Team van de Maand:
Eens in de maand proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke maand mag de geïnterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Het team dat team-van-de-maand is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene ......
Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-maand te worden. E-mailadres van deze commissie is: feddesman @ hotmail.com -------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de maand is Lennox met Krayn's eleven (814646) --------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.Team van de maand Mei Naam team: Krayn's Eleven
Coach: LennertK / Lennox / Lennert
Logo:
![]()
Intro:
Vragen:1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Lennert, 21 jaar en woonachtig op de prachtige zuid hollandsche eilanden (net onder Rotterdam). Zit op de EUR en doe daar geschiedenis. Ben nu 1e jaars en inmiddels zeker van een langer verblijf, omdat ik mn BSA heb gehaald. Andere hobby's : Darten, auto's en lekker een bierie drinken met maatjes. In de weekenden werkzaam als meubelbezorger.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Nou hier moet ik hier wat opbiechten
![]()
. Ik speelde in eerste instantie OSM en vond dat wel grappig. Mijn tweeling broertje speelde al geruime hattrick en nog enkele maatjes ook, maar daar leek mij dus niks aan. Toen was ik OSM een beetje zat en kreeg mijn broertje me zover om toch een team aan te vragen. Hij hielp me in het begin (zelf weinig gelezen) en na verloop van tijd snapte ik wel wat ik moest trainen/kopen etc.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Zoals ik al zei speelden al vele dit spelletje. Zo van divisie VI tot VIII zijn de meesten te vinden. Ik heb zelf nog 1 maatje aan het hattricken gekregen.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Krayn is de bijnaam in mijn vriendenkring. Is een verbastering van mijn achternaam. Eleven omdat er zoveel poppetjes op het veld worden verwacht. Iets beters wist ik niet te verzinnen en het "bekt" wel vrij aardig vind ik zelf
![]()
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Mijn trainingsprogramma. Ik ga nu mijn 3e hele seizoen in en nu begin ik aardige progressie te zien. De 17 jarige zijn inmiddels 20 jaar geworden en zitten in de range van briljant / Uitmuntend. Aan het eind van dit seizoen wil ik deze 4 verkopen en daar hoop ik dan ongeveer 8 miljoen mee op te halen (2 x wereldklasse en 2x wonderbaarlijk), daar zal mijn team een leuke impuls mee krijgen
![]()
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Ik kan me niet echt blunders herinneren eerlijk gezegd. Gelijk een redelijk coach genomen bijvoorbeeld. In het begin misschien iets te veel 4-4-2 in competitie gespeeld, maar daar ben ik nu ook vanaf gestapt.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Niets
![]()
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Hele lange termijn trainen, maar dit wordt door de huidige TL lijst wel steeds moeilijker. Ik probeer een sterk A team te creeeren en daarbij een B team dat op den duur bij verkoop hen plek over kan nemen (en dan weer nieuw B team opbouwen)
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Grumpey omdat hij hoog speelt. Maniack omdat hij er ook behoorlijk wat van weet. VK omdat hij een mede counter hufter pionier is en zo zijn er nog veel meer. Dat is de wat ouder garde geloof ik en zelf ben ik ook nog vrij nieuw. Er zijn weinig hattrick spelers op Fok die niet op mijn symphatie kunnen rekenen
![]()
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Te vaak. Eigenlijk is alleen de vrijdag ochtend (ik ben niet zo;n verslaafde dat ik 's nachts opblijf) grappig om de progressie te zien en de zondag met de wedstrijden.
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Ever Blazing van Sean Paul
![]()
.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Ik probeer het normaal te houden. Als ik druk met school ben ga ik niet kansloos zitten hattricken. Daarnaast kan ik wel een week zonder als ik op vakantie zou zijn, alleen zou ik mijn training niet willen missen
![]()
.
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
Wat geeft je de grootste kick in het spel?
Mijn antwoord: op papier sterkere teams verslaan met een tactisch concept.
De vraag van de vorige keer was: De vraag voor volgende keer wordt: Als je iets binnen het Hattrick-systeem zou kunnen veranderen, wat zou dat dan zijn? (instellingen, regels, lay-out, supporter, jeugdopleiding, etc.)
De regel dat je niet van coach kan veranderen als je het geld zgn. nog niet hebt (ook niet na succesvolle transfer bijvoorbeeld)
dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die-------------------------------------------------------------
Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar
www.fokhattrick.nl en dan bij team van de maand
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?