Je hebt meer mogelijkheden inderdaad, maar ik probeer toch wat kritisch te zijn en enigszins vooruit te denken in de hoop/verwachting dat ik die spelers ook nog in VIII en misschien zelfs in VII kan gebruiken (meerdere seizoenen dus).quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:49 schreef rompompom het volgende:
Fipo!!
Irritant ja, Df, zo'n zak hooi. Het voordeel van op een lager niveau spelen is dat er meer geschikte spelers zijn om binnen te halen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef nicomart het volgende:
heuj!?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
promoveren die hap of nog effe wachten?quote:Benny Wakker: Hij had een goede week. Vooral op het gebied van Verdedigen is hij de laatste tijd beter geworden.
Benny Wakker: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
In de VIII kun je het nog wel puur op je middenveld redden; nog een uitstekend of wellicht formidabele spits zal je een heel eind op weg helpen. Ik heb zelfs de VII alleen even aangeraakt op basis van m'n MF, maar dan moet je flink mazzelen met je divisie; ik had dus een hele zwakke en ben relatief eenvoudig tweede geworden. Met naast een goed MF voornamelijk uitstekend en formi spelers. Uiteindelijk is de tegenstand in de divisie waar je terecht komt doorslaggevend voor wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
<Anti-scroll-knipje>
Wat voor verdediger moet ik aan denken in VIII, is uitstekend toereikend of heb ik al formidabel of hoger nodig (ook met het oog op promotie naar VII)?
Hij wordt niet meer beter in verdedigen, misschien dat je 'm nog ergens anders op kan trainen?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef AirRaid het volgende:
[..]
promoveren die hap of nog effe wachten?
Dan ga ik daar (die formidabele spits) eerst even voor sparen.. Daarna eens een keer een winger vervangen en tot slot een formidabel (of beter) verdediger. Dankquote:Op woensdag 12 december 2007 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
In de VIII kun je het nog wel puur op je middenveld redden; nog een uitstekend of wellicht formidabele spits zal je een heel eind op weg helpen. Ik heb zelfs de VII alleen even aangeraakt op basis van m'n MF, maar dan moet je flink mazzelen met je divisie; ik had dus een hele zwakke en ben relatief eenvoudig tweede geworden. Met naast een goed MF voornamelijk uitstekend en formi spelers. Uiteindelijk is de tegenstand in de divisie waar je terecht komt doorslaggevend voor wat je nodig hebt.
ligt dat niet in de kerststal? (kheb een oostelijk accent)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef nicomart het volgende:
heuj!?
heuj!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:43 schreef -J-D- het volgende:
Uit pure verveling heb ik mijn basiself online gegooid.
http://www.johan-derksen.com/team
Promoveren! Dat berichtje kreeg ik ook een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef AirRaid het volgende:
[..]
promoveren die hap of nog effe wachten?
Nee, dat is 'hea' (althans, in 't Frysk).. Heuj is gewoon Heuj... Volgende TS mag iets beters bedenkenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:34 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
ligt dat niet in de kerststal? (kheb een oostelijk accent)
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef Silver_Shark het volgende:
GoeieMongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop