quote:[Hattrick] deeltje 265: TopicStarter vraagt zich af waarom Ruudt m niet starte.
Voor die tijd heb ik m niet verkocht hoor als ik m kan kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
gewoon doen man, ik heb em toch pas voor volgende week nodig
Van mij kant wel ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is dat een soort van gentlemens agreement?
Die is allang begonnen. Eindigt pas net na t einde van t senioren seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet spelen in de Fok!jeugddivisie?
Dan zoek ik wel een andere op
Ik zal op z'n Brabants antwoord geven:quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
Hehe was bijna klaar met mijn topic.
Voor ik m door drukte toch eerst nog ff kijken of er niet iemand anders sneller was.
Vond mijn TT wel beter![]()
Dan kan ik nog lang wachtenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is allang begonnen. Eindigt pas net na t einde van t senioren seizoen.
Ik spreek geen brabands en ik weet niet wat je zocht maareh...........quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zal op z'n Brabants antwoord geven:
Da zocht ik nie!
Als je r 1 uitzoekt die eindigd rond de zelfde tijd kan je tzt wel mee doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan kan ik nog lang wachten
Ik heb al eeen andere divisie op het oog.
Dat ik er geen zin in had.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik spreek geen brabands en ik weet niet wat je zocht maareh...........
[..]
Als je r 1 uitzoekt die eindigd rond de zelfde tijd kan je tzt wel mee doen.
Doe es uitslag raden allemaal.....quote:Rapport
Iron Guard
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld waardeloos (hoog)
Rechterverdediging waardeloos (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 80
LoddarStats 2.84
PStats 8.76
GardierStats 88
SC diepFries
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging slecht (heel laag)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 90
LoddarStats 4.33
PStats 10.27
GardierStats 104
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, en ik trapte er na 40 minuten nog een 18-jarige scoren-trainee van 'm voor 5 weken eraf
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik heb er nog geen reet van gemerkt.. Ik heb juist het idee dat het trainen veeeeeeel trager gaat..quote:Op woensdag 9 april 2008 10:00 schreef Yurzinho het volgende:
Vraagje:
Heeft er iemand al bewijs van het sneller trainen van lagere skills? En zo ja, hoeveel sneller gaat dit? Volgens mij valt daar best veel winst in te behalen, zeker als het een redelijk snelheidsverschil is
Dan moet je je conditie lager dan die 25% zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen reet van gemerkt.. Ik heb juist het idee dat het trainen veeeeeeel trager gaat..
Ik heb al ff niet meer ge-skilltraded (ofzo), maar deze zit volgens mij misschien wel hoog in zowel verdedigen als passen?quote:17 jr, 91 dagen
Volgende verjaardag: 30-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 414 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |