Omdat het leiderschap van je coach af neemtquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef DJqbl5 het volgende:
Dit is mijn coach:
Brooks Flowers (11456716)
59 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Hoe kan het dat mijn coach een waardeloos leider is??
Als ik een coach aan wil nemen dan kan die op zijn slechts slecht leiderschap krijgen..
Hoe kan het dan in hemelsnaam dat die van mij waardeloos is...ik heb hem ongeveer 1,5 seizoenen geleden extern aangenomen
Na elk seizoen gaat een coach 1 level in leiderschap achteruit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef DJqbl5 het volgende:
Dit is mijn coach:
Brooks Flowers (11456716)
59 jaar, zwak in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Hoe kan het dat mijn coach een waardeloos leider is??
Als ik een coach aan wil nemen dan kan die op zijn slechts slecht leiderschap krijgen..
Hoe kan het dan in hemelsnaam dat die van mij waardeloos is...ik heb hem ongeveer 1,5 seizoenen geleden extern aangenomen
Niet zozeer op het eind van het seizoen, gewoon 16 weken na aanstelling, oftewel na 1 seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Omdat het leiderschap van je coach af neemt. Dit gebeurt meestal op het eind van seizoen, maar soms heb je geluk en blijft zijn leiderschap hetzelfde.
Hoeveel supporters en hoe doe je het op het moment?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef MyImmortal het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat ookal weer ging met hoe groot je je stadion ongeveer kan maken zodat het (bijna) altijd vol zit. ik heb nu 1275 supporters en heb een schamele stadion van 17kIk wil dus daarom mijn stadionnetje uitbreiden, ik twijfel nog of ik er 25k van zal maken of 30k. Maar als ik 30k van maak en het zit nooit vol dan is het weggegooid geld op het moment. kosten voor naar 25k is rond de 675k en kosten voor naar de 30k is rond de 1.1 miljoen. Nog wat meer info, ik speel in de 7e
Niet per sé elke seizoen één level leiderschap achteruit, dit is heel willekeurig, het kan ook best twee levels in één seizoen, of anderhalf seizoen niks. Het begint echter wel pas na één seizoen (16 weken)quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Na elk seizoen gaat een coach 1 level in leiderschap achteruit.
Als je coach eenmaal rampzalig heeft bereikt, gaat er elk seizoen 1 level van zn coachvaardigheid af.
Dit is zodat je niet één keer een coach koopt, en voor altijd op rozen zit.
[..]
Niet zozeer op het eind van het seizoen, gewoon 16 weken na aanstelling, oftewel na 1 seizoen.
Edit: hmm.. zie dat 2 man me al voor waren..
20 * fanclub bij slechte omstandighedenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef MyImmortal het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat ookal weer ging met hoe groot je je stadion ongeveer kan maken zodat het (bijna) altijd vol zit. ik heb nu 1275 supporters en heb een schamele stadion van 17kIk wil dus daarom mijn stadionnetje uitbreiden, ik twijfel nog of ik er 25k van zal maken of 30k. Maar als ik 30k van maak en het zit nooit vol dan is het weggegooid geld op het moment. kosten voor naar 25k is rond de 675k en kosten voor naar de 30k is rond de 1.1 miljoen. Nog wat meer info, ik speel in de 7e
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hoeveel supporters en hoe doe je het op het moment?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef MyImmortal het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Even mijn gal spuwen, ik zou vanavond naar Hard-Fi wou ik toenstrax gaan kijk ik waar ik altijd mijn kaartjes neer leg voor festivals/concerten etc. Is het kaartje er niet meer, dus nu zit ik hier thuis.![]()
heb eens medelijden met mij! ik verdien dit niet.quote:
ik doe het vrij goed in de comp, heb nog kans om te promoveren en 1275 supporters.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoeveel supporters en hoe doe je het op het moment?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
20 * fanclub bij slechte omstandigheden
25 * fanclub bij gemiddelde omstandigheden
30 * fanclub bij goede omstandigheden
Je stadion is idd behoorlijk klein, ik heb 750 sups en 18000 stoeltjes (pas uitgebreidt dat wel).
[..]
[..]
![]()
hard-fi was tof hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef stefmans het volgende:
Even mijn gal spuwen, ik zou vanavond naar Hard-Fi wou ik toenstrax gaan kijk ik waar ik altijd mijn kaartjes neer leg voor festivals/concerten etc. Is het kaartje er niet meer, dus nu zit ik hier thuis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |