Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg![]()
Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden![]()
Geinstalleerd, ziet er handig uit inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.
Dan zie je ook waar de zwakke punten zijn.
"Naar het midden" is niet compleet van de vleugel af hè, alleen wat meer naar het midden gericht, maar het blijft gewoon een vleugelspelerquote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg![]()
Maakt het al weer een stuk duidelijker. Speel normaal gesproken ook altijd zonder extra tactiek, en kijk ook wel naar de zwakke punten van de tegenstander.. maar kijk meestal wel naar het aantal sterren.
Een vleugelspeler helemaal van de vleugel afhalen en bij het middenveld laten bijdragen had ik niet aan gedacht, zal het onthouden![]()
Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Firefox gebruikt (zou ik je sowieso aanraden) en dan Foxtrick gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je veel extra info krijgt. Bijvoorbeeld onder het kopje balbezit in het wedstrijdverslag (staan rechts 2 balkjes met balbezit in 1e en 2e helft) krijg je dan de optie tot 'More graphs'. Dan kan je zijn zwakke en sterke kanten van aanval en verdediging zien. Sterkte linkeraanval, rechteraanval, centrale aanval en ook voor verdediging.
Dan zie je ook waar de zwakke punten zijn.
Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveldquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Lennox het volgende:
Mocht je tekort komen op het middenveld, dan kan je beter een vleugel als extra IM opstellen. (en misschien nog een NHM)
De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Het is inderdaad een handige optie, maar vergeet niet dat zijn sterke en zwakke kanten in verhouding staan tot de tegenstander. Als hij 7+ heeft en de tegenstander heeft daar 12- dan geeft dat natuurlijk een heel vertekend beeld
Die balkjes vind ik persoonlijk alleen maar handig om na de wedstrijd naar te kijken en te evalueren, maar om een tactiek op te stellen is het minder handig. Beter kijk je gewoon naar de ratings van hem (ok, die staan ook in die balkjes, maar in dat geval draagt het niks bij).
Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk meequote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je mag nooit meer dan 3 IM's hebben he.. dus bij 3-5-2 is dat geen optie. Mocht je bijvoorbeeld 5-3-2 spelen, dan had ik sowieso met 3 IM's gespeeld, tenzij je countert natuurlijk, dan zou je kunnen overwegen om met één IM te spelen en twee vleugels, voor je vleugelaanval, maar dan zou je niet tekort hoeven te komen op het middenveld
Dus ik weet niet in welke situatie je bedoelt, maar sowieso lijkt me voor één wedstrijd je formatie veranderen al geen goed idee, ivm ervaring.
Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekstquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De verhoudingen oke, maar 4++ blijft natuurlijk 4++ of de tengenstander nou 6- of 9++ haalt op de tegengestelde stat. Het draagt in zoverre bij dat de ratings gesplitst zijn in 3 delen, en dat je snel ff kan loeren hoe de verdeling is, links zwak-centraal sterk-rechts zwak oid.
En daar lenen de hatstats zich weer niet voor. Maar dit kan je idd allemaal opzoeken in Buddy of andere programma's maar ik kijk altijd effe naar de ratings.
Zit wat inquote:Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu, die balkjes zijn handig voor de verhoudingen. Om te zien waar de tegenstander sterker is kun je net zo goed het lijstje met ratings gebruiken rechts van het wedstrijdverslag (onder de balkjes dus), dat geeft hetzelfde weer maar dan in tekst
Dat is waar, maar de opstelling maak je (ik iig) pas na de vrijdag, na de TU, dan is de woensdag al geweest. Als het nu al duidelijk is hoe je gaat spelen kun je de woensdag erop aanpassen natuurlijk, dat is waarquote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij woensdag al en keer zo speeld dan is zijn ervaring er al redelijk mee
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Brood, daar zit wat in!
[afbeelding]
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
, ik hou er ook niet van om hele tijd je opstelling te veranderen. Ik doe het alleen als het strikt noodzakelijk is.
![]()
Ik pas me altijd aan op de tegenstander eigenlijk, ook als ik weet dat ik makkelijk kan winnen met m'n normale opstelling.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het punt is dan natuurlijk dat je jezelf bloot legt voor de tegenstander. Hij kan mijlenver aanzien waar de zwakke punten/ sterke punten zitten. Een keertje 'flip sides' kan echt geen kwaad als je iedere week hetzelfde doet. Ikzelf moet me iedere week aanpassen aan het spel van de tegenstander om zijn zwaktes/ sterktes te vinden. Dus heb ik er niet zo'n last van dat mijn opstelling telkens hetzelfde is, en nee.... helaas ben ik niet bij machte om mijn eigen spel te spelen maar moet ik altijd op de tegenstander focussen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Idd geen training opofferenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ga geen andere opstelling proberen als 3-5-2 als ik en kans heb, ik wil geen training plek weg gooien. Alleen als ik kansloos ben in 3-5-2 en ik kan die trainingsplek opvullen en kan zo en wedstrijd winnen dan overweeg ik het.
komt underOath op groezrock.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Idd geen training opofferen
Heb je gezien dat Underoath op Groezrock komt.... ga jij ook of niet? Ik wel
Zie link in mn sigquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
komt underOath op groezrock.daar moet ik heen.
![]()
ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummersquote:
Is wel aardig jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ken je Taking back Sunday ook das best een leuk bandje met en paar lekkere nummers
vinden de mensen hier denk ik wel fijn jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is wel aardig jamaar zullen we verder discusseren in mijn Groezrocktopique dan
![]()
Nog lekker geklust J-D-?quote:
Nu ga je weer OTquote:
sorry moest even informeren.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nu ga je weer OT![]()
Ik moet nog stijgers zoeken.. maar heb echt geen zin.. doe het morgen wel
Ik moet iedere week stijgers zoeken knurftquote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
sorry moest even informeren.. Ga jij eens stijgers zoeken je zegt dit nu al 2 weken.
![]()
ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik moet iedere week stijgers zoeken knurftDeze week 8 in de verkoop, dus 8 nieuwe erbij
Hehe... allang.. vorige week had ik er 21.. want op woensdag laat ik er ook eentje op de keeperspositiespelen... en die is dus gestegenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik dacht dat je die van vorige week nog steeds niet bij elkaar had.![]()
Hattrick doet het hier gewoon hoor, beetje langzamer als anders maar daar kan ik wel mee leven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is dood hier btw
Kutzooi.. vanavond is natuurlijk die masters zooi... fijn.. dan zullen mn spelers wel niet verkocht zijnKan leuk worden deze week
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn de stats van die wingers?
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
Winger 1 ***:
Conditie: goed (conditie zal nog stijgen, m.b.t. tussenseizoen)
Positiespel: goed
Vleugelspel: redelijk
Ervaring: waardeloos
Winger 2 ***:
Conditie: formidabel
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Ervaring: redelijk
Die vraag is ook niet te beantwoordenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
Het is fijn dat er gereageerd wordt op je vraag..![]()
[..]
[..]
[..]
zie post hier boven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Daemon19 het volgende:
Het is fijn dat er gereageerd wordt op je vraag..![]()
[..]
[..]
[..]
ik begin het ook te merkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben best blij dat ik van dat eeuwige gezoek af ben eigenlijk. Het is dan ook echt niet te combineren met werken.
waarom, mijn spits heeft er al 9 +5 bekergoalsquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef maniack28 het volgende:
Koop iig een spits met specialiteit
Helaas, dat is niet in te schatten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil dus matig over de gehele aanval krijgen.
Hoe goed moeten je spitsen ongeveer zijn..
Lijkt me (voor de wat betere teams) niet zo moeilijk om te beantwoorden.
Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
als ik moet gokken denk ik hoog uitstekend laag formie helemaal kaal?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil dus matig over de gehele aanval krijgen.
Hoe goed moeten je spitsen ongeveer zijn..
Lijkt me (voor de wat betere teams) niet zo moeilijk om te beantwoorden.
Ik vraag niet om leeftijd, kosten of iets anders, gewoon hoe hoog beide spitsen ongeveer in hun skill moeten zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |