Of geen van beide.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:49 schreef MacMauser het volgende:
(of win jij beidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik speel niet in de bekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:00 schreef Yankee_One het volgende:
hopelijk beide!
Kijk dan ben je goed bezig Ruudtquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:05 schreef Ruudt het volgende:
Ik win beide.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bert visserquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef Grumpey het volgende:
even opmerking over conditie trainen, omdat dat nu het moment is om even bij stil te staan.
iedereen krijgt stamina dalingen. En raad eens wie het meest geteisterd hierdoor zullen worden, ondanks dat anderen dat anders doen voorkomen --> juist, iedereen die middenveld belangrijk vind, met name aanvaltrainers zullen het lastig krijgen, maar ook playmakers.
Want? Vertel, grump, vertel! Desnoods betalen we bij (quizvraag, welke cabaretier was dit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, omdat conditie voor goede middenveld rating heel belangrijk is. Dat zie je nu niet zo terug, omdat iedereen ervoor gezorgd heeft dat ie spelers met uitstekend conditie op middenveld heeft. Maar dat gaat dus weer opvallen.
3-4-3 spelers zullen het lastig krijgen --> ze hebben immers maar 4 man op middenveld! dus elke vermindering hierop door het seizoen heen zal erg vervelend worden
3-5-2 spelers zullen dit minder hard voelen, maar --> zij zullen om geld te verdienen op hun middenveld of winger training 4 weken stamina per seizoen moeten trainen! (vormcrisis?)
De grote winnaars zijn dus (indirect) CA teams, die minder zwaar leunen op stamina. Als je 3-5-2 speelt is het een goede overweging om te denken aan 1 week stamina ergens halverwege het seizoen, om zo juist dat extra overwicht in de rest van het seizoen op het middenveld te houden en omdat je toch veel conditie zal moeten trainen. Dit kan een mooi taktisch voordeel opleveren! Voor 3-4-3 teams (de grootste verliezers) is dit misschien te gevaarlijk gezien hun kwestbaarheid voor dalende vorm op het middenveld (een 3-5-2 team heeft meer reserves) waardoor de extra conditie geen effect heeft netto.
Overall effecten zullen worden:
--> Meer CA teams
--> meer middenvelders op de markt zonder conditie
--> conditie-trainers zullen er komen, die daar speciaal op trainen (geldmarkt voor de mensen die zin hebben in een leuk avontuur?)
--> prijzen zullen stijgen, omdat meer teams training kwijt zullen zijn aan stamina en daardoor mainskills minder hoog opgetraint zullen worden (minimaal 2 weken van de 16 meer kwijt eraan, per seizoen)
--> percentages balbezit in wedstrijd zal 2e helft variabel worden.
tot zover even een gedachtengang. Iemand die iets hieraan wil toevoegen? zou tof zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
bert visserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grumpey heb je ook enig idee hoe snel ze in conditie dalen? Een speler met uitstekend conditie is die na een kwart seizoen al gedaald naar goed of gebeurt dat pas halverwegen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Grumpey het volgende:
het is een mooie joralf-taktiek in een tussenseizoen waarin je toch gaat degraderen. Aan de andere kant daalt vorm wel minder sterk na een paar keer conditie training.
Maar het kan best eens zo worden dat het veel geld in het begin oplevert, aangezien mensen gewoon op zoek blijven naar uitstekend conditie op middenveld, en die halverwege dit seizoen al gehalveerd in aantal op de markt zullen zijn. En het kost veel minder weken dan bij SP trainen in totaal.
oh, en je moet ongeveer 20 spelers per week doorverhandelen, dus als je tijd over hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verschillende varianten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef DJqbl5 het volgende:
welke formatie speel je dan met met ca?
Dat is wel te overleven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Yankee_One het volgende:
1 à 2 niveau's per seizoen meen ik. zal wel random gebeuren
Dat zuigt t seizoen is nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef Grumpey het volgende:
ja, het zal ook wel meevallen. Een vriend van mij had overigens daling nummer 1 al binnen, gisterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop