Van 21k naar 26kquote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 08-09-2007.
Staanplaatsen: 3230
Gewone zitplaatsen: 1250
Overdekte zitplaatsen: 500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 20
Yankee_Onequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef Yankee_One het volgende:
Outpostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van 15k naar 25kquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van 21k naar 26kom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van 25k naar 32,5kquote:Laatste verbouwing: Bezig met werkzaamheden!
Lekker hoor! T gaat je ook goed in de competitie zie ik! netjes hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Van 25k naar 32,5kom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsja, met 2-5-3. Doe er al weken niet meer aan, die prutopleiding mag van mij liever vandaag dan morgen stopgezet worden. Maar nee hoor, je moet 1 scout in dienst houden. Kost me verdomme gewoon 4 ton in totaal...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker hoor! T gaat je ook goed in de competitie zie ik! netjes hoor!
FC de Twietjes - FC RKDEO A1 3 - 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kap r ook mee hoor vind t waardeloos. all1 eerst ff mn beste verdedigers promoveren. T zuigt echt he!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met 2-5-3. Doe er al weken niet meer aan, die prutopleiding mag van mij liever vandaag dan morgen stopgezet worden. Maar nee hoor, je moet 1 scout in dienst houden. Kost me verdomme gewoon 4 ton in totaal...
Het gaat boven verwachting goed, waardoor ik elke wedstrijd met een volle bak zit. M'n team heeft geen versterking nodig om op deze weg door te gaan, dus dan maar wat profiteren van de resultaten. Prognose was dat er minimaal 25k man komen, gemiddeld bijna 33k en maximaal 38k. Om op tijd klaar te zijn voor de volgende thuiswedstrijd maar 32,5k van gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Zelfvertrouwen: compleet overdreven
Wonderbaarlijk bij mij en ik sta 1e!! hahahahahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Tegen mij zeggen dat je geen kampioen wordtquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
van 15k naar 25kom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Netjes netjes! Mare geen geld genoeg om naar 35 te gaan?? kost maar iets van 6 tonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 03:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van 25 k naar 30 kom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop