quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:38 schreef REFUSED het volgende:
MatchID: 35935285
Een unpredictable keeper met een pass van 40 meter waaruit gescoord wordt.Ik was altijd in de veronderstelling dat specialities niet werkten bij goalies, zou bijvoorbeeld head dan ook meetellen voor het totaal aantal koppers?
Dat vroeg ik me ook af laatst. Hebn spelhervattingen zin voor een keeper?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat onvoospelbaarheid in combinatie met magisch spelhervatting me gaat brengen komend seizoen
Kruising tussen Piekenhaghen en Hooijdonk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Yankee_One het volgende:
als je hem de vrij trappen laat nemen wel
Mijn keep heeft goed spelhervatting en heeft er al wat vrije trappen + penalty's ingeschotenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af laatst. Hebn spelhervattingen zin voor een keeper?
Ik ookquote:
Dat kan ook zonder geld hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ook
Nu nog eens wat geld verdienen, dan kan er pas een retestrak trainingsregime geimplementeerd worden.
Je uitkomsten kan je enigszins inschatten van stadionuitbreiding en aankopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Mijn planning qua verkoop van trainees en stijgingen e.d. ligt al behoorlijk vast. Ik heb berekend wie wanneer gaat stijgen en wanneer en of ik die stijger verkoop. Ik heb berekend dat ik geld ga overhouden voor 2 wonderbaarlijk mids, die mn middenveld lekker kunnen boosten. Verder heb ik berekend dat ik mijn stadion ga uitbreiden tot +/- 30k, afhankelijk van mijn inkomsten de komende week... en verder.... ga ik proberen weer te strijden voor het kampioenschap, maar op het moment schat ik Uddel hoger in dan mezelf...
Correct, het is ook maar een planning hequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je uitkomsten kan je enigszins inschatten van stadionuitbreiding en aankopen.
Maar als je trainee geblesseerd raakt voor 6 weken, dan kan die en 4 weken iig niet spelen en je moet 4 weken lang 8 dokters in dienst nemen ofzo...
Dus geheel vast zit het niet!
Ja weet ik, ik train nu defs van redelijk tot zover mijn financien het toelaten. Ik bedoelde een trainingsopzet met 17 jarige goed/formidabel defs, dat kan ik nu niet betalen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder geld hoor.
En er zit geen verschil tussen de 11e en de 10e bij de inkomsten.
Je zal meer verdienen door meer supporters en omdat je sponsergeld gewoon geleidelijk zal blijven stijgen.
huh?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Hattrick nou verkocht voor 133 k ofzo?
Ga ik nog even bedenken.... ik denk dat ik een aantal awards ga maken (stuk of 5) en deze door verschillende 'jury's ' laat uitreiken. Misschien dat het dan wat 'eerlijker' gaat ipv veelal stemmen gebaseerd op hoe vaak iemand in een topic spamtquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Joralf is de man van de awards.. maar ja, het is al verdacht stil in huize Joralf...
Dus...
Als je nu al een redelijke trainer hebt zou ik trainees kopen, als je een matig trainer hebt zou ik voor de trainer gaan (hoewel een trainer zonder trainees nogal nutteloos is he).quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Japiejooo het volgende:
Ben nu aan het twijfelen voor komend seizoen. Speel nu 9e klasse, heb wel wat geld op de bank (¤400.000 ongeveer). Zit te twijfelen of ik een goede trainer zal kopen, of een aantal goede trainees...
advies: let niet meer zo op pm voor wingers, gezien het feit dat flink minder belangrijk geworden is, en de prijzen in de toekomst zich daar ook naar zullen gedragen imho.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik probeer nu weer een vleugel met pm en passen te halen, een 17-jarige, maar het lijkt alsof ze tegenwoordig duurder zijn dan vorig seizoen
Tis 100k duurder dan degene die ik vorig jaar heb gekocht
DIt is een nieuwe winger, kheb 2 plaatsen open die ik persé wil vullen met traineesquote:Horatiu Militaru (87259461)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 868 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Tsssssssssssk...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blij met een tweede plaats
Als je precies 10x aan der kont kan zitten wel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk...
2e worden is hetzelfde als een lekker wijf net niet scoren
zoals toen in nijmegen SWquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk...
2e worden is hetzelfde als een lekker wijf net niet scoren
Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik train nu defs van redelijk tot zover mijn financien het toelaten. Ik bedoelde een trainingsopzet met 17 jarige goed/formidabel defs, dat kan ik nu niet betalen..
Maar als ik al iets meer toeschouwers en sponsorgeld krijg, kan ik misschien uit het rood komen
Goed verkopen moet dan maar komend seizoen gebeuren. Ik kan er een paar naar uitstekend krijgen en die zijn dan 18quote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.
Er is natuurlijk altijd de grote Tombola YPquote:Vooral aan het begin van het seizoen is het altijd amper te betalen....
Kan je beter doortrainen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Goed verkopen moet dan maar komend seizoen gebeuren. Ik kan er een paar naar uitstekend krijgen en die zijn dan 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |