quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een stadion met voldoende capaciteit heb je eigenlijk alleen maar om je 2-wekelijkse economie op orde te houden. maak maar eens dit rekensommetje:
- kosten uitbreiding / opbrengst nieuwe stoelen. (X)
- vermenigvuldig nu dit getal met de extra wekelijkse kosten. (Y)
- deel nu (X) + (Y) / opbrengst nieuwe stoelen
De uitkomst is het aantal thuiswedstrijden dat je moet spelen voor je de investering eruit hebt. Er zit een soort van standaardafwijking in deze formule, omdat je stadion niet altijd vol zal zitten en je hebt gedeelde opbrengsten (beker). Tel bij de uitkomst dus wat op.
Voorbeeld:
Ik wil aan het eind van het seizoen uitbreiden van 17.500 naar 25.000.
Kosten: 643.920
Opbrengst nieuwe stoelen: 54.199
Extra wekelijkse kosten: 4.876
In mijn geval komt er 13 thuiswedstrijden uit. Dit zijn 2 seizoenen. Aangezien ik ongeveer om de 2 seizoen uit zal breiden, zal ik nooit veel rendement uit de investering halen.
Ik breid dus uit om een gezonde economie te hebben.
Je bent eerder maar niet de eerste, nummer 151 ben je.quote:
quote:Johan Hurenkamp (4183376)
30 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has solid experience and passable leadership abilities.
die sigquote:
Lekkere prijs!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb m'n future coach gekocht voor ¤ 271 000
[..]
Nee, was al een tjidje wat rond aan het neuzen en deze beviel me welquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Lekkere prijs!
Op het idee gekomen door het vorige topic?
Ligt eraan of je een coach met redelijk of goed leiderschap wilt hebben..quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:56 schreef Ruudt het volgende:
Hmm zie nu pas dat ik heb zitten slapen, had beter een redelijk/goed coach kunnen halen (toch?? )
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
Sigurbjörn Hrafnkelsson (114683535)
Nieuwste aankoop.. 815k, potentiele u-20 voor IJsland. Helaas geen specialiteit, maar je kan niet alles hebben he
Officieel 4 man ingekocht als pot-u20quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
lekker bezig Joralf.Je hebt zeker aardig wat potentiele u-20 onder je hoede nu?
Een potentiele U-20 speler van Bahreinquote:Sulayman Abdellah Musa (113540422)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Bahrain
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sunderland_AFC
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
M'n nieuweste aanwinst:
[..]
Een potentiele U-20 speler van Bahrein
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef jde_kok het volgende:
DeHovenier,
Wat moet je in vredesnaam met zo'n braaierd?
Dan word het tijd voor wat uitbreiding he.Rond de 19000 stoeltjes is voor VIII wel mooi kost rond de 600kquote:Yankee_one,
Bedankt voor je mooie rekensom. Ik draai nu quitte om de 2 weken met een klein beetje winst alleen zit mijn stadion ram en ramvol elke week. Logisch omdat ik met een capaciteit van 12000 in de VIII zit.
Ik zit te denken aan iets boven de 20 K als ik dit jaar wat goed door blijf gaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
het was een grapje
[..]
Dan word het tijd voor wat uitbreiding he.Rond de 19000 stoeltjes is voor VIII wel mooi kost rond de 600k
Niet doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:12 schreef jde_kok het volgende:
Ja ik zit de arenasizer al te gebruiken. Uitbreiden met bv. 6000 staanplaatsen is niet al te duur. Hoeveel levert dat nou op per saldo voor mij per week. Want die viewer geeft dat ook aan, maar dan verdeeld met vipboxen etc. Ik wil alleen de staanplaatsen uitbreiden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:09 schreef foetre het volgende:
Def : +2 (pfff had er minimaal 6 verwacht)
Niet veel... maar ten eerste koop ik ze niet voor belachelijk hoge bedragen, 600k voor een goed/matig voor Andorra u-20 is slechts 100k meer dan normaal is nu. Die van IJsland was wat prijzig, maar hij is al uitstekend (helaas geen passing). Dus voor het eind van het seizoen al uitmuntend, dat zie je niet vaakquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef Daemon19 het volgende:
Wat is het grote voordeel van U20-spelers, op wat extra ervaringspunten na?
Ik zeg spits 2, waarom:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Daemon19 het volgende:
TU:
TSI: 1270 (+2260 / -990)
Vorm: +6 / -4
PM: 0
Al met al geen goede TU..
Welke spits op te stellen zondag:
Spits 1: (HTRatings 2,7)
matig in vorm, rampzalig ervaring
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Spits 2: (HTRatings 2,8)
redelijk in vorm, slecht ervaring
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
HTRatings geef spits 2 net iets hoger, en ik neig ook naar spits 2, omdat die beter in vorm is, meer ervaring heeft, meer passen (centrumaanval) en meer vleugelspel (voor vleugels).
Zeg maar wat ik hier tegen kan doenquote:Middenveld: uitstekend (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: goed (heel laag)
Ik meende te zien dat spits 1 passen matig heeft.. Dan gaat je verhaal toch niet meer helemaal op of wel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zeg spits 2, waarom:
spits 1 heeft formi scoren + rampzalig passen en is matig in vorm
spits 2 heeft goed scoren + redelijk passen en is redelijk in vorm
3 niveau's passen is gelijk aan 1 niveau scoren (ongeveer). Spits 2 heeft 5 niveau's meer en is dus bijna gelijk aan speler 1. Stel dat speler 2 twee weken hoger zit dan speler 1 dan zijn ze misschien zelfs gelijk. Bovendien wil je centrumaanval spelen, dus dan is de passing van speler 2 een zwaar wegende factor. Daarnaast is speler 2 ook nog beter in vorm
Ik had zn keepen voor passen aangezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik meende te zien dat spits 1 passen matig heeft.. Dan gaat je verhaal toch niet meer helemaal op of wel?
TU:
TSI: -140 (+650/-790)
Vorm: -4 (+2/-6)
niet gezien.. Grumps.. laat jij je licht eens schijnen over mijn wedstrijd. Het is vrij kansloos denk je niet?quote:
Ik had hem vorige week bijna nog ontslagen in een woedende buiquote:TSI = 540, 19 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Toni Corbeij
TSI = 3 660, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Nummer 2: Aanvallende wingerquote:TSI = 7 450, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nummer 3: Spits naar de vleugelquote:TSI = 710, 31 jaar, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:TSI = 680, 29 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Beste is om te zorgen dat je ze begin volgend seizoen kan verkopen. Echt het begin.. week 1 of 2 dus. Doortrainen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem gaat een friendly spelen in Israël, nu maar hopen dat ik ook weer terug kom.
Twee van mijn gestegen trainnees zijn 20 jaar, de stats van hen zijn als volgt:
Spelmaken: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik heb een goed coach en 10 assistent trainers. Positiespel duurt bij een 17 jarige 7 weken, bij een 20 jarige dus 10 weken. Dit seizoen zijn er nog 11 weken te gaan dus als het meezit zijn ze allebij voor het eind van dit seizoen briljant. Is het verstandig om ze tot dan door te trainen en ze dan in de verkoop te zetten, of moet ik iets anders doen?
Ben blij dat je er ook zo over denkt Joralf, zo zat ik ook te denken. Dit seizoen ga ik, als het niet nodig is voor promotie, geen geld meer uitgeven. Misschien in de laatste week nog even om wat spelers te kopen die na de conditietraining (indien deze nodig is) weer weggaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beste is om te zorgen dat je ze begin volgend seizoen kan verkopen. Echt het begin.. week 1 of 2 dus. Doortrainen zou ik zeggen
Op zich kan je de spelers altijd listen natuurlijk voor iets te hoog, je weet nooit of een hond er iets voor bied en het zou toch mooi zijn als je nu al veel geld zou hebben zodat je dat alweer kan gebruiken (in principe levert een briljant per week namelijk minder op dan een uitmuntend, beetje)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben blij dat je er ook zo over denkt Joralf, zo zat ik ook te denken. Dit seizoen ga ik, als het niet nodig is voor promotie, geen geld meer uitgeven. Misschien in de laatste week nog even om wat spelers te kopen die na de conditietraining (indien deze nodig is) weer weggaan.
[ code verwijderd ]
Doe ik ook.. 4-3-3 ingesteld, met 4 defs waarvan de beste op de wing (zijn wingaanval is immers het best), 3 inner mids (2 verdedigend) en 3 aanvallers. Centrumaanval doen zodat al mn kansen via het centrum komen. HTRatings geeft 1-1 of 1-2.. dus gelijkspel moet (met twee eventsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef Grumpey het volgende:
joralf, ik zou je back en je winger niet op offensive zetten (wing TM, back def), als het mogelijk is 1 spits op verdedigend. Het beste zou 4-3-3 CA zijn in dit geval, maar goed, dat zal wel geen optie zijn. Ik zou piccend bidden op een gelijkspel
Ik ben alleen bang dat ik dan zeker dit jaar niet promoveer. Ik heb het op één na beste team en alleen nummer één promoveert dus met een stukje taktisch overwicht probeer ik dit te behalen. Daarvoor heb ik deze spelers denk ik wel nodig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Op zich kan je de spelers altijd listen natuurlijk voor iets te hoog, je weet nooit of een hond er iets voor bied en het zou toch mooi zijn als je nu al veel geld zou hebben zodat je dat alweer kan gebruiken (in principe levert een briljant per week namelijk minder op dan een uitmuntend, beetje)
ok, bedankt voor je snelle reactiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef maniack28 het volgende:
2 weken gok ik, jammer dat ie geen speciality heeft. Als ik jou was en hij stijgt snel, zou ik hem met 18 formidabel verkopen. In mijn ervaring is de winstmarge met goed passen spelers dan het grootst.
Centrumaanval is gevaarlijk hoor, het verzwakt je backs weer. Maar goed, zijn centrale verdediging is verruit het zwakste van zijn team dus zo slecht is het niet. Denk dat het wel kansje maakt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe ik ook.. 4-3-3 ingesteld, met 4 defs waarvan de beste op de wing (zijn wingaanval is immers het best), 3 inner mids (2 verdedigend) en 3 aanvallers. Centrumaanval doen zodat al mn kansen via het centrum komen. HTRatings geeft 1-1 of 1-2.. dus gelijkspel moet (met twee events) kunnen.
Ervaring met 4-3-3 is overigens uitstekend en 3-4-3 goed.. had deze woensdag 4-3-3 gespeeld.. zodat ik 2 tactische mogelijkheden had
Hmmm htratings geeft maar redelijk centrumaanvalrating... misschien toch maar niet ...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Centrumaanval is gevaarlijk hoor, het verzwakt je backs weer. Maar goed, zijn centrale verdediging is verruit het zwakste van zijn team dus zo slecht is het niet. Denk dat het wel kansje maakt.
zet gewoon 1 spits op de meest onverwachte wing (niet je backs of mids iig) en dan normal. Dat is denk ik de beste optie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm htratings geeft maar redelijk centrumaanvalrating... misschien toch maar niet ...
Dat haalt niet zoveel uit... dan krijg je ipv goed (hoog) 1x matig (zeer hoog) op die wing en redelijk (hoog) in het midden... kan ik beter gewoon alleen door het centrumspelen toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zet gewoon 1 spits op de meest onverwachte wing (niet je backs of mids iig) en dan normal. Dat is denk ik de beste optie.
Denk dat hij nu maar in de verkoop moet, volgens HAM 400k waard, wat denken jullie? Is toch wel te verkopen aan een wingertrainert als wingback?quote:Pieter-Jan Henstra (83939256)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 490
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
die speler heeft matig conditie... zo zou ik hem niet verkopen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef the_undertaker het volgende:
Wat is jullie mening, vanaag gepopt naar formidabel... doortrainen tot uitmuntend of verkopen? Ofwel is het financieel de moeite waard hem nog een niveau verder te trainen.
[afbeelding]
omgquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef Mokkaboon het volgende:
[off topic]
ff een ander iets... zag vandaag bij iemand weer een filmpje die ik een tijdje geleden ook al had gezien... maar het is zo mooi, deze moet iedereen zien en zeggen of hij zelf ooit ook zo z'n controlle is kwijt geraakt...
ik moet zeggen dat ik niet zo extreem ben, maar als ik een keer echt helemaal in het spel zit, en m'n comp doet raar wil ik ook wel eens als een gek eruit zien
maar dus niet zoals deze jongen hoor!!!
veel plezier!![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-9015039751037156260
![]()
"Ich brauch keine hilfe" roept die malloot ook nogquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vloek wel eens met Call of Duty ofzo, maar zo erg als dat gastje niet. Je zou hem als ouders zijnde toch ook voor altijd de pc afnemen, leer je gedragen...
Mooi dat je het even vraagt, heb ook veel te veel van dat tuig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nu 5 woordvoerders in de VIII, dat is een beetje veel denk ik, maar hoeveel raden jullie me wel aan om er te houden?
Unreal tournamentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:26 schreef Mokkaboon het volgende:
Mooi heh![]()
ik vraag me af welk spel hij aan het spelen was... hij heeft z'n linker hand bij de ASWD toetsen... dus moet een spel zijn als een shooter ofzo...
toetsenbord doet het volgensmij niet meer... als het wel werkt wil ik weten welk merk het is, want dan maken die taaie toetsenborden
hoorde je hem ook op een gegeven moment zeggen "ich habe keine hielfe notig" toen stonden we hier allemaal te lachen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef Daemon19 het volgende:
Ben ook aan het kijken voor een future coach.
Vraag me alleen af wat beter is, financieel en technisch, een redelijk-goed coach kopen en door trainen tot goed-goed of een goed-redelijk coach kopen.
Ik zit waarschijnlijk volgend seizoen in de 7e divisie (goede kans).
Is de bedoeling, raad je PICcen aan? Ik denk zelf van niet omdat ik vanaf volgende week 6 gemakkelijke partijen heb dan PIC ik dan liever en neem nu geen risico.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef maniack28 het volgende:
Graag gedaan Kaheem... nu wel winnen zondag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |