1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Guus Hiddink Award Fok!Hattricker die dit seizoen het beste beleid had [b] [vulin] [/b] Koeiaward Voor de manager met de domste beslissing [b] [vulin] [/b] Jurgen Klinsmann Award Fok!Hattricker die z'n team het meest verkloot [b] [vulin] [/b] Silvio Berlusconi Award Voor de Fok!Hattricker die zich groot voelt en weinig niveau inbrengt [b] [vulin] [/b] Leo Beenhakker Award Fok!Hattricker met de beste performance [b] [vulin] [/b] |
Gaat dit keer niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:24 schreef twisteddlogic het volgende:
Misschien leuk om er een award voor beste nieuwkomer oid bij te doen?
Daarom wel ff invullen svpquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:28 schreef komrad het volgende:
ik heb maar 19 spelers ATM dus die kan ik vergeten Pekel
Die Mario Been award zou jij toch niet winnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef foetre het volgende:
Beste Fok!Hattricker (I t/m VI)- Frank Rijkaard Award
Beste Fok!Hattricker (VII en lager)- Mario Been Award
'Waar zijn die awards???![]()
![]()
![]()
Had ik ook ni verwacht maar vond ze wel erg leukquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die Mario Been award zou jij toch niet winnen![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef Lennox het volgende:
Leo Beenhakker Award
Fok!Hattricker met de beste performance
Verbal Kint Kon ook voor Maniack kiezen. Beide komen netjes over met goede antwoorden. Niet "te groot" om een newbie te helpen. Dan geeft het def trainennet de doorslag om voor eerder genoemde te kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |