AL is die wedstrijd van mij nog zo leuk, ik merk er geen zak vanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef Yankee_One het volgende:
Vanavond een van de saaiste en kutste wedstrijden in mijn Hattrick loopbaan gespeeld.
De uitslag: 0-0 Terwijl ik 60% balbezit had. Heb zelf 1 kans gehad
Blessures: een trainee met +5 eraf en een trainee met +2 eraf. Heb 10 doktoren in dienst genomen, zodat +2 vrijdag gewoon nog training krijgt.
Dan ook nog eens een rode kaart voor mijn spelhervatter.
En de traagheid
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef truStie het volgende:
80 minuten al zonder verslag.. das gewoon bijna 90% van de wedstrijd![]()
Nu op de 90%quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef truStie het volgende:
80 minuten al zonder verslag.. das gewoon bijna 90% van de wedstrijd![]()
DrechtstreekB3 - Flevo Rangers 0 - 8quote:Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef AirRaid het volgende:
je weet wel wie - Atletico Aelse 0 - 6
Met een derde plaats is promotie niet uitgeslotenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef sportfreak het volgende:
Het heeft even geduurd, maar na 88 minuten had ik eindelijk verslag.
Uiteindelijk met 5-1 van de nummer 7 gewonnen waardoor ik 2e blijf.Ik twijfel echter of ik voor promotie moet gaan naar divisie VI.
Nee, je hebt wel een (zeer) sterk middenveld maar je verdediging en je centrale aanval zijn slecht.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:05 schreef sportfreak het volgende:
Het heeft even geduurd, maar na 88 minuten had ik eindelijk verslag.
Uiteindelijk met 5-1 van de nummer 7 gewonnen waardoor ik 2e blijf.Ik twijfel echter of ik voor promotie moet gaan naar divisie VI.
Zou ik met deze ratings het redden divisie VI:
ADO'67
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
had me vergist, punten van deze speelronde waren er nog niet bijgeteldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef AirRaid het volgende:
volgende week tegen de nummer 3 bij winst kan ik het gat vergroten tot 5 punten.
wou alleen dat die verdomde koploper eens een keer verloor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |