abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35289776
probeer gewoon zoveel mogelijk zijn stats te overtreffen.

Met 5-3-2 speel ik vaak met 1 of 2 aanvallende CV. Puur omdat mijn tegenstanders weinig aanvallende kwaliteit hebben in deze competitie. Helpt bij aan mn (te) zwakke middenveld. Kost me alleen in totaal 3 sterren .
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 20 februari 2006 @ 15:29:19 #52
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_35289922
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg

Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden
Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.

Dan zie je ook waar de zwakke punten zijn.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_35291097
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.

Geinstalleerd, ziet er handig uit inderdaad
pi_35291245
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg

Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden
"Naar het midden" is niet compleet van de vleugel af hè, alleen wat meer naar het midden gericht, maar het blijft gewoon een vleugelspeler
Signature
pi_35291421
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeld

Die balkjes vind ik persoonlijk alleen maar handig om na de wedstrijd naar te kijken en te evalueren, maar om een tactiek op te stellen is het minder handig. Beter kijk je gewoon naar de ratings van hem (ok, die staan ook in die balkjes, maar in dat geval draagt het niks bij).
Signature
pi_35291465
Mocht je tekort komen op het middenveld, dan kan je beter een vleugel als extra IM opstellen. (en misschien nog een NHM)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_35291810
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Lennox het volgende:
Mocht je tekort komen op het middenveld, dan kan je beter een vleugel als extra IM opstellen. (en misschien nog een NHM)
Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveld

Dus ik weet niet in welke situatie je bedoelt, maar sowieso lijkt me voor één wedstrijd je formatie veranderen al geen goed idee, ivm ervaring.
Signature
pi_35292092
Ik beredeneer idd vanuit mijn eigen positie als verdedigen trainer. In friendlies counter ik vaak en dan speel ik 5-3-2 met 2 aanvallende wingers. Als het er om hangt in de competitie of ik het middenveld net wel/net niet haal speel ik met 3 IM

Maar idd, als je 3-5-2 speelt, dan moet je oppassen dat je niet meer dan 3 centrale opstelt.
pi_35292118
Met vier middenvelders kun je natuurlijk wel (als je normaal met twee vleugels speelt) een vleugel als IM opstellen ja

En ervaring hoef je je dan ook geen zorgen om te maken, want 3 IMs + 1 winger of 2 IMs + 2 wingers is beide 4 middenvelders
Signature
  maandag 20 februari 2006 @ 17:06:36 #60
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_35293506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeld

Die balkjes vind ik persoonlijk alleen maar handig om na de wedstrijd naar te kijken en te evalueren, maar om een tactiek op te stellen is het minder handig. Beter kijk je gewoon naar de ratings van hem (ok, die staan ook in die balkjes, maar in dat geval draagt het niks bij).
De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.
En daar lenen de hatstats zich weer niet voor. Maar dit kan je idd allemaal opzoeken in Buddy of andere programma's maar ik kijk altijd effe naar de ratings.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:11:00 #61
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35293653
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveld

Dus ik weet niet in welke situatie je bedoelt, maar sowieso lijkt me voor één wedstrijd je formatie veranderen al geen goed idee, ivm ervaring.
Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk mee
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 20 februari 2006 @ 17:16:29 #62
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35293842
20-02-2006 De club zag helaas 7 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

Het worden er steeds meer

8-1 verloren valt nog mee.. ik had overigens wel redelijk (heel laag) aanvalsrating met onbestaand zelfvertrouwen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_35293855
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef hollander76 het volgende:

[..]

De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.
En daar lenen de hatstats zich weer niet voor. Maar dit kan je idd allemaal opzoeken in Buddy of andere programma's maar ik kijk altijd effe naar de ratings.
Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekst
Signature
  maandag 20 februari 2006 @ 17:18:34 #64
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_35293927
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekst
Zit wat in
pi_35293937
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk mee
Dat is waar, maar de opstelling maak je (ik iig) pas na de vrijdag, na de TU, dan is de woensdag al geweest. Als het nu al duidelijk is hoe je gaat spelen kun je de woensdag erop aanpassen natuurlijk, dat is waar

Ben zelf evengoed niet zo in voor formatieveranderingen, al dat gehannes
Signature
pi_35294069
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Zit wat in
Brood, daar zit wat in!

Signature
  maandag 20 februari 2006 @ 17:38:51 #67
125053 stefmans
pi_35294602
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Brood, daar zit wat in!

[afbeelding]

, ik hou er ook niet van om hele tijd je opstelling te veranderen. Ik doe het alleen als het strikt noodzakelijk is.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 20 februari 2006 @ 18:45:11 #68
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_35296933
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:

[..]

, ik hou er ook niet van om hele tijd je opstelling te veranderen. Ik doe het alleen als het strikt noodzakelijk is.
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
pi_35298863
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik pas me altijd aan op de tegenstander eigenlijk, ook als ik weet dat ik makkelijk kan winnen met m'n normale opstelling.
Signature
  maandag 20 februari 2006 @ 19:39:13 #70
125053 stefmans
pi_35299064
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:11:11 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35300601
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.
Idd geen training opofferen

Heb je gezien dat Underoath op Groezrock komt .... ga jij ook of niet? Ik wel
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:26:36 #72
125053 stefmans
pi_35301354
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Idd geen training opofferen

Heb je gezien dat Underoath op Groezrock komt .... ga jij ook of niet? Ik wel
komt underOath op groezrock. daar moet ik heen.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:27:03 #73
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35301384
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

komt underOath op groezrock. daar moet ik heen.
Zie link in mn sig
  maandag 20 februari 2006 @ 20:31:45 #74
125053 stefmans
pi_35301615
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Zie link in mn sig
ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummers
  maandag 20 februari 2006 @ 20:35:20 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35301791
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummers
Is wel aardig ja maar zullen we verder discusseren in mijn Groezrocktopique dan
  maandag 20 februari 2006 @ 20:38:04 #76
125053 stefmans
pi_35301901
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Is wel aardig ja maar zullen we verder discusseren in mijn Groezrocktopique dan
vinden de mensen hier denk ik wel fijn ja .
pi_35302486
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:51:05 #78
125053 stefmans
pi_35302585
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef -J-D- het volgende:
Nog lekker geklust J-D-?
  maandag 20 februari 2006 @ 20:57:58 #79
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35302896
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nog lekker geklust J-D-?
Nu ga je weer OT

Ik moet nog stijgers zoeken.. maar heb echt geen zin.. doe het morgen wel
  maandag 20 februari 2006 @ 20:59:53 #80
125053 stefmans
pi_35302992
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nu ga je weer OT

Ik moet nog stijgers zoeken.. maar heb echt geen zin.. doe het morgen wel
sorry moest even informeren. . Ga jij eens stijgers zoeken je zegt dit nu al 2 weken.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:01:54 #81
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35303096
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

sorry moest even informeren. . Ga jij eens stijgers zoeken je zegt dit nu al 2 weken.
Ik moet iedere week stijgers zoeken knurft Deze week 8 in de verkoop, dus 8 nieuwe erbij
  maandag 20 februari 2006 @ 21:03:07 #82
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35303164
Hattrick is dood hier btw

Kutzooi.. vanavond is natuurlijk die masters zooi... fijn.. dan zullen mn spelers wel niet verkocht zijn Kan leuk worden deze week
  maandag 20 februari 2006 @ 21:06:00 #83
125053 stefmans
pi_35303312
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik moet iedere week stijgers zoeken knurft Deze week 8 in de verkoop, dus 8 nieuwe erbij
ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:07:15 #84
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35303381
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.
Hehe... allang.. vorige week had ik er 21.. want op woensdag laat ik er ook eentje op de keeperspositiespelen... en die is dus gestegen
  maandag 20 februari 2006 @ 21:07:20 #85
125053 stefmans
pi_35303387
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is dood hier btw

Kutzooi.. vanavond is natuurlijk die masters zooi... fijn.. dan zullen mn spelers wel niet verkocht zijn Kan leuk worden deze week
Hattrick doet het hier gewoon hoor, beetje langzamer als anders maar daar kan ik wel mee leven.
pi_35303829
Morgenavond om 19:00 loopt er een speler van me af, hopelijk wordt hij verkocht, maar ben bang dat ik hem iets te hoog gelist heb. Het gaat om een 20 jarige uitmuntend positiespel met matig passen. Staat er voor 1,5M op..
Signature
pi_35303900
Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_35304209
Hé er valt me iets op. Krijg je tegenwoordig 93% van het transferbedrag als een speler z'n hele carriere al bij je club speelt? Dit was toch gewoon 91% altijd? Ik zie nu net dat er bij m'n YP van zondag 93% staat.
Signature
  maandag 20 februari 2006 @ 21:27:22 #89
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35304468
Het is fijn dat er gereageerd wordt op je vraag..
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn de stats van die wingers?
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
Winger 1 ***:
Conditie: goed (conditie zal nog stijgen, m.b.t. tussenseizoen)
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Ervaring: waardeloos

Winger 2 ***:
Conditie: formidabel
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Ervaring: redelijk
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35304594
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]

[..]

[..]
Die vraag is ook niet te beantwoorden

Het hangt van zoveel factoren af en om dan precies te gaan zeggen wat het scoren/passen van twee spitsen gecombineerd (!) moet zijn kun je niet zomaar zeggen. Ik zou zeggen, ik weet niet hoeveel geld je ter beschikking hebt, maar koop eerst één spits en kijk wat je dan nog nodig hebt
Signature
pi_35304637
Hangt er vanaf he. Je kan ook even voldoen met een goedkope redelijk/redelijk spits met een berg ervaring. Ik heb er zelf een van 32 rondlopen die ze er makkelijk inprikt (matig ervaring + uitstekend conditie erbij)

Zelf heb ik in IX 2x redelijk/redelijk (1x een oude met veel ervaring en een jonge gast met vrij weinig ervaring, maar die zit vrij hoog in 1 vd 2) en een goed/zwak spits, maar die is hopeloos uit vorm, dus ik kan daar weinig over zeggen.

Als (nood)oplossing zou ik een oude sluw vos kopen . Kost weinig geld en is in lage divisies ruim voldoende.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:31:44 #92
125053 stefmans
pi_35304732
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]

[..]

[..]
zie post hier boven.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:36:08 #93
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35304960
Koop iig een spits met specialiteit
pi_35305112
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
ik begin het ook te merken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35305156
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef maniack28 het volgende:
Koop iig een spits met specialiteit
waarom, mijn spits heeft er al 9 +5 bekergoals
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 20 februari 2006 @ 21:43:00 #96
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35305314
Ik wil dus matig over de gehele aanval krijgen.
Hoe goed moeten je spitsen ongeveer zijn..
Lijkt me (voor de wat betere teams) niet zo moeilijk om te beantwoorden.
Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35305444
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
Helaas, dat is niet in te schatten.
Het is afhankelijk van vorm, specialiteiten, bijstats, leeftijd/ervaring en nog meer zaken.
Kan geen goed antwoord vinden wat je wil horen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_35305500
Dat is zo niet te zeggen.

a) ervaring / leeftijd (kans op zakken) / vorm (ala kan bijtrekken)

Maar als jij heel je middenveld aanvallend zet, dan zal je minder goede spitsen nodig hebben om een matig aanval te halen... Zelfde geldt voor vleugels.

Ik zit trouwens deze (95035738) in de gaten te houden. Wat denken def trainers daar van. zit volgens mij aardig op weg? Heb alleen maar 55k te besteden....
  maandag 20 februari 2006 @ 21:47:04 #99
125053 stefmans
pi_35305528
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
als ik moet gokken denk ik hoog uitstekend laag formie helemaal kaal?
  maandag 20 februari 2006 @ 21:49:50 #100
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35305666
3 of 2 spitsen? met 3 spitsen en 3x hoog goed haal ik redelijk (laag) met een niet bestaand zelfvertrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')