abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35543201
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
uddel: heb je t nu over een overstap binnen pak m beet 6 dagen?
misschien een beetje ambitieus, want ik zou wel de tijd nemen om goede trainees en mids uit te zoeken, voor een redelijke prijs. ik zie dat je in de comp. 5 punten achterstaat op de nr. 1, dus promotie zal t toch wel niet meer worden en degraderen doe je ook niet, dus neem je tijd
Promotie ga ik sowieso niet voor, m'n team is lang niet V waardig

Ik wou eigenlijk overstappen in één week om zo weinig mogelijk training te verliezen, maargoed, het is dan wel kort dag natuurlijk.

Maar over de geldverdeling, dat is wel slim?

Als ik nu vanavond m'n A-trainees eens list (die leveren het meest op), zodat ze donderdagavond aflopen. Dan heb ik van donderdag tot zondagmiddag de tijd om drie nieuwe middenvelders te zoeken en drie nieuwe aanvallers.

Wat ik niet in m'n budget opgenomen heb, is dat ik nog een briljant aanvaller heb van 20, die natuurlijk ook de deur uit kan, of houden tot hij gestegen is. Dat scheelt alweer enorm in het te besteden geld. Als ik hem zou verkopen krijg ik daar weer geld uit, wat ik natuurlijk in m'n trainees of middenvelders kan steken.
Signature
  maandag 27 februari 2006 @ 15:15:50 #252
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35543248
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
vastelaovend
3-0 gewonnen
sterrenrecord (52*)
HATstats record (192)
45% balbezit met counter

Ik ben dit jaar ook carnaval aan het vieren maar ik moet zeggen het is wel gezellig, maar ik ga liever met mijn snowboard de berg af.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35543287
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef stefmans het volgende:

[..]

alles behalve scoren. waar je de meeste posities kan trainen verdien je het meeste mee. Dus voor gewone training Def en Pm maar je kan ook Set pieces trainen dan train je 22 spelers per week meen ik.
Onthoud wel dat een niveau SP stijging minder oplevert dan een niveau PM bijvoorbeeld.
Signature
  maandag 27 februari 2006 @ 15:39:05 #254
125053 stefmans
pi_35544079
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Onthoud wel dat een niveau SP stijging minder oplevert dan een niveau PM bijvoorbeeld.
Jup, maar door het aantal spelers dat je traint compenseert dat wel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35544205
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jup, maar door het aantal spelers dat je traint compenseert dat wel.
Ja inderdaad, maar hiermee spreek je wel meteen jezelf tegen, want eerder zei je dat de training meer opleverde als je meer spelers kon trainen per week.
Signature
pi_35544443
Trouwens, nu bij m'n PM training train ik toch maar 6 spelers per week, soms 8 (2 op de vleugels in friendly's), maar die 2 spelers die halve training krijgen vind ik waardeloos. Die stijgen amper in waarde na een niveau pm stijging. Zoveel maakt scoren of positiespel voor mij dus niet uit.
Signature
  maandag 27 februari 2006 @ 15:56:42 #257
125053 stefmans
pi_35544619
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar hiermee spreek je wel meteen jezelf tegen, want eerder zei je dat de training meer opleverde als je meer spelers kon trainen per week.
ik bedoelde dat van meer spelers trainen eigenlijk alleen voor Verdedigen en Positiespel, daarom maakte ik voor SP en nieuwe zin.
pi_35544643
Kleine aanvulling: Een niveau scoren stijgen duurt (als ik d.at mag geloven) een week korter dan een niveau positiespel stijgen. Die halve trainingen positiespel stellen dan ook niet zoveel meer voor in verhouding, ik zal als toelichting even een berekening maken waaruit blijkt wat het scheelt (weet het zelf ook nog niet, ga ik nu dus berekenen).
Signature
pi_35545752
Verhouding Positiespel/Scoren training

Ik heb even uitgerekend wat de verhouding (in levels stijgen per tijdseenheid) nu precies zit. In de berekening heb ik de stijgingssnelheid van 17 jarigen aangehouden. Er zijn twee berekeningen, één voor de situatie waarin er 16 weken volop getraind wordt en één voor mijn situatie.

De formule die ik gebruik is n = (w/t)*a.

n staat voor het aantal niveaus dat alle trainees bij elkaar stijgen in één seizoen
w staat voor het aantal weken training
t staat voor de tijd die één trainee nodig heeft om één niveau te stijgen
a staat voor het aantal trainees

Hier de situatie waarbij je 16 weken op scoren zou training (dus inclusief tussenseizoen) en er tegenover als je 16 weken op positiespel zou trainen.

Positiespel:
- Een 17 jarige heeft 7 weken nodig om één level te stijgen.
- Je traint volop, dus 6 spelers 100% per week en 4 spelers 50% per week (op de vleugels)

Eerst de 100% trainees in de 14 wedstrijdweken:

n100% = (14/7)*6 = 12

Dan de 50% trainees in de 14 wedstrijdweken:

n50% = (14/14)*4 = 4

Dan de 100% en 50% trainees in het tussenseizoen:

n100% = (2/7)*3 = 0,86
n50% = (2/14)*2 = 1,15

Bij elkaar zouden de positiespeltrainees per seizoen (12 + 4 + 0,86 + 0,29 =) 17,15 niveau's stijgen.

Scoren:
- Een 17 jarige heeft 6 weken training nodig om één niveau te stijgen.
- Je traint 6 trainees per week op 100%

Tijdens de wedstrijdweken:

n = (14/6)*6 = 14

Tijdens het tussenseizoen:

n = (2/6)*3 = 1

Het totaal aan stijgingen zou 15 niveaus zijn. Dit is minder dan de 17,15 niveaus van de positiespeltraining, maar zoals gezegd train ik in het tussenseizoen conditie. Hierdoor zouden de trainees per seizoen nog maar 16 niveaus op positiespel stijgen. Echter, vaak train ik alleen maar de innermids, omdat de trainees op de vleugel simpelweg veel minder opleveren. Als ik wél vleugels zou meetrainen zouden dat er maar twee zijn, alleen in de friendly's.

Mijn situatie zou dan zijn, bij 14 weken training (omdat ik in het tussenseizoen conditie train):

n100% = (14*7)*6 = 12
n100% = (14*14)*2 = 2

Bij elkaar zouden de trainees dus 14 niveaus per seizoen stijgen, mits ik elke week 2 vleugelspelers zou trainen (wat ik dus niet doe).

Conclusie:
Scorentraining is voor mij rendabeler

De prijzen voor middenvelders en aanvallers zijn haast hetzelfde, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast leveren de 4 50% positiespeltrainees beduidend minder op, dus als ik al 10 spelers per week zou trainen, inclusief tussenseizoen, weet ik niet of het dan nog wel tegen de scorentraining op kon.
Signature
pi_35545828
(Zou JD nu trots zijn op mijn wiskunde? )
Signature
pi_35545895
.

Verder nog iets Uddel?
Hoi.
pi_35546398
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef pekel het volgende:
.

Verder nog iets Uddel?
3 ons Zeeuws Spek
Signature
pi_35546405
Signature
pi_35546883
Wil iemand deze gast overnemen?

Ronny Kleger (63001230)
20 years, excellent form, healthy
A controversial person who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.

Nationality: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 13 300
Wage: 4 824 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Paralympic Tricycle Team
Warnings: 1
Injuries: Healthy

Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: passable Defending: poor
Scoring: brilliant Set Pieces: weak

Hij hoeft nog maar 1 of 2 weekjes naar magnificient maar ik wil hem kwijt omdat ik vanaf deze week set pieces ga trainen. Doe maar een leuk bod.

Lekker gewonnen zondag, was wel weer eens tijd
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_35548842
7-0 gewonnen gisteren, mijn supernatural def is niet verkocht, nog maar een keer voor 3M gelist
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35549627
Ik speel nu in de XI.146 en sta nu na 8 wedstrijden op 24 pt. Net de 2 onderlinge wedstrijden tegen de nummer 2 gewonnen dus promotie is zo goed als binnen. Mijn middenveld stijgt dit seizoen wsl nog naar formidabel, dus in de X moet ik goed mee kunnen komen.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_35549654
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef jde_kok het volgende:
Ik speel nu in de XI.146 en sta nu na 8 wedstrijden op 24 pt. Net de 2 onderlinge wedstrijden tegen de nummer 2 gewonnen dus promotie is zo goed als binnen. Mijn middenveld stijgt dit seizoen wsl nog naar formidabel, dus in de X moet ik goed mee kunnen komen.
Je gaat waarschijnlijk al naar IX alst niet VIII is door die reorganisatie Promoveren doe je toch wel, al stond je 8 ste.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:38:49 #268
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35549804
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef jde_kok het volgende:
Je middenveld of je middenvelders?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35549830
Heb al gedacht dat ik richting de IX ga, maar de VIII zou wel een hele grote stap zijn. Weet niet of ik daar klaar voor ben. Team ID: 811585

Ja mijn middenveld, staan nu 3 uitstekende middenvelders op.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_35549930
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
Verhouding Positiespel/Scoren training

Ik heb even uitgerekend wat de verhouding (in levels stijgen per tijdseenheid) nu precies zit. In de berekening heb ik de stijgingssnelheid van 17 jarigen aangehouden. Er zijn twee berekeningen, één voor de situatie waarin er 16 weken volop getraind wordt en één voor mijn situatie.

De formule die ik gebruik is n = (w/t)*a.

n staat voor het aantal niveaus dat alle trainees bij elkaar stijgen in één seizoen
w staat voor het aantal weken training
t staat voor de tijd die één trainee nodig heeft om één niveau te stijgen
a staat voor het aantal trainees

Hier de situatie waarbij je 16 weken op scoren zou training (dus inclusief tussenseizoen) en er tegenover als je 16 weken op positiespel zou trainen.

Positiespel:
- Een 17 jarige heeft 7 weken nodig om één level te stijgen.
- Je traint volop, dus 6 spelers 100% per week en 4 spelers 50% per week (op de vleugels)

Eerst de 100% trainees in de 14 wedstrijdweken:

n100% = (14/7)*6 = 12

Dan de 50% trainees in de 14 wedstrijdweken:

n50% = (14/14)*4 = 4

Dan de 100% en 50% trainees in het tussenseizoen:

n100% = (2/7)*3 = 0,86
n50% = (2/14)*2 = 1,15

Bij elkaar zouden de positiespeltrainees per seizoen (12 + 4 + 0,86 + 0,29 =) 17,15 niveau's stijgen.

Scoren:
- Een 17 jarige heeft 6 weken training nodig om één niveau te stijgen.
- Je traint 6 trainees per week op 100%

Tijdens de wedstrijdweken:

n = (14/6)*6 = 14

Tijdens het tussenseizoen:

n = (2/6)*3 = 1

Het totaal aan stijgingen zou 15 niveaus zijn. Dit is minder dan de 17,15 niveaus van de positiespeltraining, maar zoals gezegd train ik in het tussenseizoen conditie. Hierdoor zouden de trainees per seizoen nog maar 16 niveaus op positiespel stijgen. Echter, vaak train ik alleen maar de innermids, omdat de trainees op de vleugel simpelweg veel minder opleveren. Als ik wél vleugels zou meetrainen zouden dat er maar twee zijn, alleen in de friendly's.

Mijn situatie zou dan zijn, bij 14 weken training (omdat ik in het tussenseizoen conditie train):

n100% = (14*7)*6 = 12
n100% = (14*14)*2 = 2

Bij elkaar zouden de trainees dus 14 niveaus per seizoen stijgen, mits ik elke week 2 vleugelspelers zou trainen (wat ik dus niet doe).

Conclusie:
Scorentraining is voor mij rendabeler

De prijzen voor middenvelders en aanvallers zijn haast hetzelfde, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Daarnaast leveren de 4 50% positiespeltrainees beduidend minder op, dus als ik al 10 spelers per week zou trainen, inclusief tussenseizoen, weet ik niet of het dan nog wel tegen de scorentraining op kon.
Ik heb dr geen fuck van gelezen, maar het ziet er indrukwekkend uit
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_35550008
Kvind het trouwens wel erg zeg. Er is wel geld om een stelletje uilskuikens van een amateurs te sponsoren ergens in een gat in Denemarken ofzo, of waar het mag zijn. Maar wat fatsoenlijke server upgrades zodat wedstrijden fatsoenlijk bekeken kunnen worden op zondag is blijkbaar teveel gevraagt. Ik betaal niet voor zo'n stelletje prutsers dat ze kunnen voetballen.
pi_35550155
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef truStie het volgende:
Kvind het trouwens wel erg zeg. Er is wel geld om een stelletje uilskuikens van een amateurs te sponsoren ergens in een gat in Denemarken ofzo, of waar het mag zijn. Maar wat fatsoenlijke server upgrades zodat wedstrijden fatsoenlijk bekeken kunnen worden op zondag is blijkbaar teveel gevraagtd. Ik betaal niet voor zo'n stelletje prutsers dat ze kunnen voetballen.
Geheel mee eens! Bagger
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_35550254
Kheb nu 5 scoring trainees van 18 jaar met goed scoren/redelijk passen allemaal. En ik heb ook al een nieuwe coach.

Nu heb ik dus nog 836 822 over. Ik denk dat ik maar eens een leuke 17 jarige trainee ga kopen
pi_35550329
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik heb dr geen fuck van gelezen, maar het ziet er indrukwekkend uit

JD hoe is het met het huis
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 27 februari 2006 @ 19:00:15 #275
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35550446
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:54 schreef truStie het volgende:
Kheb nu 5 scoring trainees van 18 jaar met goed scoren/redelijk passen allemaal. En ik heb ook al een nieuwe coach.

Nu heb ik dus nog 836 822 over. Ik denk dat ik maar eens een leuke 17 jarige trainee ga kopen
Beetje zonde, aangezien die maar een half seizoen 17 jaar is..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')