abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33087658
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef ASSpirine het volgende:
vleugels verkopen voor geen meter nu
Kom maar bij mij kijken voor een uitverkoop tegen veel te lage prijzen voor wingers
Wacht 2 of 3 weken en verkoop ze volgend seizoen. Op de een of andere manier liggen de prijzen dan weer hoger....
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_33088244
eh, het zijn 17-jarigen, ik krijg niet zoveel voor 18 jarigen
Moet ze nu liefst kwijt raken
pi_33088543
Volgens mij is mijn oefenwedstrijdje van vandaag een memorabele wedstrijd voor FC Uddel geworden.. het verslag:
quote:
Trhiller - FC Uddel 0 - 0 [HT Live] Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches) [Voeg dit toe aan je bookmarks]

Bekijk wedstrijd: HT Live Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches)
Datum: 14-12-2005 om 10:00
MatchID: 58581346
Stadion: Volcano arena
Publiek: 1342

De mooie zonnige dag trok 1342 man publiek naar Volcano arena. De coach van Trhiller had voor een 4-4-2-formatie gekozen. In de basis stonden: Hristea - Viilo, Andric, Büchi, ¦vrček - Magarethen, Hodler, Lambrechts, Ismail - Muscalu, Parapertusa.

Uddel startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Talvela - Draganić, Achtenberg, Buringa - Löw, Mahon, Khallali, Murru, Konings - Endenburg, Joling.

Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 18e minuut, toen Aswad Khallali alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. Na 26 wedstrijdminuten was Jorg Löw een haartje verwijderd van een doelpunt voor Uddel, maar een mooi blok van Florin Hristea redde de thuisploeg. In de 27e minuut viel Aswad Khallali van Uddel op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Aswad Khallali resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Mike Endenburg kwam er heel dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 29e minuut, toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Florin Hristea kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken. Mike Endenburg kreeg een goede mogelijkheid in de 32e minuut toen hij doorbrak op links na een paar mooie bewegingen, maar zijn schot ging naast. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Met 78 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.

Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. De scheidsrechter toonde Ralph Lambrechts van Trhiller de gele kaart na een heel nare overtreding. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 76e minuut, toen Ber Konings alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Ber Konings van Uddel raakte in de 82e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 85e minuut, toen James Mahon alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Jorg Löw had veel profijt van de zonnige dag en demonstreerde zijn fabelachtige techniek keer op keer. Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. Met 84 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.

Zonder enige twijfel was Paulo Büchi de beste speler van Trhiller. Daarentegen speelde Ralph Lambrechts enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Uddel was James Mahon. Het spel van Jorg Löw viel nogal tegen. De eindstand was 0 - 0.
Eindstand: 0-0
Gele kaarten: 1-1
Balbezit eerste helft: 22%-78%
Balbezit tweede helft: 16%-84%
Kansen: 0-11

Omg
  donderdag 15 december 2005 @ 00:58:41 #279
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_33091259
Jezus, koop is een spits die geen krukken nodig heeft!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_33094015
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:
AARARRAAARGH, ik zit te springen om een friendly!

Iemand daag me uit !

HARDTRANCE (20911)
Welkom terug
Children of the night. What music they make.
pi_33094545
Ik heb gisteren 3-1 gewonnen van een vriend van me, terwijl ik een keeper met een halve ster op doel had staan. In het verslag kwam ook maar 3 keer een naam van zijn speler langs, gele kaart, doelpunt en 1 kans. Hopen dat er morgen een paar poppen.
pi_33094619
Hahaha, ik heb een Barry van Galen in m'n elftal;
quote:
In de 86e wedstrijdminuut deelde Sidney de Wildt van Vliegende een kopstoot uit aan een tegenstander.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33097401
voor t eerst een opstelling vergeten te maken voor de woensdag
plus twee blessures, mn magnificent spits voor 5 weken, trainee voor een week

dit is een wel erg harde les
pi_33097559
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Hahaha, ik heb een Barry van Galen in m'n elftal;
[..]
vliegende kopstoot

Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_33097850
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:

en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!

Weet niet of je laatste wedstrijd er nog toe doet maar als dat niet het geval is dan heb je in ieder geval een paar weken rust. Doet hij er nog wel toe: Succes!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_33097945
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:

me too, ben nu een goede middenvelder kwijt voor de topper van zondag......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33099619
Ik had van de week mn eerste spits die daalde in skill. Ook nog 1 blessure en 1 die slecht in vorm is dus toen maar deze knul aangekocht.

Jürgen Silbermann
28 jaar, matig in vorm, gezond
Heeft slecht ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 670
Eigenaar: Krayn's eleven

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Kan volgend seizoen in de IXe divisie nog mooi mee. (Nu de TL op zn gat ligt ook goede tijd om zulke spelers te kopen. Kostte maar 29.450
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 15 december 2005 @ 13:56:54 #288
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_33101127
Shit zeg , die TL ligt nu op z'n gat zeg. Had gisteren drie 17 jarige Goed verdedigers in de verkoop. 1 ging er weg voor 50k, 1 voor 59k en de andere heb ik zelf weer teruggekocht , omdat ik het bod van 52k niet hoog genoeg (beetje vleugel) vond. Aan begin van volgend seizoen liggen de prijzen weer hoger lees ik hier. Dan ga ik vanaf nu spelers doortrainen!
Feyenoord!!! * Barça
pi_33101553
probeer ze sowieso zo lang mogelijk te houden. In het begin moest ik mijn eerste stijgers ook steeds verkopen (dik in het rood iedere keer) Maar naarmate je er meer houdt en ze langer doorstijgen, kom je vanzelf uit de rode cijfers...

Ik train ook verdedigen (heb mn team nu 1,5 seizoen) Heb 2 x 18 jaar formidabel, en 3 x 18 jaar uitstekend. zooitje goed en wat 17 jaar goed/redelijk.

Pas bij uitmuntend/briljant ga je zo lekker cashen dat je echt je team kan versterken (of andere coach of uitbreiding stadion)
  donderdag 15 december 2005 @ 16:12:49 #290
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33104946
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!

Weet niet of je laatste wedstrijd er nog toe doet maar als dat niet het geval is dan heb je in ieder geval een paar weken rust. Doet hij er nog wel toe: Succes!
Als je je opstelling vergeet te maken maakt het niet uit als je reserves hebt natuurlijk . En zelfs met reserves op de bank loop je natuurlijk niet minder risico op een blessure van basisspeler. VK moet gewoon nu (rond deze tijd van het jaar op zijn gat liggende) TL op en een nieuwe kopen, ipv elke week salaris ophoesten
pi_33107803
ach, wedstrijd van zondag boeit helemaal niks meer, dus opzich kan die blessure niet zo heel veel kwaad... alleen die verloren training
  donderdag 15 december 2005 @ 18:10:49 #292
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33108210
Normaal krijg ik op maandag en donderdag hetzelfde aantal supps erbij, alleen nu 6 en 5 ....
Hoe zat dat ook alweer?
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  donderdag 15 december 2005 @ 18:59:23 #293
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33109419
Dan krijg je er 11 en 11 delen door 2 is 5,5 en het is nogal moeilijk om 5,5 supporters erbij te krijgen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 15 december 2005 @ 19:24:04 #294
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_33110184
Eerst kreeg ik er telkens 10 bij (10 op ma en 10 op do), laatste weken nog maar 9 per keer.
Heb ik zondag verloren nu afgelopen ma 5 en vandaag weer maar 5.
Terwijl mn sups content zijn (waren eerst in de wolken).

[ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 15-12-2005 19:38:49 ]
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_33110430
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Normaal krijg ik op maandag en donderdag hetzelfde aantal supps erbij, alleen nu 6 en 5 ....
Hoe zat dat ook alweer?
dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.
pi_33112111
Hallo allemaal,
Ik doe nu ook weer hattrick heb het in seizon 7 en 8 gespeeld maar was er toen op uitgekeken
En nu ben ik weer begonnen speel in XI:P mn teamnaam is 11*
pi_33112966
Welkom
Children of the night. What music they make.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:10:19 #298
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33113743
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Hamotje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik doe nu ook weer hattrick heb het in seizon 7 en 8 gespeeld maar was er toen op uitgekeken
En nu ben ik weer begonnen speel in XI:P mn teamnaam is 11*
Hey Fifa-ventje
Waarom heet je team 11*? Heb je de lat zo laag liggen voor je team?
Of je moet je team ff veranderen in 100* of zo
  donderdag 15 december 2005 @ 21:11:02 #299
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33113763
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef REFUSED het volgende:

[..]

dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.
Ken dr zat met veel meer supps, maar toch... als die een keer verliezen, zal daar het verlies aan supps groot zijn, gok ik
  donderdag 15 december 2005 @ 21:12:02 #300
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33113801
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
Dan krijg je er 11 en 11 delen door 2 is 5,5 en het is nogal moeilijk om 5,5 supporters erbij te krijgen
Toch vreemd dat dit voor mij de eerste keer is
100x een even totaal-aantal en nu 1x een oneven totaal-aantal..
Ik weiger te geloven dat dit toeval is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')