quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Over 3 weken zijn we alweer bij topique nummer 118, denk je nou echt dat hij dan 112 nog terugleest?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef The_Hives het volgende:sirda, mocht je dit over 3 weken lezen, je bent team-van-de-week
Ach die van mij ook,quote:
ja en ook zo lekker opgewassen tegen zijn verdediging, dan heeft hij nog meer kans om te scorenquote:
Ik zie graag de pluspuntenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja en ook zo lekker opgewassen tegen zijn verdediging, dan heef hij nog meer kans om te scoren
oeh vertel dit wordt interessantquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
nu is dat ook niet zo heel moeilijk maar toch, je kan dit dus winnen
als je dan toch bezig bent zie je er nog meer?quote:
Nee. En ik ben het niet eens met komrad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh vertel dit wordt interessant
Ik heb er eventueel wel een MOTSje voor over denk ik
[..]
als je dan toch bezig bent zie je er nog meer?
Ja ik heb het thuisvoordeel maar verder?
thanx ik zal zn team eens even goed bekijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
Tipje... als hij countert.. haal lager dan middenveld dan zijn middenveld... dan krijgt hij geen counterevents meer... werkt gegarandeerd bij deze gast mits hij niet teveel spelers met een speciality heeft... zorg zelf wel voor een goeie aanval (door bijv je middenvelders met passen op te stellen of spitsen met een speciality) en dan moet je hem kunnen verslaan. suc6!
Ik ga douchen en dan wiskunde doen en dan pitten, anders lig ik morgenochtend weer tot 11 uur te ronken
Albert Verlinde?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:25 schreef MyImmortal het volgende:
tv poot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |