quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Die fipo was voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
0-5 voor, maar wel een blessure van mijn briljant MF, blijkt +1 te zijn dus valt mee
editquote:Ranking: 115372
Het veranderd steedsquote:Ranking: 259165
Inderdaad, hadden we het op IRC net ook overquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef Oldbie het volgende:
De teamranking is ook in de war:
[..]
edit
[..]
Het veranderd steeds
Jammer van z'n leeftijd, maar evengoed een leuke pullquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Tweek het volgende:
Eindelijk sta ik dan met 3 punten voorsprong eerste, directe tegenstander ging vandaag onderuit tegen een team waar ik vorige week van gewonnen heb.
En wederom een enigzins leuke jeugd pull een 19 jarige goed scoren en redelijk pasen. Dat moet mijn financiele situatie ook weer goed gaan doen.
Kun je niet beter de ideale verhouding gebruiken?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga het stadion uitbreiden, er komen 1500 zit, 1500 staan, 100 overdekte zit en 25 vip plekken bij totaal kan ik dan straks 10125 mensen kwijt.
Ik durf nog geen grotere verbouwing aan, maar op deze manier kan ik extra geld te verdienen
Zal ik rekening mee gaan houden bij de volghende verbouwingquote:Op zondag 19 februari 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Kun je niet beter de ideale verhouding gebruiken?
Edit: Ideale verhouding:
Staanplaatsen: 63%
Zitplaatsen: 25%
Overdekte zitplaatsen: 10%
VIP plaatsen: 2%
Al uitgevoerd begrijp ik? Inderdaad slim om het stadion de volgende keer naar de ideale verhouding aan te passen zodat je er het maximale uithaaltquote:Op zondag 19 februari 2006 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal ik rekening mee gaan houden bij de volghende verbouwing
Die ranglijstposities schommelen de hele avond, ik heb op 250k, 50k, 200k, overal gezeten in compleet willekeurige volgordequote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Daemon19 het volgende:
Eindelijk een originele TT!
Met máár 5-0 gewonnen (tegen bot, mijn stats waren stukken beter!), 4 kansen gemist en 1 blesurre +1 en 1 pleister.En mn topscorer heeft geen doelpunt gemaakt!
![]()
Al met al, zoet met een zeer bittere eindsmaak, dat hattrick..
Mn plaats in de ranglijst is van ergens in de 21000 naar 308344 gegaan..![]()
Is het ineens de Ranglijst van de wereld ipv Nederland?
Geef toe, de vertalers hebben wel humorquote:In de 72e minuut leek de val van Alexander MacIlduy van Hilversum verrassend veel op die van Sven Kramer tijdens de Olympische ploegenachtervolging. De scheidsrechter gaf Alexander MacIlduy resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |