GELDquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef komrad het volgende:
ASsp, wat moet je met zo veel spelers. Ik heb er 22 en daar gaan er nog 2 van weg, komen er ook wel weer 1 of 2 voor terug hoor
denk dat de prijs niet slecht isquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef komrad het volgende:
Malte Kriesche (51034436)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 10 550
Loon: 1 920 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: gangs of NY
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Dit is de wingert die ik gekocht heb voor 2,1M niet erg goedkoop maar ik was wel bereid wat extra te betalen voor zijn specialty. PM hoeft niet ivm counter en zwak was het absolute minimum. Het lijkt me een normale prijs
Ik ga hopelijk na het verkopen van mijn wingers genoeg geld hebben zodat ik een keeper of aanvaller bij kan halenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef komrad het volgende:
blabla antwoord heb ik al gekregen.
Mijn team heb ik nu wel rond, of ik nu in de VII moet gaan spelen of niet, ik hoef niet veel meer te investeren.
Keeper:
Uitmuntend
reserve: hoog goed
MF:
brilant/zwak
formi/matig
reserve: formi/slecht
Wing:
wonderbaarlijk/zwak [snel]
reserve: goed/matig
Aanval:
Bovennatuurlijk/zwak
Briljant/rampzalig met redelijk wing (order towards wing
reserve: formi/slecht
De traineelinie zal afhankelijk van waar ik ga spelen VI/VII gevormd worden, binnen de eerder genoemde kaders.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef Grumpey het volgende:
je betaald
We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlandsquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dit, op jouw niveau?
-------------------------
09-12-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 720 ¤
Yeah, dat is leuk meegenomen
Die mag nog wel een level doorgetraind worden... en dan weer doorverkopen..
Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
We doen iets met biologie JD, niet iets met Nederlands
Uhm...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Doe je U N I V E R S I T E I T of LWOO?
Nee hoor, niet in 1 keer... Je mag best je vooropleiding gebruiken van de laatste 25 jaar of zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uhm...het eerste...
Maaruh...
Enniewee...
Moeten we dan ineens foutloos nederlands schrijven??
In principe is dat accoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Hallo.
Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .
Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.
Groetjes The_Hives.
He Hallo Johan-Derksen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
In principe is dat accoord.
We proberen alleen wel elk nieuw lid of poster een taak mee te geven.
Zou jij je bezig willen houden met de Openingspost in elk topic?
Die is namelijk hopeloos verouderd en lelijk.
Mocht je er meer vragen over hebben, kan je me altijd vinden op IRC.
Succes tijdens je proefperiode!
Groetjes
JD
![]()
Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
He Hallo Johan-Derksen.
Wat leuk dat u zo snel reageert. Bent u de Johan Derksen van tv?
Wat grappig dat iedereen een taak krijgt toegewezen. Ik zag meteen mijn naam al in de openingspost staan. Wie is die sir-dalord? Want dan kan ik even met hem erover hebben hoe dat allemaal in zn werk gaat enzo.
En waar ligt irc?
Groetjes The_Hives
ps. sorry voor de vele vragen.
lol!quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je moet het anders zien, ik ben niet de JD van tv... die JD van tv is van hier. Snap je?
sir-dalord is een held van FokHattrick die al jaren goed werk levert. Zo eens paar maand, vlak voor zijn menstruatie, is hij 5 minuten op irc.
IRC kan je vinden door bij de t-splitsing linksaf te gaan. Rechtsaf is het WoW-ravijn, met drijfzand, linksaf is het leuke leven met gezelligheid EN een sociaal leven!!!
Sorry voor de vele antwoorden
Hallo The_Hives,quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Hallo.
Ik ben Hives. Ik heb ook een team op www.hattrick.org .
Mag iedereen gewoon in deze topic meeposten? Het lijkt me wel gezellig namelijk.
Groetjes The_Hives.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dit, op jouw niveau?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
Na een zeker niveau krijg je weer verstrooidheid... het spijt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |