quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Lortnoc het volgende:
Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch
Pijl of peil??quote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging
Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0
Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.
Joralf
Je moet er 10 hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zit wel goed dan. Ik heb drie verdedigers lopen van 17, 18 en 18 jaar, geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |