Wat een boutzooi! Heb gewoon een beter team en kwam 1 wedstrijd later de competitie binnen, alles beter en dan net verliezenquote:
dat waren nog eens tijden, dat ik al blij was dat er iemand 2,5 ster haaldequote:
Leg dat dan eens uit.. heb toch de sterkst mogelijke opstelling gemaaktquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat waren nog eens tijden, dat ik al blij was dat er iemand 2,5 ster haalde
mjah, zoals Grumpey altijd zegt, het zijn de ratings die het belangrijkste zijn
Sterren zeggen iets over de individuele prestaties.quote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat voor nut hebben die kutsterren dan als ik dan nog niet eens win![]()
Gefeliciteerd Bonobo!quote:
Wie biedtquote:Donathan van der Maar
TSI = 610, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Heb alles ook wel goed ingedeeld, bij welke speler wat het beste past.. maar maakt de vorm dan niet zoveel uit?quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sterren zeggen iets over de individuele prestaties.
Je speler kan uitstekend in vorm zijn en maar omdat je bijv. je middenvelder verdedigend hebt gezet (terwijl hij verdedigen: slecht heeft) zal hij onder zijn niveau spelen, waardoor die minder sterren krijgt.
Sterren zijn meer een indicatie voor de vorm (en individuele order) van een speler.
Sterren zijn ook gekoppeld aan zijn stats.
En speler met als hoogste stat redelijk en uitstekend in vorm, zal waarschijnlijk hoogstens 3 sterren halen.
Terwijl een speler met als hoofdstat wereldklasse heeft en zwak in vorm toch wel pak en beet 8 sterren zal halen (weet niet pcies of het klopt, heb helaas nog nooit een wereldklasse speler gehad..).
De vorm maakt juist uit.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb alles ook wel goed ingedeeld, bij welke speler wat het beste past.. maar maakt de vorm dan niet zoveel uit?![]()
Nou daarom snap ik dus niet waarom zijn ratings beter zijn. Mijn spelers waren in vorm, zijne nietquote:
Heb je wel naar zn salaris gekeken?quote:Op maandag 12 december 2005 01:10 schreef Mokkaboon het volgende:
Zo was ik zojuist de transferlijst aan het aflopen. En heb toch zowaar een koopje gevonden (dacht ik zo)
Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Gekocht voor 3 790 000 ¤
(of heb ik teveel betaald?)
That makes sense.. ik ga altijd voor de aanval dus wou daarom hem op de vleugels pakken. Mijn middenveld was eerst sterker, maar een redelijk belangrijke middenvelder moest geblesseerd van het veld af in de 80e minuut. Dat is het keerpunt geweest aangezien zijn 2 goals in de 3 minuten daarna vielen. In ieder geval, door je verhaal wordt het wel duidelijker allemaal, bedankt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef Jonks het volgende:
@Fulcrum
Ik snap wel waarom je niet wint..
Jullie hebben allebei nauwelijks aanval / verdediging.. het zal vast wel schelen maar jij hebt je verdediging ontzenuwt door een centrale verdediger weg te plukken en er een extra mid neer te zetten..
In de lage divisies maakt het vooral uit hoe je middenveld is, slecht heel laag kan nogal dominant zijn zeker met pech / geluk over een waardeloos hoge / zeer hoge middenveld.
Je tegenstander speelde met 2 wingers towards the middle, een combinatie van 5 (2 tm en 3 inners) spelers die bijdragen aan het middenveld (al is het matig pm) kan toch nog een stevige combinatie opleveren.
Jij speelde met 2 aanvallende wingers en niet al te denderende mids (2*) als resultaat levert dat, dat je moet knokken voor balbezit wat je dus aflegt tegen zijn 5 mids.
Had je 3-5-2 met 1 winger tm en 1 aanvallende winger gespeeld had je waarschijnlijk gewonnen.
Een ander belangrijk verschil wat je niet aan sterren kan aflezen, is de teamgeest.
Je tegenstander speelde thuis en jij uit, wat dus al met al nogal een bovendien maakt het uit met wat voor teamgeest jullie aantraden en wat voor orders (match of the season? pic?)
Nog een opmerking over de sterren:
Wingers TM halen heel moeilijk sterren maar kunnen desalniettemin behoorlijk bijdragen aan het middenveld vergelijken met een extra centrale middenvelder zijn ze maar nauwelijks zwakker in hun bijdrage, al zeggen de sterren anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |