Aardig bedacht, zorg alleen wel dat je het goed uit hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef Wolfje het volgende:
Mijn spelers trainen momenteel op positiespel en als de teamgeest acceptabel is, dan moet het middenveld misschien wel niveau zwak kunnen halen. Dit is volgens mij ruim voldoende voor de 9e divisie waarin ik volgend seizoen ga spelen. Daarom leek het mij een goed idee om te switchen naar het trainen van passen. Daarmee versterk ik ook mijn aanval hetgeen goed is voor mijn supportersclub. Ik denk ook veel winst te kunnen maken met de training (uitstekende middenvelders naar redelijk/goed passen). En bovendien heb ik dan wat meer vrijheid in het kiezen van mijn opstelling.
Is dit plan inderdaad aardig bedacht of toch maar niet?
econoom kan weg, die is pas nuttig vanaf 1,5 miljoen. Je hebt geen 10 sportspychologen nodig, 4 of 5 is meer dan genoeg... 10 woordvoerders heb je ook niet nodig, ik dacht dat de methode van grumpey gebaseerd was op afbouwen in de loop van het seizoen., je moet hem daar even naar vragen.. ook 10 fysio's is teveel, 2 of 3 is meer dan genoeg. Dat spaart je al een hoop geld uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef GRUMBLER het volgende:
Was ik weer
Zonder reden hier lang niet geweest, maar inmiddels voel ik me gepaaid genoeg om hier weer ff wat te posten
Om op deze dicussie wbt structureel verlies of overschot in te gaan.
Ik geef per week (zonder recettes) ook meer uit dan wat er in gaat maar,
dit gebeurt toch min of meer bewust. Ik kan bezuinigen op mijn personeel,
mijn ervaring (en doorpluizen van ht-fora) heeft me geleerd dat het aanwezige personeel
toch wel zijn nut heeft.
Ik zou mijn doktoren kunnen ontslaan (kost me deze week 15k maar 1 blessure en het kost me 30k bijv., de 10 fysio's voorkomen blessures, 10 sportpsychologen voor de teamsfeer, 10 woordvoerders voor de sponsoren én de fans etc.)
Zonder mijn thuiswedstrijden red ik het financieel niet dat is duidelijk, maar die maken volgens mij bij de meeste teams qua inkomsten wel het verschil.
'Vaste' Uitgaven
Stadionkosten 39 090 (60 k stadion)
Spelersloon 179 898
Tijdelijk 8.000 (yp + internat. friendly)
Personeel 76 500 (10 ass. train.+10 fysio's+10 doktoren +10 woordv.+10 sportpsych +1ecnm)
Jeugdopleiding 20 000
'Vaste' Inkomsten
Sponsorgeld 137 173
1 econoom wordt voordelig vanaf 1.000.000 euro (1e week 0¤, en dan elke week +1500¤).quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
econoom kan weg, die is pas nuttig vanaf 1,5 miljoen. Je hebt geen 10 sportspychologen nodig, 4 of 5 is meer dan genoeg... 10 woordvoerders heb je ook niet nodig, ik dacht dat de methode van grumpey gebaseerd was op afbouwen in de loop van het seizoen., je moet hem daar even naar vragen.. ook 10 fysio's is teveel, 2 of 3 is meer dan genoeg. Dat spaart je al een hoop geld uit
Als je je jeugdopleiding naar goed wil hebben moet je 20.000 euro investeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef Lennox het volgende:
Niveau jeugdopleiding: redelijk
Investering in je jeugdopleiding: 10 000 ¤ / week
OMG He's back!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:51 schreef GRUMBLER het volgende:
Was ik weer
Zonder reden hier lang niet geweest, maar inmiddels voel ik me gepaaid genoeg om hier weer ff wat te posten
Om op deze dicussie wbt structureel verlies of overschot in te gaan.
Ik geef per week (zonder recettes) ook meer uit dan wat er in gaat maar,
dit gebeurt toch min of meer bewust. Ik kan bezuinigen op mijn personeel,
mijn ervaring (en doorpluizen van ht-fora) heeft me geleerd dat het aanwezige personeel
toch wel zijn nut heeft.
Ik zou mijn doktoren kunnen ontslaan (kost me deze week 15k maar 1 blessure en het kost me 30k bijv., de 10 fysio's voorkomen blessures, 10 sportpsychologen voor de teamsfeer, 10 woordvoerders voor de sponsoren én de fans etc.)
Zonder mijn thuiswedstrijden red ik het financieel niet dat is duidelijk, maar die maken volgens mij bij de meeste teams qua inkomsten wel het verschil.
'Vaste' Uitgaven
Stadionkosten 39 090 (60 k stadion)
Spelersloon 179 898
Tijdelijk 8.000 (yp + internat. friendly)
Personeel 76 500 (10 ass. train.+10 fysio's+10 doktoren +10 woordv.+10 sportpsych +1ecnm)
Jeugdopleiding 20 000
'Vaste' Inkomsten
Sponsorgeld 137 173
dat blijkt wel.. aan die rente te zienquote:Op woensdag 14 december 2005 10:35 schreef Uncle het volgende:
= -27k per week (en dat is prima te compenseren met trainees en kaartverkoop)
denk dat die 17 jarige uitstekend PM 3 x zoveel oplevert dan jou 26 jarige uitstekend pm....quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
Stel dat er één van 17 uitstekend positiespel heeft, kan ik die dan beter verkopen, of die doortrainen en mijn 26-jarige uitstekend verkopen? Die is ook niet zo lang terug gepopt, en zal niet veel minder op leveren denk ik, maar hij heeft nog wel een beetje ervaring, en dat heb ik al erg weinig.
als het niet meer nodig is zou ik alle risico's uitsluiten.......quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
Zoals twisted logic zegt... Trainees is niet een constante inkomsten bron. De ene keer heb je een paar weken niks en de volgende week vliegen er 3 of 4 de markt op. Ik maak me daar du sniet zo druk om. Momenteel twee spitsen voor 75k erop gezet en een paar voor meer die er rap aankomen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
dat blijkt wel.. aan die rente te zien![]()
zorg dat je van je schulden afkomt, dat maakt je ht leven een stuk prettiger
20k kan ik niet betalen. Voorlopig zal ik hem op redelijk laten staan. Pas volgend seizoen of seizoen erna zal die naar 20k gaan.quote:Als je je jeugdopleiding naar goed wil hebben moet je 20.000 euro investeren.
Anders blijft ie op redelijk staan bij 10.000 per week.
Maar dat moet je maar net kunnen betalen natuurlijk..
Wat zijn je trainees waard? Als ze meer dan 10x zoveel waard zijn zou ik het risico niet lopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef SocialDisorder het volgende:
het scheelt 15.000 euro inkomsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |