Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
het Dilemma van elke coach die gelogenstraft wordt bij een superpull in de eerste weken van het nieuwe seizoen......de kans is klein maar als ie komt ben je blij dat je elke week braaf 20k geïnvesteerd hebt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
Waarom eigenlijk investeren in je jeugdopleiding... Zelfs als hij op goed staat of beter dan is het nog maar de vraag of je iets bruikbaars/verkoopbaars pulled, en als je nu eens uitrekent wat dat allemaal kost, dan kun je dat naar mijn meing beter investeren in een goede jeugdspeler van de TL
Train je middenveld?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.
En van mijn post, moet ik de ervaring van mijn 26-jarige niet mee laten tellen?
Maatje van me heeft hem op goed staan, en die heeft toch al een x 800k, 50k en 75k gepulled. Die loopt dus dik winst.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
Waarom eigenlijk investeren in je jeugdopleiding... Zelfs als hij op goed staat of beter dan is het nog maar de vraag of je iets bruikbaars/verkoopbaars pulled, en als je nu eens uitrekent wat dat allemaal kost, dan kun je dat naar mijn meing beter investeren in een goede jeugdspeler van de TL
Na zo ongeveer 10 weken zonder ook maar een bruikbare speler, begin ik bijna te geloven dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Uncle het volgende:
Ik train middenveld.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Train je middenveld?
Wat zijn de bijstats?
Wat is het ervaringsversschil?
Als je geen middenveld traint zou ik beide verkopen en een andere aanschaffen . . .
Ervaring wordt pas een issue wanneer je in de hogere divisies gaat spelen. Die ene 26 jarige speler zal verder weinig invloed hebben........quote:Op woensdag 14 december 2005 13:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon inzetten, de volgende wedstrijd duurt nog 2 of 3 weken, dan heb je grote kans dat als ze gebleseerd raken dat ze dan weer fit zijn. En het duurt nog een paar dagen tot de wedstrijd, misschien zijn ze dan ook allebei al wel weer fit.
En van mijn post, moet ik de ervaring van mijn 26-jarige niet mee laten tellen?
Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:55 schreef halleekes het volgende:
mijn eerste grote verkoop zal waarschijnlijk vrijdag plaatsvinden650.000 is de vraagprijs voor mijn 19 jarige nederlandse formidabele verdediger. Dan meteen een goede coach halen en een nieuwe trainee. Verder sparen voor een top spits met minimaal formidabel voor scoren. En dan ga ik angst zaaien in de 8e divisie
neem bijvoorbeeld deze:quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.
26-jarige eruit en 17-jarigen houden.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train middenveld.
<knip>
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef Robar het volgende:back from London!
Zie net dat ik met 2-0 gewonnen heb, bijna zeker ben van de derde plaats, een YP had die waarschijnlijk niet eens een voetbal van een tennisbal kan onderscheiden, vanavond Maniack ga afmaken in de fok!cup, dat ik nog steeds bovenaan sta voor de Gary Lineker award, maar dat nog steeds twee trainees niet kunnen spelen wegens blessures . . .
Het kon slechter dus.
Heb je de advertenties op Hattrick al bekeken? Er zitten er meer in hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:
AARARRAAARGH, ik zit te springen om een friendly!
Iemand daag me uit !
HARDTRANCE (20911)
Als je zowiezo eerste wordt niet opstellen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
vraagje, mijn laatste wedstrijd, m'n sterspelers zijn allebei licht geblesseerd, moet ik ze inzetten om zo de eerste plek veilig te stellen, of rust gunnen om ze zo fit te laten zijn voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, in de hogere competitie? Promoveren doe ik sowieso, het gaat alleen nog om de plaats, de eer, en het prijzengeld.
Dankjequote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, ben voor Ajax, zegt genoeg he
In ieder geval succes vanavond . . . . .
Ik vind elke dag dat je die speler houdt te veel, maar als je perse kampioen wilt worden en denkt die speler nodig te hebben, dan kun je wachten. Het kost je alleen wel een plek voor een trainee.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef twisteddlogic het volgende:
En nu op de TL zetten, of wachten tot minimaal 1 van mijn trainees popt, zodat mijn middenveld weinig achteruitgaat? Ik ben al gepromoveerd, maar wil nog wel kampioen worden.
Wat is dus beter? Nu op de TL of begin volgend seizoen?
Beetje bullshit, die gast die hij verkoopt kan je nog een jaartje doortrainen. 1 van 22 (volgend seizoen) is beetje onzin om verder te trainen.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Een vriend van me kon een 21-jarige formidabel niet verkopen voor 400k. Dan denk ik niet dat deze wel verkoopt.
Wacht 2 of 3 weken en verkoop ze volgend seizoen. Op de een of andere manier liggen de prijzen dan weer hoger....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef ASSpirine het volgende:
vleugels verkopen voor geen meter nu
Kom maar bij mij kijken voor een uitverkoop tegen veel te lage prijzen voor wingers
Eindstand: 0-0quote:Trhiller - FC Uddel 0 - 0 [HT Live] Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches) [Voeg dit toe aan je bookmarks]
Bekijk wedstrijd: HT Live Hattrick Hall of Fame (match) hattriX-Ray live! (played matches) hattriX-Ray head to head (played matches)
Datum: 14-12-2005 om 10:00
MatchID: 58581346
Stadion: Volcano arena
Publiek: 1342
De mooie zonnige dag trok 1342 man publiek naar Volcano arena. De coach van Trhiller had voor een 4-4-2-formatie gekozen. In de basis stonden: Hristea - Viilo, Andric, Büchi, ¦vrček - Magarethen, Hodler, Lambrechts, Ismail - Muscalu, Parapertusa.
Uddel startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Talvela - Draganić, Achtenberg, Buringa - Löw, Mahon, Khallali, Murru, Konings - Endenburg, Joling.
Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 18e minuut, toen Aswad Khallali alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. Na 26 wedstrijdminuten was Jorg Löw een haartje verwijderd van een doelpunt voor Uddel, maar een mooi blok van Florin Hristea redde de thuisploeg. In de 27e minuut viel Aswad Khallali van Uddel op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Aswad Khallali resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Mike Endenburg kwam er heel dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 29e minuut, toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Florin Hristea kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken. Mike Endenburg kreeg een goede mogelijkheid in de 32e minuut toen hij doorbrak op links na een paar mooie bewegingen, maar zijn schot ging naast. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Met 78 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.
Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ray Joling de hele defensie uitkapte en alleen voor keeper Florin Hristea kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex. De scheidsrechter toonde Ralph Lambrechts van Trhiller de gele kaart na een heel nare overtreding. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 76e minuut, toen Ber Konings alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Ber Konings van Uddel raakte in de 82e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan. Uddel kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 85e minuut, toen James Mahon alleen voor Florin Hristea kwam te staan, maar deze blokte het schot. Jorg Löw had veel profijt van de zonnige dag en demonstreerde zijn fabelachtige techniek keer op keer. Uddel kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Florin Hristea plukte de kopbal van Ber Konings uit de bovenhoek. Met 84 procent balbezit was Uddel in deze helft de sterkste ploeg.
Zonder enige twijfel was Paulo Büchi de beste speler van Trhiller. Daarentegen speelde Ralph Lambrechts enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Uddel was James Mahon. Het spel van Jorg Löw viel nogal tegen. De eindstand was 0 - 0.
Welkom terugquote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef _Fonz het volgende:
AARARRAAARGH, ik zit te springen om een friendly!
Iemand daag me uit !
HARDTRANCE (20911)
quote:In de 86e wedstrijdminuut deelde Sidney de Wildt van Vliegende een kopstoot uit aan een tegenstander.
vliegende kopstootquote:Op donderdag 15 december 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Hahaha, ik heb een Barry van Galen in m'n elftal;
[..]
en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
voor t eerst een opstelling vergeten te maken voor de woensdag![]()
plus twee blessures, mn magnificent spits voor 5 weken, trainee voor een week![]()
dit is een wel erg harde les![]()
me too, ben nu een goede middenvelder kwijt voor de topper van zondag......quote:Op donderdag 15 december 2005 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
voor t eerst een opstelling vergeten te maken voor de woensdag![]()
plus twee blessures, mn magnificent spits voor 5 weken, trainee voor een week![]()
dit is een wel erg harde les![]()
Als je je opstelling vergeet te maken maakt het niet uit als je reserves hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en dat is nu precies de reden waarom ik voor elke basisspeler een reserve heeft die de beker\oefenwedstrijden speelt!
Weet niet of je laatste wedstrijd er nog toe doet maar als dat niet het geval is dan heb je in ieder geval een paar weken rust. Doet hij er nog wel toe: Succes!![]()
dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Normaal krijg ik op maandag en donderdag hetzelfde aantal supps erbij, alleen nu 6 en 5 ....
Hoe zat dat ook alweer?
Hey Fifa-ventjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Hamotje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik doe nu ook weer hattrick heb het in seizon 7 en 8 gespeeld maar was er toen op uitgekeken
En nu ben ik weer begonnen speel in XI:P mn teamnaam is 11*
Ken dr zat met veel meer supps, maar toch... als die een keer verliezen, zal daar het verlies aan supps groot zijn, gok ikquote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dan kom je dichter in de buurt van het maximale wat je in jouw league kunt halen aan supporters... logisch.
Toch vreemd dat dit voor mij de eerste keer isquote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
Dan krijg je er 11 en 11 delen door 2 is 5,5 en het is nogal moeilijk om 5,5 supporters erbij te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |