quote:bij training, kan je kiezen uit een trainingsvorm, als nog op algemeen staat betekent dat je de hele tijd algemeen hebt staan trainen en daarom ook niks is omhoog gegaan.
Heb deze inderdaad nog op Algemeen staan maar waar kan ik deze dan het beste op zetten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef maniack28 het volgende:
En we gaan weer verder
@Swennus, heb je je training dus nog op algemeen staan of heb je al een trainingsvorm gekozen?
Het is de bedoeling dat je een bepaalde linie gaat trainen. Bijvoorbeeld alle verdedigers (op verdedigen), middenvelders (op positiespel), wingers (op wingskill), aanvallers (op scoren) en nog een aantal andere vormen die combinaties zijn van verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:29 schreef Swennus het volgende:
[..]
Heb deze inderdaad nog op Algemeen staan maar waar kan ik deze dan het beste op zetten?
Dat is heel vervelend dan, maar misschien dat je door de reorganisatie (alle botteams gaan eruit) na het degraderen toch weer promoveertquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:29 schreef Jasza het volgende:
Uit de 7e degraderen is idd niet nodig nee, maar ik heb vorig seizoen niet serieus gedaan en moet me team weer opnieuw opbouwen.
Dus wanneer ik een paar spelers in de verdediging heb staan kan ik de training het beste op verdedigen instellen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een bepaalde linie gaat trainen. Bijvoorbeeld alle verdedigers (op verdedigen), middenvelders (op positiespel), wingers (op wingskill), aanvallers (op scoren) en nog een aantal andere vormen die combinaties zijn van verschillende dingen.
De linie die je traint moet spelers hebben die maximaal 19 jaar oud zijn en die train je dan 1 of 2 of nog meer niveaus omhoog en daarna verkoop je ze met winst. Ik weet niet hoe lang je al bezig bent maar over het algemeen begint men met het kopen van redelijk trainees (liefst 17 of 18 jaar nu, want 19 jarigen zijn over 5 weken 20). Kijk even in welke linie je al jonge spelers hebt staan, dat scheelt weer in het aanschaffen.
Verder heb je een redelijk coach nodig, die kost 80k als je hem extern aantrekt (bij trainingen en dan coach). Hij heeft dan slecht leiderschap maar dat is voorlopig genoeg.
Als het goed is staat in de op een link waar ook het een en ander te vinden is over trainen. Deze link dus: http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricklinks.htm
1 2 3 4 5 6 7 8 | . Bossiebos 10 27 - 7 25 . FC Alive Gagh 10 25 - 9 20 . Grippie's 10 18 - 12 16 . BNI 10 13 - 33 9 . Pisang Lekker! 10 17 - 30 8 . FC Sprengeoord 10 18 - 32 7 . quirlake 10 12 - 27 6 |
Als jij jonge spelers (>20 jaar) in je verdediging hebt staan wel ja. Maar let op.. om de maximaal winst te maken moet je wel zoveel mogelijk spelers gaan trainen. Dat betekend dus 5-3-2 of 5-4-1 als tactiek met verdedigers (immers kan je dan 10 spelers per week trainen) en 3-5-2 met middenvelders en 3-4-3 of 4-3-3 met aanvallers.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Swennus het volgende:
[..]
Dus wanneer ik een paar spelers in de verdediging heb staan kan ik de training het beste op verdedigen instellen?
Gaat goed JDquote:
Idd, dan word ik simpel kampioenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend dan, maar misschien dat je door de reorganisatie (alle botteams gaan eruit) na het degraderen toch weer promoveertEn anders is een jaartje VIII geen straf als je je team nog moet opbouwen
![]()
Dus kan dan het beste mijn (>20) in de verdediging zetten tijdens de oefenwedstrijden? want deze zijn nu nog niet goed genoeg om al voor de competitie te spelen... maar spelers van bv 23 verbeteren toch ook nog wel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij jonge spelers (>20 jaar) in je verdediging hebt staan wel ja. Maar let op.. om de maximaal winst te maken moet je wel zoveel mogelijk spelers gaan trainen. Dat betekend dus 5-3-2 of 5-4-1 als tactiek met verdedigers (immers kan je dan 10 spelers per week trainen) en 3-5-2 met middenvelders en 3-4-3 of 4-3-3 met aanvallers.
Ja, maar die >20 moeten dan wel matig of liefst redelijk verdeding hebben. Optrainen van slecht naar zwak verdediging verdiend namelijk niks... maar lees die links eens door, daar staat ook het een en ander.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Swennus het volgende:
[..]
Dus kan dan het beste mijn (>20) in de verdediging zetten tijdens de oefenwedstrijden? want deze zijn nu nog niet goed genoeg om al voor de competitie te spelen... maar spelers van bv 23 verbeteren toch ook nog wel?
ok zal ik doen,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar die >20 moeten dan wel matig of liefst redelijk verdeding hebben. Optrainen van slecht naar zwak verdediging verdiend namelijk niks... maar lees die links eens door, daar staat ook het een en ander.
Ik ben weer off
Staat voor 600k te koop bij mij.quote:Edi Crãciunescu (19316880)
27 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Romanian!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 1 944 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Wat moet ik met zo'n waailap??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Staat voor 600k te koop bij mij.
Heb 1.6 miljoen al gespaard, kan daar een leuke winger of winger to middle voor terughalen.
Deze speler heeft al 30,9 ervaringspunten volgens HAM, dus bijna redelijk ervaring.
Tis een koopje
Wie doet het openingsbod?
Beetje duur, normaal zou die eruit gaan voor rond de 500k.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Staat voor 600k te koop bij mij.
Heb 1.6 miljoen al gespaard, kan daar een leuke winger of winger to middle voor terughalen.
Deze speler heeft al 30,9 ervaringspunten volgens HAM, dus bijna redelijk ervaring.
Tis een koopje
Wie doet het openingsbod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |