Game on!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wel genoeg toeschouwers om winst te maken van je tripjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En friendly's zeggen eigenlijk niks verder... puur beschouwen als training en vorm-opkrikken
De liefde zit diep of niet Flapquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:56 schreef Flappekz het volgende:
Terug Vanuit Portugal (alweer ja...)
er wordt anders flink doorgereden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:53 schreef Silver_Shark het volgende:
er wordt zo'n Zitactie gedaan bij de tourom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:57 schreef -J-D- het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:57 schreef -J-D- het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel te lekker en veel te veelquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoe was de whiskey in frankrijk?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was een ander topic: [Hattrick] #223 ME is zum :r Gaarne nieuwe, verbeterde tvpquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef SuperWeber het volgende:
Hattrickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het toevoegen aan het bestand!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat was een ander topic: [Hattrick] #223 ME is zum :r Gaarne nieuwe, verbeterde tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens, tijdens de zeer boeiende opening van de huidige Tour-etappe even wat zoekwerk (ik lijk wel gek) gedaan:
Aanvulling voor J-D's OP dus..
Leuk om te zien dat sommige topics nog niet eens halfvol zijn op het moment dat er een nieuwe wordt gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij niks te doen ofzo??quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef -J-D- het volgende:
Nog geen bod geweest, vullie
Nog 3.5 week vakantiequote:
Damn... en ik wil hem echt niet wegdoen voor onder de 3 ton.. dan train ik liever door ondanks dat ie al 21 is....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef -J-D- het volgende:
Nog geen bod geweest, vullie
Ah, ws een foutje in de stats bij de zoekmachine.. Heb nog even een steekproefje gedaan, en het klopt idd niet dat het er zoveel zijn.. Mea culpaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zal het toevoegen aan het bestand!
Bedankt voor de moeite.
Overigens:
Er zijn zelden nieuwe topics terwijl er nog andere open zijn.
Lijken me wel de 3 voornaamste soorten.. Ik ben er nog een paar voor 'Seizoensawards' tegen gekomen, maar dat was het dan ook wel..quote:We hebben ze alleen in een verschillende groepen gehakt.
Een algemeen topic
Een Fok!-Cup topic
Een Vinnie Jones topic
en ik vergeet er vast nog wel eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tegenstander heeft al 2x geel te pakken.. Tellen dat soort kaarten (friendly) trouwens ook voor competitie/beker?quote:Wouter De Lathouwer van moralo kwam in de 45e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot.
Boek ff een ticket naar Helsinki danquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog 3.5 week vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zullen we eens daten?
Tof! Doe ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Boek ff een ticket naar Helsinki danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verkocht voor 310kquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef TheVulture het volgende:
En heb ik mijn speler Rolf Piller al verkocht? Zou wel mooi zijn want dan kan ik mooi gaan investeren in één of twee nieuwe aanvallersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop