quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb meteen de OP op Wiki aangepast zodat alles wel werktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(IRC link, foutjes in awards)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, ze zijn aant kutten met de wedstrijden. Net stonden ze netjes in mn divisie en nu opeens weer verdwenen, terwijl ze wel nog gewoon bij wedstrijden van mijn clubbie staan..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef foetre het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat weer lekker met hattrick.Zo traag als de.... en er loopt een speler over een half uur van me af en er is nog niet gebodenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hattrick is bij mij totaal niet traag, zal jou internet wel weer zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef foetre het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat weer lekker met hattrick.Zo traag als de.... en er loopt een speler over een half uur van me af en er is nog niet gebodenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ze dat maar niet bij mij flikken ik heb alle tegenstanders doorgelicht en strijdwijzes ingevoerd.Dan kan ik dat straks weer helemaal overnieuw doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn aant kutten met de wedstrijden. Net stonden ze netjes in mn divisie en nu opeens weer verdwenen, terwijl ze wel nog gewoon bij wedstrijden van mijn clubbie staan..
Nee, want de wedstrijden blijven gewoon in dezelfde volgordequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet bij mij flikken ik heb alle tegenstanders doorgelicht en strijdwijzes ingevoerd.Dan kan ik dat straks weer helemaal overnieuw doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat mijn comp zo ontiegelijk zwak is kan ik in de beker MOTS'en en de rest zowat PIC spelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want de wedstrijden blijven gewoon in dezelfde volgordeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik heb ook al een schema opgezet... het woordje pic komt vaak voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.een keer of 6 al sowiezo en nog een aantal mogelijkheden daarnaast om te piccenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie ging er ook weer over de logo's in de OPBanner?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb meteen de OP op Wiki aangepast zodat alles wel werktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(IRC link, foutjes in awards)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij lopen er morgenmiddag 3 spelers af. En donderdag 16.00 weer 2quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
En wanneer gooien jullie spelers in de verkoop? overdag of 's avonds? Ik twijfel een beetje, overdag of 's avonds en welke dag...
Ze zeggen dat rond 19.00 de beste tijd is.Ik doe het meestal rond 12.00 of 19.00 gewoon wanneer ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
En wanneer gooien jullie spelers in de verkoop? overdag of 's avonds? Ik twijfel een beetje, overdag of 's avonds en welke dag...
Maakt niet echt uit vind ik, maar voor het gemak kan je 's avonds kiezen als je overdag niet online bent.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
500 k voor een formidabele verdediger vind ik niet veel hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef foetre het volgende:
BIDWAR
voor Luciano Canto 71821106om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij begint de transfermarkt wel weer wat aan te trekken.
Nee niet echt ,net onder de transferwaarde geloof ik.Maar ik ben heel me trainingslinie aan het verjongen 20jr is mij wat te oud en me economische situatie gaat wel lekker nu voor dit VIII klassertje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef halleekes het volgende:
[..]
500 k voor een formidabele verdediger vind ik niet veel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop