quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef jde_kok het volgende:
DeHovenier,
Wat moet je in vredesnaam met zo'n braaierd?
Dan word het tijd voor wat uitbreiding he.Rond de 19000 stoeltjes is voor VIII wel mooi kost rond de 600kquote:Yankee_one,
Bedankt voor je mooie rekensom. Ik draai nu quitte om de 2 weken met een klein beetje winst alleen zit mijn stadion ram en ramvol elke week. Logisch omdat ik met een capaciteit van 12000 in de VIII zit.
Ik zit te denken aan iets boven de 20 K als ik dit jaar wat goed door blijf gaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
het was een grapje
[..]
Dan word het tijd voor wat uitbreiding he.Rond de 19000 stoeltjes is voor VIII wel mooi kost rond de 600k
Niet doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:12 schreef jde_kok het volgende:
Ja ik zit de arenasizer al te gebruiken. Uitbreiden met bv. 6000 staanplaatsen is niet al te duur. Hoeveel levert dat nou op per saldo voor mij per week. Want die viewer geeft dat ook aan, maar dan verdeeld met vipboxen etc. Ik wil alleen de staanplaatsen uitbreiden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:09 schreef foetre het volgende:
Def : +2 (pfff had er minimaal 6 verwacht)
Niet veel... maar ten eerste koop ik ze niet voor belachelijk hoge bedragen, 600k voor een goed/matig voor Andorra u-20 is slechts 100k meer dan normaal is nu. Die van IJsland was wat prijzig, maar hij is al uitstekend (helaas geen passing). Dus voor het eind van het seizoen al uitmuntend, dat zie je niet vaakquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef Daemon19 het volgende:
Wat is het grote voordeel van U20-spelers, op wat extra ervaringspunten na?
Ik zeg spits 2, waarom:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:19 schreef Daemon19 het volgende:
TU:
TSI: 1270 (+2260 / -990)
Vorm: +6 / -4
PM: 0
Al met al geen goede TU..
Welke spits op te stellen zondag:
Spits 1: (HTRatings 2,7)
matig in vorm, rampzalig ervaring
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Spits 2: (HTRatings 2,8)
redelijk in vorm, slecht ervaring
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
HTRatings geef spits 2 net iets hoger, en ik neig ook naar spits 2, omdat die beter in vorm is, meer ervaring heeft, meer passen (centrumaanval) en meer vleugelspel (voor vleugels).
Zeg maar wat ik hier tegen kan doenquote:Middenveld: uitstekend (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: goed (heel laag)
Ik meende te zien dat spits 1 passen matig heeft.. Dan gaat je verhaal toch niet meer helemaal op of wel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zeg spits 2, waarom:
spits 1 heeft formi scoren + rampzalig passen en is matig in vorm
spits 2 heeft goed scoren + redelijk passen en is redelijk in vorm
3 niveau's passen is gelijk aan 1 niveau scoren (ongeveer). Spits 2 heeft 5 niveau's meer en is dus bijna gelijk aan speler 1. Stel dat speler 2 twee weken hoger zit dan speler 1 dan zijn ze misschien zelfs gelijk. Bovendien wil je centrumaanval spelen, dus dan is de passing van speler 2 een zwaar wegende factor. Daarnaast is speler 2 ook nog beter in vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |