dit alle wedstrijden te doen. Volgens mij als anderen dit ontdekken, doet iedereen dit. Of niet?
    Fok! Federatie
    pi_32999303
    hives, werk je nog steeds 80 uur per week?
      zondag 11 december 2005 @ 21:40:07 #87
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32999318
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Dank je wel .

Maar dat zie je verkeerd. Co Adriaanse was de man die op mij leek. Nu lijkt de Dexter Holland met kort punk haar op mij
    [..]

dank je. Zeker leuke muziek . Trainen wat is dat? Ik koop juist alleen oude spelers omdat die wat ervaring hebben. Ik heb namelijk een nogal jong keeper in het doel, en hij is wat onzeker. En ik dacht, Ajax heeft ook ervaren spelers nodig, dus ik koop alleen maar oudere spelers.

www.hottrick.org, is dat de concurrent van www.hattrick.org? Want dan ga ik niet kijken hoor. Dat vind ik lullig.

---

O ja, ik had trouwens nog een vraagje. Ik speel nu Wedstrijd van het Seizoen. Kan dat altijd? want ik vind mijn spelers het nu wel erg goed doen. Ik denk erover om dit alle wedstrijden te doen. Volgens mij als anderen dit ontdekken, doet iedereen dit. Of niet?
    SNEL JE BERICHT AANPASSEN!
    NU KAN HET NOG!
    VOOR JE HET WEET HEBBEN ANDEREN HET DOOR!
      Redactie Sport zondag 11 december 2005 @ 21:42:14 #88
    109131 crew  sportfreak
    pi_32999387
    "De teams gingen met een 1 - 1 stand de rust in. Met 85 procent balbezit was ADO67 in deze helft de sterkste ploeg. "

Ach ja, ik heb tot nu toe alle competitiewedstrijden gewonnen, alle sterke tegenstanders verslagen en nu een makkie tegen de zwakste uit de competitie. 4 kansen, 1 doelpunt. En dan scoort hij uit een counter terwijl hij niet eens countertechniek speelt.

gek word ik ervan.
      zondag 11 december 2005 @ 21:42:33 #89
    50936 The_Hives
    pi_32999395
    quote:

-edit-

ps sorry Johan-Derksen
    Fok! Federatie
    pi_32999407
    quote:

---

Op hottrick staan tips voor Hattrick

En Wedstrijd van het Seizoen (MOTS) moet je alleen bij belangrijke wedstrijden gebruiken, want je Teamgeest gaat omlaag nadat je het gebruikt hebt.. En bij 'rustig aan doen' gaat de Teamgeest juist ietsje sneller omhoog na de wedstrijd, maar dan gaan je spelers dus wel iets minder presteren tijdens die wedstrijd
      zondag 11 december 2005 @ 21:42:57 #91
    50936 The_Hives
    pi_32999410
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
    hives, werk je nog steeds 80 uur per week?
    yep
    Fok! Federatie
    pi_32999453
    hives, ga weer eens hattricken man, kan jij mij de VII in zien gaan
    pi_32999477
    The_Hives, hallo

Over het Wedstrijd van het Seizoen verhaaltje (MOTS genoemd hier, van het Engelse Match Of The Season): Je kunt ook best elke week PICcen (PIC = Play It Cool = Speel Het Rustig). Zo heb je aan het einde van het seizoen een hele hoge TS (Team Spirit = Teamgeest). Wat je met die hoge TS moet weet ik alleen niet zo goed. Ze halen de TS altijd gelijk weer naar beneden aan het begin van een nieuw seizoen.
      zondag 11 december 2005 @ 21:46:12 #94
    45511 TimmyAsd
    pi_32999514
    0-3 verloren. Had ge PIC ed, dus das niet er..
      zondag 11 december 2005 @ 21:46:45 #95
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_32999528

Feli SURIMAN!
    pi_32999541
    35 minuten: Fulcrum kon in de 35e minuut langszij komen, toen Raymond Nalbach na een uitstekende combinatie op het middenveld alleen voor de keeper kwam te staan en geen moment aarzelde: 1 - 1.

I'm gonna get this biatch
    pi_32999578
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Op hottrick staan tips voor Hattrick

En Wedstrijd van het Seizoen (MOTS) moet je alleen bij belangrijke wedstrijden gebruiken, want je Teamgeest gaat omlaag nadat je het gebruikt hebt.. En bij 'rustig aan doen' gaat de Teamgeest juist ietsje sneller omhoog na de wedstrijd, maar dan gaan je spelers dus wel iets minder presteren tijdens die wedstrijd
    Grappig dat nieuwelingen in de Hattricktopics serieus reageren
    pi_32999612
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef Uddel het volgende:

[..]

pi_32999625
    Ik heb trouwens 0-0 gedaan tegen een counterhufter met wonderbaarlijk verdediging. Ik kon er gewoon niet doorheen komen, en hij is te zwak om iets te doen. Het enige dat hij kan is verdedigen, wat dus resulteerde in een 0-0. Wel een paar spelers van hem richting onderwereld getrapt.
    quote:
    Tactiek: counter
    Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: slecht (heel laag)
    Rechterverdediging: formidabel (laag)
    Centrale verdediging: wonderbaarlijk (hoog)
    Linkerverdediging: wonderbaarlijk (heel laag)
    Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
    Centrale aanval: slecht (laag)
    Linkeraanval: rampzalig (hoog)
    Dat waren zijn ratings dus
      zondag 11 december 2005 @ 21:51:01 #100
    50936 The_Hives
    pi_32999660
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef Uddel het volgende:

[..]

maar wel goed dat hij dat doet
    Fok! Federatie
    pi_32999685
    Spelersrapport en teamopstelling
    Type wedstrijd: normaal
    Tactiek: counter
    Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: slecht (laag)
    Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
    Centrale verdediging: formidabel (laag)
    Linkerverdediging: goed (heel laag)
    Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
    Centrale aanval: matig (hoog)
    Linkeraanval: formidabel (hoog)
    HatStats 179 en 48*

maar het mocht niet meer betalen, komrad gaat naar de VII terug
      zondag 11 december 2005 @ 21:52:27 #102
    50936 The_Hives
    pi_32999705
    Door mn MOTS gestegen naar plaats 2 .

Maja, laatste wedstrijd van het seizoen verliezen, dus ben ik weer terug naar plaats 4
    Fok! Federatie
      zondag 11 december 2005 @ 21:53:17 #103
    50936 The_Hives
    pi_32999728
    Komrad, wederom een bewijs dat counteren een waardeloze tactiek is.
    Fok! Federatie
    pi_32999760
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:53 schreef The_Hives het volgende:
    Komrad, wederom een bewijs dat counteren een waardeloze tactiek is.
    dank je voor deze opbeurende woorden hives
      zondag 11 december 2005 @ 21:54:40 #105
    50936 The_Hives
    pi_32999777
    . Sorry . Volgend jaar weer promoveren
    Fok! Federatie
    pi_32999892
    ja als me dat niet meer lukt dan weet ik het ook niet meer, zat net alleen mijn loonkosten door te rekenen en dat kon nog wel eens een probleem gaan worden, 120k is zeer goed mogelijk en dat is toch lastig op te brengen in de VII
    pi_32999911
    45 minuten: De ruststand was 1 - 1. Met 54 procent balbezit was Bomba in deze helft de sterkste ploeg.

Bah, ik snap dr niks van. Mijn ploeg/selectie is gewoon beter dan de zijne, en hij heeft 4 spelers opgesteld met slechte vorm. Okee hij speelt wel thuis, maar dat is nog geen reden om meer balbezit te hebben dan ik.. bovendien heeft hij de vorige wedstrijd MOTS gebruikt, en ik gebruik het nu voor het eerst. Alhoewel hij vermoedelijk het nu weer gebruikt. Nouja balbezit zal 2e helft wel meer naar mijn kant verschuiven hoop ik
      zondag 11 december 2005 @ 21:59:33 #108
    50936 The_Hives
    pi_32999957
    De 5e plek zit er nog in
    quote:
    Competitie: VI.664 (18139)

Land: Nederland
    Divisie: 6 van de 11

Team Goals Punten
    1. FC Superezels 26-18 28
    2. Dapp're Strijders 31- 20 22
    3. FC FNJ 22 - 19 22
    4. Westeinde Wanderers 40 - 35 21
    5. Mighty Roses 29 - 24 21
    6. Wolvega 23 - 23 16
    7. Leiderdorp United 13 - 17 16
    8. Utd. Seals 12 - 40 7
    Volgende week tegen Westeinde Wanderers. Daar heb ik al 3 seizoenen niet van gewonnen. Vandaar dat ik MOTS speelde. Speelde vandaag tegen Mighty. Die stond derde. Met 5-2 gewonnen. Misschien was MOTS dus niet eens nodig. Maarja je moet wel eens gokken
    Fok! Federatie
    pi_32999998
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef The_Hives het volgende:
    De 5e plek zit er nog in
    [..]

Volgende week tegen Westeinde Wanderers. Daar heb ik al 3 seizoenen niet van gewonnen. Vandaar dat ik MOTS speelde. Speelde vandaag tegen Mighty. Die stond derde. Met 5-2 gewonnen. Misschien was MOTS dus niet eens nodig. Maarja je moet wel eens gokken
    Spannende poule
      zondag 11 december 2005 @ 22:02:15 #110
    50936 The_Hives
    pi_33000068
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Spannende poule
    Precies . Staan al het hele seizoen dicht bij elkaar. Ook nog allemaal supporter en relatief actief.

Leuke poule dus

-edit-

Teamgeest: woedend

Fok! Federatie
    pi_33000122
    Woensdag verlies je toch Hives

Ik heb een WO, nr 6 & 5 staan ook met 2-0 voor spontaan..ik wordt genaaid
    Als het zo blijft moet ik volgende week winnen van de nr 5 om erin te blijven
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_33000329
    Oh shit, volgend seizoen speel ik weer op 9 uur, dat is wel echt minder
    pi_33000343
    ARGH! Ik had zowaar 1e kunnen worden in V.110 vanavond, als ik niet gelijk had gespeeld maar gewonnen ..

1. vedettes mannschaft 13 29 - 18 24
    2. Waailappen United 13 33 - 20 22
    3. Vrone 7 13 19 - 19 19
    4. Ma2 Style 13 34 - 36 19

Dit is nu de huidige stand in de divisie. Nummer 1 had verloren van de nummer 4. Als ik had gewonnen, stond ik op doelsaldo boven de nummer 1 en had ik in theorie die positie kunnen vasthouden. Maar gelijkgespeeld, dus nu afhankelijk van een eventueel verlies van de nummer 1 volgende week en winst van mij

2e plek lijkt verder wel zeker te zijn, toch geen onaardig resultaat m.i.
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_33000399
    Ik met klein beetje geluk volgend jaar om 8 uur
      zondag 11 december 2005 @ 22:12:55 #115
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_33000474
    Ik heb een probleem. Ik sta nu derde en promotie lijkt ver weg. Hoewel.....het is nog mogelijk. Hier is de huidige stand:

Ik moet het nog opnemen tegen nummertje 6.
    Nummer 1 en nummer 2 moeten nog tegen elkaar. Nummer 2 is inmiddels stuurloos. Hij heeft voor de volgende wedstrijd 1 blessure en 1 rode kaart. Zijn opstelling wordt 2-4-2. Hij gaat zeker verliezen en het zal mij verbazen als ik niet win.

Nu zit ik erover te denken om een oude, zeer ervaren spits aan te trekken om flink wat doelpunten te maken. Allstars (nummer 1) heeft toegezegd om te motsen. Het zal aankomen op doelsaldo. Gezamenlijk moeten wij dus een doelsaldo van +10 zien te krijgen.

Is het verstandig om te investeren in oudere ervaren spelers om zo te proberen promotie af te dwingen?
    pi_33000475
    Topschutters
    Speler Team Goals
    1. Wietse Kranenbarg vv Emmen 17
    2. Ormes Vaino vv Emmen 15
    Hoi.
    pi_33000512
    2-4 gewonnen. blessure valt nog mee, 3 weken gelukkig. alleen mij concurrent won met 8-0 :| zodat hij nu eerste staat op doelsaldo. nu moet ik volgende week winnen, waar eerst een gelijkspel nog volstond. maar ik speel thuis en ga 3-5-2 spelen om het middenveld te versterken. groot minpunt wat dat betreft is een WTM rood heeft gekregen en er nu dus een zwakkere broeder in moet, maar ja...
      Redactie Sport zondag 11 december 2005 @ 22:22:02 #118
    109131 crew  sportfreak
    pi_33000765
    Gelukkig nog met 2-1 gewonnen. De beslissende goal viel pas in de 89e minuut dus het was spannend.

Hopelijk kan ik volgende week ook winnen, dan heb ik alle competitiewedstrijden gewonnen dit seizoen.
    pi_33000838
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef Oldbie het volgende:
    Ik heb een probleem. Ik sta nu derde en promotie lijkt ver weg. Hoewel.....het is nog mogelijk. Hier is de huidige stand:
    [afbeelding]

Ik moet het nog opnemen tegen nummertje 6.
    Nummer 1 en nummer 2 moeten nog tegen elkaar. Nummer 2 is inmiddels stuurloos. Hij heeft voor de volgende wedstrijd 1 blessure en 1 rode kaart. Zijn opstelling wordt 2-4-2. Hij gaat zeker verliezen en het zal mij verbazen als ik niet win.

Nu zit ik erover te denken om een oude, zeer ervaren spits aan te trekken om flink wat doelpunten te maken. Allstars (nummer 1) heeft toegezegd om te motsen. Het zal aankomen op doelsaldo. Gezamenlijk moeten wij dus een doelsaldo van +10 zien te krijgen.

Is het verstandig om te investeren in oudere ervaren spelers om zo te proberen promotie af te dwingen?
    Ik zou denken van wel. Maar ik vraag me ook af hoeveel het gaat schelen. Ik weet niet wat je nu voorin hebt rondlopen. Maar als die snuiter met 2 defs speelt is elke kans van jou toch wel een goal. Dus ik denk dat het belangrijker is om veel kansen te creeren. En sowiezo je gehele middenveld aanvallend zetten voor zover je dat nog niet doet.
    pi_33000862
    Komrad, heb jij loonkosten van 120k de week?
    omg
    Ben ik blij dat ik "maar" 42k per week betaal...

en om 21:00 beginnen vind ik zo er nog niet, kan ik tenminste mijn verslag beter volgen
    pi_33000990
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef komrad het volgende:
    ja als me dat niet meer lukt dan weet ik het ook niet meer, zat net alleen mijn loonkosten door te rekenen en dat kon nog wel eens een probleem gaan worden, 120k is zeer goed mogelijk en dat is toch lastig op te brengen in de VII
    Ik ga daar ook beetje probleem mee krijgen.. Begin dit seizoen wisten m'n spelers zich nog te beperken door maar 15K loon te vragen, ben bang dat ze komend seizoen toch alweer wat meer verlangen (titanic PM) .. Zit nu aan de 101K loon, vrees dat het volgend seizoen tegen de 150K- 200K gaat worden ..

Dus toch maar spelertje eruit denk ik
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
    pi_33001279
    72 minuten: Raymond Nalbach van Fulcrum zorgde voor een 1 - 2 voorsprong in de 72e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.

pi_33001621
    5-0 gewonnen alleen de rest ook sta nogsteeds 3de kan nu alleen nog maar hopen op een slippertje van de concurentie volgende week
      zondag 11 december 2005 @ 22:49:54 #124
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33001649
    je gaat winnen Fulcrum...

Ik ben trouwens net officieus kampioen van de V.100 !
    pi_33001667
    82 minuten: Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Bomba-speler Dain Anderson uiteindelijk de bal binnenschuiven: 2 - 2.

83 minuten: Tot groot enthousiasme van het publiek slalomde Eli van Heeze in de 83e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf Bomba een 3 - 2 voorsprong.

GATVER!!! Wat een lucker
      zondag 11 december 2005 @ 22:52:35 #126
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33001746
    je gaat niet winnen Fulcrum.....
    pi_33001777
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef Grumpey het volgende:
    je gaat niet winnen Fulcrum.....
    Wat een boutzooi! Heb gewoon een beter team en kwam 1 wedstrijd later de competitie binnen, alles beter en dan net verliezen

Dag plek 2
    pi_33001801
    Mijn loonkosten gaan ook nog enorm stijgen...
    Komt ervan als je je trainee vasthoud tot zijn 20ste...
    En ondertussen nog zoveel aankopen heb gedaan van milj spelers...
    pi_33002095

Vage shit.. hij stelt de spelers op met de beste vaardigheden, ik stel de beste spelers op met de beste vaardigheden en beste vorm. Kijk dit dan:

Bomba de bola de AFC
    Type wedstrijd: (verborgen)
    Tactiek: centrumaanval
    Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: slecht (heel laag)
    Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
    Centrale verdediging: zwak (hoog)
    Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
    Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
    Centrale aanval: slecht (laag)
    Linkeraanval: waardeloos (laag)

-----------------------------------------------

SC Fulcrum
    Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
    Tactiek: normaal
    Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
    Rechterverdediging: slecht (heel laag)
    Centrale verdediging: zwak (hoog)
    Linkerverdediging: zwak (heel laag)
    Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
    Centrale aanval: zwak (heel laag)
    Linkeraanval: slecht (zeer hoog)

Daar lijkt hij juist weer iets in het voordeel. Wat voor nut hebben die kutsterren dan als ik dan nog niet eens win
    pi_33002156
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding]

dat waren nog eens tijden, dat ik al blij was dat er iemand 2,5 ster haalde
    mjah, zoals Grumpey altijd zegt, het zijn de ratings die het belangrijkste zijn
    pi_33002256
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat waren nog eens tijden, dat ik al blij was dat er iemand 2,5 ster haalde
    mjah, zoals Grumpey altijd zegt, het zijn de ratings die het belangrijkste zijn
    Leg dat dan eens uit.. heb toch de sterkst mogelijke opstelling gemaakt

Snap ook niet waarom mijn middenveld zo'n lage rating heeft trouwens. Zijn toch aardige spelers
      zondag 11 december 2005 @ 23:10:32 #132
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33002350
    5-2 verloren, onverdiend, had beter iets meer in de trant van 3-2 moeten zijn, maar ja..

Nu kan ik alleen nog 2e worden.. :|

1. De goeisten 13 51 - 7 (+44) 36
    2. S.V.Robinhood 13 52 - 8 (+44) 33
    3. Red Daemons 13 56 - 12 (+44) 30

A.s. zondag moet ik tegen de nr 2, dus dat moet ik winnen..
    pi_33002542
    Ik ben er beduust van, kan het maar niet begrijpen
      zondag 11 december 2005 @ 23:18:09 #134
    39256 Bonobo11
    pi_33002580
    Kampioenen

Competitie: XI.972 (101875)

1. Bonobo11 13 31 - 20 29
    2. frekar 13 28 - 19 25
    3. V.V. Maarssen 13 37 - 26 22
    4. BSHVN 13 23 - 21 21
    5. Loenatik 13 14 - 16 19
    6. twente4live 13 33 - 24 18
    7. FC Deran 13 25 - 35 12
    8. FC MW 13 5 - 35 3
    Feyenoord!!! * Barça
      zondag 11 december 2005 @ 23:19:55 #135
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33002636
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Wat voor nut hebben die kutsterren dan als ik dan nog niet eens win
    Sterren zeggen iets over de individuele prestaties.
    Je speler kan uitstekend in vorm zijn en maar omdat je bijv. je middenvelder verdedigend hebt gezet (terwijl hij verdedigen: slecht heeft) zal hij onder zijn niveau spelen, waardoor die minder sterren krijgt.

Sterren zijn meer een indicatie voor de vorm (en individuele order) van een speler.
    Sterren zijn ook gekoppeld aan zijn stats.
    En speler met als hoogste stat redelijk en uitstekend in vorm, zal waarschijnlijk hoogstens 3 sterren halen.
    Terwijl een speler met als hoofdstat wereldklasse heeft en zwak in vorm toch wel pak en beet 8 sterren zal halen (weet niet pcies of het klopt, heb helaas nog nooit een wereldklasse speler gehad.. ).
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef Bonobo11 het volgende:
    Kampioenen
    Gefeliciteerd Bonobo!
    pi_33002668
    Heb 2-0 gewonnen van de nummer 1 waardoor hij nu op 3 staat

In mn opstelling was mn vaste spits geblesseerd, dus heb ik Nino erin gezet die ook de enige 2 goals heeft gescoord en ook de enige geke kaart

Nino 4 life

Mn pull trouwens van vandaag:
    quote:
    Donathan van der Maar
    TSI = 610, 19 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: matig
    Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    Wie biedt
    Children of the night. What music they make.
    pi_33002689
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Sterren zeggen iets over de individuele prestaties.
    Je speler kan uitstekend in vorm zijn en maar omdat je bijv. je middenvelder verdedigend hebt gezet (terwijl hij verdedigen: slecht heeft) zal hij onder zijn niveau spelen, waardoor die minder sterren krijgt.

Sterren zijn meer een indicatie voor de vorm (en individuele order) van een speler.
    Sterren zijn ook gekoppeld aan zijn stats.
    En speler met als hoogste stat redelijk en uitstekend in vorm, zal waarschijnlijk hoogstens 3 sterren halen.
    Terwijl een speler met als hoofdstat wereldklasse heeft en zwak in vorm toch wel pak en beet 8 sterren zal halen (weet niet pcies of het klopt, heb helaas nog nooit een wereldklasse speler gehad.. ).
    Heb alles ook wel goed ingedeeld, bij welke speler wat het beste past.. maar maakt de vorm dan niet zoveel uit?
    pi_33003776
    4-1 gewonnen en officiele promotie

Triest vrouwtje uit mn competitie had al haar spelers verkocht op 8 kneuzen na. Die verloor dus met 11-0 van nummer 1. Volgende week van nummer 1 winnen en ik ben kampioen.

Op naar divisie 9 .
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      maandag 12 december 2005 @ 00:22:21 #139
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33004324
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Heb alles ook wel goed ingedeeld, bij welke speler wat het beste past.. maar maakt de vorm dan niet zoveel uit?
    De vorm maakt juist uit.
    pi_33004564
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 00:22 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

De vorm maakt juist uit.
    Nou daarom snap ik dus niet waarom zijn ratings beter zijn. Mijn spelers waren in vorm, zijne niet

Ok nou iemand kwam net met een verklaring: namelijk omdat een speler van mij er geblesseerd af moest. Dat was een middenvelder met vermoedelijk 2,5 ster, op de plaats waar Koekoek staat op de screenshot. Dat was in de 80e minuut, en die 2 goals kwamen in de 82 en 83e minuut. Die blessure zal me genekt hebben waarschijnlijk
    pi_33005209
    Zo was ik zojuist de transferlijst aan het aflopen. En heb toch zowaar een koopje gevonden (dacht ik zo)

Wat vinden jullie ervan?

Gekocht voor 3 790 000 ¤
    (of heb ik teveel betaald?)
    Manager Suriman van The Brown Panters
      maandag 12 december 2005 @ 01:19:04 #142
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33005345
    Ik weet niet de prijzen voor buitenaards.
    Jammer dat ie geen passen heeft (minpunt voor taktieken), maar wel matig verdedigen.
    En hij is gemeen, temperamentvol en oneerlijk, dus meer kans op kaarten en vrije trappen tegen.
    pi_33006384
    Z'n karakter is idd niet van je het, da's jammer.
    pi_33007132
    Goedemorgen.

Gisteren met 4-1 gewonnen van de nummer 1, nummer 3 heeft verloren, dus promotie is binnen!!
    Sta 2 punten voor op de nummer 2, waarvan ik won. Zondag winnen van de nummer 7, en dan ben ik kampioen. Ik heb wel gemotst deze week.

Volgend seizoen in X
      maandag 12 december 2005 @ 09:38:25 #145
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33007555
    Soooowwwwwww ...... in spanning gezeten.. gisteren geen internet Kom op de uni, ligt het netwerk plat... nu eindelijk internet... eens kijken of ik... zou het? zou ik voor de 3e keer op rij kampioen zijn?

Jaaaaaaaaaaaaaa

Kristiansund - citrus 6 - 1

Dit is de lijn van rechtstreekse promotie:

512. De Bokkerijders 47 - 14 33

513. De Muur 46 - 13 33

Ik heb 30 punten en 1 wo te gaan, dus dat zit snor... nu maar hopen dat ik geen WO tref in het p/d-duel
      maandag 12 december 2005 @ 09:45:19 #146
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33007671
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 01:10 schreef Mokkaboon het volgende:
    Zo was ik zojuist de transferlijst aan het aflopen. En heb toch zowaar een koopje gevonden (dacht ik zo)

Wat vinden jullie ervan?

[afbeelding]

Gekocht voor 3 790 000 ¤
    (of heb ik teveel betaald?)
    Heb je wel naar zn salaris gekeken?
    pi_33009488
    @mokkaboon:

Vind het zonde dat het geen nederlander is met bijstats/ spec. Dit is een redelijk prijzig kannon op het middenveld.

@Fulcrum

Ik snap wel waarom je niet wint..

Jullie hebben allebei nauwelijks aanval / verdediging.. het zal vast wel schelen maar jij hebt je verdediging ontzenuwt door een centrale verdediger weg te plukken en er een extra mid neer te zetten..

In de lage divisies maakt het vooral uit hoe je middenveld is, slecht heel laag kan nogal dominant zijn zeker met pech / geluk over een waardeloos hoge / zeer hoge middenveld.

Je tegenstander speelde met 2 wingers towards the middle, een combinatie van 5 (2 tm en 3 inners) spelers die bijdragen aan het middenveld (al is het matig pm) kan toch nog een stevige combinatie opleveren.
    Jij speelde met 2 aanvallende wingers en niet al te denderende mids (2*) als resultaat levert dat, dat je moet knokken voor balbezit wat je dus aflegt tegen zijn 5 mids.

Had je 3-5-2 met 1 winger tm en 1 aanvallende winger gespeeld had je waarschijnlijk gewonnen.

Een ander belangrijk verschil wat je niet aan sterren kan aflezen, is de teamgeest.
    Je tegenstander speelde thuis en jij uit, wat dus al met al nogal een bovendien maakt het uit met wat voor teamgeest jullie aantraden en wat voor orders (match of the season? pic?)

Nog een opmerking over de sterren:
    Wingers TM halen heel moeilijk sterren maar kunnen desalniettemin behoorlijk bijdragen aan het middenveld vergelijken met een extra centrale middenvelder zijn ze maar nauwelijks zwakker in hun bijdrage, al zeggen de sterren anders

@ kampioenen, gefeliciteerd

Gisteren ook in een leeg stadion de #8 met 5-0 weg gezet om zo het kampioenschap te verzilveren.
    pi_33010918
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef Jonks het volgende:

@Fulcrum

Ik snap wel waarom je niet wint..

Jullie hebben allebei nauwelijks aanval / verdediging.. het zal vast wel schelen maar jij hebt je verdediging ontzenuwt door een centrale verdediger weg te plukken en er een extra mid neer te zetten..

In de lage divisies maakt het vooral uit hoe je middenveld is, slecht heel laag kan nogal dominant zijn zeker met pech / geluk over een waardeloos hoge / zeer hoge middenveld.

Je tegenstander speelde met 2 wingers towards the middle, een combinatie van 5 (2 tm en 3 inners) spelers die bijdragen aan het middenveld (al is het matig pm) kan toch nog een stevige combinatie opleveren.
    Jij speelde met 2 aanvallende wingers en niet al te denderende mids (2*) als resultaat levert dat, dat je moet knokken voor balbezit wat je dus aflegt tegen zijn 5 mids.

Had je 3-5-2 met 1 winger tm en 1 aanvallende winger gespeeld had je waarschijnlijk gewonnen.

Een ander belangrijk verschil wat je niet aan sterren kan aflezen, is de teamgeest.
    Je tegenstander speelde thuis en jij uit, wat dus al met al nogal een bovendien maakt het uit met wat voor teamgeest jullie aantraden en wat voor orders (match of the season? pic?)

Nog een opmerking over de sterren:
    Wingers TM halen heel moeilijk sterren maar kunnen desalniettemin behoorlijk bijdragen aan het middenveld vergelijken met een extra centrale middenvelder zijn ze maar nauwelijks zwakker in hun bijdrage, al zeggen de sterren anders
    That makes sense.. ik ga altijd voor de aanval dus wou daarom hem op de vleugels pakken. Mijn middenveld was eerst sterker, maar een redelijk belangrijke middenvelder moest geblesseerd van het veld af in de 80e minuut. Dat is het keerpunt geweest aangezien zijn 2 goals in de 3 minuten daarna vielen. In ieder geval, door je verhaal wordt het wel duidelijker allemaal, bedankt.

Volgend jaar doe ik het hopelijk beter. Nu moet ik eerst mijn schuld van 230 ton wegwerken, want zo kan ik ook geen spelers kopen (en dus ook nooit veel winst maken)
    pi_33011727
    Eindelijk (weer) kampioen in de V.152 en waarschijnlijk rechtstreekse promotie naar IV!! Leek me wel reden genoeg weer eens te pimpen hier

1. FC Gouda 13 44 - 10 34

2. KFC Hamont '99 13 32 - 12 26
    3. TMN 13 30 - 26 20
    4. FC Velsenoord 13 29 - 33 19

5. Olympique Eiguenots 13 26 - 26 18
    6. Ratteplan 13 11 - 14 17

7. Atletico Enzo 13 19 - 28 15
    8. g-unit systeem 13 8 - 50 0
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      maandag 12 december 2005 @ 13:00:47 #150
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33012100
    Tim_G held

Kom je ook eens op zondagavond pimpen met je wedstrijden op IRC?
    Lijkt me tof!
    pi_33012159
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Tim_G held

Kom je ook eens op zondagavond pimpen met je wedstrijden op IRC?
    Lijkt me tof!
    das dus het probleem. Op zondag avond ben ik nooit thuis......... Vandaar dat ik op maandagochtend altijd vol spanning naar het werk rijdt!!
    It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
      maandag 12 december 2005 @ 13:03:17 #152
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_33012173
    gister weer verloren omdat ik te laat was met het aanpassen van de opstelling dit was namelijk zelfs voor mij een te pakken tegenstander.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_33012551
    gelijkgespeeld, etc..

Eigenlijk een beetje inactief, beetje seizoen afwachten. Begin volgend seizoen weer dik gaan inkopen/verkopen
      maandag 12 december 2005 @ 13:24:30 #154
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33012755
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef sir_dalord het volgende:
    gelijkgespeeld, etc..

Eigenlijk een beetje inactief, beetje seizoen afwachten. Begin volgend seizoen weer dik gaan inkopen/verkopen
    Echt? Of probeer je ons te foppen?
      maandag 12 december 2005 @ 13:52:22 #155
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33013437
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Leg dat dan eens uit.. heb toch de sterkst mogelijke opstelling gemaakt

Snap ook niet waarom mijn middenveld zo'n lage rating heeft trouwens. Zijn toch aardige spelers
    Lijkt mij duidelijk dat je verloren hebt op bijvoorbeeld het thuisvoordeel van de tegenstander, of om zijn hoge Teamgeest (TS).
    Hij heeft beter middenveld, dus krijgt iets meer kansen, daarnaast vraag ik me af waarom je niet met 2 centrale verdedigers speelt ipv 2 towards middle op de vleugel. Die ene in het midden moet het tegen 2 spitsen opboksen terwijl tegenstander ook nog eens centrumaanval speelt. En dat met de meeste kansen bijelkaar opgetelt....
    Kijk, je had kunnen winnen, maar dat hij wint is niet heel raar ofzo
    pi_33014161
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Lijkt mij duidelijk dat je verloren hebt op bijvoorbeeld het thuisvoordeel van de tegenstander, of om zijn hoge Teamgeest (TS).
    Hij heeft beter middenveld, dus krijgt iets meer kansen, daarnaast vraag ik me af waarom je niet met 2 centrale verdedigers speelt ipv 2 towards middle op de vleugel. Die ene in het midden moet het tegen 2 spitsen opboksen terwijl tegenstander ook nog eens centrumaanval speelt. En dat met de meeste kansen bijelkaar opgetelt....
    Kijk, je had kunnen winnen, maar dat hij wint is niet heel raar ofzo
    Much to learn, this newbie has
      maandag 12 december 2005 @ 14:26:08 #157
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33014230
    Grumpey, ik ben erg benieuwd naar jouw b-team beleid... ik heb mn 2e keep te koop gezet, want hij slurpt toch 2,5k per week op en kost slechts 30k.. dus als ik 12 weken met mn 1e keep doe, dan heb ik al een redelijk keep verdient door te besparen op mn 2e keep(die ik ook weer kan verkopen).

Ik ben toch van plan mn hele b-team de deur uit te doen, met uitzondering van 4 met hogere ervaring. Ik heb eigenlijk op het moment niet echt een reserver def (jah, een redelijk def maar das niet genoeg natuurlijk. Als ik jouw berichten uit het verleden me goed herinner, heb je voor iedere positie 1 reserve? Van welk niveau is deze reserve dan? En heb je bijv. voor wing en mid een aparte reserve, of voor allebei de posities 1 reserve?
    pi_33014593
    Ik heb 1 reserve keeper (goed keepen),
    2 reserve defs (goed en uitstekend)
    2 reserve mids (formidabel en redelijk )
    spitsen heb ik sowieso natuurlijk dubbel bezet
    verder alleen nog een clown, die tevens als reserve-reserve dient, voor als mijn reserves moeten spelen of geblesseerd zijn
    Signature?
    pi_33014727
    Heb 10 van mijn betere spelers te koop gezet.. je moet toch wat
    pi_33015625
    Heb je ook al een trainingstype/programma? Ik stroomde vorig jaar halverwege in XI in. In het begin ben je wat slechter dan sommige teams (eerste paar weken), maar al snel begint je trainingstype vruchten af te werpen itt sommige die gewoon algemeen blijven trainen.

Heb nu in divisie X ook al 34,5 * gehaald (kan hoger, maar ik zet bijv. mn spitsen niet naar de vleugel en blessures etc)

[edit] Ik heb ff snel bij je team gekeken. Ik kan geen trainingstype vinden, of je moet keepen trainen (niet naar gekeken). 20/22 jarige redelijk middenvelders trainen heeft weinig zin. Koop een paar 18 jarige (volgend seizoen) of 17 jarige (dit seizoen) en ga die trainen. Trainen is uiteindelijk winst = versterking voor je team.

Volgend seizoen verkoop ik 2 19 jarige briljant verdedigers (als ze niet geblesseerd raken) dat is dan cashen en dan kan ik mn middenveld eens lekker versterken

[ Bericht 42% gewijzigd door Lennox op 12-12-2005 15:25:18 ]
    pi_33015807
    He, nooit gezien dat er op Fok ook een hattrick topic is, en wat voorn 1.

Ik ben sinds zondag kampioen in me divisie dus nu op naar de 9e :p
    pi_33015940
    het is gedaan, nog een seizoentje in 7 blijven 1 punt tekort voor promotie
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
    pi_33017089
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef The_Hives het volgende:

[..]

maar wel goed dat hij dat doet
    Dat wel
    pi_33017184
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef maniack28 het volgende:
    Soooowwwwwww ...... in spanning gezeten.. gisteren geen internet Kom op de uni, ligt het netwerk plat... nu eindelijk internet... eens kijken of ik... zou het? zou ik voor de 3e keer op rij kampioen zijn?

Jaaaaaaaaaaaaaa

Kristiansund - citrus 6 - 1

Dit is de lijn van rechtstreekse promotie:

512. De Bokkerijders 47 - 14 33

513. De Muur 46 - 13 33

Ik heb 30 punten en 1 wo te gaan, dus dat zit snor... nu maar hopen dat ik geen WO tref in het p/d-duel
    Zorg je toch dat jij ook een WO bent, is het 0-0.. wie zou er dan doorgaan?
      maandag 12 december 2005 @ 16:55:34 #165
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_33018291
    quote:
    Guido Finders (20125558)
    24 jaar, uitstekend in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
    Ik spreek Nederlands!

Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.

Total Skill Index (TSI): 44 910
    Loon: 9 432 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Högströms BK
    Waarschuwingen: 2
    Fysiek: licht geblesseerd

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Positiespel: uitstekend Passen: formidabel
    Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
    Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 21
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
    Voormalig jeugdspeler van mij op de lijst moet minimaal 5 mil op brengen. levert mij dus minimaal een ton op

Voor de rest alles goed. meld me hier niet zo vaak meer, maar ben fok!-moe niet hattrick-moe.

Sta 1ste, nummer 2 heeft 1 punt minder en in de laatste weds moeten we tegen elkaar... hij heeft iets meer sterren, maar gelijk middenveld. het wordt een echte clash of the titans.

Nu nog even pimpen met kusters en dan ben ik weer even stil
    quote:
    Micha Kusters (56152172)
    19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.

Specialiteit: Koppen

Total Skill Index (TSI): 26 390
    Loon: 5 000 ¤/week
    Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
    Waarschuwingen: 1

Positiespel: zwak Passen: goed
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
    Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 28
    Hattricks in carrière: 2
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 16
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
    vrijdag Wereldklasse. Als ik promoveer moet hij mijn nieuwe middenvelder bekostigen
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_33019354
    nette spelert condoom
    pi_33021319
    Heeft JD een tweede login bij hattrick?
    Dit lees ik in het gastenboek van een leaguegenoot:
    quote:
    82 van de 84 berichten door Woudstraatje [Hattrick Supporter] 04-12-2005 om 21:48

Sander,

Wat is dit nu? Jij staat 1-0 achter en helmut staat 1-0 voor...

We gaan toch niet degraderen?
      maandag 12 december 2005 @ 18:52:39 #168
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33022003
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 14:26 schreef maniack28 het volgende:
    Grumpey, ik ben erg benieuwd naar jouw b-team beleid... ik heb mn 2e keep te koop gezet, want hij slurpt toch 2,5k per week op en kost slechts 30k.. dus als ik 12 weken met mn 1e keep doe, dan heb ik al een redelijk keep verdient door te besparen op mn 2e keep(die ik ook weer kan verkopen).

Ik ben toch van plan mn hele b-team de deur uit te doen, met uitzondering van 4 met hogere ervaring. Ik heb eigenlijk op het moment niet echt een reserver def (jah, een redelijk def maar das niet genoeg natuurlijk. Als ik jouw berichten uit het verleden me goed herinner, heb je voor iedere positie 1 reserve? Van welk niveau is deze reserve dan? En heb je bijv. voor wing en mid een aparte reserve, of voor allebei de posities 1 reserve?
    Geloof het of niet, maar mijn reservespits is reeds 7 seizoenen lang een redelijk scoren/zwak passen. Mijn winger idem, mijn middenvelderreserve is mijn coach (die haalt wel 3,5 ster). Mijn reservekeeper is redelijk (en clown) en verdedigen train ik nog dus die is altijd wel van niveau.

mijn B-team bestaat dus uit 5 reserveverdedigers, en voor de rest alleen kneuzen. Echt alleen kneuzen dus.
      maandag 12 december 2005 @ 18:54:08 #169
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33022054
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Uncle het volgende:
    He, nooit gezien dat er op Fok ook een hattrick topic is, en wat voorn 1.

Ik ben sinds zondag kampioen in me divisie dus nu op naar de 9e :p
    Welkom

Er is zelfs een hele irc-afdeling. Kom eens langs!
    Daarnaast kan je hier alle vragen stellen die je wilt, en is er veel gezellig enzo...
    Verkapte welkom dus...
      maandag 12 december 2005 @ 19:11:09 #170
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33022664
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar mijn reservespits is reeds 7 seizoenen lang een redelijk scoren/zwak passen. Mijn winger idem, mijn middenvelderreserve is mijn coach (die haalt wel 3,5 ster). Mijn reservekeeper is redelijk (en clown) en verdedigen train ik nog dus die is altijd wel van niveau.

mijn B-team bestaat dus uit 5 reserveverdedigers, en voor de rest alleen kneuzen. Echt alleen kneuzen dus.
    Ah ok, dus 1 def, 1 mid, 1 winger is voor mij genoeg.... keepje kan ik zo kopen (30k) en dan heb ik alleen nog mn b-spitsen. Dan heb ik dus in totaal 11+3+3+1=18 spelers Scheelt weer 3k salaris
    pi_33023820
    Leuke oudspeler condoom
    pi_33024266
    ik heb ook bijna alleen maar kneusjes,

MF en spits wel een formi omdat ik van formatie veranderd ben en die liever begin volgend jaar verkoop ivm marktprijzen
    pi_33028879
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Welkom

Er is zelfs een hele irc-afdeling. Kom eens langs!
    Daarnaast kan je hier alle vragen stellen die je wilt, en is er veel gezellig enzo...
    Verkapte welkom dus...
    lolll

eerst maar eens aanmelden (en hopen dat ik dat goed doe...).

Uncle met Ungoogleble (764172) ---- Scoren
      maandag 12 december 2005 @ 22:44:35 #174
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33029953
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef ArTiC het volgende:
    Heeft JD een tweede login bij hattrick?
    Dit lees ik in het gastenboek van een leaguegenoot:
    [..]

Kut, hij heeft me door
      maandag 12 december 2005 @ 23:54:00 #175
    45511 TimmyAsd
    pi_33032037
    Iemand die nog een friendly zoekt?

sporting amsterdam (208072)
      dinsdag 13 december 2005 @ 01:31:52 #176
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33033999
    Je moet een zooitje buitenlandse clubs uitdagen, brengt meer op (wel thuis dan).
    Alhoewel je daar nu te laat mee bent wsl, kan maar tot dinsdagmiddag.

Je kan naar advertenties (-Links- Tab: Gemeenschap -> Onder forums) en dan naar Vriendschappelijk wedstrijden, dan advertentie plaatsen of die clans uitdagen.
    Of naar een land en dan online gebruikers en dan die uitdagen (indien mogelijk).
      dinsdag 13 december 2005 @ 08:22:30 #177
    45511 TimmyAsd
    pi_33035711

Dat snap ik wel.. Mar had geen zin in welke moeite dan ook..
    pi_33035945
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ah ok, dus 1 def, 1 mid, 1 winger is voor mij genoeg.... keepje kan ik zo kopen (30k) en dan heb ik alleen nog mn b-spitsen. Dan heb ik dus in totaal 11+3+3+1=18 spelers Scheelt weer 3k salaris
    Lijkt je dat verstandig?? Je speelt dus alle wedstrijden met je basisteam met alle risico's van dien!

Beker en oefenwedstrijden stel ik een compleet ander team op. Zal me toch niet gebeuren dat ik het kampioenschap verspeel omdat mijn top ( aanvaller,middenvelder, verdediger ) geblesseerd raakt in een oefenpotje tegen een Zimbabswaans X team.........

[ Bericht 1% gewijzigd door Tim_G op 13-12-2005 09:15:58 ]
    pi_33036034
    Ik speel altijd met dezelfde keeper, en 1 of 2 verdedigers. Verder bijna altijd verschillende spelers.
      dinsdag 13 december 2005 @ 09:43:28 #180
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33036713
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 08:49 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Lijkt je dat verstandig?? Je speelt dus alle wedstrijden met je basisteam met alle risico's van dien!

Beker en oefenwedstrijden stel ik een compleet ander team op. Zal me toch niet gebeuren dat ik het kampioenschap verspeel omdat mijn top ( aanvaller,middenvelder, verdediger ) geblesseerd raakt in een oefenpotje tegen een Zimbabswaans X team.........
    Het boeit niet of ik kampioen wordt... het enige wat boeit is trainen... promoveren naar V wil ik toch nog niet... vandaar dat ik me wel een paar wedstrijden verlies kan permiteren Ik zie het zo... mn b-team spelers zijn niet meer waard dan 20-50k, stel dat ik er echt een keer een nodig heb, kan ik er ook eentje kopen... want 20-50k is natuurlijk niks... Dus ik kan dan beter op iedere positie een aardige reserve hebben +b-team trainees... scheelt weer 6k salaris per week Dus over een heel jaar scheelt het toch al +150k. Nu lijkt dat niet veel, maar ja, dat kan net het verschil maken
    pi_33037221
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef maniack28 het volgende:

Dus over een heel jaar scheelt het toch al +150k. Nu lijkt dat niet veel, maar ja, dat kan net het verschil maken
    Verschil met wat Als je in de VI speelt en 150k is bepalend voor je zou ik het toch anders aanpakken....

maarja........ zo zijn er tig verschillende aanpakken he! Ieder kiest de voor hem meest logische\werkbare. Als je het met deze aanpak ook redt in de VI vind ik dat ook nog knap
      dinsdag 13 december 2005 @ 11:13:29 #182
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33038491
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Verschil met wat Als je in de VI speelt en 150k is bepalend voor je zou ik het toch anders aanpakken....

maarja........ zo zijn er tig verschillende aanpakken he! Ieder kiest de voor hem meest logische\werkbare. Als je het met deze aanpak ook redt in de VI vind ik dat ook nog knap
    Nah, ik heb dit hele seizoen eigenlijk al geen goeie reserves gehad... en toch ben ik kampioen in VI Dus ik gooi die nutteloze knakkers er gewoon uit en dan zie ik het wel.. en 150k maakt niet het verschil, maar kan wel het verschil maken.. alle beetjes zijn meegenomen
    pi_33040915
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nah, ik heb dit hele seizoen eigenlijk al geen goeie reserves gehad... en toch ben ik kampioen in VI Dus ik gooi die nutteloze knakkers er gewoon uit en dan zie ik het wel.. en 150k maakt niet het verschil, maar kan wel het verschil maken.. alle beetjes zijn meegenomen
    zelfs kampioen geworden?? tja..... of het is een waardeloze league waar je inzit of je hebt heel veel mazzel gehad ( voorkomen van blessures\schorsingen ) of ik moet gewoon al mijn wissels verkopen en jouw tactiek hanteren!

maar je blijft nu bewust nog een jaartje in de VI? Ik weet wel dat ik het zonder goede reserves nooit gered zou hebben in de V.....
      dinsdag 13 december 2005 @ 14:05:44 #184
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_33042596
    4-0 gewonnen. Kampioen was ik vorige week al. Zondag nog even tegen de nummer 2 spelen.

A.M.A.B
    pi_33043268

spannend tot de laatste wedstrijd

-edit- ik speel met Vliegende Harries
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      dinsdag 13 december 2005 @ 14:58:26 #186
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33043855
    puur ter informatie...

Hoeveel verlies maak je per week? DUS: geen inkomsten van stadionverkoop meegerekend. Ook geen oefenwedstrijdjes.
    Dus alle persoon/salaris/jeugd/stadionkosten per week minus de sponsorinkomsten en eventuele rente. (wel even je league erbij voor duidelijkheid)

Dit is bij mij namelijk -70.000 (Ve klasse),
    even kijken wie hier door de boot vallen (of ikzelf door de boot val)
    pi_33043977
    -8000 XI
    pi_33044532
    Mijn economie van deze week :

Deze week

Totale inkomsten 119 913 Totale uitgaven 332 040
    Verwachte winst/verlies -212 128

Is dus een uitwedstrijd geweest. V league
    pi_33044823
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 14:58 schreef Grumpey het volgende:
    puur ter informatie...

Hoeveel verlies maak je per week? DUS: geen inkomsten van stadionverkoop meegerekend. Ook geen oefenwedstrijdjes.
    Dus alle persoon/salaris/jeugd/stadionkosten per week minus de sponsorinkomsten en eventuele rente. (wel even je league erbij voor duidelijkheid)

Dit is bij mij namelijk -70.000 (Ve klasse),
    even kijken wie hier door de boot vallen (of ikzelf door de boot val)
    Beetje nutteloze info... Vraag dan naar de tweewekelijkse winst/verlies want dat geeft een veel beter beeld van de financiele gezondheid van een club (er even vanuit gaande dat de club in die twee weken 1 keer uit en 1 keer thuis speelt)
      dinsdag 13 december 2005 @ 15:39:14 #190
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33044935
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef Uncle het volgende:

[..]

Beetje nutteloze info... Vraag dan naar de tweewekelijkse winst/verlies want dat geeft een veel beter beeld van de financiele gezondheid van een club (er even vanuit gaande dat de club in die twee weken 1 keer uit en 1 keer thuis speelt)
    oneens.

Supportersinkomsten zijn namelijk variabel. Dit is structureel. Daarom vind ik dit veel informatiever.
    Daarnaast bepaal ik zelf of ik iets nuttigs vind ja of nee natuurlijk

Daarnaast doelde ik ook niet op temporele inkomsten en verliezen, maar echt op de STRUCTURELE inkomsten en STRUCTURELE uitgaven zeg maar. Oftewel, hoeveel verlies maakt een club gemiddeld in welke league STRUCTUREEL.

ik hou van caps

[ Bericht 10% gewijzigd door Grumpey op 13-12-2005 15:48:12 ]
    pi_33045314
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef Grumpey het volgende:

Daarnaast doelde ik ook niet op temporele inkomsten en verliezen, maar echt op de STRUCTURELE inkomsten en STRUCTURELE uitgaven zeg maar. Oftewel, hoeveel verlies maakt een club gemiddeld in welke league STRUCTUREEL.

ik hou van caps
    Je vraagt om de gegevens zonder de inkomsten van het stadion. Zo ziet elk week er bij mij uit zonder de inkomsten van het stadion...... structureler dan dit kan niet.......

ook zou ik even nakijken wat structureel betekend want volgens mij begrijp je het zelf niet....

Als je structureel verlies maakt is je HT levensduur maar kort......
      dinsdag 13 december 2005 @ 15:53:54 #192
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33045377
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 12:57 schreef Tim_G het volgende:

[..]

zelfs kampioen geworden?? tja..... of het is een waardeloze league waar je inzit of je hebt heel veel mazzel gehad ( voorkomen van blessures\schorsingen ) of ik moet gewoon al mijn wissels verkopen en jouw tactiek hanteren!

maar je blijft nu bewust nog een jaartje in de VI? Ik weet wel dat ik het zonder goede reserves nooit gered zou hebben in de V.....
    Ik blijf nog 2 jaar in VI, prutscompetitie hier Uddel zit er ook bij Maar goed, ik heb nu geen reserves en wil tegen die tijd weer voor iedere positie 1 goeie reserve hebben, gewoon 2 of 3 niveaus lager... maar dat moet wel lukken
      dinsdag 13 december 2005 @ 15:55:27 #193
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33045437
    -40.000 structureel verlies
      dinsdag 13 december 2005 @ 16:00:15 #194
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33045590
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Je vraagt om de gegevens zonder de inkomsten van het stadion. Zo ziet elk week er bij mij uit zonder de inkomsten van het stadion...... structureler dan dit kan niet.......

ook zou ik even nakijken wat structureel betekend want volgens mij begrijp je het zelf niet....

Als je structureel verlies maakt is je HT levensduur maar kort......
    Die van jou is ook nuttig, want terwijl ik in dezelfde league zit maak ik 1,5 ton minder verlies per week dan jij maakt. Oftewel, er kan bij jou flink gesneden/bezuinigd worden zonder dat het ten koste hoeft te gaan van de resultaten (ik ben ook 1e).

Zeker voor mensen die extreem veel meer geld kwijt zijn dan anderen in hun league is dit een goed middel om daar achter te komen en daar iets aan te doen.

En van dat structureel, ik snap dat de inkomsten van stadion ook om de 2 weken binnenkomt structureel, maar mijn punt was nu dus om eens niet daar naar te kijken maar alleen naar de rest, maar je hebt gelijk.
    pi_33045818
    Ik zal thuis ff kijken, maar ik denk dat het ongeveer zo is:

Inkomsten: Sponsoren 23.000 FInancieel voordeel 1600
    Uitgaven: Stadion 7100 Rente 10.000 Spelersloon: 17.000 personeel 12.000.

Verlies dus ongeveer 20.000 per week

Rente gaat wel wee rnaar beneden, maar zo is het nu ff.

XI

[ Bericht 6% gewijzigd door twisteddlogic op 13-12-2005 16:11:53 ]
    pi_33045892
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Die van jou is ook nuttig, want terwijl ik in dezelfde league zit maak ik 1,5 ton minder verlies per week dan jij maakt. Oftewel, er kan bij jou flink gesneden/bezuinigd worden zonder dat het ten koste hoeft te gaan van de resultaten (ik ben ook 1e).
    Toch kan er bij mij niet bezuinigd worden. Tuurlijk kan er ff 7500 af ivm dokters maar heb nu eenmaal ff die blessure van 5 weken die toch sneller dan 5 weken hersteld moet zijn.

Maar zeggen dat er bij mij gesneden kan worden omdat jij in jouw league het wel redt met dat geld is een wat voorbarige conclusie natuurlijk. Waarschijnlijk zit je in een wat mindere league en kan je het idd met dat geld redden. Verschil in leagues is in de V's soms nog enorm maar langzaam aan zal dat verdwijnen ( net zoals nu bijna alle IV leagues gelijk qua sterkte zijn, was 8 seizoenen terug nog niet het geval hoor! )
    pi_33045905
    -31k verlies wekelijks. IX
      dinsdag 13 december 2005 @ 16:15:04 #198
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33046096
    Tim_G (V ) -212.000
    Grumpey (V ) -70.000
    Maniac (VI) -40.000
    Yankee_One (IX ) -31.000
    Twisteddlogic (XI) -20.000
    pi_33046221
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Grumpey het volgende:
    Tim_G (V ) -212.000
    Grumpey (V ) -70.000
    Maniac (VI) -40.000
    Yankee_One (IX ) -31.000
    Twisteddlogic (XI) -20.000
    en toch elke week rond de 500k uitkomen he!! Einde van het seizoen trainee verkopen voor 5 milj en dan 1 verdediger en 1 aanvaller aantrekken.
    pi_33046508
    jotty (VIII) -25.000
    pi_33046735
    Deze week

Inkomsten Uitgaven
    Kaartverkoop Stadionkosten 16 000
    Sponsorgeld 60 888 Spelersloon 23 269
    Personeel 33 000
    Jeugdopleiding 20 000

Verwachte verlies 31 381

Met slechts 4 woordvoerders .. alleen in het begin van het seizoen de eerste 4 weken 7 woordvoerders..
    Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
      dinsdag 13 december 2005 @ 16:41:23 #202
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33046826
    Totale inkomsten 33 115
    Totale uitgaven 39 769
    Verwachte winst/verlies -6 654
    9e klasse..
      dinsdag 13 december 2005 @ 16:47:15 #203
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33046951
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Daemon19 het volgende:
    Totale inkomsten 33 115
    Totale uitgaven 39 769
    9e klasse..
    netjes
    pi_33047663
    Komrad (VI) -71k, zal in de VII wel te extreem worden

Ik kan me gewoon geen spelers veroorloven die 20k per week vragen. Schatting volgend jaar, -110k per week
      dinsdag 13 december 2005 @ 17:16:43 #205
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33047708
    Ik ga mn stadion uitbreiden Moet ook een keer gebeuren, heb er straks het geld voor dus er gaat minstens 10k bijkomen, als het niet meer wordt.... Ik heb ook te maken met stijgende salarissen, al valt die van mn briljantje nog mee.. dus het wordt toch tijd om maar eens te gaan uitbreiden, anders komt het er nooit van...
    pi_33047712
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef jorryt het volgende:
    jotty (VIII) -25.000
    Speel je ook hattrick
    pi_33047724
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Daemon19 het volgende:
    Totale inkomsten 33 115
    Totale uitgaven 39 769
    9e klasse..
    Ook nog niet begonnen met jeugdopleiding zeker
    Was ik ook niet hoor zo vroeg al .. toch wel in de 8ste klasse mee begonnen..
    Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
    pi_33047787
    Moet mijn stadion ook gaan uitbreiden. Wil eigenlijk naar 20k (kosten 800k). Het is alleen geld bij elkaar schrapen. Waarschijnlijk wordt het een uitbreiding naar 17k. Kan ik denk ik het komende seizoen nog wel mee door.
    pi_33047879
    MyImmortal VII -23870
    pi_33048272
    Wurdsje (VI)
    Verwachte verlies -32 083
      dinsdag 13 december 2005 @ 17:43:35 #211
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33048341
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 17:17 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Ook nog niet begonnen met jeugdopleiding zeker
    Was ik ook niet hoor zo vroeg al .. toch wel in de 8ste klasse mee begonnen..
    Nope, misschien dat ik halverwege volgend jaar er mee begin.
    Eerst moet ik mn stadion nog verbouwen (net als yankee1) een goed/zwak of goed/slecht coach aanschaffen en nieuwe spelers kopen.
    Waar haal ik al dat geld vandaan? Ik zou het mn god niet weten! Help me!
      dinsdag 13 december 2005 @ 17:50:13 #212
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_33048502
    Plus minus -20K per week.
    A.M.A.B
    pi_33049436
    Helmunt -16.000 (VII)
    pi_33050120
    MadKow -50K (V)
    Signature?
    pi_33050542
    Ik kom wel heel veel te kort zeg voor een VI al, toch wel vervelend
    pi_33051177
    Ik maak ongeveer 13k structureel verlies per week.

Mijn spelers trainen momenteel op positiespel en als de teamgeest acceptabel is, dan moet het middenveld misschien wel niveau zwak kunnen halen. Dit is volgens mij ruim voldoende voor de 9e divisie waarin ik volgend seizoen ga spelen. Daarom leek het mij een goed idee om te switchen naar het trainen van passen. Daarmee versterk ik ook mijn aanval hetgeen goed is voor mijn supportersclub. Ik denk ook veel winst te kunnen maken met de training (uitstekende middenvelders naar redelijk/goed passen). En bovendien heb ik dan wat meer vrijheid in het kiezen van mijn opstelling.
    Is dit plan inderdaad aardig bedacht of toch maar niet?
      dinsdag 13 december 2005 @ 19:45:29 #217
    45511 TimmyAsd
    pi_33051231
    Structureel pak ik toch wel een tonnetje winst per week
    pi_33051436
    -28k in de VI
    Ik bespaar enorm veel op personeelskosten
    pi_33051701
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:45 schreef TimmyAsd het volgende:
    Structureel pak ik toch wel een tonnetje winst per week
    Zonder stadioninkomsten/rente?
    Dus je sponsergeld heeft de waarde van al je uitgaven + 100k?
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:08:22 #220
    50936 The_Hives
    pi_33051941
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef ArTiC het volgende:
    Woensdag verlies je toch Hives
    pas maar op voor blessures
    Fok! Federatie
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:08:34 #221
    50936 The_Hives
    pi_33051949
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Uncle het volgende:

eerst maar eens aanmelden (en hopen dat ik dat goed doe...).

Uncle met Ungoogleble (764172) ---- Scoren
    dat doe je goed
    Fok! Federatie
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:22:12 #222
    45511 TimmyAsd
    pi_33052440
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Zonder stadioninkomsten/rente?
    Dus je sponsergeld heeft de waarde van al je uitgaven + 100k?
    Owww...

Wordt dat niet meegerekend nu?
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:29:06 #223
    50936 The_Hives
    pi_33052699
    wat een kulvergelijking trouwens. Je moet het 2-wekelijks zien. Waarom stadionkosten wel meerekenen en stadioninkomsten niet
    Fok! Federatie
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:29:51 #224
    45511 TimmyAsd
    pi_33052733
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef The_Hives het volgende:
    wat een kulvergelijking trouwens. Je moet het 2-wekelijks zien. Waarom stadionkosten wel meerekenen en stadioninkomsten niet
    Precies
    pi_33053169
    tvp
    druk..druk...
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:51:51 #226
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33053529
    Deze cijfers zeggen weinig
    Het heeft weinig met de praktijk te maken...
    pi_33054200
    Juan Antonio Diéguez
    TSI = 950, 17 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
    Positiespel: slecht Passen: slecht
    Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
    Scoren: zwak Spelhervatting: matig

219k, loon 834 incl 20%

Bogus Celarek
    TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
    Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
    125k, loon 835 incl 20%

Mijn vraag aan de deftrainers, zit ik fout of zijn deze hoog en (met name de 2e) goedkoop
    Bijkomende vraag, wat is koppen als specialty waard? En dus koopjes?

En ja, het is bewust dat ik koppers neem
      dinsdag 13 december 2005 @ 21:12:45 #228
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33054308
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Wolfje het volgende:
    Mijn spelers trainen momenteel op positiespel en als de teamgeest acceptabel is, dan moet het middenveld misschien wel niveau zwak kunnen halen. Dit is volgens mij ruim voldoende voor de 9e divisie waarin ik volgend seizoen ga spelen. Daarom leek het mij een goed idee om te switchen naar het trainen van passen. Daarmee versterk ik ook mijn aanval hetgeen goed is voor mijn supportersclub. Ik denk ook veel winst te kunnen maken met de training (uitstekende middenvelders naar redelijk/goed passen). En bovendien heb ik dan wat meer vrijheid in het kiezen van mijn opstelling.
    Is dit plan inderdaad aardig bedacht of toch maar niet?
    Aardig bedacht, zorg alleen wel dat je het goed uit hebt gewerkt.
    Een paar weken iets trainen heeft namelijk geen nut.
    Dus stel vantevoren een schema op (iig 1 seizoen op 1 trainingstype blijven trainen) en houd je aan het schema. Elk niveau van de coach lager en de leeftijd elk jaar hoger is +1.

Een paar handige links:
    X-files: staat hoe lang het duurt om een skill te trainen (met goed coach, 17 jaar, 9 ass.).

Artikel over Advanced Training Techniques (trainen van meerdere skills).
    Part I: http://htbdf.ipbhost.com/index.php?showtopic=9297
    Part II: http://htbdf.ipbhost.com/index.php?showtopic=9377
    Part III: http://htbdf.ipbhost.com/index.php?showtopic=9479
    Part IV: komt nog.
    Part V: komt nog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Daemon19 op 13-12-2005 21:28:34 ]
    pi_33056795
    IX --> -12.000 (geen jeugopleiding)
    pi_33057366
    Ik wil een nieuwe coach aantrekken en ben net begonnen met scoren training, is het dan beter om een aanvallende coach aan te trekken of maakt dat geen zak uit?
      dinsdag 13 december 2005 @ 22:51:15 #231
    13337 GRUMBLER
    It is I.....
    pi_33057712
    Was ik weer
    Zonder reden hier lang niet geweest, maar inmiddels voel ik me gepaaid genoeg om hier weer ff wat te posten

Om op deze dicussie wbt structureel verlies of overschot in te gaan.
    Ik geef per week (zonder recettes) ook meer uit dan wat er in gaat maar,
    dit gebeurt toch min of meer bewust. Ik kan bezuinigen op mijn personeel,
    mijn ervaring (en doorpluizen van ht-fora) heeft me geleerd dat het aanwezige personeel
    toch wel zijn nut heeft.
    Ik zou mijn doktoren kunnen ontslaan (kost me deze week 15k maar 1 blessure en het kost me 30k bijv., de 10 fysio's voorkomen blessures, 10 sportpsychologen voor de teamsfeer, 10 woordvoerders voor de sponsoren én de fans etc.)

Zonder mijn thuiswedstrijden red ik het financieel niet dat is duidelijk, maar die maken volgens mij bij de meeste teams qua inkomsten wel het verschil.

'Vaste' Uitgaven
    Stadionkosten 39 090 (60 k stadion)
    Spelersloon 179 898
    Tijdelijk 8.000 (yp + internat. friendly)
    Personeel 76 500 (10 ass. train.+10 fysio's+10 doktoren +10 woordv.+10 sportpsych +1ecnm)
    Jeugdopleiding 20 000

'Vaste' Inkomsten
    Sponsorgeld 137 173
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:09:27 #232
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33058268
    Hoeveel sta je in de plus dat je een econoom hebt?
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:14:41 #233
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33058418
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef GRUMBLER het volgende:
    Was ik weer
    Zonder reden hier lang niet geweest, maar inmiddels voel ik me gepaaid genoeg om hier weer ff wat te posten

mijn ervaring (en doorpluizen van ht-fora) heeft me geleerd dat het aanwezige personeel
    toch wel zijn nut heeft.
    Ik zou mijn doktoren kunnen ontslaan (kost me deze week 15k maar 1 blessure en het kost me 30k bijv., de 10 fysio's voorkomen blessures, 10 sportpsychologen voor de teamsfeer, 10 woordvoerders voor de sponsoren én de fans etc.)

Zonder mijn thuiswedstrijden red ik het financieel niet dat is duidelijk, maar die maken volgens mij bij de meeste teams qua inkomsten wel het verschil.

'Vaste' Uitgaven
    Spelersloon 179 898
    Personeel 76 500 (10 ass. train.+10 fysio's+10 doktoren +10 woordv.+10 sportpsych +1ecnm)
    Jeugdopleiding 20 000

'Vaste' Inkomsten
    Sponsorgeld 137 173
    econoom kan weg, die is pas nuttig vanaf 1,5 miljoen. Je hebt geen 10 sportspychologen nodig, 4 of 5 is meer dan genoeg... 10 woordvoerders heb je ook niet nodig, ik dacht dat de methode van grumpey gebaseerd was op afbouwen in de loop van het seizoen., je moet hem daar even naar vragen.. ook 10 fysio's is teveel, 2 of 3 is meer dan genoeg. Dat spaart je al een hoop geld uit
    pi_33058637
    Niveau jeugdopleiding: redelijk
    Investering in je jeugdopleiding: 10 000 ¤ / week

Keepertrainers: 1
    Assistent-trainers: 9
    Sportpsychologen: 1
    Woordvoerders: 3
    Economen: 0
    Kinesisten: 3
    Dokters: 7

Dit is mijn personeel. Als ik niet thuis speel loop ik zo'n 50k verlies. Bij vol huis zo'n 30k winst...
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:42:59 #235
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33059288
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef maniack28 het volgende:

[..]

econoom kan weg, die is pas nuttig vanaf 1,5 miljoen. Je hebt geen 10 sportspychologen nodig, 4 of 5 is meer dan genoeg... 10 woordvoerders heb je ook niet nodig, ik dacht dat de methode van grumpey gebaseerd was op afbouwen in de loop van het seizoen., je moet hem daar even naar vragen.. ook 10 fysio's is teveel, 2 of 3 is meer dan genoeg. Dat spaart je al een hoop geld uit
    1 econoom wordt voordelig vanaf 1.000.000 euro (1e week 0¤, en dan elke week +1500¤).
    Met de rest sluit ik me aan..
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef Lennox het volgende:
    Niveau jeugdopleiding: redelijk
    Investering in je jeugdopleiding: 10 000 ¤ / week
    Als je je jeugdopleiding naar goed wil hebben moet je 20.000 euro investeren.
    Anders blijft ie op redelijk staan bij 10.000 per week.
    Maar dat moet je maar net kunnen betalen natuurlijk..

[ Bericht 12% gewijzigd door Daemon19 op 14-12-2005 00:08:51 ]
    pi_33064180
    @ grumpelix,

-101k per week..

Komt wel doordat ik 50 spelers heb, een voor mijn divisie, veel te groot stadion en bij heel veel personeel gewoon 10 (economen, psychologen (5), fysio's, assistenten, woordvoerders). Mijn rente inkomsten zijn nog niet optimaal (57k) dat wordt beter op korte termijn

Eerst een weekje praag, dat gaat me goed doen hopelijk!

Ciao
      woensdag 14 december 2005 @ 08:34:25 #237
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33064514
    kulvergelijkingen (Hives, JD, nog meer...) vind ik het niet, uitleg staat ook ergens...dank je wel iedereen die heeft gereageerd!

enne....

Praag
    pi_33065090
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef GRUMBLER het volgende:
    Was ik weer

toch wel zijn nut heeft.

'Vaste' Uitgaven
    Spelersloon 179 898
    Jeugdopleiding 20 000

'Vaste' Inkomsten
    Sponsorgeld 137 173
    OMG He's back!!!
    Signature?
    pi_33065771
    Ik zou idd wat personeel kunnen wegdoen, maar die paar k. die ik me daar mee uitspaar per week, vind ik eik. niet zo van belang. Ik heb qua personeel deze samenstelling al een paar seizoenen en dat bevalt me eik. best goed.
    Ik heb nooit lange blessures bij de ( jongere) spelers (afkloppen) en ik heb wel eens mijn 10 doktoren weggedaan en hoppa een week later een +3 blessure en kon ik ze weer aannemen.
    Die econoom kan idd weg, pure luiheid dat ie er nog is.....
    pi_33066357
    Bij deze dan mijn gegevens

10e divisie (1e plaats )

Stadionkosten 7 188
    Sponsorgeld 26 213
    Spelersloon 21 748
    Rente 8 606
    Personeel 16 500

= -27k per week (en dat is prima te compenseren met trainees en kaartverkoop)
    pi_33067638
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 10:35 schreef Uncle het volgende:
    = -27k per week (en dat is prima te compenseren met trainees en kaartverkoop)
    dat blijkt wel.. aan die rente te zien
    zorg dat je van je schulden afkomt, dat maakt je ht leven een stuk prettiger
    Signature?
    pi_33067950
    back from London!

Zie net dat ik met 2-0 gewonnen heb, bijna zeker ben van de derde plaats, een YP had die waarschijnlijk niet eens een voetbal van een tennisbal kan onderscheiden, vanavond Maniack ga afmaken in de fok!cup, dat ik nog steeds bovenaan sta voor de Gary Lineker award, maar dat nog steeds twee trainees niet kunnen spelen wegens blessures . . .

Het kon slechter dus.
    pi_33067954
    Ik zit ook diep in de schulden, rond de 200k al 3 weken. Maar dat komt omdat me trainees nog maar net aan het poppen zijn, en ik wil wachten tot ze uitstekend zijn. Ik hoop dat de eerste 17-jarige toch wel voor de leeftijdsupdate uitstekend wordt.
    Stel dat er één van 17 uitstekend positiespel heeft, kan ik die dan beter verkopen, of die doortrainen en mijn 26-jarige uitstekend verkopen? Die is ook niet zo lang terug gepopt, en zal niet veel minder op leveren denk ik, maar hij heeft nog wel een beetje ervaring, en dat heb ik al erg weinig.
    pi_33068283
    vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
    pi_33068367
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
    Stel dat er één van 17 uitstekend positiespel heeft, kan ik die dan beter verkopen, of die doortrainen en mijn 26-jarige uitstekend verkopen? Die is ook niet zo lang terug gepopt, en zal niet veel minder op leveren denk ik, maar hij heeft nog wel een beetje ervaring, en dat heb ik al erg weinig.
    denk dat die 17 jarige uitstekend PM 3 x zoveel oplevert dan jou 26 jarige uitstekend pm....

Ondanks dat het minder oplevert zou ik toch die 26 jarige wegdoen omdat je die 17 jarige of volgend seizoen 18 jarige nog makkelijk verder kan trainen. Ook al is hij basisspeler kan hij nog steeds wel een trainee zijn natuurlijk
    pi_33068377
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
    vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
    als het niet meer nodig is zou ik alle risico's uitsluiten.......
    pi_33068597
    het scheelt 15.000 euro inkomsten
    pi_33068687
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef DaMadKow het volgende:

[..]

dat blijkt wel.. aan die rente te zien
    zorg dat je van je schulden afkomt, dat maakt je ht leven een stuk prettiger
    Zoals twisted logic zegt... Trainees is niet een constante inkomsten bron. De ene keer heb je een paar weken niks en de volgende week vliegen er 3 of 4 de markt op. Ik maak me daar du sniet zo druk om. Momenteel twee spitsen voor 75k erop gezet en een paar voor meer die er rap aankomen.

(daarnaast nog kampioenschaps en promotie premies...). Pas als er niks meer te verkopen valt, geen pemies in het verschiet liggen en de supporters wegblijven ga ik me zorgen maken om de rente. Het kost nu dan wel een paar duiten... Als er een koopje staat op de TL dan heb ik dat er wel voor over.
    pi_33069366
    quote:
    Als je je jeugdopleiding naar goed wil hebben moet je 20.000 euro investeren.
    Anders blijft ie op redelijk staan bij 10.000 per week.
    Maar dat moet je maar net kunnen betalen natuurlijk..
    20k kan ik niet betalen. Voorlopig zal ik hem op redelijk laten staan. Pas volgend seizoen of seizoen erna zal die naar 20k gaan.
      woensdag 14 december 2005 @ 13:04:02 #250
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33069775
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
    het scheelt 15.000 euro inkomsten
    Wat zijn je trainees waard? Als ze meer dan 10x zoveel waard zijn zou ik het risico niet lopen.
    pi_33070174
    quote:
    Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.

En van mijn post, moet ik de ervaring van mijn 26-jarige niet mee laten tellen?
    pi_33070249
    Waarom eigenlijk investeren in je jeugdopleiding... Zelfs als hij op goed staat of beter dan is het nog maar de vraag of je iets bruikbaars/verkoopbaars pulled, en als je nu eens uitrekent wat dat allemaal kost, dan kun je dat naar mijn meing beter investeren in een goede jeugdspeler van de TL
    pi_33070629
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
    Waarom eigenlijk investeren in je jeugdopleiding... Zelfs als hij op goed staat of beter dan is het nog maar de vraag of je iets bruikbaars/verkoopbaars pulled, en als je nu eens uitrekent wat dat allemaal kost, dan kun je dat naar mijn meing beter investeren in een goede jeugdspeler van de TL
    het Dilemma van elke coach die gelogenstraft wordt bij een superpull in de eerste weken van het nieuwe seizoen......de kans is klein maar als ie komt ben je blij dat je elke week braaf 20k geïnvesteerd hebt.
    pi_33070677
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.

Train je middenveld?
    Wat zijn de bijstats?
    Wat is het ervaringsversschil?

Als je geen middenveld traint zou ik beide verkopen en een andere aanschaffen . . .
    pi_33070710
    quote:
    Maatje van me heeft hem op goed staan, en die heeft toch al een x 800k, 50k en 75k gepulled. Die loopt dus dik winst.

Ik heb met redelijk opleiding 1x een aardige keeper gepulled (bracht 65k ofzo op). Voor de rest matig, maar dat komt nog wel een keer . Je hebt maar 1x een klapper nodig
    pi_33070781
    quote:
    Na zo ongeveer 10 weken zonder ook maar een bruikbare speler, begin ik bijna te geloven dat je gelijk hebt

Maar aangezien het me 22K per week kost en ik daarvoor maar 1 goede YP per jaar nodig heb om dat te compenseren, heb ik dat er vooralsnog voor over.
    pi_33071032
    Ja, als je wat hoger speelt en meer geld hebt is het gewoon een leuke bijkomstigheid, elke week de spanning. Maar heb genoeg beginnende managers gezien die elke week trouw 20k aan het investeren waren, en dat is op een seizoen dus 14*23k = 322.000 euro per seizoen. (incl. van 2000 euro om te pullen en 1000 euro om te ontslaan ;-), als je trouw elke week pulled en een seizoen alleen maar prut trekt)

Als je dat netjes op spaart kun je een prima trainee kopen... (tot een bepaald niveau amar als je daar meer voor kunt uitgeven is de lol van de jeugdopleiding natuurlijk zijn geld wel waard ;-))
    pi_33071104
    mijn eerste grote verkoop zal waarschijnlijk vrijdag plaatsvinden 650.000 is de vraagprijs voor mijn 19 jarige nederlandse formidabele verdediger. Dan meteen een goede coach halen en een nieuwe trainee. Verder sparen voor een top spits met minimaal formidabel voor scoren. En dan ga ik angst zaaien in de 8e divisie
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
    pi_33071453
    650k?? Beetje optimistische vraagprijs. Dan kun je hem beter s'avonds laten aflopen ipv om 13:00 smiddags. Ik wens je veel succes maar denk niet dta hij eruit gaat voor dat bedrag...
    pi_33071469
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Train je middenveld?
    Wat zijn de bijstats?
    Wat is het ervaringsversschil?

Als je geen middenveld traint zou ik beide verkopen en een andere aanschaffen . . .
    Ik train middenveld.

Dit zijn de spelers, vorm ed van vorige week
    Dit is die van 26

Reinaart Witse
    TSI = 1 140, 26 jaar, matig in vorm
    Heeft slecht ervaring en is een zwak leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
    Positiespel: uitstekend Passen: zwak
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Ik heb meerdere trainees met goed PM:

Elio Weyerman
    TSI = 690, 17 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: goed Passen: waardeloos
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
    Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Vítor Valente
    TSI = 420, 17 jaar, goed in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: goed Passen: slecht
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Mauro Calloia
    TSI = 420, 17 jaar, redelijk in vorm
    Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Positiespel: redelijk Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
    Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos (afelopen vrijdag gepopt naar goed PM)

Heb er ook nog 1 van 18 bijgekocht met goed PM, bijstats ed weet ik niet.
    pi_33071471
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ervaring wordt pas een issue wanneer je in de hogere divisies gaat spelen. Die ene 26 jarige speler zal verder weinig invloed hebben........

Dus nogmaals..... 17 jarige houden, opstellen en verder trainen en die 26 jarige mag wieberen
    pi_33071472
    AARARRAAARGH, ik zit te springen om een friendly!

Iemand daag me uit !

HARDTRANCE (20911)
    This is what I love, and can't stop lovin'.
    Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
    pi_33071493
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 13:55 schreef halleekes het volgende:
    mijn eerste grote verkoop zal waarschijnlijk vrijdag plaatsvinden 650.000 is de vraagprijs voor mijn 19 jarige nederlandse formidabele verdediger. Dan meteen een goede coach halen en een nieuwe trainee. Verder sparen voor een top spits met minimaal formidabel voor scoren. En dan ga ik angst zaaien in de 8e divisie
    Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.
    pi_33071947
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.
    neem bijvoorbeeld deze:

Hildebrand Juliaans (72989867)
    Knut Trydal (70063673)

deze zijn nagenoeg hetzelfde en gaat er voor 650- 700 k uit.
    hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
    pi_33072311
    Ik zal thuis ff kijken, maar om hem er dan meteen voor die prijs op te zetten vind ik wel stom. Ik zet ze er altijd op voor ff lager, als je em er voor 500k opzet, heb je veel kans op een bidwar. Nu heb je best wel kans dat er niemand bied.
    pi_33073116
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik train middenveld.

<knip>
    26-jarige eruit en 17-jarigen houden.
    Die 17-jarigen hebben binnen no time het verschil in ervaring opgevangen door stijgingen van hun skills. Daarbij is het in de lagere divisies echt niet zo een issue, ervaring. Daarbij voegt een uitstekend 26 jaar niets toe als je PM traint.
      woensdag 14 december 2005 @ 15:12:58 #267
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33073172
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef Robar het volgende:
    back from London!

Zie net dat ik met 2-0 gewonnen heb, bijna zeker ben van de derde plaats, een YP had die waarschijnlijk niet eens een voetbal van een tennisbal kan onderscheiden, vanavond Maniack ga afmaken in de fok!cup, dat ik nog steeds bovenaan sta voor de Gary Lineker award, maar dat nog steeds twee trainees niet kunnen spelen wegens blessures . . .

Het kon slechter dus.
    pi_33073218
    En nu op de TL zetten, of wachten tot minimaal 1 van mijn trainees popt, zodat mijn middenveld weinig achteruitgaat? Ik ben al gepromoveerd, maar wil nog wel kampioen worden.

Wat is dus beter? Nu op de TL of begin volgend seizoen?
      woensdag 14 december 2005 @ 15:15:58 #269
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33073241
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:

Iemand daag me uit !

HARDTRANCE (20911)
    Heb je de advertenties op Hattrick al bekeken? Er zitten er meer in hetzelfde schuitje
      woensdag 14 december 2005 @ 15:45:32 #270
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33073951
    quote:
    Als je zowiezo eerste wordt niet opstellen.
    Wordt je anders 2e zou ik ze opstellen, veschil is namelijk 45k en er zitten nog 2 weken tussen laatste wedstrijd en de 1e wedstrijd van het volgende seizoen.
    Btw, laatste wedstrijd motsen, ts wordt toch gereset.
    pi_33074253
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja, ben voor Ajax, zegt genoeg he
    In ieder geval succes vanavond . . . . .
      woensdag 14 december 2005 @ 15:58:40 #272
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33074280
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, ben voor Ajax, zegt genoeg he
    In ieder geval succes vanavond . . . . .
    Dankje
    pi_33074308
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef twisteddlogic het volgende:
    En nu op de TL zetten, of wachten tot minimaal 1 van mijn trainees popt, zodat mijn middenveld weinig achteruitgaat? Ik ben al gepromoveerd, maar wil nog wel kampioen worden.

Wat is dus beter? Nu op de TL of begin volgend seizoen?
    Ik vind elke dag dat je die speler houdt te veel, maar als je perse kampioen wilt worden en denkt die speler nodig te hebben, dan kun je wachten. Het kost je alleen wel een plek voor een trainee.
    pi_33075943
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Beetje bullshit, die gast die hij verkoopt kan je nog een jaartje doortrainen. 1 van 22 (volgend seizoen) is beetje onzin om verder te trainen.

Maatje van mij verkocht vd week ook formi verdediger voor 750k (verdedigers lijken altijd ietsje duurder te zijn ofzo?)

Ik heb ze besloten nog een jaar door te trainen, maar in buddy staan ze voor 800k (al zijn die 18)
    pi_33086932
    vleugels verkopen voor geen meter nu
    Kom maar bij mij kijken voor een uitverkoop tegen veel te lage prijzen voor wingers
    pi_33087658
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef ASSpirine het volgende:
    vleugels verkopen voor geen meter nu
    Kom maar bij mij kijken voor een uitverkoop tegen veel te lage prijzen voor wingers
    Wacht 2 of 3 weken en verkoop ze volgend seizoen. Op de een of andere manier liggen de prijzen dan weer hoger....
    pi_33088244
    eh, het zijn 17-jarigen, ik krijg niet zoveel voor 18 jarigen
    Moet ze nu liefst kwijt raken
    pi_33088543
    Volgens mij is mijn oefenwedstrijdje van vandaag een memorabele wedstrijd voor FC Uddel geworden.. het verslag:
    quote:
    Trhiller - FC Uddel 0 - 0 [HT Live] Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches) [Voeg dit toe aan je bookmarks]

Bekijk wedstrijd: HT Live Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches)
    Datum: 14-12-2005 om 10:00
    MatchID: 58581346
    Stadion: Volcano arena
    Publiek: 1342

De mooie zonnige dag trok 1342 man publiek naar Volcano arena. De coach van Trhiller had voor een 4-4-2-formatie gekozen. In de basis stonden: Hristea - Viilo, Andric, Büchi, ¦vrček - Magarethen, Hodler, Lambrechts, Ismail - Muscalu, Parapertusa.

Uddel startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Talvela - Draganić, Achtenberg, Buringa - Löw, Mahon, Khallali, Murru, Konings - Endenburg, Joling.

Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 18e minuut, toen Aswad Khallali alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. Na 26 wedstrijdminuten was Jorg Löw een haartje verwijderd van een doelpunt voor Uddel, maar een mooi blok van Florin Hristea redde de thuisploeg. In de 27e minuut viel Aswad Khallali van Uddel op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Aswad Khallali resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Mike Endenburg kwam er heel dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 29e minuut, toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Florin Hristea kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken. Mike Endenburg kreeg een goede mogelijkheid in de 32e minuut toen hij doorbrak op links na een paar mooie bewegingen, maar zijn schot ging naast. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Met 78 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.

Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. De scheidsrechter toonde Ralph Lambrechts van Trhiller de gele kaart na een heel nare overtreding. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 76e minuut, toen Ber Konings alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Ber Konings van Uddel raakte in de 82e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 85e minuut, toen James Mahon alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Jorg Löw had veel profijt van de zonnige dag en demonstreerde zijn fabelachtige techniek keer op keer. Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. Met 84 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.

Zonder enige twijfel was Paulo Büchi de beste speler van Trhiller. Daarentegen speelde Ralph Lambrechts enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Uddel was James Mahon. Het spel van Jorg Löw viel nogal tegen. De eindstand was 0 - 0.
    Eindstand: 0-0
    Gele kaarten: 1-1
    Balbezit eerste helft: 22%-78%
    Balbezit tweede helft: 16%-84%
    Kansen: 0-11

Omg
      donderdag 15 december 2005 @ 00:58:41 #279
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33091259
    Jezus, koop is een spits die geen krukken nodig heeft!
    pi_33094015
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:

Iemand daag me uit !

HARDTRANCE (20911)
    Welkom terug
    pi_33094545
    Ik heb gisteren 3-1 gewonnen van een vriend van me, terwijl ik een keeper met een halve ster op doel had staan. In het verslag kwam ook maar 3 keer een naam van zijn speler langs, gele kaart, doelpunt en 1 kans. Hopen dat er morgen een paar poppen.
    pi_33094619
    Hahaha, ik heb een Barry van Galen in m'n elftal;
    quote:
    In de 86e wedstrijdminuut deelde Sidney de Wildt van Vliegende een kopstoot uit aan een tegenstander.
    pi_33097401
    voor t eerst een opstelling vergeten te maken voor de woensdag
    plus twee blessures, mn magnificent spits voor 5 weken, trainee voor een week

dit is een wel erg harde les
    pi_33097559
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
    Hahaha, ik heb een Barry van Galen in m'n elftal;
    [..]
    vliegende kopstoot

pi_33097850
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:

en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!

Weet niet of je laatste wedstrijd er nog toe doet maar als dat niet het geval is dan heb je in ieder geval een paar weken rust. Doet hij er nog wel toe: Succes!
    pi_33097945
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:

me too, ben nu een goede middenvelder kwijt voor de topper van zondag......
    pi_33099619
    Ik had van de week mn eerste spits die daalde in skill. Ook nog 1 blessure en 1 die slecht in vorm is dus toen maar deze knul aangekocht.

Jürgen Silbermann
    28 jaar, matig in vorm, gezond
    Heeft slecht ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.

Total Skill Index (TSI): 1 670
    Eigenaar: Krayn's eleven

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Spelmaken: zwak Passen: matig
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
    Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Kan volgend seizoen in de IXe divisie nog mooi mee. (Nu de TL op zn gat ligt ook goede tijd om zulke spelers te kopen. Kostte maar 29.450
      donderdag 15 december 2005 @ 13:56:54 #288
    39256 Bonobo11
    pi_33101127
    Shit zeg , die TL ligt nu op z'n gat zeg. Had gisteren drie 17 jarige Goed verdedigers in de verkoop. 1 ging er weg voor 50k, 1 voor 59k en de andere heb ik zelf weer teruggekocht , omdat ik het bod van 52k niet hoog genoeg (beetje vleugel) vond. Aan begin van volgend seizoen liggen de prijzen weer hoger lees ik hier. Dan ga ik vanaf nu spelers doortrainen!
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_33101553
    probeer ze sowieso zo lang mogelijk te houden. In het begin moest ik mijn eerste stijgers ook steeds verkopen (dik in het rood iedere keer) Maar naarmate je er meer houdt en ze langer doorstijgen, kom je vanzelf uit de rode cijfers...

Ik train ook verdedigen (heb mn team nu 1,5 seizoen) Heb 2 x 18 jaar formidabel, en 3 x 18 jaar uitstekend. zooitje goed en wat 17 jaar goed/redelijk.

Pas bij uitmuntend/briljant ga je zo lekker cashen dat je echt je team kan versterken (of andere coach of uitbreiding stadion)
      donderdag 15 december 2005 @ 16:12:49 #290
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_33104946
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!

Weet niet of je laatste wedstrijd er nog toe doet maar als dat niet het geval is dan heb je in ieder geval een paar weken rust. Doet hij er nog wel toe: Succes!
    Als je je opstelling vergeet te maken maakt het niet uit als je reserves hebt natuurlijk . En zelfs met reserves op de bank loop je natuurlijk niet minder risico op een blessure van basisspeler. VK moet gewoon nu (rond deze tijd van het jaar op zijn gat liggende) TL op en een nieuwe kopen, ipv elke week salaris ophoesten
    pi_33107803
    ach, wedstrijd van zondag boeit helemaal niks meer, dus opzich kan die blessure niet zo heel veel kwaad... alleen die verloren training
      donderdag 15 december 2005 @ 18:10:49 #292
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33108210
    Normaal krijg ik op maandag en donderdag hetzelfde aantal supps erbij, alleen nu 6 en 5 ....
    Hoe zat dat ook alweer?
      donderdag 15 december 2005 @ 18:59:23 #293
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_33109419
    Dan krijg je er 11 en 11 delen door 2 is 5,5 en het is nogal moeilijk om 5,5 supporters erbij te krijgen
      donderdag 15 december 2005 @ 19:24:04 #294
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_33110184
    Eerst kreeg ik er telkens 10 bij (10 op ma en 10 op do), laatste weken nog maar 9 per keer.
    Heb ik zondag verloren nu afgelopen ma 5 en vandaag weer maar 5.
    Terwijl mn sups content zijn (waren eerst in de wolken).

[ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 15-12-2005 19:38:49 ]
    pi_33110430
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Normaal krijg ik op maandag en donderdag hetzelfde aantal supps erbij, alleen nu 6 en 5 ....
    Hoe zat dat ook alweer?
    dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.
    pi_33112111
    Hallo allemaal,
    Ik doe nu ook weer hattrick heb het in seizon 7 en 8 gespeeld maar was er toen op uitgekeken
    En nu ben ik weer begonnen speel in XI:P mn teamnaam is 11*
    pi_33112966
    Welkom
      donderdag 15 december 2005 @ 21:10:19 #298
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33113743
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Hamotje het volgende:
    Hallo allemaal,
    Ik doe nu ook weer hattrick heb het in seizon 7 en 8 gespeeld maar was er toen op uitgekeken
    En nu ben ik weer begonnen speel in XI:P mn teamnaam is 11*
    Hey Fifa-ventje
    Waarom heet je team 11*? Heb je de lat zo laag liggen voor je team?
    Of je moet je team ff veranderen in 100* of zo
      donderdag 15 december 2005 @ 21:11:02 #299
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33113763
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef REFUSED het volgende:

[..]

dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.
    Ken dr zat met veel meer supps, maar toch... als die een keer verliezen, zal daar het verlies aan supps groot zijn, gok ik
      donderdag 15 december 2005 @ 21:12:02 #300
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_33113801
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
    Dan krijg je er 11 en 11 delen door 2 is 5,5 en het is nogal moeilijk om 5,5 supporters erbij te krijgen
    Toch vreemd dat dit voor mij de eerste keer is
    100x een even totaal-aantal en nu 1x een oneven totaal-aantal..
    Ik weiger te geloven dat dit toeval is.
    pi_33119341
    Vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')