quote:Jamie Rodway [playerid=160136422]
19 jaar en 12 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 26-01-2008
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 4 430
Loon: 2 076 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik moet nog steeds 5 spelers kopen maar ze zijn nogal zeldzaamquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nog druk aan het opbouwen? Lukt het een beetje?
Ik ken het...ik koop van ellende telkens maar spelers die nét wat anders zijn dan ik in gedachten had..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 5 spelers kopen maar ze zijn nogal zeldzaam
Ik wijk er niet vanaf desnoods begin ik met een incomplete selectie in een andere formatiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:12 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ken het...ik koop van ellende telkens maar spelers die nét wat anders zijn dan ik in gedachten had..
Als je uitgaat van de nieuwe regels (dus na volgend seizoen): 20% minder bijdrage van pos, meer bijdrage van vleugel, meer bijdrage aan def, minder bijdrage met passing aan aanvalsratings...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:45 schreef Wurdsje het volgende:
wat is handig als je een vleugelspeler naar het midden wilt opstellen? veel of weinig vleugel?
He maniack heb jij geen leuke wc spitsen die haast in de verkoop gaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je uitgaat van de nieuwe regels (dus na volgend seizoen): 20% minder bijdrage van pos, meer bijdrage van vleugel, meer bijdrage aan def, minder bijdrage met passing aan aanvalsratings...
Dus ik ga voor een briljant pos met uiteindelijk formidabel/uitmuntend vleugelspel.
Lennox: uit het vorige topic nog over koppen: Als je er een stuk of vijf/zes in je team hebt, met een goede SP-hoer, betaalt het zich wel uitquote:Contaminatie (stijlfiguur)
Een contaminatie is een stijlfiguur waarbij twee uitdrukkingen of woorden worden verhaspeld.
Soms wordt een contaminatie met opzet gebruikt, als woordspeling of bijvoorbeeld in poëzie, maar meestal is het een taalfout. Een aantal contaminaties is vrij ingeburgerd en min of meer aanvaard (kloppen als een bus); andere contaminaties worden dan weer vaak in de informele omgangstaal gebruikt (duur kosten) maar zijn volgens velen in verzorgde taal niet aanvaardbaar.
Nee, ik behoud mn spitsen en ga ze trainen op wing:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef foetre het volgende:
[..]
He maniack heb jij geen leuke wc spitsen die haast in de verkoop gaan?
Idd en het is echt vervelend als je spelers aan het zoeken bent en je word er opeens uitgegooidquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef twi het volgende:
Niet down, wel wat onstabiel de laatste paar dagen.
Kut ja, net een mooie spelert gemistquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd en het is echt vervelend als je spelers aan het zoeken bent en je word er opeens uitgegooid
Welkomquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef -SG- het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ben nieuw hier, maar heb ook een hattrick team dus kom hier ff wat rondneuzen![]()
Ohja foetre ik heb nog bij jou in de competitie gezeten![]()
![]()
Ik had er vier en een speler met Goddelijk SP. Af en toe een Kop-event, maar ik zweer nu bij andere specialiteiten. Op de wing kant moet ik gewoon op gaan letten dat ik spelers met [Snel] koop. Heb 1 trainee met Uitmuntend Wing, Uitstekend Passen en [Snel] en als je ziet hoe vaak je daar een positief event van heb. Ander heeft Wereldklasse Wing, Uitstekend Passen en geen specialiteit, en nog 1 met Briljant Wing, Goed Passen en [Onvoorspelbaar]. Events daaruit vallen ook ietwat tegen. Alleen soms een plotseling schot ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Lennox: uit het vorige topic nog over koppen: Als je er een stuk of vijf/zes in je team hebt, met een goede SP-hoer, betaalt het zich wel uit
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef -SG- het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ben nieuw hier, maar heb ook een hattrick team dus kom hier ff wat rondneuzen![]()
Ohja foetre ik heb nog bij jou in de competitie gezeten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |