quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:38 schreef REFUSED het volgende:
MatchID: 35935285
Een unpredictable keeper met een pass van 40 meter waaruit gescoord wordt.Ik was altijd in de veronderstelling dat specialities niet werkten bij goalies, zou bijvoorbeeld head dan ook meetellen voor het totaal aantal koppers?
Dat vroeg ik me ook af laatst. Hebn spelhervattingen zin voor een keeper?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat onvoospelbaarheid in combinatie met magisch spelhervatting me gaat brengen komend seizoen
Kruising tussen Piekenhaghen en Hooijdonk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Yankee_One het volgende:
als je hem de vrij trappen laat nemen wel
Mijn keep heeft goed spelhervatting en heeft er al wat vrije trappen + penalty's ingeschotenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af laatst. Hebn spelhervattingen zin voor een keeper?
Ik ookquote:
Dat kan ook zonder geld hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ook
Nu nog eens wat geld verdienen, dan kan er pas een retestrak trainingsregime geimplementeerd worden.
Je uitkomsten kan je enigszins inschatten van stadionuitbreiding en aankopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Mijn planning qua verkoop van trainees en stijgingen e.d. ligt al behoorlijk vast. Ik heb berekend wie wanneer gaat stijgen en wanneer en of ik die stijger verkoop. Ik heb berekend dat ik geld ga overhouden voor 2 wonderbaarlijk mids, die mn middenveld lekker kunnen boosten. Verder heb ik berekend dat ik mijn stadion ga uitbreiden tot +/- 30k, afhankelijk van mijn inkomsten de komende week... en verder.... ga ik proberen weer te strijden voor het kampioenschap, maar op het moment schat ik Uddel hoger in dan mezelf...
Correct, het is ook maar een planning hequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je uitkomsten kan je enigszins inschatten van stadionuitbreiding en aankopen.
Maar als je trainee geblesseerd raakt voor 6 weken, dan kan die en 4 weken iig niet spelen en je moet 4 weken lang 8 dokters in dienst nemen ofzo...
Dus geheel vast zit het niet!
Ja weet ik, ik train nu defs van redelijk tot zover mijn financien het toelaten. Ik bedoelde een trainingsopzet met 17 jarige goed/formidabel defs, dat kan ik nu niet betalen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder geld hoor.
En er zit geen verschil tussen de 11e en de 10e bij de inkomsten.
Je zal meer verdienen door meer supporters en omdat je sponsergeld gewoon geleidelijk zal blijven stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |