quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Inderdaad!quote:
Nee hoor, gewoon pekel uitlachenquote:
zijn al je belangrijke mids uitstekend in conditie? En je trainies hoger of gelijk aan goed? Dan kan je beter inderdaad iets anders trainen weekje. passen trainen is hele goede optie, je traint dan 7 man volledig (al je middenvelders en aanvallers). Je kan ook beslissen gewoon playmaking te trainen, scheelt toch weer weekje wachten later. Het zijn sowieso ruk-weken, voor iedereen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn spelers hebben genoeg conditie.
Kan ik nu beter overgaan op mijn oude training, of even een week wat anders trainen. Er is maar één wedstrijd dus ik kan maar 3 vol en 2voor de helft positiespel trainen. Is even een andere opstelling en dan bijvoorbeeld passen trainen een hint?
Hoger dan goed.. Dat is toch uitstekend?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef Grumpey het volgende:
zijn al je belangrijke mids uitstekend in conditie? En je trainies hoger dan goed?
ik weet niet waar je dat gelezen hebt hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hoger dan goed.. Dat is toch uitstekend?![]()
Slijm, slijm, je mag zeker z'n TeamSpeak server lenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef maniack28 het volgende:
Goed idee Kaheemmoet zeggen dat je erg goed bezig bent de laatste tijd!
Is niet van hemquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Slijm, slijm, je mag zeker z'n TeamSpeak server lenen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
even een berichtje in dit topic, anders gaat JD me nog missen en dat kan natuurlijk niet. Joralf ga je voor minimale kosten omdat je alles verkoopt?
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
even een berichtje in dit topic, anders gaat JD me nog missen en dat kan natuurlijk niet. Joralf ga je voor minimale kosten omdat je alles verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |