quote:Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook, vandaar juist nu mijn vragenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef Grumpey het volgende:
Yurzinho, ik zou de oudjes er nu toch wel eens uitgooien, omdat ze ook geen bijstats meer hebben. dit seizoen krijg je daar nog wel wat geld voor, volgend seizoen raak je zo nog voor geen stuiver meer kwijt. Alle spelers zonder bijstats worden volgend seizoen niks meer waard, en moet je nu dus koste wat kost kwijtraken.
De spijker op zijn kop. Natuurlijk wil ik niet degraderen! Maar aan de andere kant...De kans is best groot dat ik anders nog jáááren in deze sterke VI blijf hangen. Ik was ook min of meer "out of options"...Maar aan het trainen van Defensive Positions had ik nog niet gedacht. Is dat lukratief? Ik zat zelf eventueel nog aan Passen-trainen te denken...quote:Het beste wat je kan doen is denk ik ook jonge middenvelders met verdedigen kopen, en die op verdedigen trainen (defensive positions). Het zou ideaal in je team passen. Het nadeel is dat je waarschijnlijk niet wil degraderen, maar ik zie weinig opties om je team sterker uit een verandering te laten komen dan dat het nu is.
denk aan iets als redelijk verdedigen, en dat je ze optraint naar formidabel...dat moet wel veel geld opleveren. Misschien iets hoger voor een enkeling.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Yurzinho het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, traint Defensive Positions ( Ik neem aan dat dat controlerend spel is) al je mids én je defs? Ideaal wordt dat inderdaad om een wat jonge mids aan te schaffen, met kleine verdedigingsbijstats denk ik?
Aan de andere kant kun je als je 2x 5-4-1 of 4-5-1 speelt maar liefst 20 spelers per week trainen, dat is dubbel zoveel als met gewoon verdedigen trainen...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zie net inderdaad dat het 16 weken duurt om ze 1 level te laten stijgen...zonder conditietraining, als ze 17 zijn...Best lang..
ook een optie, kan je zelfs nog je keeper ook trainen op woensdag en zal je dus maar 4 jonge middenvelders hoeven te kopen van al je middenveldersgeld nu en de helft van je trainies die je nu weg kan doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou dan eerder deftrainen met 5 mids en 5 defs... de 5 defs op zondag en de 5 mids op woensdag
bij deze ben je genomineerdquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat is de koei award?
hmmmmm iets doet me vermoeden dat ik hier niet echt gelukkig mee moet zijnquote:
awards heeft niemand meer zin in/ tijd voorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hmmmmm iets doet me vermoeden dat ik hier niet echt gelukkig mee moet zijn, maar waar kan ik vinden welke awards er worden uitgereikt?
Gaat het voortaan 16 weken duren voordat een speler popt?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zie net inderdaad dat het 16 weken duurt om ze 1 level te laten stijgen...zonder conditietraining, als ze 17 zijn...Best lang..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |