quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een stadion met voldoende capaciteit heb je eigenlijk alleen maar om je 2-wekelijkse economie op orde te houden. maak maar eens dit rekensommetje:
- kosten uitbreiding / opbrengst nieuwe stoelen. (X)
- vermenigvuldig nu dit getal met de extra wekelijkse kosten. (Y)
- deel nu (X) + (Y) / opbrengst nieuwe stoelen
De uitkomst is het aantal thuiswedstrijden dat je moet spelen voor je de investering eruit hebt. Er zit een soort van standaardafwijking in deze formule, omdat je stadion niet altijd vol zal zitten en je hebt gedeelde opbrengsten (beker). Tel bij de uitkomst dus wat op.
Voorbeeld:
Ik wil aan het eind van het seizoen uitbreiden van 17.500 naar 25.000.
Kosten: 643.920
Opbrengst nieuwe stoelen: 54.199
Extra wekelijkse kosten: 4.876
In mijn geval komt er 13 thuiswedstrijden uit. Dit zijn 2 seizoenen. Aangezien ik ongeveer om de 2 seizoen uit zal breiden, zal ik nooit veel rendement uit de investering halen.
Ik breid dus uit om een gezonde economie te hebben.
Je bent eerder maar niet de eerste, nummer 151 ben je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:50 schreef stefmans het volgende:
ik was eerderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Johan Hurenkamp (4183376)
30 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has solid experience and passable leadership abilities.
die sigquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
sexapoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekkere prijs!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb m'n future coach gekocht voor € 271 000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Nee, was al een tjidje wat rond aan het neuzen en deze beviel me welquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Lekkere prijs!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op het idee gekomen door het vorige topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt eraan of je een coach met redelijk of goed leiderschap wilt hebben..quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:56 schreef Ruudt het volgende:
Hmm zie nu pas dat ik heb zitten slapen, had beter een redelijk/goed coach kunnen halen (toch?? )om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
Sigurbjörn Hrafnkelsson (114683535)
Nieuwste aankoop.. 815k, potentiele u-20 voor IJsland. Helaas geen specialiteit, maar je kan niet alles hebben heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Officieel 4 man ingekocht als pot-u20quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef foetre het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.lekker bezig Joralf.Je hebt zeker aardig wat potentiele u-20 onder je hoede nu?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een potentiele U-20 speler van Bahreinquote:Sulayman Abdellah Musa (113540422)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Bahrain
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Sunderland_AFC
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
M'n nieuweste aanwinst:
[..]
Een potentiele U-20 speler van Bahreinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze speler had van Grumpey kunnen wezen een echte SPhoer!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
Hij heeft wel zwak conditieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop